En dan niet eens zigeuner goed typenquote:
Ben ik tegenwoordig jouw persoonlijke spellingscontrole?quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jezus dat had je toch wel kunnen verbeteren?
Uh ja.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ik tegenwoordig jouw persoonlijke spellingscontrole?
Tuurlijk wel, maar ik houd niet van zigeunerschnitzels en mayonaise maakt het alleen maar onsmakelijker.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Die poll werkt zo niet. Niemand weet wat het is.
Nou....een goede schnitzel met een goede zelfgemaakte peperroomsaus is op zich niet verkeerd, maar dan moet ie er niet in zwemmen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:36 schreef YokiKater het volgende:
Mayo is vies. Sowieso moet je een goede schnitzel niet vernaggelen met saus. Saus is slecht.
Mayo is echt alleen smakelijk bij gebakken aardappel ofzo en verder moet het gewoon weg.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Nee jongens. Met mayo is lekker.
Geef LTVDK geen gelijk
Nou dan pas ik hem wel aan ...quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Die poll werkt zo niet. Niemand weet wat het is.
Hi, ik ben nog geen week aan de studie en ik SOG alquote:
Ok, pepersausjes zijn een uitzondering. Maar dan inderdaad met mate.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou....een goede schnitzel met een goede zelfgemaakte peperroomsaus is op zich niet verkeerd, maar dan moet ie er niet in zwemmen.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dan pas ik hem wel aan ...
Poll: Zigeunerschnitzel met of zonder mayo
• Met
• Zonder
• Fatima
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
En dan zelf gemaakt, niet uit een pakje.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ok, pepersausjes zijn een uitzondering. Maar dan inderdaad met mate.
Ja wat is er nou weer niet goed danquote:
Wat is SOG voor leuke hippe term? Want ik ken het alleen van heul goede mesjes en stoere kerels.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hi, ik ben nog geen week aan de studie en ik SOG al
Zigeunerschnitzel zonder mayo èn zonder zigeuner.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dan pas ik hem wel aan ...
Poll: Zigeunerschnitzel met of zonder mayo
• Met
• Zonder
• Fatima
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Alle sauzen uit pakjes moeten verboden worden.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan zelf gemaakt, niet uit een pakje.
Champignonsaus kan er ook wel lekker bij zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou....een goede schnitzel met een goede zelfgemaakte peperroomsaus is op zich niet verkeerd, maar dan moet ie er niet in zwemmen.
Studie-ontwijkend-gedragquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat is SOG voor leuke hippe term? Want ik ken het alleen van heul goede mesjes en stoere kerels.
Ja, eens...behalve dat ik daarna in het ziekenhuis beland als het echte is.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Champignonsaus kan er ook wel lekker bij zijn.
leven jouw smaakpapillen nog?quote:
Dat is zout met zout en een beetje zout en om het nog wat extra smaak te geven, wat zoutquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hoor :p
Die ene van Maggi Pikant is echt lekker :p
Daarom drinkt ze dus cola.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is zout met zout en een beetje zout en om het nog wat extra smaak te geven, wat zout
quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is zout met zout en een beetje zout en om het nog wat extra smaak te geven, wat zout
Ja, ik moet vanavond 3 regenwouden aan artikelen sorteren.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]![]()
Mjah, af en toe een break moet kunnen, ik neem aan dat je jezelf wel onder controle hebt.
Dat verklaart een hoopquote:
Kun je ze niet gewoon afbranden, dat is realistischer.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik moet vanavond 3 regenwouden aan artikelen sorteren.
Nee, ik kan niet meer terug. Mijn managers zijn op de hoogte van mijn scriptie en nu word ik gedwongen om aan mijn nieuwe studie te beginnen....en af te maken, want als ik faal moet ik een deel van EUR 30k terugbetalen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je ze niet gewoon afbranden, dat is realistischer.
Welke studie kost 30k? :p Word je arts?quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet meer terug. Mijn managers zijn op de hoogte van mijn scriptie en nu word ik gedwongen om aan mijn nieuwe studie te beginnen....en af te maken, want als ik faal moet ik een deel van EUR 30k terugbetalen.
Een heleboel studies kosten 30k, post-master registercontroller in dit geval.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Welke studie kost 30k? :p Word je arts?
Wat een geld. Wat krijg je daar allemaal voor?quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een heleboel studies kosten 30k, post-master registercontroller in dit geval.
Colleges en examens.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat een geld. Wat krijg je daar allemaal voor?
1 dag per week, twee jaar.quote:
Nee 29.500quote:
Voor een post-master...nou niet extreem, een MBA is 45k.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn toch achterlijke bedragen of niet?
Waar gaat al dat geld heen dan. Jij gaat 1 dag per week. Wat moet er zoveel kosten dat het op een bedrag van 29.500 euro terecht komt...quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor een post-master...nou niet extreem, een MBA is 45k.
Docenten, zijn mensen uit de praktijk, zowel uit Nederland als de rest van de wereld.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waar gaat al dat geld heen dan. Jij gaat 1 dag per week. Wat moet er zoveel kosten dat het op een bedrag van 29.500 euro terecht komt...
Ja dus docenten en een gebouw en lesmateriaal. Of moet je de boeken nog apart betalen?quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Docenten, zijn mensen uit de praktijk, zowel uit Nederland als de rest van de wereld.
Volgens mij zijn de boeken inclusief idd.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dus docenten en een gebouw en lesmateriaal. Of moet je de boeken nog apart betalen?
Docenten op private instellingen en zelfs HBO's krijgen een redelijk royaal salaris jaquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Docenten, zijn mensen uit de praktijk, zowel uit Nederland als de rest van de wereld.
als je normaal 120,- per uur opstrijkt, ga je niet voor 2 tientjes voor de klas staan.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Docenten op private instellingen en zelfs HBO's krijgen een redelijk royaal salaris ja
Oh is het een particuliere opleiding?quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de boeken inclusief idd.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh is het een particuliere opleiding?
Mwah als het moet, had ik het zelf betaald.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Voor de gewone man is dit niet te betalen. Als er geen bedrijf bereid is om dit te doen.
Dus dat ja, meestal zijn ze ook alleen maar docent vanwege de voordeeltjes die er aan vast hangen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
als je normaal 120,- per uur opstrijkt, ga je niet voor 2 tientjes voor de klas staan.
Ja particulier dan hou ik verder mijn mond :pquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Mwah als het moet, had ik het zelf betaald.
Regelrechte topickiller.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Toch wel fascinerend om te zien hoe dik mensen kunnen worden.
*beledigdquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Wie heeft er ook zon nek en heb ik nu beledigt dan?
Sorry hequote:Op woensdag 27 juli 2016 21:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Toch wel fascinerend om te zien hoe dik mensen kunnen worden.
Yasmin Braun heeft daar toch geen moeite mee?quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh hopelijk komt specu nu niet met dat nazi gifje.
Wel als het over mijn spellingfouten gaatquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yasmin Braun heeft daar toch geen moeite mee?
quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:37 schreef Triggershot het volgende:
Je mag niet eens meer een zwembad bestormen en mensen bespugen, het vrije westen, my ass.
Is toch zoquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Triggeronaangepastterugnaarjeeigenland
[..]
Dus ik mag jou ook gaan bespugen onder het mom van het vrije westen.quote:
Als je een klap voor je kanis wilt wel.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus ik mag jou ook gaan bespugen onder het mom van het vrije westen.
Dat gunnik je niet.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je een klap voor je kanis wilt wel.
Je had moeten accepteren.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat gunnik je niet.
#matigewoordgrappen
Ik accepteer niks.quote:
Ik zou wel willen accepteren, maar ik val niet zo op blond.quote:
Homo.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou wel willen accepteren, maar ik val niet zo op blond.
Wollah vriend, zij lijkt op een tatta.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wollah vriend, zij lijkt op een tatta.
Ze lijkt een beetje op Shakira.quote:
Discriminateurquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wollah vriend, zij lijkt op een tatta.
Shakira is 100x beter dan deze.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah het nummer was best te doen totdat die gast kwam rappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |