abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164054778
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 22:04 schreef Andromache het volgende:

[..]

Houd je hoofd dan bij en laat je niet leiden door je onderbuikgevoel. Vrouw, wie probeer je nu eigenlijk te overtuigen? Volgens mij jezelf dat het heus wel kan. Doei. Ik ben klaar met jou. Wat een quatsch.
_O-
Escalatedquickly.jpg
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164054806
Owww die was er al ;(
pi_164055290
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 22:10 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou ja, trollen, gewoon gefrustreerd afreageren as usual. It's getting old.
Getting old huehue
pi_164055537
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 21:43 schreef alors het volgende:

[..]

Hoezo? Ik heb gewoon andere ideeën daarover. Ik vind het echt laag.

Ik denk dat een man die tijdens zijn relatie een vriendschap begint met een vrouw waarvan hij weet dat ze hem wil, twijfelachtig is. Waarom zou je dat doen? Het is spelen met gevoelens.
Ik denk dat iemand die meer wil dan een vriendschap geen 'vriendschap' moet aangaan, want dat is geen gezonde basis voor een vriendschap.
Ik denk dat iemand die zoent met anderen tijdens een relatie, gewoon niet trouw is of wil zijn. Ik denk dat het heel erg naïef is om te denken dat zo iemand in een relatie met jou wel trouw zal zijn.

Ik hou ook gewoon niet van mensen die geen respect hebben voor andermans relatie. Ik weet dat hier vooral de 'pakken wat je pakken kan' moraal heerst en dat je vooral niet zelf verantwoordelijk bent als iemand met jou vreemdgaat, dat wordt veilig afgeschoven op de ander. En als je dat niet weet, kan nog gebeuren in een tijd waarin mensen verder gaan zonder elkaar goed te kennen. Maar als je het weet en willens en wetens doorgaat. Nee, dan heb je echt mijn respect wel verloren. Hij al helemaal, maar van haar vind ik het ook echt niet chique. En bovenal dom, deze kerel gaat haar hetzelfde flikken.
co-sign
vind t van beiden niet netjes
pi_164056220
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 20:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

We hebben al wel gezoend enzo. Dus nee, in die zin geen nette jongen zoals je het graag zou zien.
Wat is enzo?
pi_164056244
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 23:01 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Wat is enzo?
Beetje friemelen duh :9
pi_164056479
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 23:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

Beetje friemelen duh :9
:D
pi_164056716
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 23:01 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Wat is enzo?
Met een beetje fantasie is dat niet moeilijk om in te vullen lijkt mij.
pi_164056746
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 23:19 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Invullen is net weer een stapje verder
pi_164056752
Sleutelskwijt, Dat verhaal.
pi_164057049
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 23:19 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Niet echt. Vandaar de vraag. :)
pi_164057716
Cue_ neemt het er gewoon van. Neem het haar eens kwalijk, mensen!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2016 00:06:59 ]
  donderdag 28 juli 2016 @ 00:16:28 #88
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164057862
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 23:21 schreef habitue het volgende:
Geld op het nachtkastje.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_164059475
Wat een giftige domme onzin hier zeg, het merendeel hier neukt wat het neuken kan onder het mom van een open relatie omdat ze thuis totaal niet aan hun trekken kunnen komen en Cue geeft een kusje aan een bezette kerel, poepoe zeg, drama _O-
  donderdag 28 juli 2016 @ 08:08:35 #90
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164059769
Morgen weer een date gepland. Samen lunchen :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 28 juli 2016 @ 08:15:00 #91
416020 K44S
The bearded man
pi_164059824
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 23:21 schreef habitue het volgende:
Bromm's kiek'n
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164060200
quote:

[..]

Ik denk dat een man die tijdens zijn relatie een vriendschap begint met een vrouw waarvan hij weet dat ze hem wil, twijfelachtig is. Waarom zou je dat doen? Het is spelen met gevoelens.
Ik denk dat iemand die meer wil dan een vriendschap geen 'vriendschap' moet aangaan, want dat is geen gezonde basis voor een vriendschap.
Ik denk dat iemand die zoent met anderen tijdens een relatie, gewoon niet trouw is of wil zijn. Ik denk dat het heel erg naïef is om te denken dat zo iemand in een relatie met jou wel trouw zal zijn.

Ik hou ook gewoon niet van mensen die geen respect hebben voor andermans relatie. Ik weet dat hier vooral de 'pakken wat je pakken kan' moraal heerst en dat je vooral niet zelf verantwoordelijk bent als iemand met jou vreemdgaat, dat wordt veilig afgeschoven op de ander. En als je dat niet weet, kan nog gebeuren in een tijd waarin mensen verder gaan zonder elkaar goed te kennen. Maar als je het weet en willens en wetens doorgaat. Nee, dan heb je echt mijn respect wel verloren. Hij al helemaal, maar van haar vind ik het ook echt niet chique. En bovenal dom, deze kerel gaat haar hetzelfde flikken.
Geheel mee eens, erg egoistisch van zowel hem als Cea. Je gaat er iemand ontzettend veel pijn mee geven.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_164061734
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2016 08:08 schreef Samzz het volgende:
Morgen weer een date gepland. Samen lunchen :).
Leuk, gaat lekker zo volgens mij :D Hoeveelste date is het nu?
  donderdag 28 juli 2016 @ 10:50:50 #94
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164061863
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 10:44 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Leuk, gaat lekker zo volgens mij :D Hoeveelste date is het nu?
Ja zeker O+. Moet ook zeggen dat ik kriebels heb, haha.

Ik geloof date 8 of 9 alweer. Plannen is de komende maanden even lastig, we werken beide in het torisme, en dat gaat dag en nacht door. Maar morgen dus lunchen, toch nog wat dagen kunnen plannen :D.
pi_164062461
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2016 10:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja zeker O+. Moet ook zeggen dat ik kriebels heb, haha.

Ik geloof date 8 of 9 alweer. Plannen is de komende maanden even lastig, we werken beide in het torisme, en dat gaat dag en nacht door. Maar morgen dus lunchen, toch nog wat dagen kunnen plannen :D.
Waar er wil is zijn er vaak wel mogelijkheden, ook al is het wat minder lang dan optimaal zou zijn :Y
  donderdag 28 juli 2016 @ 15:07:30 #96
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164066633
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 11:22 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Waar er wil is zijn er vaak wel mogelijkheden, ook al is het wat minder lang dan optimaal zou zijn :Y
Ja precies. Deze week een paar keer voor een paar uurtjes afgesproken werkt ook prima.
  donderdag 28 juli 2016 @ 17:49:08 #97
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_164069582
Zo. Klaarmaken voor de date met mister droopieogen. Haar wassen en scheren met koud water brrrr
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  FOK!Fotograaf donderdag 28 juli 2016 @ 17:54:58 #98
364681 over_hedge
pi_164069662
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 17:49 schreef Andromache het volgende:
Zo. Klaarmaken voor de date met mister droopieogen. Haar wassen en scheren met koud water brrrr
Waarom geef je je dates altijd van die rare bijnamen? :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_164069743
Ondanks de buien, prima date gehad. Eerst terrasje pakken en later tussen de buien door kijken of er nog sneakers voor haar in de sale waren. En afsluiten door te neuzen bij Waanders in de Broerenkerk nu we er toch voorbij kwamen. Was leuk en ik heb uitzicht op een weekendje weg naar Maastricht. Ditmaal niet in mijn uppie as usual maar met zijn tweeën *O*
mag het weten
  Official ESF Kreviewer donderdag 28 juli 2016 @ 18:07:42 #100
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_164069893
quote:

[..]

Cue is toch helemaal geen onderdeel van die relatie? Waarom is het dan van haar niet chique? Vind dat echt onzin.
Degene die vreemdgaat doet iets immoreels, maar ook dat weet je niet zekef. Misschien hebben ze het erover gehad, misschien heeft hij een open relatie.

Ii vind het echt 0,0% het probleem van de 'derde partij'.

Dat hij vervolgens niet te vertrouwen is, is overigens wel een zorg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')