SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door pinman op 01-08-2016 11:29:53 ]
quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:14 schreef jogy het volgende:
Oh godverdomme zeg, dit is wel ernstig..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga weg uit dit topicquote:
Misschien als je nou uit legt wat het is en de bedoeling is, dat ik er dan wat liefde voor kan ontwikkelen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:31 schreef pinman het volgende:
[..]
Ga weg uit dit topic. Mensen zoals jij zullen onze relaties met onze waifu pillows nooit begrijpen
Dat zie je toch?quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:33 schreef dimmak het volgende:
[..]
Misschien als je nou uit legt wat het is en de bedoeling is, dat ik er dan wat liefde voor kan ontwikkelen.
Oke dan: http://knowyourmeme.com/memes/subcultures/dakimakura-body-pillowquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:33 schreef dimmak het volgende:
[..]
Misschien als je nou uit legt wat het is en de bedoeling is, dat ik er dan wat liefde voor kan ontwikkelen.
Dutch wife? Hoezoquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:34 schreef pinman het volgende:
[..]
Oke dan: http://knowyourmeme.com/memes/subcultures/dakimakura-body-pillow
Gvd mijn waifu pillow is echtquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:39 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Heb je ook (denkbeeldige) seks met je (denkbeeldige) kussen (die je niet echt hebt omdat dit een ONZ-topic is *winkwink*) TS??!
Oké, dus je hebt er echte seks mee, ook goed en.. kan ie het een beetje!!?quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:40 schreef pinman het volgende:
[..]
Gvd mijn waifu pillow is echtJij begrijpt mijn relatie met mijn waifu ook al niet
![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:43 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Oké, dus je hebt er echte seks mee, ook goed en.. kan ie het een beetje!!??
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |