SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiële codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Een andere speler die recent aan populariteit begint te winnen is mpv. Deze speler wordt vooral gebruikt op GNU/Linux en OSX, maar is ook op Windows te krijgen. Hij bevat veel opties voor mensen die zoveel mogelijk controle willen hebben over het afspelen van hun bestanden. Er zijn bijvoorbeeld opties om verschillende vormen van interpolatie te gebruiken, verschillende algoritmes voor upscaling en downscaling etc. mpv kent ook vele sneltoetsen voor alle functionaliteiten.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Blijf kalm en bereid je voor op Kizumonogatari. De BD is uitgebracht. Er zijn k-ondertitels.quote:
Maar nu kan je ze kopen! Over een jaar ofzo...quote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst Kuromukuro. Nu dit. Al mijn series man. Ze gaan allemaal voor het zingen de kerk uit.
De mapo tofu-scene was perfect, hilarisch, bijna alles dat het had moeten zijn. Ik had het eigenlijk graag liever (eerst) in de Heaven's Feel-films gezien. Maar moet zeggen dat ik er hier ook best wel om heb kunnen lachen.quote:
Het positieve is dan natuurlijk weer dat ik ondanks alles kan blijven geloven dat boekdeel 5 eindigt met Tsugerneu's plannen in duigen en een gelukkige Fremy die zich eindelijk voorbij de manipulaties van die enge geniale vijg kan zetten en kan beginnen te schijven aan het bedrijfsplan voor de vuurwerk-winkel die ze met Adlet gaat beginnen als dit alles voorbij is.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:23 schreef Xaryna het volgende:
Maar nu kan je ze kopen! Over een jaar ofzo...
Zit er in Heaven's Feel ook mapo tofu dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De mapo tofu-scene was perfect, hilarisch, bijna alles dat het had moeten zijn. Ik had het eigenlijk graag liever (eerst) in de Heaven's Feel-films gezien. Maar moet zeggen dat ik er hier ook best wel om heb kunnen lachen.
[..]
Het positieve is dan natuurlijk weer dat ik ondanks alles kan blijven geloven dat boekdeel 5 eindigt met Tsugerneu's plannen in duigen en een gelukkige Fremy die zich eindelijk voorbij de manipulaties van die enge geniale vijg kan zetten en kan beginnen te schijven aan het bedrijfsplan voor de vuurwerk-winkel die ze met Adlet gaat beginnen als dit alles voorbij is.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 19:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zit er in Heaven's Feel ook mapo tofu dan?
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het was hilarisch. Een van de beste scenes uit het hele ding.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst Kuromukuro. Nu dit. Al mijn series man. Ze gaan allemaal voor het zingen de kerk uit.
Wat is dezequote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:33 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een van de leukste anime dit seizoen. In lange tijd heb ik niet zoveel series willen volgen.
Elaborate, please.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Blijf kalm en bereid je voor op Kizumonogatari. De BD is uitgebracht. Er zijn k-ondertitels.
Afgezien van de kuis-christelijke connotaties vind ik het spreekwoord best wel, een beetje, behoorlijk toepasselijk.quote:
Heb het zelf nog niet aangedurfd, maar het schijnt dat er verwijzingen naar Pokemon GO in zitten.quote:
Time Travel Shoujo.quote:
Punchline was grappig ja. Twists waren ook leuk gedaan.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Time Travel Shoujo.
---
Ik heb vandaag in een dag alle episodes van Punchline, een anime van vorig jaar gekekenWat een leuke serie!
Oh fack.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik moest huilen![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe dat zo? Vanwege dat verwarrende uitroepteken dat mislezen zou kunnen worden als een faculteit? Omdat (resultante) kracht gelijk staat aan versnelling (dus de afgeleide van snelheid niet snelheid zelf) x massa? Die stilistische fouten liggen eerder aan de vertaler. Haalt dat je uit de serie?quote:Op zondag 31 juli 2016 00:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik moest huilen![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 31 juli 2016 06:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Vanwege dat verwarrende uitroepteken dat mislezen zou kunnen worden als een faculteit? Omdat (resultante) kracht gelijk staat aan versnelling (dus de afgeleide van snelheid niet snelheid zelf) x massa? Die stilistische fouten liggen eerder aan de vertaler. Haalt dat je uit de serie?
qualidea code episode 4quote:Op zondag 31 juli 2016 07:12 schreef DeZwabber het volgende:
Welke serie is het? Ben benieuwd waar hij denkt E=mc2 voor nodig te hebben.
quote:Op zondag 31 juli 2016 07:12 schreef DeZwabber het volgende:
Welke serie is het? Ben benieuwd waar hij denkt E=mc2 voor nodig te hebben.
Vakantie he. Verveel me dood en alle animu is shit tegenwoordig. Met uitzondering van JoJo's uiteraard.quote:
Oh lord.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Afgezien van de kuis-christelijke connotaties vind ik het spreekwoord best wel, een beetje, behoorlijk toepasselijk.
[..]
Heb het zelf nog niet aangedurfd, maar het schijnt dat er verwijzingen naar Pokemon GO in zitten.
Euh. Boku no Hero Academia was vorig seizoen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:50 schreef hugecooll het volgende:
Heuj animevrinden, is er het afgelopen ~jaar nog iets soortgelijks als Boku no Hero Academia uitgekomen? Zo ja, wat?
De vraag is dus of er nog zoiets is uitgekomenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Euh. Boku no Hero Academia was vorig seizoen.
Niet dat ik weet. Er zijn wel een hoop leuke series dit seizoen, kijk op de kaart uit de OP. Misschien is Mob Psycho 100 wat voor je, als je ook One Punch Man leuk vond.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
De vraag is dus of er nog zoiets is uitgekomen
Hoe gek dit ook klinkt, ik heb er redelijk goede hoop voor. Hollywood is nooit schuw geweest zooi uit anime-gerelateerd spul te schrappen en de wereld van SAO had oprecht potentie. Als ze genoeg schrappen blijft er misschien daadwerkelijk een goeie serie over.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:44 schreef Kyubey het volgende:
http://www.hollywoodrepor(...)anchise-sword-916389
Fucking hell
The Avengers: Earth's Mightiest Heroes!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
De vraag is dus of er nog zoiets is uitgekomen
Aan de andere kant: Speed Racer, Last Airbenderquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hoe gek dit ook klinkt, ik heb er redelijk goede hoop voor. Hollywood is nooit schuw geweest zooi uit anime-gerelateerd spul te schrappen en de wereld van SAO had oprecht potentie. Als ze genoeg schrappen blijft er misschien daadwerkelijk een goeie serie over.
Allemaal nog niet gezienquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
The Avengers: Earth's Mightiest Heroes!
Hulk And The Agents Of SMASH
Avengers Assemble
Ultimate Spider-Man
Guardians of the Galaxy
Young Justice
Het plot van De legende van Aang was eigenlijk al goed dus daar heeft het versnijden door de productiemaatschappijen niet heel veel goeds gedaan. Al vond ik het wel een stoere toevoeging dat het vuur dat vuurmeesters in de film konden besturen niet uit het niets verscheen zoals in de serie maar voort kwam uit een bron zoals een kaars of lantaarn etc.quote:
Allemaal in Amerika geproduceerd en in Korea geanimeerd als ik het goed heb. Het achtergrondverhaal rond Captain America in de Spiderman-serie uit 1994 is praktisch dat van Allmight, maar dan beter. En dat heb ik vaker, met Japanse pogingen het superhelden genre te benaderen, het is ok, maar in de Marvel/DC cartoons allemaal al veel beter gedaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Allemaal nog niet gezienZijn het wel allemaal animes of meer cartoons? Want die cartoons van DC/Marvel spreken me doorgaans (op basis van de plaatjes) niet zo aan
Maar ik ga ze (binnenkort) eens proberen, thx
Aight, ik zal het wel zien danquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Allemaal in Amerika geproduceerd en in Korea geanimeerd als ik het goed heb. Het achtergrondverhaal rond Captain America in de Spiderman-serie uit 1994 is praktisch dat van Allmight, maar dan beter. En dat heb ik vaker, met Japanse pogingen het superhelden genre te benaderen, het is ok, maar in de Marvel/DC cartoons allemaal al veel beter gedaan.
Meet?quote:
Als ik naar de Keukenhof ga dan is het voor de bloemen.quote:
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat is het ergste dat ze met SAO kunnen doen, het plot nergens op laten slaan?
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als ik naar de Keukenhof ga dan is het voor de bloemen.
Met die kop van hem zouden ze hem niet eens CGI hoeven te maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Daar heb je een punt![]()
Ben benieuwd naar de Death Note film trouwens, ze hebben Willem Dafoe als Ryuk gecast
Mob psycho 100?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:50 schreef hugecooll het volgende:
Heuj animevrinden, is er het afgelopen ~jaar nog iets soortgelijks als Boku no Hero Academia uitgekomen? Zo ja, wat?
Ah, het studentenleven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Vakantie he. Verveel me dood en alle animu is shit tegenwoordig. Met uitzondering van JoJo's uiteraard.
Jazekerquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is dat getekend/geanimeerd door dezelfde als OPM?
Ah, de hoofdpersonen(?) lijken best wel op elkaarquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Jazeker
Nee, alleen het verhaal is door dezelfde persoon
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
...en de wereld van SAO had oprecht potentie. Als ze genoeg schrappen blijft er misschien daadwerkelijk een goeie serie over.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:03 schreef Drieklank het volgende:
Verder vind ik het vanuit filosofisch oogpunt interessant
Ik kan de gif niet zien maar gaat dit over glopping?quote:
VIEZE PLEB!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
Moet hem ook nog eens afkijken. Bleef ergens in het eerste seizoen steken.
Hij staat volgens mij nog op Netflix. Maar kan niets zeggen over de kwaliteit van de subs.
Ja. Nee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:46 schreef Kyubey het volgende:
Ik zit er over na te denken om Code Geass uiteindelijk te kijken, zou ik het doen?
[..]
Ik kan de gif niet zien maar gaat dit over glopping?
SPOILER: de gif gaat over oogpunten.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Repelsteeltju op 05-08-2016 22:55:36 ]“An interesting thing is a good thing.”
Ik denk dat de makers vergeten zijn wat liefde is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Dak help me herinneren, wat is ookalweer een Mirage en waarom is Macros driehoek zonder liefdesdriehoek?
Zij wilt echt de Hayatequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Dak help me herinneren, wat is ookalweer een Mirage en waarom is Macros driehoek zonder liefdesdriehoek?
Altijd Dakgoot.quote:
Nee, nog steeds niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Altijd Dakgoot.
DAK moet hooggehouden worden.
Heb je trouwens de nieuwe Girls Und Panzer film gezien?
Is echt een goede filmquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja. Nee.
Code Geass is fantastisch, theatraal en bombastisch. De robots op rolschaatsen lenen zich voor bovengemiddelde gevechtschoreografie. Als ik het me goed herinner is het soms dom maar zelden saai. Dus je zou waarschijnlijk een minder leuke serie kunnen kiezen om je tijd in te steken.
Code Geass: Lelouch of the Rebellion is een van de beste series die ik ooit heb gezien. (Naast bebop, death note enzo)SPOILER: de gif gaat over oogpunten.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door De_Dakgoot op 06-08-2016 18:38:13 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
Moet je dan ook uploaden en andere verplichtingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:28 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kijken jullie nog geen Binan Koukou?
[..]
Moet je dan ook uploaden en andere verplichtingen?
Wat vond je er van? De individuele titans waren prachtig. Niet?quote:
Ik vind het een van de vetse anime die ik de afgelopen jaren heb gezien. Het tempo had wellicht wel iets hoger gemogen, maar die titans waren echt bruut. Kan niet wachten tot het tweede seizoen. Die zou dit jaar nog komen toch?quote:Op zondag 7 augustus 2016 09:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat vond je er van? De individuele titans waren prachtig. Niet?
[ afbeelding ]
In het onvermijdelijke tweede seizoen weet ik zeker dat Eren er geen 7 afleveringen over doet om een verdomde steen op te tillen.![]()
So close.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:08 schreef Odaiba het volgende:
Kan niet wachten tot het tweede seizoen. Die zou dit jaar nog komen toch?
quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:33 schreef cherrycoke het volgende:
ik wil wel weer een andere char zien die goku voorbij gaat in power
Ik gok dat dit nooit meer gaat gebeuren.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:33 schreef cherrycoke het volgende:
ik wil wel weer een andere char zien die goku voorbij gaat in power
quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:38 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik gok dat dit nooit meer gaat gebeuren.
Ik krijg spontaan zin om verder te gaan met Monogatari. Heb Nise gezien, nu Mono 2nd season geloof ik? Morgen even checken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[Commie] Kizumonogatari - 01 [BD 720p AAC] [C478D6DE]. mkv
Dat ik deze dag nog mag meemaken. Ik ben een gezegd mens.
Je kunt misschien waarschijnlijk ook met Kizumonogatari beginnen. Chronologisch het eerste verhaal en in boekvorm is het uitgegeven tussen Bake- en Nisemonogatari. Volgens mij moet je Nekomonogatari (Kuro) zien voordat je met Second Season begint.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan zin om verder te gaan met Monogatari. Heb Nise gezien, nu Mono 2nd season geloof ik? Morgen even checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |