Altijd Dakgoot.quote:
Nee, nog steeds niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Altijd Dakgoot.
DAK moet hooggehouden worden.
Heb je trouwens de nieuwe Girls Und Panzer film gezien?
Is echt een goede filmquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja. Nee.
Code Geass is fantastisch, theatraal en bombastisch. De robots op rolschaatsen lenen zich voor bovengemiddelde gevechtschoreografie. Als ik het me goed herinner is het soms dom maar zelden saai. Dus je zou waarschijnlijk een minder leuke serie kunnen kiezen om je tijd in te steken.
Code Geass: Lelouch of the Rebellion is een van de beste series die ik ooit heb gezien. (Naast bebop, death note enzo)SPOILER: de gif gaat over oogpunten.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door De_Dakgoot op 06-08-2016 18:38:13 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
Moet je dan ook uploaden en andere verplichtingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:28 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kijken jullie nog geen Binan Koukou?
[..]
Moet je dan ook uploaden en andere verplichtingen?
Wat vond je er van? De individuele titans waren prachtig. Niet?quote:
Ik vind het een van de vetse anime die ik de afgelopen jaren heb gezien. Het tempo had wellicht wel iets hoger gemogen, maar die titans waren echt bruut. Kan niet wachten tot het tweede seizoen. Die zou dit jaar nog komen toch?quote:Op zondag 7 augustus 2016 09:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat vond je er van? De individuele titans waren prachtig. Niet?
[ afbeelding ]
In het onvermijdelijke tweede seizoen weet ik zeker dat Eren er geen 7 afleveringen over doet om een verdomde steen op te tillen.![]()
So close.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:08 schreef Odaiba het volgende:
Kan niet wachten tot het tweede seizoen. Die zou dit jaar nog komen toch?
quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:33 schreef cherrycoke het volgende:
ik wil wel weer een andere char zien die goku voorbij gaat in power
Ik gok dat dit nooit meer gaat gebeuren.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:33 schreef cherrycoke het volgende:
ik wil wel weer een andere char zien die goku voorbij gaat in power
quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:38 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik gok dat dit nooit meer gaat gebeuren.
Ik krijg spontaan zin om verder te gaan met Monogatari. Heb Nise gezien, nu Mono 2nd season geloof ik? Morgen even checken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[Commie] Kizumonogatari - 01 [BD 720p AAC] [C478D6DE]. mkv
Dat ik deze dag nog mag meemaken. Ik ben een gezegd mens.
Je kunt misschien waarschijnlijk ook met Kizumonogatari beginnen. Chronologisch het eerste verhaal en in boekvorm is het uitgegeven tussen Bake- en Nisemonogatari. Volgens mij moet je Nekomonogatari (Kuro) zien voordat je met Second Season begint.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan zin om verder te gaan met Monogatari. Heb Nise gezien, nu Mono 2nd season geloof ik? Morgen even checken.
Daar probeer ik niet eens op te lettenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Als je een beetje thuis bent in de regels van schaak kom je veel ergere fouten tegen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Daar probeer ik niet eens op te letten
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Kyubey op 09-08-2016 15:28:36 ]Helemaal super.
Die stukjes tussen de reclame bedoel je?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:56 schreef Kyubey het volgende:
Weet iemand nog in welk liedje die ene K-on gitaarriff gebruikt werd? Zo'n artiest als Kanye West gebruikte die in zo'n nummer, maar ik weet niet meer welke.
Nummer uit de tv show?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:56 schreef Kyubey het volgende:
Weet iemand nog in welk liedje die ene K-on gitaarriff gebruikt werd? Zo'n artiest als Kanye West gebruikte die in zo'n nummer, maar ik weet niet meer welke.
http://www.animenewsnetwo(...)-november-27/.105273quote:Code Geass Celebrates 10 Years on November 27
quote:Image of Spice & Wolf Leads' Daughter Revealed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.animenewsnetwo(...)ter-revealed/.104901
Mijn hart. Helemaal gesmolten.“An interesting thing is a good thing.”
Ja!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die stukjes tussen de reclame bedoel je?
Godver niet weerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
http://www.animenewsnetwo(...)-november-27/.105273
Wedden dat het een pachinko-gokkast is!
Appeasementpolitiek. Door toezeggingen te doen en zich populair te maken probeerde ze het draagvlak voor Lelouche's revolutie te ondermijnen terwijl haar zus, dan wel haar broer of vader, de voorbereidingen trof om de revolutie militair de nek om te draaien en eventuele concessies ongedaan te maken. Lelouch deed het enige wat hij kon doen: hij gebruikte zijn Geass bewust en doelgericht om definitief een einde te maken aan haar politiek.quote:
Die wilde ik net delen. Ik heb er maar 2 van gezien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:10 schreef Qunix het volgende:
https://imgur.com/gallery/1wqOX
Prima lijstje is prima
Die reet is zo plat dat je er op kan surfen.quote:
Please don't fuck it up.twitter:YonkouProd twitterde op woensdag 17-08-2016 om 05:41:06Bleach major announcement is a live action 2018 Film. reageer retweet
live action, what is there NOT to fuck up?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Please don't fuck it up.twitter:YonkouProd twitterde op woensdag 17-08-2016 om 05:41:06Bleach major announcement is a live action 2018 Film. reageer retweet
Rurôni Kenshin: Meiji kenkaku roman tan (2012) - IMDbquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
live action, what is there NOT to fuck up?
Bleach kan je dan ook toevoegen aan het 2e lijstje...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Rurôni Kenshin: Meiji kenkaku roman tan (2012) - IMDb
Rurôni Kenshin: Kyôto taika-hen (2014) - IMDb
Deze was anders best goed.
Dragonball Evolution (2009) - IMDb
Shingeki no kyojin (2015) - IMDb
Deze niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Short van 10 min door Khara. Hmm.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:30 schreef Qunix het volgende:
Woow...
Film uit 1989 krijgt een reboot: http://myanimelist.net/anime/33741/Mobile_Police_Patlabor_Reboot
Kut! Dat zag ik nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Short van 10 min door Khara. Hmm.
Misschien is het een voorbode van een Patlabor serie remake door Khara. Dat zou ik wel willen zien eigenlijk.quote:
Dus is Karin x Hitsugaya iets geworden?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dat einde van Bleach..Als Kubo de resterende tijd nou had gebruikt om het plot net zo ''well developed'' te maken als Karin's voorgevel..
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:24 schreef Kyubey het volgende:
A ha! Daarom heet de ''thecartdriver'' blog zo!En Code Geass heet zo omdat de hoofdpersoon eindigt met zowel een Code en een Geass.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Japanquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:50 schreef Xaryna het volgende:
[ afbeelding ]
What.![]()
Mijn dochter is opstandig en luistert niet dus zal ik haar en mezelf vermoorden zodat mijn vrouw en andere dochter door kunnen leven. Perfect plan! Vrouw is het eens.
Fair enough.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:50 schreef Xaryna het volgende:
[ afbeelding ]
What.![]()
Mijn dochter is opstandig en luistert niet dus zal ik haar en mezelf vermoorden zodat mijn vrouw en andere dochter door kunnen leven. Perfect plan! Vrouw is het eens.
Vond ik ook.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:56 schreef Kyubey het volgende:
http://i.4cdn.org/a/1471668743192.webm
Letterlijk mij
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:50 schreef Xaryna het volgende:
[ afbeelding ]
What.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |