SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
kan alsnogquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:56 schreef ToT het volgende:
Ja ff censureren was wel even handig geweest!
Tsja, het was me niet eens opgevallenquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:56 schreef ToT het volgende:
Ja ff censureren was wel even handig geweest!
quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tsja, het was me niet eens opgevallen![]()
![]()
just me in een lachstuip
Is het al gebeurd ?quote:
Nu kan ik met een gerust hart mijn bed opzoeken.quote:
slaap lekker Meltingquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu kan ik met een gerust hart mijn bed opzoeken.
Kinderen zeiden dat het lang geleden was dat ze me zo hadden zien lachenquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tsja, het was me niet eens opgevallen![]()
![]()
just me in een lachstuip
quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu kan ik met een gerust hart mijn bed opzoeken.
Wanneer je niet de fout maakt die vraag te stellenquote:
Laten we beginnen met:quote:
mijn bier ToTquote:
je vergeet: wat heb je er voor over?quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:00 schreef just me het volgende:
[..]
Laten we beginnen met:
a) wie ben je
b) hoe oud ben je
c) waarom wil je graag hier draaien
Riskante vraagquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je vergeet: wat heb je er voor over?
quote:
mét koffiequote:
quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuk hoor, hints spelen en het pas na de meeste hints vertellen dat er hints gespeeld wordt
Jij hebt 'm door ?quote:
jcquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:00 schreef just me het volgende:
[..]
Laten we beginnen met:
a) wie ben je
b) hoe oud ben je
c) waarom wil je graag hier draaien
quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuk hoor, hints spelen en het pas na de meeste hints vertellen dat er hints gespeeld wordt
Zoals gezegd gewoon eerst gezellig hier komen chillen en meelullen!quote:
volgens mij is het al eerder gezegd maar kom eerst een tijdje gezellig rondhangen hier, dan proef je de sfeer en wij leren je ook 'n beetje kennenquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoals gezegd gewoon eerst gezellig hier komen chillen en meelullen!Dan leer je elkaar een beetje kennen.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
volgens mij is het al eerder gezegd maar kom eerst een tijdje gezellig rondhangen hier, dan proef je de sfeer en wij leren je ook 'n beetje kennen
d) ben je van plan om dan ook vaker hier mee te chatten? Is wel zo leuk om elkaar iets beter te leren kennenquote:
quote:
kunnen we niets regelen? Tail woont toch vlakbij mij? Tail ???quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:12 schreef knokkels het volgende:
[..]Juischt
![]()
en ik zal morgen je harddisk opsturen. Mijn moeder kwam over de vloer, en daarna was het te laat om erheen te gaan
is goed zie hem wel verschijnenquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:12 schreef knokkels het volgende:
[..]Juischt
![]()
en ik zal morgen je harddisk opsturen. Mijn moeder kwam over de vloer, en daarna was het te laat om erheen te gaan
Ik ben niet vies van Hazes, op z'n tijdquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:13 schreef JanCees het volgende:
Ik ben gek op Nederlandstalige muziek (levenslied)
als ik bij mijn pa of schoonouders ben wel maar ga zondag op vakantie hequote:Op woensdag 27 juli 2016 23:13 schreef just me het volgende:
[..]
kunnen we niets regelen? Tail woont toch vlakbij mij? Tail ???
Ow, is wel een goeiequote:Op woensdag 27 juli 2016 23:13 schreef just me het volgende:
[..]
kunnen we niets regelen? Tail woont toch vlakbij mij? Tail ???
Die is al wel een tijdje dood, weet jequote:Op woensdag 27 juli 2016 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van Hazes, op z'n tijd
o dan moet het maar via de post,, gaan we niet meetenquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
als ik bij mijn pa of schoonouders ben wel maar ga zondag op vakantie he
Dammit. Nog een deadline ookquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
als ik bij mijn pa of schoonouders ben wel maar ga zondag op vakantie he
Van Hazes kan ik huilenquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van Hazes, op z'n tijd
Dat zijn toch die vuurpijlenquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is al wel een tijdje dood, weet je
Dan kan Knokkels beter even wachten met opsturenquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
o dan moet het maar via de post,, gaan we niet meeten
vrijdag zouden we wel kunnen meeten moet henk om 7 uur(savonds) ophalen in schiphol maar daarvoor kan primaquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
o dan moet het maar via de post,, gaan we niet meeten
Ik zie knokkels pas vrijdagmiddag dus dat gaat 'm niet wordenquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
vrijdag zouden we wel kunnen meeten moet henk om 7 uur(savonds) ophalen in schiphol maar daarvoor kan prima
normaal ben ik fulltime student maar nu ben ik parttime programmeur en parttime loonwerker in de bloembollenquote:
als ik mag kiezen: Andre Hazes / Harrie Slingerquote:
Hey mono broerquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:17 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil binnenkort ook wel weer een keertje draaien. Nieuwe pc enzo. Moet alles weer opnieuw instellen en kloten (zoals altijd weer gedoe)
Wil het in een keer goed doen. Draaien met Virtual DJ + skype functie.
Iemand die wil helpen via teamspeak?
treinmeneerquote:
Gevarieerd!quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
normaal ben ik fulltime student maar nu ben ik parttime programmeur en parttime loonwerker in de bloembollen
Alles prima hier, vanavond de wederopstanding van Symph meegemaaktquote:
Shit, ik heb hem gemistquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
Alles prima hier, vanavond de wederopstanding van Symph meegemaakt
pardon ? Even gewoon doen hèquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je moeder kon het ook niet droog houden toen ik met haar klaar was.
Ow, ben jij zo een bijgoochem...quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jij maakt vrienden joh zoquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Da's dus de reden van eerst even lekker chillen hier: eerst de sfeer proeven, hoe we met elkaar om gaan enzo!quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, ben jij zo een bijgoochem...
Maar necrofilie bevalt je dus wel?
Optyfen gast...
nee toch?quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Stilte, Knokkels zend uit, maar vergeet z'n schuif of zoiets...
volgens mij moet je unmutenquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Stilte, Knokkels zend uit, maar vergeet z'n schuif of zoiets...
quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, ben jij zo een bijgoochem...
Maar necrofilie bevalt je dus wel?
Optyfen gast...
Volgens mij gaan ze in vbl wat lomper met elkaar om he?quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:24 schreef JanCees het volgende:
Ik dacht ik stel jullie even op de proef
Maar ik kan dus niet vbl grappen maken
quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:24 schreef knokkels het volgende:
oh. DIE schuif
Waarom stond die ook zo laag.
wacht maar tot wij jou op de proef stellen, maar van dit soort grappen zijn wij absoluut niet gediendquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:24 schreef JanCees het volgende:
Moet je in het echt even proberen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:24 schreef JanCees het volgende:
vbl =/= muz .. zou je denken?quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:24 schreef JanCees het volgende:
jij werkt niet eens met hardware schuiven ;pquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:24 schreef knokkels het volgende:
oh. DIE schuif
Waarom stond die ook zo laag.
iik wil best helpen. ik ben DJ connect nooit in een keer dus kan je vast helpen met aantonen wat de veelvoorkomende problemen zijnquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:17 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil binnenkort ook wel weer een keertje draaien. Nieuwe pc enzo. Moet alles weer opnieuw instellen en kloten (zoals altijd weer gedoe)
Wil het in een keer goed doen. Draaien met Virtual DJ + skype functie.
Iemand die wil helpen via teamspeak?
Ga jij het nog even goed praten...quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:29 schreef ToT het volgende:
Hij kon ook niet weten hoe we hier met elkaar hier om gaan, maar het was wel wat handiger geweest om een iets afwachtendere houding aan te nemen voor met dat soort grappen te komen.
water is nat...quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:29 schreef ToT het volgende:
Hij kon ook niet weten hoe we hier met elkaar hier om gaan, maar het was wel wat handiger geweest om een iets afwachtendere houding aan te nemen voor met dat soort grappen te komen.
tail: The Master Of Disasterquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
iik wil best helpen. ik ben DJ connect nooit in een keer dus kan je vast helpen met aantonen wat de veelvoorkomende problemen zijn
Nuanceren, maar ik vrees wel een groot verschil in hoe wij in elkaar steken en hoe de groep in elkaar steekt waar hij normaal mee om gaat!quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga jij het nog even goed praten...
Sowieso!quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
water is nat...
Respect voor mensen zou wel leuk zijn
Beetje jammer van deze binnenkomer wel van hem.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Nuanceren, maar ik vrees wel een groot verschil in hoe wij in elkaar steken en hoe de groep in elkaar steekt waar hij normaal mee om gaat!
Mee eens!quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Beetje jammer van deze binnenkomer wel van hem.
Scoorde ie geen punten mee in ieder geval.
ach iedereen heeft wel eens iets verkeerds gezegt is een forum verkeerde dingen zeg je makkelijk omdat je elkaar niet kentquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Beetje jammer van deze binnenkomer wel van hem.
Scoorde ie geen punten mee in ieder geval.
sommige dingen zeg je gewoon nietquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
ach iedereen heeft wel eens iets verkeerds gezegt is een forum verkeerde dingen zeg je makkelijk omdat je elkaar niet kent
en gelukkig weet je wie het zegtquote:
voor straf moet die maar naar fout ventje luisteren?quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:34 schreef just me het volgende:
Het is toch gewoon duidelijk, zo gaan wij hier niet met elkaar om
Absoluut!quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:34 schreef just me het volgende:
Het is toch gewoon duidelijk, zo gaan wij hier niet met elkaar om
Het is maar wat je normaal noemt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Nuanceren, maar ik vrees wel een groot verschil in hoe wij in elkaar steken en hoe de groep in elkaar steekt waar hij normaal mee om gaat!
Nee snap ik sowieso!quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is maar wat je normaal noemt.
Dit soort 'grappen' moet je niet bij mij maken, beter helemaal niet...
Sjow! Zijn wij even een dynamic duoquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
onze show ging vlekkeloos.
doen we snel nog eens
Top. Dan DM/PM ik je binnenkort evenquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
iik wil best helpen. ik ben DJ connect nooit in een keer dus kan je vast helpen met aantonen wat de veelvoorkomende problemen zijn
(ik draai wel met traktor maar zal niet heel anders zijn)quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Top. Dan DM/PM ik je binnenkort even
quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om het in voetbaltermen uit drukken:
0 - 30 achter bij rust en kansloos qua overwinning...
noem je Muis nu baggerquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:40 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
okee, die Action muis is best wel bagger
Maar sommige grappen kunnen in sommige kringen gewoon niet, net als kanker als scheld- of vloekwoord gebruiken of als willekeurige toevoeging aan een woord om het extra kracht bij te zetten.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:41 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan om gitzwarte humor altijd wel lachen. Zolang het overduidelijk als grap gebruikt wordt, en niet als insult.
Dat kan prima 1op1, op een internetforum is dat wel een ander verhaal.
Ik lees overigens altijd over dingen heen die me irriteren of boos kunnen maken. It's not worth it.
weet je wat het is mensen die mij ooit hebben gemeet mogen wat darkere humor maken. (ik doe het ook terug dan) maarja als je elkaar nooit gezien hebt komt het altijd verkeerde keelgatbinnenquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:41 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan om gitzwarte humor altijd wel lachen. Zolang het overduidelijk als grap gebruikt wordt, en niet als insult.
Ik lees overigens altijd over dingen heen die me irriteren of boos kunnen maken. It's not worth it.
Ja 1 op 1 is inderdaad wel anders, dan heb je ook non-verbale communicatie. Kan je meteen duidelijker zien hoe iemand iets bedoelt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:41 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is weer thuis en schakelt in
* knokkels zoekt zijn vingers. Kan iedereen even onder zijn/haar stoel kijken?quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:42 schreef just me het volgende:
Ik kan mijn eigen grappen goed hebben maar van een ander...
Elfquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ik voel nietsquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels zoekt zijn vingers. Kan iedereen even onder zijn/haar stoel kijken?
Qua basis zou je eigenlijk moeten hebben dat je dat soort humor / termen niet gebruikt tot je merkt dat de ander er wel van gediend is.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:43 schreef tailfox het volgende:
[..]
weet je wat het is mensen die mij ooit hebben gemeet mogen wat darkere humor maken. (ik doe het ook terug dan) maarja als je elkaar nooit gezien hebt komt het altijd verkeerde keelgatbinnen
quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
dat weet je pas als je de andere "kent"vquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Qua basis zou je eigenlijk moeten hebben dat je dat soort humor / termen niet gebruikt tot je merkt dat de ander er wel van gediend is.
Dit klinkt best ernstig.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels zoekt zijn vingers. Kan iedereen even onder zijn/haar stoel kijken?
Twijfelde je daaraan ?quote:
JUIST! Dat dus!quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat weet je pas als je de andere "kent"v
Van jou kan ik het hebben hoorquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
wil je ook een belediging.
olbie enzo
Daarom weer een keer bierdrinken.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:47 schreef just me het volgende:
[..]
Van jou kan ik het hebben hoor
En je weet het... oldbies tiefen newbies door een bushokje
quote:
Ik woon bij de Poort naar de Hel.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
wil je ook een belediging.
olbie enzo
quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:47 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
Daarom weer een keer bierdrinken.
veiliger enzo
pfff tailsan kan aikidoquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:47 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan krabbenquote:
Mafze, Madquote:
ik niet.. als ik het probeer dan is het zo'n halfzacht, mediumirritante aanrakingquote:
quote:Hey, joh! Stop eens daarmee. Nee. Echt. Kâp Nâh
als ik aan het draaien ben wel dan?quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat je lang niet altijd een even goede muzieksmaak hebt als je niet aan het draaien bent?
sterker nog, als ik dat dorp binnenrijd, gaat mijn auto automatisch naar zijn huisquote:
Zo vaak daar al geweest?quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sterker nog, als ik dat dorp binnenrijd, gaat mijn auto automatisch naar zijn huis
verder is er daar niet zoveel. behalve een aquariumquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sterker nog, als ik dat dorp binnenrijd, gaat mijn auto automatisch naar zijn huis
u drunk?quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Vanavond in de kroeg hiervan nog het origineel gehoord.
Heb je nog seizoenskaart gescoord?quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Trek je mijn muziekkeuze nu in twijfel?quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat je lang niet altijd een even goede muzieksmaak hebt als je niet aan het draaien bent?
Nee, de celloversie is tof!quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Trek je mijn muziekkeuze nu in twijfel?
Ik wist niet eens dat dit de cover van het origineel wasquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ja halloquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dit de cover van het origineel was![]()
Nee. Zelfs aangeschoten zou nog een zwaar overdreven kwalificatie zijn. Ik zou nog probleemloos achter het stuur kunnen kruipen.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, de celloversie is tof!De versie die je kan meezingen niet!
Ow dus nog geen 12 flesjes op?quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Zelfs aangeschoten zou nog een zwaar overdreven kwalificatie zijn. Ik zou nog probleemloos achter het stuur kunnen kruipen.
was jij niet een persoon die altijd kan rijden?quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Zelfs aangeschoten zou nog een zwaar overdreven kwalificatie zijn. Ik zou nog probleemloos achter het stuur kunnen kruipen.
Half biertje was genoeg vanavond?quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Seizoenskaart?Van PEC bedoel je?
Ah!quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik heb het heel beschaafd gehouden. Paar Radlers, één witbiertje.
Dan mag je inderdaad rijdenquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik heb het heel beschaafd gehouden. Paar Radlers, één witbiertje.
deze is voor jouquote:
Zou ik niet van mezelf zeggen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
was jij niet een persoon die altijd kan rijden?
Sowieso altijd eigenlijk wel. Dronken worden is voor mij nooit een doel op zich. Saai hè?quote:
....... drukte iets te snel op enter?quote:
nee jij bent toh dj ik.quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
....... drukte iets te snel op enter?
quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:00 schreef Monopoly het volgende:
Dit was vroeger echt een toffe cartoon.
Nee hoor, ook zonder bier kan je lol hebben toch.quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou ik niet van mezelf zeggen.
[..]
Sowieso altijd eigenlijk wel. Dronken worden is voor mij nooit een doel op zich. Saai hè?
Nee joh, je hebt er geen moer aan, behalve een kater de volgende dagquote:Op donderdag 28 juli 2016 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
l. Dronken worden is voor mij nooit een doel op zich. Saai hè?
Ah zo. Ik dacht dat je wel eens gingquote:Op donderdag 28 juli 2016 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee joh... Ik volg voetbal, maar ik kom zelden in het stadion. Ik zie het wel op tv.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:00 schreef Monopoly het volgende:
Dit was vroeger is nu nog echt een toffe cartoon.
ik heb elke dag een kater. Constant aan het zeuren om water.quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:02 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt er geen moer aan, behalve een kater de volgende dag
De laatste keer dat ik in het stadion was, was bij de afscheidswedstrijd van Jaap Stam. Dat is alweer jaren geleden.quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah zo. Ik dacht dat je wel eens ging
Zodra ik weer in Zwolle woon wil ik vrijwilliger worden bij PEC. Helpen waar en wanneer ik kan. Lijkt me wel chill.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik heb elke dag een kater. Constant aan het zeuren om water.
Dit konden de beginregels van een gedicht zijn. Feitelijk juist en het rijmt fijn.quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik heb elke dag een kater. Constant aan het zeuren om water.
Zo, zeker jaren terugquote:Op donderdag 28 juli 2016 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in het stadion was, was bij de afscheidswedstrijd van Jaap Stam. Dat is alweer jaren geleden.
zo dan, je hebt nog gelijk ookquote:Op donderdag 28 juli 2016 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit konden de beginregels van een gedicht zijn. Feitelijk juist en het rijmt fijn.
Mono braafquote:Op donderdag 28 juli 2016 00:08 schreef Monopoly het volgende:
Ik had mijn Hans Zimmer playlist uitgezet voor Knokkels.
hans zimmer <3quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:08 schreef Monopoly het volgende:
Ik had mijn Hans Zimmer playlist uitgezet voor Knokkels.
Dat vermoeden heb ik idd ook!quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:08 schreef just me het volgende:
Ik trap er niet weer in, dit is geen Yorick
Shirehorsesquote:Op donderdag 28 juli 2016 00:08 schreef just me het volgende:
Ik trap er niet weer in, dit is geen Yorick
Zo waarquote:
* just me is nog scherpquote:
even kijken of Mono denkt: Whut? Ik had Hans Zimmer toch afgezet net?quote:
Awww slaap lekker just mequote:Op donderdag 28 juli 2016 00:13 schreef just me het volgende:
* just me gaat slapen!
bedankt voor de gezellige avond en fijne muziekjes
Trustenquote:Op donderdag 28 juli 2016 00:13 schreef just me het volgende:
* just me gaat slapen!
slaap zequote:Op donderdag 28 juli 2016 00:13 schreef just me het volgende:
* just me gaat slapen!
quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:13 schreef just me het volgende:
* just me gaat slapen!
Slaapzequote:Op donderdag 28 juli 2016 00:13 schreef just me het volgende:
* just me gaat slapen!
Hans Zimmerquote:
Deze manquote:Op donderdag 28 juli 2016 00:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hans ZimmerTop composer
![]()
Net als Jeff Wayne![]()
Live, veeeeeeeeeeeery nice!
Musical Version Of The War Of The Worldsquote:
ik heb die film nuchter gezien én knetterstoned... Ik raakte beide keren in de warquote:
En dat fascineertquote:Op donderdag 28 juli 2016 00:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik heb die film nuchter gezien én knetterstoned... Ik raakte beide keren in de war
en ik ben niet eens stonedquote:
Heb ik jaren geleden wel eens gezien volgens mij ja.. En die wil ik inderdaad nog eens zienquote:Op donderdag 28 juli 2016 00:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En dat fascineert
Dan moet je ook: The man from Earth even kijken.
Niets van opzoeken. Gewoon downloaden/kopen, en kijken. Kan ook stoned. Je zit amazed te kijken. Bek open, en na die film zit je een kwartier voor je uit te staren en ben je echt mindfucked.
Harcore science fiction, ondanks dat het zich in 1 kamer afspeelt, zonder special effects/michael bay achtige shit. Pure woordporno en verhaal is echt EPIC![]()
![]()
DIE IS GOED!!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En dat fascineert
Dan moet je ook: The man from Earth even kijken.
Niets van opzoeken. Gewoon downloaden/kopen, en kijken. Kan ook stoned. Je zit amazed te kijken. Bek open, en na die film zit je een kwartier voor je uit te staren en ben je echt mindfucked.
Harcore science fiction, ondanks dat het zich in 1 kamer afspeelt, zonder special effects/michael bay achtige shit. Pure woordporno en verhaal is echt EPIC![]()
![]()
Ja man! Geweldig. Ik probeer al mijn vrienden er ook aan te krijgen maar ze doen lafjes. Puur omdat je er niets over kan vertellen. Je moet gewoon kijken en de rest gaat vanzelfquote:
Niet iedereen zou het kunnen waarderen. Sommigen zouden het afschilderen als een "praatfilm" en snel afhaken. Mensen die meer van explosies en achtervolgingen houden enzo. Maar ik vind dat je gewoon heel snel gefascineerd raakt!quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja man! Geweldig. Ik probeer al mijn vrienden er ook aan te krijgen maar ze doen lafjes. Puur omdat je er niets over kan vertellen. Je moet gewoon kijken en de rest gaat vanzelf![]()
Topfilm.
Absoluut. Dat maakt hem zo goed.quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet iedereen zou het kunnen waarderen. Sommigen zouden het afschilderen als een "praatfilm" en snel afhaken. Mensen die meer van explosies en achtervolgingen houden enzo. Maar ik vind dat je gewoon heel snel gefascineerd raakt!
ik hou wel van oude scifiquote:Op donderdag 28 juli 2016 00:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet iedereen zou het kunnen waarderen. Sommigen zouden het afschilderen als een "praatfilm" en snel afhaken. Mensen die meer van explosies en achtervolgingen houden enzo. Maar ik vind dat je gewoon heel snel gefascineerd raakt!
over mindfuck gesproken..quote:
speaking of which.. VNV Nationquote:Op donderdag 28 juli 2016 00:34 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet trouwens de eerste soort muziek of eerste band nog tegenkomen die aan iedereen is besteed.
Reddit of Redtube?quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:35 schreef Monopoly het volgende:
Chille shit. Lekker op de achtergrond een beetje Reddit browsen
ik wil best een keer een avant garde vaporwave melionetic set draaienquote:Op donderdag 28 juli 2016 00:34 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet trouwens de eerste soort muziek of eerste band nog tegenkomen die aan iedereen is besteed.
en dan ineens Black Sabbath beukend door je speakersquote:Op donderdag 28 juli 2016 00:35 schreef Monopoly het volgende:
Chille shit. Lekker op de achtergrond een beetje Reddit browsen
uhm... ja! klinkt wel apartquote:Op donderdag 28 juli 2016 00:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik wil best een keer een avant garde vaporwave melionetic set draaien
Klinkt ernstig...quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik wil best een keer een avant garde vaporwave melionetic set draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |