Dom grapje, Rianne word gebruiktquote:Op donderdag 28 juli 2016 19:45 schreef Xan21 het volgende:
Rianne likes Jessie, wtf, is toch niks leuks aan hahahaha of het is een grap
De essentie van het programma begon behoorlijk eentonig te worden. De terugkomst van beide was voor mij nu juist reden om weer te gaan kijken.quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:53 schreef RobbieRonald het volgende:
Ik wil het gewoon niet meer volgen sinds die 2 anti-Utopianen zijn teruggehaald. De hele essentie van het programma is daarmee definitief weggehaald.
de laatste opmerking "dat trek ik niet "verstond ik nietquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:00 schreef Xan21 het volgende:
Billy begint nu alweer jaloers te doen haha
Ruud. Letterlijk ben ik daar niet zo zeker van trouwensquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:00 schreef Ranah het volgende:
[..]
de laatste opmerking "dat trek ik niet "verstond ik niet
wat trekt ze niet?
het is al maanden een herhaling van zetten, dus dat past er precies inquote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:56 schreef RobbieRonald het volgende:
"Billy" breekt al eerder dan ik had verwacht. Ik had haar ego nog een wel een paar weken gegeven. Kennelijk heeft ze totaal niets geleerd van haar vorige deelname. Nog even het het is niets meer dan een emotioneel wrak. Herhaling van zetten.
-edit- Ze is weer helemaal terug hoor. Idd helemaal niets veranderd.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:56 schreef RobbieRonald het volgende:
"Billy" breekt al eerder dan ik had verwacht. Ik had haar ego nog een wel een paar weken gegeven. Kennelijk heeft ze totaal niets geleerd van haar vorige deelname. Nog even het het is niets meer dan een emotioneel wrak. Herhaling van zetten.
?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En meteen al n**ken op het toilet. Ze is weer helemaal terug hoor. Idd helemaal niets veranderd.
ik heb haar nog niet zien neukenquote:
Ah zoquote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Rowena loopt al weken te geilen op Ruud en opeens kiest ze voor Bas
prachtigquote:Op zaterdag 30 juli 2016 00:47 schreef RobbieRonald het volgende:
Billy gaat wel eventjes aan Bas en Do uitleggen hoe een goede relatie werkt![]()
Ze is er zes dagen en Billy wil de band met Ruud versterken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
Aan de andere kant hebben Ruud en Billy nu toch geen relatie? Ze mag wippen met wie ze wil en dat doet ze dus ook.
Nou dit zal zeker helpenquote:Op maandag 1 augustus 2016 20:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze is er zes dagen en Billy wil de band met Ruud versterken.
Daar trapte toch werkelijk niemand in mag ik hopen? Toneelstuk was het. Dat hij zijn beker liet vallen toen hij zogenaamd schrok toen ze er aan kwam. Dat moest nog paar keer over voor het goed wasquote:
Natuurlijk klopt er niks van, maar het is wel de ultieme naaistreekquote:Op maandag 1 augustus 2016 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar trapte toch werkelijk niemand in mag ik hopen? Toneelstuk was het. Dat hij zijn beker liet vallen toen hij zogenaamd schrok toen ze er aan kwam. Dat moest nog paar keer over voor het goed was
Ja dat dacht ik ook dus, er bestaan genoeg hetero nichten though ;-) steeds meer lijkt hetquote:Op maandag 1 augustus 2016 20:09 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
Ik kijk pas twee weken, maar huh.. Die Jessie is geen homo dus? Ik heb even kortsluiting hoor, mijn gaydar gaat echt heel erg hard loeien bij hem.
Dat mag ik hopen jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 01:04 schreef RobbieRonald het volgende:
Lijkt me ook pure lust, van Jessie's kant. Die staat al een paar maanden droog natuurlijk en Bil die het met iedereen doet.
Wanneer Jessie haar beter leert kennen zal hij echt wel van haar walgen, zoals ieder normaal mens
Denk ook dat het (slecht) acteerwerk is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:17 schreef spapaars het volgende:
Lijkt mij allemaal fake,en ook een slecht uitgevoerde scenario.
De streams waren voor uren gecensureerd , en als ze op tv .z.g in het toilet bezig zijn (niets van te zien) komt Ruud ook nog even binnen, Ruud die normaal altijd naast de wellness of B&B in de bosjes pist.
Kleding van Jes en Bil onberispelijk als ze uit het toilet stappen, en dan het slechte acteerwerk van Jes "Cees niets tegen Ruud zeggen hoor"
Ze zijn nog steeds heel close, maar dat gaat niet verder dan kletsen.
Ruud en Billie, niet met een naar de situatie aangepaste verhaallijn, deze was al voordat ze terug kwamen volledig geschreven.
smaken verschillen natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:35 schreef Xan21 het volgende:
Kunnen we niet gewoon leuke boys krijgen bij Utopia ipv die parg, holbewoner, alcoholist, ouwe zeikerd etc
Dat mens is echt niet goed. Dat ze zich hiervoor leent. Dan wil je wel echt heel graag in de belangstelling staan.quote:
ja, die was leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:54 schreef YokiKater het volgende:
2014 belt, ze willen hun format terug.Gooi TerrorJaap in die groep, misschien dat het dan wel weer leuk wordt.
Dan kan hij mooi samen met Ramona afvallen..quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:54 schreef YokiKater het volgende:
2014 belt, ze willen hun format terug.Gooi TerrorJaap in die groep, misschien dat het dan wel weer leuk wordt.
Dat is idd wel erg dom.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:00 schreef rubbereend het volgende:
vlak voor de markt dit regelenbedenk dat eerder
Zo leuk als Isabella krijg je ze niet meer.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:57 schreef Xan21 het volgende:
Waarom waarom kijk ik dit nog, de meesten zijn helemaal niet leuk...
Ja, dat maakt haar nog ordinairder dan ze al is. Ze deed het ook nog.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:42 schreef Soury het volgende:
Billy emo, Jessie : Trek ajb die vreselijke legging uit
Ik vond dat juist een k. opmerking van Jessie.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat maakt haar nog ordinairder dan ze al is. Ze deed het ook nog.
Ze is best leuk. Ik snap dat welquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind dat Jessy heel lief was tegen Billy. Hij is begripvol en toch stabiel in z'n emoties. Doet hij goed.
Maar wat hij in Billy ziet???
Ik vind het top dat Billy er weer is maar wat zien mannen toch is haar??
Billy leuk?quote:
Billy laat hem net zo rap weer vallen hoor als het haar beter uitkomt om een ander te n**ken. Opportuniste pur sang. Of als het in het script staat.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind dat Jessy heel lief was tegen Billy. Hij is begripvol en toch stabiel in z'n emoties. Doet hij goed.
Maar wat hij in Billy ziet???
Ik vind het top dat Billy er weer is maar wat zien mannen toch is haar??
Ja leuker dan menig dame daar, ik hou wel van dat grillige. En uiterlijk boeit me niet zoquote:
Dat denk ik niet. Hoop ook van niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk ook dat het (slecht) acteerwerk is.
Nee uiterlijk boeit mij ook niet maar ik vind haar zo berekenend.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja leuker dan menig dame daar, ik hou wel van dat grillige. En uiterlijk boeit me niet zo
Ik vind haar ook leuk zo in utopia. Maar wat zien mannen toch in haar uiterlijk, dat sletterige?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja leuker dan menig dame daar, ik hou wel van dat grillige. En uiterlijk boeit me niet zo
Dan is Jessie het juiste persoonquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee uiterlijk boeit mij ook niet maar ik vind haar zo berekenend.
Ze is helemaal niet sletterig.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind haar ook leuk zo in utopia. Maar wat zien mannen toch in haar uiterlijk, dat sletterige?
Eens, ze probeert haar best te doen en wil niemand tegen de haren instrijken, maar zo wordt ze te veel een meelopertje die overal ja en amen op zegt. Ze moet eens haar bakkes opentrekken. En die hoed moet weg!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:00 schreef Ranah het volgende:
ik volg haar nauwelijks, ze kan me niet boeien, misschien omdat ze veel alleen werkt of zo, je leert haar niet kennen
nou werkt de groep ook niet echt mee om haar op te nemen, ze wordt gedoogd en gebruikt
Ja, ze laten haar links liggen dus wordt ze net zo onzichtbaar als Benjamin en kan ze het lang volhouden daar.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:00 schreef Ranah het volgende:
ik volg haar nauwelijks, ze kan me niet boeien, misschien omdat ze veel alleen werkt of zo, je leert haar niet kennen
nou werkt de groep ook niet echt mee om haar op te nemen, ze wordt gedoogd en gebruikt
Gert jan denk ik, al zou ik dat onsportief vinden. En ja Rianne.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
We kunnen wel raden wie er uit gestemd gaat worden. Het begint met een R en het is niet Ruud.
Oh ja, Gert Jan zou ook kunnen. Ze kiezen trouwens altijd laf, niemand durft echt te stemmen wie hij er echt uit wil.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Gert jan denk ik, al zou ik dat onsportief vinden. En ja Rianne.
Elke dag toch? Maar hij blijft wel hangen daar. Dat die man dat wil begrijp ik niet. Hij loopt alleen maar te klagen en te zeuren en te smiespelen. Ga dan lekker naar huisquote:
Jammer is dat he? Positieve stem gaat naar... Tief opquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, Gert Jan zou ook kunnen. Ze kiezen trouwens altijd laf, niemand durft echt te stemmen wie hij er echt uit wil.
Ja dat vind ik zo'n k*tsmoes. Ga heen met je schijnheilige positieve stemquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer is dat he? Positieve stem gaat naar... Tief op
Het is inderdaad goed mogelijk dat dat hele gebeuren gewoon geacteerd wordt, in het kader van een nieuwe verhaallijn die nodig is.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:00 schreef spapaars het volgende:
Bijna de gehele uitzending over iets wat nooit echt is gebeurd.
Ik denk dat je mis zit. Het wordt waarschijnlijk het zoveelste "petertje" deze maand. Gert-Jan wil naar huis.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
We kunnen wel raden wie er uit gestemd gaat worden. Het begint met een R en het is niet Ruud.
En wat een superdom spelletje met die bh's.
Voor zover ze vrij zijn om te stemmen wat ze willen, wat ik sterk betwijfel.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, Gert Jan zou ook kunnen. Ze kiezen trouwens altijd laf, niemand durft echt te stemmen wie hij er echt uit wil.
Of Duck denkt, fuck ik ben de volgendequote:
Dat weet ze nooit, Bas wel en dat steektquote:
Ze zei toch iets erover alleen ik kon het niet verstaan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet ze nooit, Bas wel en dat steekt
Ik loop een dag achterquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ze zei toch iets erover alleen ik kon het niet verstaan.
Ja, ik zie het. Die stemming wordt dus een farce.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 08:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat je mis zit. Het wordt waarschijnlijk het zoveelste "petertje" deze maand. Gert-Jan wil naar huis.
Anders kost t geld begreep ik?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:50 schreef rubbereend het volgende:
GJ wil via de stemming naar huisdat schiet niet op
Die stuurt hem natuurlijk wel naar huis. Orders van de Febo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Anders kost t geld begreep ik?
Maar dat zou wel kut zijn. Al wel een stunt als de nieuwe hem dan niet naar huis stuurt.
Ik kan me eerlijk gezegd de laatste stemming die geen farce was niet meer herinneren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik zie het. Die stemming wordt dus een farce.
+1quote:
Die twee komen uiteindelijk toch weer bij elkaar uit. Let maar op. Ik zet er 50 Euro op dat ze binnen 5 maanden elkaar weer aflebberen. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:52 schreef Ranah het volgende:
ik vraag me af of billy weer als vanouds zou zijn geweest als zij en ruud weer een relatie waren begonnen
billy nu vind ik leuk
Daar heb je een punt. Ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd de laatste stemming die geen farce was niet meer herinneren.
daarom graag weer elke maandquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Ik ook niet.
Dat laatste heb ik in het echt gezien. Lachen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dom mens die Billy, probeert een bed rechtop door een deur te trekkenNet als een hond met een stuk hout van twee meter dwars in zijn bek
![]()
Denk je dat dat uitmaakt? Nou ja, voor de kijkers is het wel leuker en voor de bewoners geeft het ook meer druk zodat ze niet kunnen indutten.quote:
ja, er kunnen echt niet elke maand dan mensen op verzoek uit. Sowieso zou ik nooit diegene uitkiezen die toch weg wil. Die gaat toch wel. Gewoon iemand wippen die je kwijt wilquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk je dat dat uitmaakt? Nou ja, voor de kijkers is het wel leuker en voor de bewoners geeft het ook meer druk zodat ze niet kunnen indutten.
maar wel op de manieren van anderen lettenquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:55 schreef Bestweldonker het volgende:
Ramona is echt een super tokkie, wat een walgelijk wijf!
quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:00 schreef Pixxie. het volgende:
Oef zelf vandaag hondje in laten slapen dus dit komt wel even binnen![]()
Het mens spoort gewoon niet en bovenal heeft ze een totaal verkeerd zelfbeeld.......quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar wel op de manieren van anderen letten
Die legging ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:01 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het mens spoort gewoon niet en bovenal heeft ze een totaal verkeerd zelfbeeld.......
anders zou ze niet zo vadsig zijn!
Die leggings moet Ramona vooral aanhouden, die staan haar beeldig!quote:
Sterkte. Zoiets is zo verdrietigquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:00 schreef Pixxie. het volgende:
Oef zelf vandaag hondje in laten slapen dus dit komt wel even binnen![]()
quote:
Dankjewelquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sterkte. Zoiets is zo verdrietig
Ik hoop niet dat ze voor mijn deur staan als ik er ééndje in de oven schuifquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Requiem voor een eend?
Waar zit ik naar te kijken
dat is nooit onzinquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat is dit nou weer voor onzin modderworstelen?
Vaak eet hij het zonder iets.. ach ja..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hij gooide het in de blender met allerlei zooi erbij
Het zag er goor uit iigquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:52 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Vaak eet hij het zonder iets.. ach ja..
Dat staat stoer..denkt hij..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:54 schreef KwadeAfdronk het volgende:
'Op mijn tempo..' de tyfus ken je krijgen
Ja zoals Ruud ook tijdens dat 'gesprek' met Billy zijn haar opzij strijkt en ook even in de camera kijkt. Wat een slecht acteur.quote:
Sla morgen ook maar over, de stemmingquote:
Oh ja, weet de uitslag ook alquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Sla morgen ook maar over, de stemming
Die is haar al wel zat, best leukquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:32 schreef RobbieRonald het volgende:
Het gaat allemaal een stuk sneller dan ik verwachtte![]()
Billy laat haar ware valse aard nu al zien en Jessie begint volgens mij ook al in te zien dat Billy eigenlijk helemaal niet zo leuk is.
Truequote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
Nee Ruud, je bent niet jezelf. Je speelt een rol en dat ziet Jessie heel goed.
Hij zuigt prima bij Ruud. Als enige doet hij dat. De rest durft dat niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:36 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
True
Al kan ik die Jessie echt niet uitstaan
Het is gewoon een prima figuur voor dit programma.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:36 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
True
Al kan ik die Jessie echt niet uitstaan
Dat valt wel mee, ik zie anderen daar die jankend naar de stemming gaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:32 schreef Cue_ het volgende:
En Ruud. Die speelt alleen al tijdens de nominatie een rol. En niet zo'n beetje ook. Jammer.
Hij deed enorm overdreven, was niet nodig op die manier. Nu werd t meer een geintje, was hij serieuzer. Dan was de boodschap meer overgekomen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat valt we mee, ik zie anderen daar die jankend naar de stemming gaan.
Quotes veranderenquote:
altijd even afwachtenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:44 schreef Xan21 het volgende:
Ow een beetje een redelijke normale homo deze keer ;-)
Jessie propte het erin, nu zit hij vast aan een stalkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:03 schreef Cue_ het volgende:
Hoezo zet Jessie Billy bij t grofvuil? Hij zegt gewoon netjes dat hij haar toch niet moet. Want te beklemmend. Lijkt me meer dan normaal
Alleen die Ruud weer met "je hebt mij toch" sukkel.
Ze zeggen niet voor niets "dont stick your dick in Crazy"quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Jessie propte het erin, nu zit hij vast aan een stalker
Dat heeft ze slim gespeeld. Wat dom van Jessie om zich zo te laten gebruiken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:59 schreef rubbereend het volgende:
Billy heeft zich er weer lekker ingedraaid bij Ruud
Dat dus min of meer, wel dom voor de kijkers maar goedquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zeggen niet voor niets "dont stick your dick in Crazy"
Jessie wilde even lekker neuken. Niks meer niks minder. Zit nu wel met Billy in zijn maag.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heeft ze slim gespeeld. Wat dom van Jessie om zich zo te laten gebruiken.
Nu kan ze samen met Ruud lekker tegen Jessie in gaan. Ruud voelt zich duidelijk bedreigd door Jessie en kan helemaal niet tegen hem op.
Ja, en dat was een huge mistake. Daar gaat hij zoveel spijt van krijgen. Hij had er beter even een slinger aan kunnen geven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Jessie wilde even lekker neuken. Niks meer niks minder. Zit nu wel met Billy in zijn maag.
Ik dacht ook dat hij dat had aangegeven.
Ik zie Ruud meer als een drama Queen. Ik snap de pijn wel een beetje van zijn kant. Maar wees dan eerlijk. Dat is zo makkelijkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:29 schreef Cue_ het volgende:
Alleen Billy moet weer de dramaqueen uithangen .. kan ze mooi bij Ruud uitjanken , die er ook nog intrapt.
En dan zegt-ie nog met een stalen smoelwerk: "In 1.0 was ik de hoofdpersoon".quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
Nee Ruud, je bent niet jezelf. Je speelt een rol en dat ziet Jessie heel goed.
En zo voelt hij het nu weer. Ik moet eigenlijk zo lachen als ik hem daar zie rondkuieren, steeds in zijn rol. T-shirt naar beneden trekken. Koe of ander dier onder zijn arm en moeilijk kijken en als een barbaar vreten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dan zegt-ie nog met een stalen smoelwerk: "In 1.0 was ik de hoofdpersoon".![]()
Met eten? Strak plan. Nu nog stoppen met de godganse dag op bed liggen dat zou al een stuk schelen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:43 schreef rubbereend het volgende:
Ramona wil weer ergens mee stoppen?
quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met eten? Strak plan. Nu nog stoppen met de godganse dag op bed liggen dat zou al een stuk schelen.
Iewquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:32 schreef Pixxie. het volgende:
Ruud mag mij ook wel even met m'n legging helpen
Opperhoofd Rob is er niet meer..quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
What the f is er gebeurt met Vic?
Opeens onzichtbaar en niet meer in beeld.
Wat meent dat kereltje zich wel niet... serieuze issues heeft hij haha omgquote:
Jammer dus dat was leuk geweest, ipv een volkszanger.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:00 schreef Poison-Ivy het volgende:
Omg JP laat zich kennen. GOede keuze dus.
Wat een eikel haha
Ja, echt jammer dat die weggestuurd is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer dus dat was leuk geweest, ipv een volkszanger.
Rel delquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, echt jammer dat die weggestuurd is.
Zekerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja toch? Brengt leven in de brouwerij stal.
Eten Vreten en stinken als een bunzing...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
Ruud vindt het fijn dat Billy veel met Jessie omgaat, dan kan hij 'zijn ding' doen. Welk ding ?
Ja, zoals dat vreet. Mijn kat eet nog netter dan die freeloader.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:44 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Eten Vreten en stinken als een bunzing...
Hij is weer op zoek naar asbestquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:55 schreef rubbereend het volgende:
waarom sloopt hij de isolatie eruit?
Maar hoe weet Ruud wat er in die post staat? Terwijl het nog dicht is? Kunnen ze daar nu niet eens een toneelstukje in elkaar draaien? Met geloofwaardige acteurs?quote:
Ja erg hequote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
Heeft Ramona 8 maanden lang de merchandise 'gedragen'?
Hij haalde een zwangerschapstest uit de boodschappenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar hoe weet Ruud wat er in die post staat? Terwijl het nog dicht is? Kunnen ze daar nu niet eens een toneelstukje in elkaar draaien? Met geloofwaardige acteurs?
Toneelstuk. Om Jessie te laten zweten.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij haalde een zwangerschapstest uit de boodschappen
roept Billy
En Billy is ineens zwanger...
1+1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |