Pretty Young Thing ...quote:
Door de remix!quote:Op donderdag 28 juli 2016 02:37 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig vindt dit best te doen
Ja dat dus!quote:Op donderdag 28 juli 2016 02:38 schreef Elfletterig het volgende:
Sommige nummers knappen van een remix-behandeling enorm op.
euhhh Piet?quote:Op donderdag 28 juli 2016 02:38 schreef ToT het volgende:
Wie zei laatst ook al weer dat deze meiden ook op een festival of zo waren, en dat het publiek bij de band voor deze heel uitzinnig was, en dat ze bij deze allemaal wegliepen?
quote:Op donderdag 28 juli 2016 02:38 schreef Elfletterig het volgende:
Sommige nummers knappen van een remix-behandeling enorm op.
MSTRKRFT doet erg leuke dingenquote:
Misschien stop ik in mijn komende show wel een origineel en een remix achter elkaar. Ik heb een geweldige remix op de lijst staan, maar ik denk niet dat jullie het originele nummer kennen. Dus dan draai ik ze wel achter elkaarquote:Op donderdag 28 juli 2016 02:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
MSTRKRFT doet erg leuke dingen
Ik ga er om 3 uur vandoorquote:Op donderdag 28 juli 2016 02:42 schreef ToT het volgende:
Ja ik ga maffen! : Trusten folks, en een fijne voortzetting!Thx voor de tunes, Knok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
slaap lekker tailquote:
Ik ben vast wéér te laat, maar welterustenquote:Op donderdag 28 juli 2016 02:42 schreef ToT het volgende:
Ja ik ga maffen! : Trusten folks, en een fijne voortzetting!Thx voor de tunes, Knok!
Sinds ik jou ken welquote:
nog 5 minutenquote:
Oh helaasquote:Op donderdag 28 juli 2016 02:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
nog 5 minuten![]()
Geoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.
Je kunt nog net het slot meepakken. Doe je beter dan Knokkels zelf. Die mist doorgaans z'n slotjesquote:
Ken je mijn rooster nog steeds niet uit je hoofd dan..? Tssk Tsskquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2016 02:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt nog net het slot meepakken. Doe je beter dan Knokkels zelf. Die mist doorgaans z'n slotjes
quote:Op donderdag 28 juli 2016 02:58 schreef Elfletterig het volgende:
"Wel eens vergeet"..... - understatement van de eeuw
Ja, jij ookquote:Op donderdag 28 juli 2016 03:00 schreef knokkels het volgende:
enniehoe.... dank voor de gezellige avond/nacht weerSlaap lekker voor zo
Jij bedankt!quote:Op donderdag 28 juli 2016 03:00 schreef knokkels het volgende:
enniehoe.... dank voor de gezellige avond/nacht weerSlaap lekker voor zo
De ochtendstond heeft koffie in de mondquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2016 07:57 schreef just me het volgende:
[..]
De ochtendstond heeft koffie in de mond
Krijg jij een kopje thee van mijquote:
Mooi. Stil.quote:Op donderdag 28 juli 2016 07:57 schreef just me het volgende:
[..]
De ochtendstond heeft koffie in de mond
quote:
ik word gelukkig bijna niet gebeld door die onzin alleen af en toe voor een mevrouw wiens nummer ik nu blijkbaar hebquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:20 schreef knokkels het volgende:
*tring*
Goedemorgen meneer u spreekt met Lisa van Chromecard (oid)
Oh.. ik heb geen toestemming gegeven om mij te bellen.
U krijgt 15 seconden.
*mevrouw raffelt haar verhaal af terwijl ik hardop naar 15 tel*
*verbreek verbinding.
Ik ga hier achteraan want gisteren werd ik gebeld door een onbekend nummer, en hoorde toen alleen "You have been registered"quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik word gelukkig bijna niet gebeld door die onzin alleen af en toe voor een mevrouw wiens nummer ik nu blijkbaar heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |