quote:Op zondag 11 september 2016 19:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
Een van de betere Dauta-spelers lult 30 minuten over anime. Zijn meningen zijn degelijk. Lelouch is inderdaad de koetsier. Aisaka Taiga is inderdaad geen yandere in in geen jaren nooit geweest. Hoewel ik Slacks gelijk moet geven dat Ami het beste meisje is. Maar anime personages emuleren is best wel kinds. En zeggen dat je veel gemeen hebt met Lulu of er naar streeft op hem te lijken is best wel behoorlijk Chuuni.
Ah, wat ik niet zou geven voor een sheepstick die je doel in een lamme oranje hamster verandert die je vervolgens makkelijk dood kan schieten.quote:
Nee, omgekeerd toch juist. Een hero in de vorm van een oranje hamster ez mmr.quote:Op zondag 11 september 2016 19:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ah, wat ik niet zou geven voor een sheepstick die je doel in een lamme oranje hamster verandert die je vervolgens makkelijk dood kan schieten.
sniper beste imoutoquote:Op zondag 11 september 2016 19:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, omgekeerd toch juist. Een hero in de vorm van een oranje hamster ez mmr.
Ik vind Earthshaker eigenlijk wel vagelijk op een oranje hamster lijken.quote:Op zondag 11 september 2016 19:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, omgekeerd toch juist. Een hero in de vorm van een oranje hamster ez mmr.
Haten op hamsters.quote:Op zondag 11 september 2016 19:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ah, wat ik niet zou geven voor een sheepstick die je doel in een lamme oranje hamster verandert die je vervolgens makkelijk dood kan schieten.
Die zes Reports op het einde. Sasuga Umaru.quote:
quote:
Lol volgens mij heeft iedereen wel iemand gekend die naar aanleiding van die serie een hamster nam en die Hamtaro noemde.quote:
Wij niet. We noemden 'm 'hamham'.quote:Op zondag 11 september 2016 19:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Lol volgens mij heeft iedereen wel iemand gekend die naar aanleiding van die serie een hamster nam en die Hamtaro noemde.
Een ander kunstje van Grimgar is laten zien dat (over)leven in een game wereld geen pretje is. Daar schieten Log Horizon en SAO tekort. De politieke ontwikkelingen van Log Horizon zijn wel een mooie reflectie van hoe onze wereld werkt.quote:Op zondag 11 september 2016 18:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nah. Zelfs op haar diepste dalen werd Kabaneri nooit minder boeiend dan Shingeki.
[..]
Grimgar's kunstje was het humaniseren van de Goblins. Dat deed het vele malen beter dan Log Horizon en SOA, maar verder vind ik de vergelijking niet gaan en over het algemeen genomen vond ik Log Horizon meer inhoud hebben en SOA er beter uit zien. Uiteindelijk was het gene wat ik nog het meest van Grimgar wilde, een verdieping van de band tussen Ranta en het boodschutmeisje en dat iemand de verwaande kleurloze hoofdpersoon een goeie linkse hoek zou geven. Terwijl ik geloof dat de wereld van en de conflicten in Log Horizon me oprecht boeiden, denk ik Serera en haar katten fascinatie waar zwaar kut echter.
[..]
Het hele complot in Shingeki is minder interessant en minder goed uiteengezet dan een willekeurige rapportage over de coup in Turkije of de vluchtelingencrisis omtrent Syri voor het acht uur journaal en niet minder bizar dan de sporadische berichtgeving over Noord-Korea.
Het gaat er voor mij vooral om de hilarische Shaun Of The Dead-achtige zombie-interactie en de gelikte actiescnes. Zodra je de zombies gaat rationaliseren ga je al de fout in wat mij betreft want het is nu eenmaal geen heel bedreigend concept als je er te diep over nadenkt.
Of als je iedereen superkrachten gaat geven.
Log Horizon ging daar volgens mij wel op in. Er was te veel geld in omloop (dus aan de basis behoeften was makkelijk te voldoen) maar er was weinig om het aan uit te geven. Dus gingen ze zooi uit vinden en volgens mij gingen ze ook nog eens opzettelijk te werk om inflatie aan te wakkeren. Maar iedereen was een bermensch dus de dagelijkse beslommeringen waren ook niet heel interessant.quote:Op zondag 11 september 2016 20:12 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Een ander kunstje van Grimgar is laten zien dat (over)leven in een game wereld geen pretje is. Daar schieten Log Horizon en SAO tekort. De politieke ontwikkelingen van Log Horizon zijn wel een mooie reflectie van hoe onze wereld werkt.
Goede observatie. Ik dacht dat je ook ging noemen dat er in het begin ook zwakke spelers waren die te lijden hadden onder moordenaars, uitbuiters en dieven. De opzet was het kopen van grond en gebouwen om belasting te heffen, zodat iedereen moest gaan werken en produceren. Volgens mij is dit ook een les aan de jonge kijker over onze economie.quote:Op zondag 11 september 2016 20:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Log Horizon ging daar volgens mij wel op in. Er was te veel geld in omloop (dus aan de basis behoeften was makkelijk te voldoen) maar er was weinig om het aan uit te geven. Dus gingen ze zooi uit vinden en volgens mij gingen ze ook nog eens opzettelijk te werk om inflatie aan te wakkeren. Maar iedereen was een bermensch dus de dagelijkse beslommeringen waren ook niet heel interessant.
wait,whut?quote:
quote:Op maandag 12 september 2016 09:59 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Goede observatie. Ik dacht dat je ook ging noemen dat er in het begin ook zwakke spelers waren die te lijden hadden onder moordenaars, uitbuiters en dieven. De opzet was het kopen van grond en gebouwen om belasting te heffen, zodat iedereen moest gaan werken en produceren. Volgens mij is dit ook een les aan de jonge kijker over onze economie.
Dus je hebt helemaal gelijk. In Log horizon is daar inderdaad aandacht aan besteed. Misschien is het beter om te zeggen dat Log Horizon meer op hoofdlijnen zit en Grimgar meer in de details.
![]()
Ze is geboren in 1992 mannen.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Anime being saved!quote:
Dat is mijn nieuwe liefde.quote:Op maandag 12 september 2016 22:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat is dat een waarom moet ik mij geboortejaar daarmee delen?
Nee dank je. Ik heb 5 cm per second gezien en The Place Promised in Our Early Days en ik wil niet nog een keer zo somber en droevig worden over een liefde die niet kan zijn.quote:
Een 8.7 op IMDb en een 9.4 op MALquote:
Er zijn dat jaar zoveel tijdloze series uitbracht.quote:Op woensdag 14 september 2016 10:10 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
2006 was 10 jaar geleden...
Quote voor het nageslacht, wat een prachtige postquote:Op woensdag 14 september 2016 10:27 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Er zijn dat jaar zoveel tijdloze series uitbracht.
Het is ook nooit genoeg...altijd op zoek naar de volgende emotionele rollercoaster. Met al die tijd dat je besteed aan anime kijken had je kanker kunnen genezen, de walvis kunnen redden, rijk kunnen worden, twee universitaire studies af kunnen ronden, of een rockster kunnen zijn.
In plaats daarvan heb je gekeken hoe een suikerverslaafde autist de voeten droogt van zijn aanstaande moordenaar in een ongemakkelijke homo-erotische scene die je tien jaar later nog onthouden hebt.![]()
Death Note.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:12 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Quote voor het nageslacht, wat een prachtige post
Welke anime bedoel je eigenlijk?
quote:Op woensdag 14 september 2016 10:27 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Het is ook nooit genoeg...altijd op zoek naar de volgende emotionele rollercoaster. Met al die tijd dat je besteed aan anime kijken had je kanker kunnen genezen, de walvis kunnen redden, rijk kunnen worden, twee universitaire studies af kunnen ronden, of een rockster kunnen zijn.
In plaats daarvan heb je gekeken hoe een suikerverslaafde autist de voeten droogt van zijn aanstaande moordenaar in een ongemakkelijke homo-erotische scene die je tien jaar later nog onthouden hebt.![]()
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2016 10:27 schreef Drieklank het volgende:
[..]
EVA 4 never.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:53 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik gezien in Akihabara...
cc: Robin
Wow.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:53 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Flinke poster!!quote:Op donderdag 15 september 2016 19:53 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig, heb hem ooit op schijf gekocht voor vijf euro minder oid.quote:Op zondag 18 september 2016 22:02 schreef mschol het volgende:
http://store.steampowered.com/app/412830/
gegadigden hier?
Check 91Days en Gundam Origin!!!quote:Op maandag 19 september 2016 11:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben ook maar eens weer wat anime gaan kijken, nog aanraders die ik de laatste 4 jaar gemist heb?
Mooie snorquote:Op maandag 19 september 2016 21:11 schreef Qunix het volgende:
Satoshi (a.k.a. Ash) ziet er anders uit dan anders...
Dat krijg je als je jonger wordt. Ondertussen vraag je je af of Brock al is afgestudeerd en of het lab van Oak niet een beetje vol begint te raken met alle Pokmon die Ash heeft gevangen.quote:
Ben nu eindelijk weer bij met 91 Days. Verdomme wat is me die chemicus-brouwer toch een held. Een van de meest innemende personages uit die hele serie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is toch de reden dat hij elk seizoen nieuwe kompanen op reis neemt, zodat zij de pokedex kunnen trekken op de oude pokebeesten die Ash al eens tegen is gekomen.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:20 schreef Drieklank het volgende:
Ik wacht met spanning af op het moment dat hij een Exeggutor voorbij ziet lopen en hij zijn Pokdex pakt om dit oh zo mysterieuze wezen te identificeren.Er zijn volgens mij best wel een paar manga series met een volwassener insteek, die zoals Origins wat getrouwer zijn aan de spellen.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:20 schreef Drieklank het volgende:
Het is mij een raadsel waarom ze niet hun best doen om de oudere doelgroep aan te spreken met een volwassen editie van de anime en de spellen. [...] Pokmon Origins, bijvoorbeeld.Volgens mij juist wel. Ichigo Kurosaki (Bleach) is al lang geen vijftien meer. Nanoha Takamachi (mahou shoujo lyrical nanoha) is inmiddels, volwassen, en duomoeder van een dochter. Zelfs figuren als Naruto en Goku groeiden op via tijdssprongen.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:38 schreef mschol het volgende:
is dat zowiezo niet een algemene klacht? gemiddeld genomen groeien anime karakters niet echt op
en pokemon is daar imho wel het perfecte voorbeeld van, al weer ik niet hoe het er nu voorstaat, velen jaren terug al afgehaakt
Het heeft meer met de status van personages als icoon te maken lijkt me. Peter Parker (Spiderman), Bruce Wayne (Batman) en Clark Kent (Superman) zijn ook al decennia ongeveer even oud. Zoals Shinnosuke Nohara (Shin-chan) en Ash Ketchum (Pokemon) ook jaren lang onveranderd zijn gebleven. En ja goed Goku is sinds het begin van Dragonball Z ook geen dag ouder geworden, enfin wederom een icoon.“An interesting thing is a good thing.”
Is dat hoe het voelt om een vrouw te zijn?quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:06 schreef Kyubey het volgende:
Je ziet dit, wat doe je?
[ afbeelding ]
Like (aflevering 2).quote:Op woensdag 21 september 2016 14:15 schreef Qunix het volgende:
https://gfycat.com/InfiniteMiserableAustraliankelpie
Toffe transitie tussen de eerste Gameboy spel en de laatste generatie.
Maar het zijn allemaal jongens!quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
Me afvragen wat ik 's hemelsnaam in een gemengd badhuis doe, waarschijnlijk.
Euhhhhh, dat is, zeg maar, jouw werkelijkheid.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2016 16:47 schreef Kyubey het volgende:
Time Travel Shoujo is afgelopen
[ afbeelding ]
En waar is het filmpjequote:Op maandag 26 september 2016 19:45 schreef mschol het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)aling-verandert.html
japanners![]()
Ha. Vind je het wel leuk? Het eerste seizoen is nog een een-op-een kopie van Hokuto no Ken, maar dit wordt gauw anders met Joseph en zijn nazaten.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:23 schreef gniffie het volgende:
Nu Jojo aan het volgen maar wat is deze? Dit is de verpersoonlijking van een Shounen![]()
Die Speedwagon mag snel dood
Au contraire. Ik zou juist eens graag een duistere, volwassen Zelda wereld willen zien. Dit is weer veel te blij en kinderachtig gekleurd.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:42 schreef Qunix het volgende:
En in contrast... Wat is dit voor shit?
Nou, uiteraard moet ik nog de film zien.... Maar wat mij opviel wat ontbrak is de diepte, de duisternis wat de anime had, de kwaliteit van enkele scenes (zoals het raam op de achtergrond als ze de kabels uit haar nek trekt) en dat de hoofdpersonage geen Japanner is (tot dus ver).quote:Op woensdag 28 september 2016 12:00 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Au contraire. Ik zou juist eens graag een duistere, volwassen Zelda wereld willen zien. Dit is weer veel te blij en kinderachtig gekleurd.
De film lijkt de wereld van Ghost in the Shell serieus te nemen en goed te verbeelden.
Ik bedoel, herinner je de Mortal Kombat films nog? Dat is hoe het niet moet en zoiets lijkt het niet te worden.![]()
Maar misschien zie ik iets over het hoofd. Wat is je kritiek?
Op die fiets. Mij valt het op dat de personages in anime er altijd zo West-Europees/Noord-Amerikaans uitzien dat het niet per se een Japanse acteur hoeft te zijn. Maar anders, wat dacht je van Rinko Kikuchi (Pacific Rim)?quote:Op woensdag 28 september 2016 12:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nou, uiteraard moet ik nog de film zien.... Maar wat mij opviel wat ontbrak is de diepte, de duisternis wat de anime had, de kwaliteit van enkele scenes (zoals het raam op de achtergrond als ze de kabels uit haar nek trekt) en dat de hoofdpersonage geen Japanner is (tot dus ver).
Pfff weet niet. Na 10 eps vind ik Jojo als MC niets hebben en als er coole shit gebeurd is het vooralquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ha. Vind je het wel leuk? Het eerste seizoen is nog een een-op-een kopie van Hokuto no Ken, maar dit wordt gauw anders met Joseph en zijn nazaten.
Beste verfilming van een anime is Rurouni Kenshinquote:Op woensdag 28 september 2016 12:58 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Op die fiets. Mij valt het op dat de personages in anime er altijd zo West-Europees/Noord-Amerikaans uitzien dat het niet per se een Japanse acteur hoeft te zijn. Maar anders, wat dacht je van Rinko Kikuchi (Pacific Rim)?
[ [url=http://cdn2-www.comingsoon.net/assets(...)Mako2.jpg]afbeelding[/url] ]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Well, it’s been a wild ride and it’s time for [gg] to go back to sleep again (I heard there’s a sequel of some sort…).
De MC wisselt na 12 episodes geloof ik.quote:Op woensdag 28 september 2016 14:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
Pfff weet niet. Na 10 eps vind ik Jojo als MC niets hebben en als er coole shit gebeurd is het vooral. Die speedwagon maakt alles zo slapstick
quote:Op woensdag 28 september 2016 22:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hahahaha. Ook echt die pianomuziek op de achtergrond.!
Jaquote:Op donderdag 29 september 2016 20:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De MC wisselt na 12 episodes geloof ik.
Voor echte kenners is dit misschien als vloeken in de kerk, maar godverdomme wat was Δ leuk. Beter dan Frontier. Waarschijnlijk was Δ leuker dan al het voorgaande spul afgaande op het gebral dat ik er over in Δ gehoord heb. Hopelijk verdwijnt [gg] niet weer voor honderduizendjaar van de kaart. In ieder geval wp gg.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:
Make everybody happyquote:Op donderdag 29 september 2016 23:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
geef een gil als je bij diamond is unbreakable bent dus kunnnen we kletsen.
Zeggen ze terwijl ze keiharde fraude plegen. Shigechi's Harvest.quote:
Eigenlijk hadden ze wel gelijk. Ze deden niets verkeerds maar hij wilde per se al het geld voor zichzelf houden, terwijl zij hem hielpen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zeggen ze terwijl ze keiharde fraude plegen. Shigechi's Harvest.
[gg] zal terugkomen bij Δ 2quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Voor echte kenners is dit misschien als vloeken in de kerk, maar godverdomme wat was Δ leuk. Beter dan Frontier. Waarschijnlijk was Δ leuker dan al het voorgaande spul afgaande op het gebral dat ik er over in Δ gehoord heb. Hopelijk verdwijnt [gg] niet weer voor honderduizendjaar van de kaart. In ieder geval wp gg.
Als je zomaar ergens in een prullenmand of iets dergelijks een halve ton vindt, dan is het het 'juiste' om naar de politie te stappen of op een andere manier de eigenaar op te sporen. Daarin hadden ze m.i. ongelijk.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:38 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden ze wel gelijk. Ze deden niets verkeerds maar hij wilde per se al het geld voor zichzelf houden, terwijl zij hem hielpen.
Op die manier. Voor mij is dit verhaal wel af. Als er meer is echter:quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[gg] zal terugkomen bij Δ 2
Δ vond ik tot nu toe wel de leukste macross.
Laatste episode bevestigt dat de alien eigenlijk geen alien was.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als je zomaar ergens in een prullenmand of iets dergelijks een halve ton vindt, dan is het het 'juiste' om naar de politie te stappen of op een andere manier de eigenaar op te sporen. Daarin hadden ze m.i. ongelijk.
Wat Shigechi betreft probeerde ze overduidelijk gebruik van hem te maken. Misschien geen misbruik. En misschien niet op de venijnigste manier mogelijk. Maar Shigechi's sentiment dat de schaal van hun verdiensten niet overeenkwam met hun bijdrage is op zijn minst begrijpelijk.
Als hij een volwassen vent was geweest had hij woord gehouden en de volgende keer hetzelfde plan herhaald zonder Josuke en Okuyasu, maar goed, zo loopt het verhaal niet.
Shigechi.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
F was gewoon meh, travestiet idd en kut grone meisje,quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Op die manier. Voor mij is dit verhaal wel af. Als er meer is echter:![]()
Ik had het niet verwacht van Δ, maar de muziek en de chemie tussen de twee hoofdpersonen was wat me hier aan trok. Echt heel anders dan F die ik liet vallen omdat de Stoere Robots (tm) meer dan de helft van de tijd Saaie Straaljagers waren en de travestiet de serie niet kon redden van het irritante groenharige schrille meisje dat steeds maar overal in het plot betrokken werd.
Deze gedachten bijvoorbeeld van Hachiman Hikigaya over zijn klasgenoten. Ik vermoed voor veel introverten en juist de doelgroep van anime heel herkenbaar. En tegelijkertijd moet je er om lachen omdat het zo belachelijk klinkt als iemand anders dat zegt of denkt. Je lacht daarom eigenlijk om jezelf. De schrijvers houden de kijker een spiegel voor met 'kijk eens, dit is hoe jij denkt en hoe anderen jou zien'.quote:Animals generally form groups. Carnivores have a hierarchy, and those that don’t manage to get to the top of the food chain will live a life of constant stress. Herbivores have their own problems, like being forced to abandon their own survive enemy attacks. As you can see, being in a group brings no advantages to the individual. Thus, I choose to be the bear, a beast that refuses to form groups with others. It’s an animal of isolation that’s not at all worried about its solitary lifestyle. Let’s not forget that bears get to hibernate as well. Oh, what a wonderful existence. If I’m ever reincarnated, I most certainly would like to be reborn as a bear.
Mangaboekje met spoofs / tributes van allerlei mangaka's. Was op zich wel geinig, niet heel goed. Maar moest hier wel om lachen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |