Ehhhh..quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:49 schreef Andromache het volgende:
Zo. Klaarmaken voor de date met mister droopieogen. Haar wassen en scheren met koud water brrrr
Niet dat ik weet maar ik heb ook geen droopie ogen meer, dat was in de tijd dat ik blowde 😂😂quote:
Coolquote:Op donderdag 28 juli 2016 17:59 schreef Joosie200 het volgende:
Ondanks de buien, prima date gehad. Eerst terrasje pakken en later tussen de buien door kijken of er nog sneakers voor haar in de sale waren. En afsluiten door te neuzen bij Waanders in de Broerenkerk nu we er toch voorbij kwamen. Was leuk en ik heb uitzicht op een weekendje weg naar Maastricht. Ditmaal niet in mijn uppie as usual maar met zijn tweeën
Scherenquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet maar ik heb ook geen droopie ogen meer, dat was in de tijd dat ik blowde 😂😂
Ik ga mij ook maar even scheren, weet nooit of er straks iemand voor de deur staat
Top, leukquote:Op vrijdag 29 juli 2016 08:48 schreef Andromache het volgende:
date was leukheel leuk... wat een verrassende man.
Wat was de verrassing?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 08:48 schreef Andromache het volgende:
date was leukheel leuk... wat een verrassende man.
Hij lijkt weggelopen uit The Big Bang Theory maar ondertussen is hij heel vlot en ondernemend en mega-aantrekkelijk. Die hoog opgetrokken broeken krijg ik er nog wel uitquote:
Wat heeft het tempo waarin je iemand leert kennen te maken met of je wel of geen huis hebt gekocht?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:03 schreef Andromache het volgende:
. Hij is wel heel enthousiast en misschien moet ik hem wat afremmen. Want heb hier net een huis gekocht,
Ja natuurlijk, we hadden het in het eerste half uur al over kinderen op zijn initiatief en met mijn instemming. Maar ik ben ook een beetje vreemd, hahaha! Kan dat wel hebben. Ik ben er heel duidelijk over geweest dat het er echt om moet gaan dat je elkaar wilt en niet zomaar iemand omdat je wil settelen. Veel afspreken de komende tijd. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:08 schreef Leonos het volgende:
Hmm, klinkt een beetje zoals mij.
Maar is dat niet vreemd om gelijk over samen wonen te beginnen?
Zo klinkt het wel heel zakelijkquote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:13 schreef Andromache het volgende:
we hadden het in het eerste half uur al over kinderen op zijn initiatief en met mijn instemming
Het gesprek ging over wat je in de toekomst wil met je leven, voortbouwend op onze huizenkoopverhalen, dus in zoverre natuurlijk verlopen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel heel zakelijk
Of was het wel gewoon vanuit een normale conversatie gewoon ineens gespreksonderwerp?
Ik bespreek ook het liefst zoveel mogelijk tijdens de eerste dates, zelfs de hele serieuze onderwerpen. Als de klik er gewoon is dan moet dat ook gewoon kunnen imo. Helemaal niet zo gek dus inderdaad. Veel fijner om dat soort dingen snel te bespreken in plaats van dat je een jaar aan het daten bent en er dan pas achterkomt dat je niet op een lijn zit...dan wordt het meteen heel wat moeilijker om elkaar los te laten.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:43 schreef eefje801 het volgende:
Toch ben ik daar een beetje op teruggekomen de laatste tijd. Wat andro doet is eigenlijk wel logisch, duidelijk zijn over wat ze wil. Als je als vrouw een beetje relaxed loopt te doen maar in wezen graag toch wel op korte termijn zou settelen als de vlam in de pan slaat kun je maar beter gewoon eerlijk daarover zijn. Het is wat zakelijk maar ach dat is zoiets als trouwen vandaag de dag ook, gewoon eerlijk over zijn dan loop je ook mensen tegen het lijf die dat zoeken/willen ipv een mismatch
Leuk om te horen dat je date geslaagd was! Denk ook dat het niet verkeerd is als je goed weet wat je wilt, dan hoef je er niet na een hele tijd pas achter te komen dat jullie toekomstplannen te veel verschillen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:03 schreef Andromache het volgende:
[..]
Hij lijkt weggelopen uit The Big Bang Theory maar ondertussen is hij heel vlot en ondernemend en mega-aantrekkelijk. Die hoog opgetrokken broeken krijg ik er nog wel uit![]()
Hij komt zondag hier als alles goedgaat. Hij is wel heel enthousiast en misschien moet ik hem wat afremmen. Want heb hier net een huis gekocht, hij is daar ook mee bezig in zijn buurt waar hij niet zo snel weg zal gaan, en ik was niet van plan heel snel naar zijn regio te komen. Eerst elkaar goed leren kennen en kijken of we echt bij elkaar passen i.p.v. z.s.m. zomaar iemand te nemen. Het is belangrijk voor mij om mijn eigen leven in te vullen met contacten hier in de buurt, bleek wel na verbreken van mijn relatie vorig jaar. We gaan het zien. Het is een lieverd en leukerd en schatje.
Als ik hoor dat een meid nooit kinderen zou willen zou ik meteen afhaken.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:10 schreef Samzz het volgende:
Ik was juist echt blij dat ik meteen op een van de eerste dates al wist dat hij ook geen kinderen wil. Of iig niet per se kinderen wil. Dat scheelt een hoop.
Je komt uit 93, waar maak je je druk omquote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik hoor dat een meid nooit kinderen zou willen zou ik meteen afhaken.
Om mijn persoonlijke fokprogramma.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:59 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Je komt uit 93, waar maak je je druk om
Als ik weet dat een man ze wel wil is het meteen klaar. Dus het scheelt heel veel tijd als je dat in een vroeg stadium al weet van elkaarquote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik hoor dat een meid nooit kinderen zou willen zou ik meteen afhaken.
Klopt dat kan dan erg moeilijk zijn. Ik vind het ook best vreemd dat mensen dat altijd gelijk zo zien als "die wil snel!" terwijl je gewoon toekomstbeelden uitwisselt. Misschien ook een beetje leeftijdsgebonden maar voel die behoefte gewoon niet meer om er zo omheen te blijven draaien. Wat mensen zich niet realiseren soms is dat je dat dan nog helemaal niet voor je hoeft te zien met iemand, je wisselt gewoon uit wat je (uiteindelijk) wil. Er zijn vast vrouwen en mannen die het niet veel uitmaakt en op zoek zijn naar een potentiële bevruchter/incubator maar de meeste mensen gaan uiteindelijk echt niet over één nacht ijs als het om een kinderwens gaat, helemaal niet als ze al wat ouder zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik bespreek ook het liefst zoveel mogelijk tijdens de eerste dates, zelfs de hele serieuze onderwerpen. Als de klik er gewoon is dan moet dat ook gewoon kunnen imo. Helemaal niet zo gek dus inderdaad. Veel fijner om dat soort dingen snel te bespreken in plaats van dat je een jaar aan het daten bent en er dan pas achterkomt dat je niet op een lijn zit...dan wordt het meteen heel wat moeilijker om elkaar los te laten.
lol ik quote weer briek en laat je achter met een cliffhangerquote:
Naarmate ik wat ouder ben geworden, ben ik het hier ook mee eens.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:43 schreef eefje801 het volgende:
Toch ben ik daar een beetje op teruggekomen de laatste tijd. Wat andro doet is eigenlijk wel logisch, duidelijk zijn over wat ze wil. Als je als vrouw een beetje relaxed loopt te doen maar in wezen graag toch wel op korte termijn zou settelen als de vlam in de pan slaat kun je maar beter gewoon eerlijk daarover zijn. Het is wat zakelijk maar ach dat is zoiets als trouwen vandaag de dag ook, gewoon eerlijk over zijn dan loop je ook mensen tegen het lijf die dat zoeken/willen ipv een mismatch
Met collega's lijkt me sowieso niet handig.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 01:35 schreef Droopie het volgende:
Mijn collega die 6 jaar ouder is dan mij vroeg of ik met haar wat wil drinken na werktijd..
Maar die is zo op zoek naar een partner dat ik denk is dit wel wijs om te doen.
Aangezien ik zelf nog helemaal niet weet wat ik wil en ze zit letterlijk naast me 😂😂
I know.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:52 schreef Kamina het volgende:
[..]
Met collega's lijkt me sowieso niet handig.
Bby ben je de krekels op vakantie want je doet me denken aan zwoele zomernachtenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:49 schreef bjanaan het volgende:
Heb net een leuk meisje via Tinder gematcht zie dat ze erg van reizen houdt. Weet iemand een originele opener?
Ik zie dat je van reizen houdt, duik je mee de koffer in?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:49 schreef bjanaan het volgende:
Heb net een leuk meisje via Tinder gematcht zie dat ze erg van reizen houdt. Weet iemand een originele opener?
Bby haha zo'n hekel aan dat woordquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:53 schreef Helsinki het volgende:
En als ze niet meer leuk is zeg je bby ben je frankrijk want ik hoef je nooit meer te zien
Reis je mee op mijn raket naar de 7e hemel?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:49 schreef bjanaan het volgende:
Zeg, moet ik nog naar de bakker of mag ik jouw snee eten?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:49 schreef bjanaan het volgende:
Eierstokken hequote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:43 schreef eefje801 het volgende:
Toch ben ik daar een beetje op teruggekomen de laatste tijd. Wat andro doet is eigenlijk wel logisch, duidelijk zijn over wat ze wil.
Vraag wat goede locaties voor speleologie zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:49 schreef bjanaan het volgende:
Als het me niet meer benauwt om rekening met hem te moeten houden (op verschillende vlakken). Denk ik.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:18 schreef K44S het volgende:
Wanneer weet je eigenlijk dat je klaar bent voor een relatie?
Hoe denk jullie over deze vraag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |