En dan niet eens zigeuner goed typenquote:
Ben ik tegenwoordig jouw persoonlijke spellingscontrole?quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jezus dat had je toch wel kunnen verbeteren?
Uh ja.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ik tegenwoordig jouw persoonlijke spellingscontrole?
Tuurlijk wel, maar ik houd niet van zigeunerschnitzels en mayonaise maakt het alleen maar onsmakelijker.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Die poll werkt zo niet. Niemand weet wat het is.
Nou....een goede schnitzel met een goede zelfgemaakte peperroomsaus is op zich niet verkeerd, maar dan moet ie er niet in zwemmen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:36 schreef YokiKater het volgende:
Mayo is vies. Sowieso moet je een goede schnitzel niet vernaggelen met saus. Saus is slecht.
Mayo is echt alleen smakelijk bij gebakken aardappel ofzo en verder moet het gewoon weg.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Nee jongens. Met mayo is lekker.
Geef LTVDK geen gelijk
Nou dan pas ik hem wel aan ...quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Die poll werkt zo niet. Niemand weet wat het is.
Hi, ik ben nog geen week aan de studie en ik SOG alquote:
Ok, pepersausjes zijn een uitzondering. Maar dan inderdaad met mate.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou....een goede schnitzel met een goede zelfgemaakte peperroomsaus is op zich niet verkeerd, maar dan moet ie er niet in zwemmen.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dan pas ik hem wel aan ...
Poll: Zigeunerschnitzel met of zonder mayo
• Met
• Zonder
• Fatima
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
En dan zelf gemaakt, niet uit een pakje.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ok, pepersausjes zijn een uitzondering. Maar dan inderdaad met mate.
Ja wat is er nou weer niet goed danquote:
Wat is SOG voor leuke hippe term? Want ik ken het alleen van heul goede mesjes en stoere kerels.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hi, ik ben nog geen week aan de studie en ik SOG al
Zigeunerschnitzel zonder mayo èn zonder zigeuner.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dan pas ik hem wel aan ...
Poll: Zigeunerschnitzel met of zonder mayo
• Met
• Zonder
• Fatima
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Alle sauzen uit pakjes moeten verboden worden.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan zelf gemaakt, niet uit een pakje.
Champignonsaus kan er ook wel lekker bij zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou....een goede schnitzel met een goede zelfgemaakte peperroomsaus is op zich niet verkeerd, maar dan moet ie er niet in zwemmen.
Studie-ontwijkend-gedragquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat is SOG voor leuke hippe term? Want ik ken het alleen van heul goede mesjes en stoere kerels.
Ja, eens...behalve dat ik daarna in het ziekenhuis beland als het echte is.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Champignonsaus kan er ook wel lekker bij zijn.
leven jouw smaakpapillen nog?quote:
Dat is zout met zout en een beetje zout en om het nog wat extra smaak te geven, wat zoutquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hoor :p
Die ene van Maggi Pikant is echt lekker :p
Daarom drinkt ze dus cola.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is zout met zout en een beetje zout en om het nog wat extra smaak te geven, wat zout
quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is zout met zout en een beetje zout en om het nog wat extra smaak te geven, wat zout
Ja, ik moet vanavond 3 regenwouden aan artikelen sorteren.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]![]()
Mjah, af en toe een break moet kunnen, ik neem aan dat je jezelf wel onder controle hebt.
Dat verklaart een hoopquote:
Kun je ze niet gewoon afbranden, dat is realistischer.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik moet vanavond 3 regenwouden aan artikelen sorteren.
Nee, ik kan niet meer terug. Mijn managers zijn op de hoogte van mijn scriptie en nu word ik gedwongen om aan mijn nieuwe studie te beginnen....en af te maken, want als ik faal moet ik een deel van EUR 30k terugbetalen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je ze niet gewoon afbranden, dat is realistischer.
Welke studie kost 30k? :p Word je arts?quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet meer terug. Mijn managers zijn op de hoogte van mijn scriptie en nu word ik gedwongen om aan mijn nieuwe studie te beginnen....en af te maken, want als ik faal moet ik een deel van EUR 30k terugbetalen.
Een heleboel studies kosten 30k, post-master registercontroller in dit geval.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Welke studie kost 30k? :p Word je arts?
Wat een geld. Wat krijg je daar allemaal voor?quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een heleboel studies kosten 30k, post-master registercontroller in dit geval.
Colleges en examens.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat een geld. Wat krijg je daar allemaal voor?
1 dag per week, twee jaar.quote:
Nee 29.500quote:
Voor een post-master...nou niet extreem, een MBA is 45k.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn toch achterlijke bedragen of niet?
Waar gaat al dat geld heen dan. Jij gaat 1 dag per week. Wat moet er zoveel kosten dat het op een bedrag van 29.500 euro terecht komt...quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor een post-master...nou niet extreem, een MBA is 45k.
Docenten, zijn mensen uit de praktijk, zowel uit Nederland als de rest van de wereld.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waar gaat al dat geld heen dan. Jij gaat 1 dag per week. Wat moet er zoveel kosten dat het op een bedrag van 29.500 euro terecht komt...
Ja dus docenten en een gebouw en lesmateriaal. Of moet je de boeken nog apart betalen?quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Docenten, zijn mensen uit de praktijk, zowel uit Nederland als de rest van de wereld.
Volgens mij zijn de boeken inclusief idd.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dus docenten en een gebouw en lesmateriaal. Of moet je de boeken nog apart betalen?
Docenten op private instellingen en zelfs HBO's krijgen een redelijk royaal salaris jaquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Docenten, zijn mensen uit de praktijk, zowel uit Nederland als de rest van de wereld.
als je normaal 120,- per uur opstrijkt, ga je niet voor 2 tientjes voor de klas staan.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Docenten op private instellingen en zelfs HBO's krijgen een redelijk royaal salaris ja
Oh is het een particuliere opleiding?quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de boeken inclusief idd.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh is het een particuliere opleiding?
Mwah als het moet, had ik het zelf betaald.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Voor de gewone man is dit niet te betalen. Als er geen bedrijf bereid is om dit te doen.
Dus dat ja, meestal zijn ze ook alleen maar docent vanwege de voordeeltjes die er aan vast hangen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
als je normaal 120,- per uur opstrijkt, ga je niet voor 2 tientjes voor de klas staan.
Ja particulier dan hou ik verder mijn mond :pquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Mwah als het moet, had ik het zelf betaald.
Regelrechte topickiller.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Toch wel fascinerend om te zien hoe dik mensen kunnen worden.
*beledigdquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Wie heeft er ook zon nek en heb ik nu beledigt dan?
Sorry hequote:Op woensdag 27 juli 2016 21:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Toch wel fascinerend om te zien hoe dik mensen kunnen worden.
Yasmin Braun heeft daar toch geen moeite mee?quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh hopelijk komt specu nu niet met dat nazi gifje.
Wel als het over mijn spellingfouten gaatquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yasmin Braun heeft daar toch geen moeite mee?
quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:37 schreef Triggershot het volgende:
Je mag niet eens meer een zwembad bestormen en mensen bespugen, het vrije westen, my ass.
Is toch zoquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Triggeronaangepastterugnaarjeeigenland
[..]
Dus ik mag jou ook gaan bespugen onder het mom van het vrije westen.quote:
Als je een klap voor je kanis wilt wel.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus ik mag jou ook gaan bespugen onder het mom van het vrije westen.
Dat gunnik je niet.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je een klap voor je kanis wilt wel.
Je had moeten accepteren.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat gunnik je niet.
#matigewoordgrappen
Ik accepteer niks.quote:
Ik zou wel willen accepteren, maar ik val niet zo op blond.quote:
Homo.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou wel willen accepteren, maar ik val niet zo op blond.
Wollah vriend, zij lijkt op een tatta.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wollah vriend, zij lijkt op een tatta.
Ze lijkt een beetje op Shakira.quote:
Discriminateurquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wollah vriend, zij lijkt op een tatta.
Shakira is 100x beter dan deze.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah het nummer was best te doen totdat die gast kwam rappen.
Die krullen van haarquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja sowieso maar ze lijkt er wel een beetje op.
Ken een jongen en die is een studie gaan doen in Libanon. Spreekt nu vloeiend Arabisch maar ja hij spreekt nog 7 talen vloeiend. Jaloers.quote:
Heb je het over mij?quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ken een jongen en die is een studie gaan doen in Libanon. Spreekt nu vloeiend Arabisch maar ja hij spreekt nog 7 talen vloeiend. Jaloers.
NederTurks en Straat zijn geen officiële talen.quote:
6 and countin brahquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NederTurks en Straat zijn geen officiële talen.
FopMocro telt ook niet.quote:
Hoe? Is praktisch onmogelijk.quote:
Moet ergens een begin punt hebben. En dat hebben ze ook nog dat schriftquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Komt natuurlijk wel wat inspanning bij komen, cursussen, TV, muziek ?
Begin met muziek? Blijft lekker hangen, uitspraak enzo heb je dan zo onder de kniequote:Op woensdag 27 juli 2016 22:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Moet ergens een begin punt hebben. En dat hebben ze ook nog dat schrift
weet niet eens wat ze zingen. Veder dan habib(t)i kom ik nietquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Begin met muziek? Blijft lekker hangen, uitspraak enzo heb je dan zo onder de knie
Deze is wel blijvendquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
weet niet eens wat ze zingen. Veder dan habib(t)i kom ik niet
Jammer alleen dat het echt een lelijke taal is om te horen, zeker die 'G' klank die klinkt alsof je een espresso door je strot aan het persen bent.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Komt natuurlijk wel wat inspanning bij komen, cursussen, TV, muziek ?
Als onbesneden lul moet je echt niet beginnen over de 'g'.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het echt een lelijke taal is om te horen, zeker die 'G' klank die klinkt alsof je een espresso door je strot aan het persen bent.
Ik ben brabo, ik heb niet zo'n smerige harde G.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als onbesneden lul moet je echt niet beginnen over de 'g'.
Ik vind het een vette taal.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het echt een lelijke taal is om te horen, zeker die 'G' klank die klinkt alsof je een espresso door je strot aan het persen bent.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben brabo, ik heb niet zo'n smerige harde G.
Syrië en Palestina gaan we niet heen :pquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Syrië, Libanon, Palestina, Jordanië.
Nog erger een zachte g. Kutbelg.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben brabo, ik heb niet zo'n smerige harde G.
'Masri'.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Syrië en Palestina gaan we niet heen :p
Libanon denk ik ook niet. Dus dan Jordanië :p
Hoe noemen ze het Arabisch wat ze in Egypte spreken?
Die ene ben ik.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:03 schreef LTVDK het volgende:
En dan nu de uitslag van de poll:
5 mensen opteren een zigeunerschnitzel zonder mayonaise.
3 mensen opteren LTKDV
1 mens opteert Fatima
1 raar geval opteert met
Dat is gewoon een zwoele G.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nog erger een zachte g. Kutbelg.
Fonetisch niet verkeerdquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ken al 2 woorden.
Tayeb Galas. Maar zal wel niet goed geschreven zijn
Ja buiten dat rare gedrag ben je best liefquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die ene ben ik.
Nou LTVDK heeft gelijk jongens. Ik zat fout.
Ja je hebt gelijk jaquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja buiten dat rare gedrag ben je best lief![]()
En ik heb gelijk
Recep Tayyip Erdoğanquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb het vaak gezegd
Hoe schrijf je het?
Dat woord kun je dus niet normaal uitspreken als brabo, dus noem ik je wel gewoon homo.quote:
Racistquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat woord kun je dus niet normaal uitspreken als brabo, dus noem ik je wel gewoon homo.
Kun je dat niet zeggen?quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat woord kun je dus niet normaal uitspreken als brabo, dus noem ik je wel gewoon homo.
Je kunt niet echt spreken van verkeerd schrijven natuurlijk, heeft alles te maken met de tongval en dialect, maar naar mijn weten zijn meeste Arabische woorden gemodelleerd naar een Franse wijze van schrijven. Tayyeb Khalas, denk ik meest gangbare?quote:
Ja tuurlijk wel, het is een Engels woord, daar heeft die G niet zo'n last van, maar anders kon ik Trigger niet beledigen.quote:
Wallah ik sla jou.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel, het is een Engels woord, daar heeft die G niet zo'n last van, maar anders kon ik Trigger niet beledigen.
Was dat geen Tsjechische voetballer?quote:
Ik voel nog niks. Wellicht bedoel je 'ik ga jou slaan'. Of je slaat als een wijf, kan ook nog natuurlijk.quote:
Hier eentje voor jouquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik voel nog niks. Wellicht bedoel je 'ik ga jou slaan'. Of je slaat als een wijf, kan ook nog natuurlijk.
Oke. Ik hou hem erinquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je kunt niet echt spreken van verkeerd schrijven natuurlijk, heeft alles te maken met de tongval en dialect, maar naar mijn weten zijn meeste Arabische woorden gemodelleerd naar een Franse wijze van schrijven. Tayyeb Khalas, denk ik meest gangbare?
Ik ben geen racistquote:
Den Haag represent motherfuckersquote:
Wie zijn 'ze'?quote:
En die vinden mij stomquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wollah jij helemaal verloren a geval.
geen dhc iig.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Is er bekend wie dit zijn? Het is echt fucking slecht.
Ze is helemaal niet verloren want ik heb haar gevonden.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wallah jij helemaal verloren geval.
SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is helemaal niet verloren want ik heb haar gevonden.Haha, nu haat ze haar leven.SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn deze jouw matties?quote:
ach, voor de verandering jij geprikt en gezogen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Straks weer een heerlijke nacht met de muggen.
Nee hoor?quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ach, voor de verandering jij geprikt en gezogen.
Mijn feesten zien er toch anders uit mattiequote:
Praten over al dat geld en dan zeggen dat kinderopvang te duur is?quote:
Ze prikt niet, ze is geen mocro.quote:
Sssst vriend.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik hoorde echt andere dingen, waaronder van jou.
Sowieso de ruige boi uit willen hangen en dan het woord 'verstoppertje' gebruikenquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Praten over al dat geld en dan zeggen dat kinderopvang te duur is?
quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Spannend.
NWS / 350 agenten betrokken bij grote inval in Duitse moskee
Döner is met 1 n flapdrol.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Waar is godverdomme mijn dönner"
Te laat, bereid je maar voor.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:43 schreef LTVDK het volgende:
Dit was een grapje Trigger, niet boos worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.quote:
Ik jou ookquote:
Ja het is vochtig, daar word ik altijd een beetje plakkerig van.quote:
Graag gedaan!quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke. Nou bedankt voor het commentaar.
Verbaast mij weer niks met dat tuig.quote:een wielrenner, die in het voorbijgaan riep: "Rot op met die kuthond" en vervolgens de hond een flinke trap gaf. Ben kreeg nog "val dood lamme" naar zijn hoofd geslingerd voor de wielrenner er vandoor ging
Maakt niet uit, je gaat gewoon geen hond schoppen. Ik ben in staat om er naar toe te rijden en die gast zijn fiets om zijn nek te vouwen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:30 schreef timmmmm het volgende:
Die rolapen met hun teringhonden zijn ook wel grof irritant hoor. Zal wel zo'n mongool zijn die zijn karretje overal maar voor mikt, geen enkele rekening houdt met anderen omdat hij vindt toch wel voor te mogen omdat ie een handicap heeft.
Even erg als wielrenners.
Ik haat honden. Lekker schoppen. Mani is dit met me eensquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je gaat gewoon geen hond schoppen. Ik ben in staat om er naar toe te rijden en die gast zijn fiets om zijn nek te vouwen.
Ik ga even een deur slopen. #viesmad
Ik steel je zonnebril, sp3c keurt dit goed.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik haat honden. Lekker schoppen. Mani is dit met me eens
Ze proberen vaak in mijn 'scootervrijewind' mee te rijden. Volgende keer even goed op de remmen dus.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je gaat gewoon geen hond schoppen. Ik ben in staat om er naar toe te rijden en die gast zijn fiets om zijn nek te vouwen.
Ik ga even een deur slopen. #viesmad
Welnee joh, hulphonden zijn de moslims onder de honden.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Je behoort echt wel tot een lagere soort als je een onschuldig dier zoals een een hulphond gaat schoppen. Hulphonden zijn alleen maar goed.
Allahu wafbar.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Welnee joh, hulphonden zijn de moslims onder de honden.
En waarom denken invaliden dat de weg van hun is? Als ik net bezig ben om mijn record te verbreken op dat segment en er rijdt zo'n kreupele opa in de weg scheld ik hem ook verrot. Ga maar even in de berm staan met je kuthond, wij wielrenners staan nog altijd hoger in de voedselketen.quote:
Dit is wel een mooie voor in Wegmisbruikers.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En waarom denken invaliden dat de weg van hun is? Als ik net bezig ben om mijn record te verbreken op dat segment en er rijdt zo'n kreupele opa in de weg scheld ik hem ook verrot. Ga maar even in de berm staan met je kuthond, wij wielrenners staan nog altijd hoger in de voedselketen.
Godquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En waarom denken invaliden dat de weg van hun is? Als ik net bezig ben om mijn record te verbreken op dat segment en er rijdt zo'n kreupele opa in de weg scheld ik hem ook verrot. Ga maar even in de berm staan met je kuthond, wij wielrenners staan nog altijd hoger in de voedselketen.
Is het je nooit opgevallen dat invaliden in hun mongolenkarretje even hard over de weg crossen alsof je blij mag zijn dat je door hen afgesneden mag worden en niet aangereden wordt als een wielrenner?quote:
Wat heeft die hond er mee te maken?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is het je nooit opgevallen dat invaliden in hun mongolenkarretje even hard over de weg crossen alsof je blij mag zijn dat je door hen afgesneden mag worden en niet aangereden wordt als een wielrenner?
Zelfde laken een pak
Dus je had liever dat de wielrenner de invalide schopte?quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus je had liever dat de wielrenner de invalide schopte?
'SCHOP ME TERUG DAN!!! HAHAHAHA DAT KAN JE NIET HE'
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus je had liever dat de wielrenner de invalide schopte?
'SCHOP ME TERUG DAN!!! HAHAHAHA DAT KAN JE NIET HE'
Ja dat je dat er uit haalt.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:56 schreef timmmmm het volgende:
Ik wist niet dat Yasmin zo'n invalidehater is
Jij durft helemaal niks te zeggen, jij komt er hier over klagen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
*Snorren.quote:
je bent zelf viesquote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom moet DJ Mohammed het altijd weer vies maken?
Ik wou hier een leuk grapje mee maken met een Sylvana kloon, maar helaas moet je tegenwoordig op FOK! wachten tot een admin je accepteert, dus laat allemaal maar weer zitten.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:40 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil een Mr. T negerpak.
Ik las het net jaquote:
Hey, wat zit jij mijn post te reproduceren!!quote:
Dat kan niet hoor, het moet hier wel gezellig blijven.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik ga zeggen wat ik van Maanvis vind moet ik mezelf een week gaan bannen.
Een negerpak is superstrak!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:40 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil een Mr. T negerpak.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:29 schreef LTVDK het volgende:
Jean Claude onderbreekt 'saai' interview
Ik had een spannender bericht verwacht.
Kenia, dat moet Triggerafrikaan wel zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 19:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het gaat al internationaal man, ik ga nog rijk worden, ff contact opzoeken met adsense.
[ afbeelding ]
Hihiquote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:56 schreef Fokker89 het volgende:
Maanvis zou eigenlijk gewoon elke dag op een legoblokje moeten stappen.
Hoeveel views heb je nu?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 19:23 schreef Fokker89 het volgende:
Zeker als je ziet dat 601 clicks van deze SC komen.
[ afbeelding ]
Staan ze er nog?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 19:51 schreef arjan1112 het volgende:
heb gvd nog maar 3 blikjes, als moeders thuiskomt word ze boos
behalve als ik die 3 laat staan
Ja, dat is kut.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:52 schreef Fokker89 het volgende:
Kan ik dit weekend weer geen Ferrari kopen.
Wat voor Ferrari zou je eigenlijk willen kopen?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:52 schreef Fokker89 het volgende:
Kan ik dit weekend weer geen Ferrari kopen.
Zo een met wielenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 22:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat voor Ferrari zou je eigenlijk willen kopen?
Die ene rode.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 22:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat voor Ferrari zou je eigenlijk willen kopen?
Ik was een film kijken, echt iets voor jou, John Wick. Over een vent waarvan zijn auto wordt gejat en zijn hond neergeknuppeld en dan alles en iedereen sloopt.quote:
Ga ik even opzoeken.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was een film kijken, echt iets voor jou, John Wick. Over een vent waarvan zijn auto wordt gejat en zijn hond neergeknuppeld en dan alles en iedereen sloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |