Die vond ik dan weer minder. Ook veel over gehoord maar ik kwam er niet echt lekker in. Ben na een aflevering of 6 gestopt..quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:48 schreef Vox_Populi het volgende:
Mr. Robot![]()
Actueel, mindfuck, fantastische cast, maatschappijkritisch, vrij realistisch wat betreft ICT-mogelijkheden/ontwikkelingen etc.
Jij bent oudquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik vond Centennial wel een erg goede serie.
Het is wel een typisch gevalletje hate it or love it, dus ik kan me er wel wat bij voorstellenquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Die vond ik dan weer minder. Ook veel over gehoord maar ik kwam er niet echt lekker in. Ben na een aflevering of 6 gestopt..
's Avonds hequote:Op woensdag 27 juli 2016 19:57 schreef Forbry het volgende:
Overigens, series kijken tijdens een vakantie... daar snap ik nou echt helemaal niks van
En Gomorraquote:
Ik weet dat er veel meer mensen zijn die dat doen hoor, dus op zich is het (blijkbaar) niet raar ofzo.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
's Avonds heWe zitten in een huisje en zijn overdag gewoon lekker (onder)weg. 's Avonds vinden we het wel fijn om een filmpje of serie te kijken.
Tsjah, dat kanquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:09 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik weet dat er veel meer mensen zijn die dat doen hoor, dus op zich is het (blijkbaar) niet raar ofzo.
Maar ik ben op zich echt een enorme serieliefhebber, maar ik heb zelf dan altijd al zo enorm veel andere dingen te doen (ook 's avonds), dat ik dat tijdens vakanties echt enorm zonde van de tijd vind.
Maakt ook niet uit.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tsjah, dat kanIk kijk sowieso al in bed altijd nog kort wat voordat ik ga slapen. Verder is het maar de vraag hoeveel we werkelijk kijken, maar ik zou het vooral kloten vinden als we slecht weer hebben en er is geen kloten te doen
Fargo nog niet, wel veel over gehoord idd! Breaking bad was oke, maar lang niet zo leuk als de meesten het vinden imo.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:13 schreef Forbry het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit.Voor tips, zie mijn eerste post. Zijn serieus goede series (vind ik). Verder: Breaking Bad al gezien? Fargo?
Die laatste heb ik hier nog op DVD liggenquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent oud
Nog een oudje dan: Shogun.
Sopranos.....helemaal mee eensquote:Op donderdag 28 juli 2016 00:07 schreef Boogs het volgende:
Schrik er gewoon van dat 'The sopranos' nog niet genoemd is.
Beste serie ooit.(Wel 6 seizoenen)
True detective seizoen 1(ook niet zo heel veel episodes).
Fargo seizoen 1 en 2 moeten ook wel te doen zijn op vakantie.
Lost(ook 6 seizoenen en vind persoonlijk the sopranos beter)
Herkenbaarquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
's Avonds heWe zitten in een huisje en zijn overdag gewoon lekker (onder)weg. 's Avonds vinden we het wel fijn om een filmpje of serie te kijken.
Breaking Bad is goed, maar ik vind deze serie wel een beetje traag. Er zitten afleveringen tussen die ze makkelijk hadden kunnen skippen. Denk bijv. aan die aflevering waarin ze er 47 minuten over doen om een vlieg dood te slaanquote:Op donderdag 28 juli 2016 02:16 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Recent alles gekeken en ik wil het weer zien! Wat een serie.
Suits is echt baas inderdaad, zonder twijfel. Ik vond Breaking bad ook aardig, maar voldeed voor mij zeker niet aan de hype die erom hangt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:12 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Breaking Bad is goed, maar ik vind deze serie wel een beetje traag. Er zitten afleveringen tussen die ze makkelijk hadden kunnen skippen. Denk bijv. aan die aflevering waarin ze er 47 minuten over doen om een vlieg dood te slaan![]()
Mijn favoriet is toch Suits. Gevolgd door Homeland, The Blacklist en Peaky Blinders.
Dit, andere series zijn veelal gehypted en duurt het een aantal afleveringen voordat je in het verhaal komt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:41 schreef DeBaba het volgende:
Oz
In het pre internet en dvd tijdperk.
Klaarzitten en er dan er achter komen dat seizoen waarschijnlijk afgelopen was en RTL iets anders geprogrameerd had.
Veel later, dvd box gekocht en bleef goed.
Ja, echt! Super goede serie. Wordt alsmaar beter.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:54 schreef Hadjewat het volgende:
Homeland, waarom? Moet je zelf maar kijken
Suits vond ik dan weer heel erg matig. Was gewoon een soap in een advocatenkantoor.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:12 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Breaking Bad is goed, maar ik vind deze serie wel een beetje traag. Er zitten afleveringen tussen die ze makkelijk hadden kunnen skippen. Denk bijv. aan die aflevering waarin ze er 47 minuten over doen om een vlieg dood te slaan![]()
Mijn favoriet is toch Suits. Gevolgd door Homeland, The Blacklist en Peaky Blinders.
Ben je al snel gestopt met kijken of heb je alles gezien?quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Suits vond ik dan weer heel erg matig. Was gewoon een soap in een advocatenkantoor.
Ik heb het drie seizoenen volgehouden. Eerste twee seizoenen vond ik nog wel leuk, maar het werd daarna steeds meer relatiegezeik en alleen maar one case per aflevering.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:22 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ben je al snel gestopt met kijken of heb je alles gezien?
Begin was erg goed maar na seizoen 3 ofzo verloor het elke vorm van geloofwaardigheid en werd het bizar vaag.quote:
Schuin- + vetgedrukte: dat heb ik bij verreweg de meeste films/series welquote:Op donderdag 28 juli 2016 15:06 schreef Keyos het volgende:
Ik heb eigenlijk twee series die samen beide mijn favoriete series zijn, maar ik kan gewoon niet kiezen welke beter is.
Top top tier: The Sopranos en The Wire, hands down beste dat ik ooit heb gezien. De reden waarom is simpel: er zijn gewoon geen andere series die zo groots en zo meeslepend zijn als deze twee. Je gaat meeleven met de struggles van de personages, je laat een traan als er iemand wegvalt, het leven van The Wire en The Sopranos, wordt jouw leven. Wat er gebeurt doet je ook wat, iets wat weinige films en series is gegeven.
Series zijn een gevalletje smaak, maar ik heb er een hoop gezien (ook Breaking Bad), en kwalitatief tipt er écht niets aan deze twee. Wel moet je van de setting houden om het te waarderen natuurlijk.
Top tier True Detective (seizoen 1) en House of Cards. Beide heel goed, mijns inziens veel beter dan een Lost, een Breaking Bad, maar niet The Wire en Sopranos goed.
Edit: Iemand schreef net Band of Brothers, dat is natuurlijk ook de hoogste tier maar iedereen die ook maar houdt van oorlogsfilms- en setting heeft dat al lang gezien natuurlijk. Zo niet: go shame in a corner.
Maar je wilt dus een nieuwe serie kijken, kijk of The Wire of The Sopranos wat meer voor je is (als je überhaupt van zo'n soort serie houdt) en ga het zien, it won't disappoint. Tip: je moet even doorzitten bij het begin van The Wire, er zijn zoveel personages die gelijk aan bod komen dat je even moet 'inkomen'.
Same here, vond de eerste seizoenen echt leuk maar op een gegeven moment werd het teveel soap. Maar dat krijg je snel als je het met zo weinige personages moet doen. Ook een beetje mijn kritiek op Breaking Bad: te weinig mensen die écht leuk zijn, en teveel mensen die irritant zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het drie seizoenen volgehouden. Eerste twee seizoenen vond ik nog wel leuk, maar het werd daarna steeds meer relatiegezeik en alleen maar one case per aflevering.
Ach als je een keertje geen serie hebt weet je wat je moet kijken danquote:Op donderdag 28 juli 2016 16:33 schreef Forbry het volgende:
[..]
Schuin- + vetgedrukte: dat heb ik bij verreweg de meeste films/series wel
Ik begin het onderhand een prestatie te vinden die ik moet koesteren, dat ik The Wire en The Sopranos, op een paar afleveringen na, nog steeds niet gezien heb
Bij Breaking Bad vond ik juist nog wel genoeg interessante personages erin zitten. Vooral Jesse en Walt gewoon. Alleen Skyler en haar zus waren irritant. En Walt jr met zijn breakfastquote:Op donderdag 28 juli 2016 16:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Same here, vond de eerste seizoenen echt leuk maar op een gegeven moment werd het teveel soap. Maar dat krijg je snel als je het met zo weinige personages moet doen. Ook een beetje mijn kritiek op Breaking Bad: te weinig mensen die écht leuk zijn, en teveel mensen die irritant zijn.
De muziek, Dale Cooper met z'n coffee with piequote:Op donderdag 28 juli 2016 16:37 schreef Urquhart het volgende:
Breaking Bad is de beste serie die ik heb gezien. Enorm verslavend, en een mooi afgerond einde.
True Detective (het eerste seizoen) ook een aanrader. Heerlijk mysterieuze sfeer.
En een wat oudere serie: Twin Peaks. Maar deze serie moet je wel liggen. Ik vind het geweldig met bizarre personages en een mysterieus sfeertje
Fargo, Bloodline, Deadwood (seizoen 1) en/of Peaky Blinders al gezien?quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Game of Thrones (beste serie ooit)
The Wire (ook geniale serie, moet hem zelf nog wel afkijken)
The Sopranos (maffiagod)
Vikings (Ragnar Lothbrokgod)
Breaking Bad (geniale karakterontwikkeling)
Sons of Anarchy (best spannende misdaadserie)
True Detective 1e seizoen (hele goede personages)
Prison Break (vooral het 1e seizoen is geniaal. Daarna wordt het wel per seizoen minder maar het bleef opzich wel vermakelijk)
Fargo en Bloodline ook gezien, goede series ja. Was ik even vergeten, vooral Fargo geniaal.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:42 schreef Forbry het volgende:
[..]
Fargo, Bloodline, Deadwood (seizoen 1) en/of Peaky Blinders al gezien?
De laatste keer dat ik keek in ieder geval welquote:Op donderdag 28 juli 2016 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fargo en Bloodline ook gezien, goede series ja. Was ik even vergeten, vooral Fargo geniaal.
Peaky Blinders ga ik kijken na The Wire, Deadwood niet echt van gehoord. Staat dat op Netflix?
Twin Peaks is geweldig.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:37 schreef Urquhart het volgende:
Breaking Bad is de beste serie die ik heb gezien. Enorm verslavend, en een mooi afgerond einde.
True Detective (het eerste seizoen) ook een aanrader. Heerlijk mysterieuze sfeer.
House of Cards, goede cast, leuke plotwendingen
En een wat oudere serie: Twin Peaks. Maar deze serie moet je wel liggen. Ik vind het geweldig met bizarre personages en een mysterieus sfeertje
Verkeerde afbeelding, waar is Bill?quote:
Ha ik dacht al dat er wat miste. Als ik het me goed herinner is Bill op een gegeven moment overleden (de acteur). En toen vervangen door die dude in het midden van het plaatje.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Verkeerde afbeelding, waar is Bill?
Joe Rogan heeft een podcast...
Joe en Matthew (Andy Dick)
Joe en Dave (Dave Foley)
Dave was eens getrouwd en moet nu betalen...
Staan nog genoeg series op die ik nog wil kijken, dus ik kan mijn lol opquote:Op donderdag 28 juli 2016 16:45 schreef Forbry het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek in ieder geval wel
Bill is inderdaad overleden, zijn vrouw schoot hem dood.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:51 schreef borbit het volgende:
[..]
Ha ik dacht al dat er wat miste. Als ik het me goed herinner is Bill op een gegeven moment overleden (de acteur). En toen vervangen door die dude in het midden van het plaatje.[ afbeelding ]
Maar het is helaas niet heel bekend hier in NL heb ik het ideequote:
Het is ook een wat kleinere serie dan de meeste die hier langskomen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar het is helaas niet heel bekend hier in NL heb ik het idee
Een Walhalla voor serieliefhebbersquote:Op donderdag 28 juli 2016 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staan nog genoeg series op die ik nog wil kijken, dus ik kan mijn lol op
Wat een tijd om in te leven hè
Ik keek vroeger vooral veel films, maar die kijk ik eigenlijk zelden meer.quote:
Ik geef toe dat seizoen 5 en begin van 6 wel een stuk minder zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:30 schreef Gunner het volgende:
[..]
Begin was erg goed maar na seizoen 3 ofzo verloor het elke vorm van geloofwaardigheid en werd het bizar vaag.
Hier hetzelfde, om dezelfde redenen + dat ik met Mr. Forbry meestal 1 aflevering van een serie per keer kijk en hij, zeker op de doordeweekse avonden, een film dan te lang vindt en ik zelf een film in 2 (of meer) delen kijken niet zo leuk vindquote:Op donderdag 28 juli 2016 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek vroeger vooral veel films, maar die kijk ik eigenlijk zelden meer.
Series zijn zoveel vetter, veel beter voor karakterontwikkeling etc. En verslavender
Weet nog dat het een hele hype was, maar ten tijde van uitkomen was ik zelf nog niet zo 'into' series en zo veel gezeik over het einde gehoord/gelezen, dat ik er maar nooit meer aan begonnen ben.quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:35 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ik geef toe dat seizoen 5 en begin van 6 wel een stuk minder zijn.
Wellicht halverwege 4 ook al.
Maar, dat betekent dat je nog steeds minstens 80 afleveringen (67 uur) aan SUPERVET beeld en geluid hebt.
Ik heb afgelopen jaar Lost nog eens herkeken, maar dan in een jaar tijd dus regelmatig een aflevering kijken en ik vond het weer erg gaaf. Meesterlijk zelfs. Nog nooit zo'n 'band' en 'inzicht' in personages gehad door de unieke en briljante manier van storytelling.
Een lijst zou inderdaad Fargo moeten bevatten geweldige serie zeg.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:13 schreef Forbry het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit.Voor tips, zie mijn eerste post. Zijn serieus goede series (vind ik). Verder: Breaking Bad al gezien? Fargo?
Voeg daar Six Feet Under aan toe en je hebt de 3 beste series ooit.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:06 schreef Keyos het volgende:
Ik heb eigenlijk twee series die samen beide mijn favoriete series zijn, maar ik kan gewoon niet kiezen welke beter is.
Top top tier: The Sopranos en The Wire, hands down beste dat ik ooit heb gezien. De reden waarom is simpel: er zijn gewoon geen andere series die zo groots en zo meeslepend zijn als deze twee. Je gaat meeleven met de struggles van de personages, je laat een traan als er iemand wegvalt, het leven van The Wire en The Sopranos, wordt jouw leven. Wat er gebeurt doet je ook wat, iets wat weinige films en series is gegeven.
Die staat hoog op m'n lijst om nog eens te gaan kijken, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:23 schreef pixarnl het volgende:
[..]
Voeg daar Six Feet Under aan toe en je hebt de 3 beste series ooit.
Ik ben afgehaakt halverwege eps. 1 Ik ga het nog wel een kans geven.quote:
Nou bij eps 1 sloeg mijn nostalgie helumaal op tilt, ik kon het niet meer houden. Heerlijk back to the 80s gevoel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt halverwege eps. 1 Ik ga het nog wel een kans geven.
Nu zit ik helemaal hookt in "DAG" een Noorse serie. Het is een zwarte komedie. Het is te grappig.
Dag is een huwelijks consulent, zelf een loner. Benedikt wel de smaakmaker in dit pareltje.
Neukt alles met een hartslag, aanrader.Dag (TV Series 2010– ) - IMDb
Er bestaat natuurlijk geen favoriete of beste serie. Als ik dan toch een antwoord moet geven: Alias, omwille van het eerste 1,5 seizoen. De regisseur, JJ Abrams, had halverwege het eerste seizoen het budget van het seizoen opgemaakt met stunts. Hij kreeg extra budget maar hij moest wel 1 flashbackaflevering maken die best aardig is gelukt (ik heb normaal gesproken een gruwelijke hekel aan flashback-afleveringen).quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:37 schreef nickhguitar het volgende:
Vrijdag is het weer zover: 2 weken op vakantie!
Op de harde schijf (voor 's avonds) hebben we al GoT wat we nog een stukje moeten afkijken, maar daarnaast zou ik graag met nog een nieuwe serie beginnen.
Series die ik al gekeken heb en tof vond: Prison Break, Dexter, Game of Thrones, Suits.
Welke serie zal ik nog op de harde schijf zetten en vooral waarom, wat maakt deze serie zo tof?
Vergeet het: teveel series die niemand van ons kent ondanks dat ze heel erg goed zijn.quote:
Ik heb de afleveringen van de eerste twee seizoenen maar het is er nog niet van gekomen om het te bekijken. Eerst maar eens alles van GoT en Breaking Bad bekijken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:23 schreef mister_white het volgende:
- Vikings: stoere Noorse Viking saga met vleugje fantasy, bloed spat van het beeldscherm maar je blijft kijken. Is weer eens wat anders dan de meeste series die in het heden spelen.
Ik vond Forbrydelsen óók erg goed (met name het laatste seizoen), maar persoonlijk vond/vind ik The Fall en Bron/Broen (The Bridge, is trouwens Deens/Zweedsquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:23 schreef mister_white het volgende:
Wat ik aanraders vind:
- The Fall : spannende crime-serie over het opsporen van een seriemoordenaar in Engeland, met Gillian Anderson (ex-X-files)
- The Bridge : ook erg goede Deens/Noorse crime-serie met een briljant spelende hoofdrolspeelster. Per seizoen een boeiende misdaad.
- Vikings: stoere Noorse Viking saga met vleugje fantasy, bloed spat van het beeldscherm maar je blijft kijken. Is weer eens wat anders dan de meeste series die in het heden spelen.
Breaking Bad natuurlijk erg goed maar kent iedereen nu wel, Lost begon ongelofelijk goed maar had nadien last van enkele seizoenen die bar slecht waren (einde was ook een deceptie). The Leftovers heeft een intrigerend concept maar komt niet goed uit de verf. Sons of Anarchy komt niet overtuigend (genoeg) over.
Forbrydelsen / the Killing moet ik nog gaan kijken, schijnt veelbelovend te zijn.
Nee, maar ik heb ze even nagekeken enquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
River, The Missing en/of Broadchurch al gezien?
Maar wel heel traag. Je moet er van houden. Zelfde had ik met Bloodline.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Breaking bad, gewoon van begin tot eind goed
QFTquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Geen last van gehadquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:32 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Maar wel heel traag. Je moet er van houden. Zelfde had ik met Bloodline.
Jessica Jonesquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand een idee voor goede series voor netflix?
Wat wordt die serie gehyped, zeg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En terecht.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat wordt die serie gehyped, zeg.
Tjaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Thanks, is de laatste de grote colombiaanse versie?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Jessica Jones
Stranger things
Pablo escobar
Nee sorry, ik bedoelde narco's, kwa even niet op de naamquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Thanks, is de laatste de grote colombiaanse versie?
Het is gewoon een geweldige serie. Net als het vervolg/de prequel Better Call Saul.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ook op netflix?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
El padron del mal gezien?
Narco's heb ik overigens wel gezien, zou zeggen een 7
Ja die is ook leuk !quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:36 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het is gewoon een geweldige serie. Net als het vervolg/de prequel Better Call Saul.
V.
Ja, heb hem zelf niet gezien maar hoor er goede dingen overquote:
Jawel, het is heel vermakelijk. Maar dat ie genoemd wordt in rijtjes met de beste serie aller tijden vind ik dan weer doorslaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:36 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het is gewoon een geweldige serie. Net als het vervolg/de prequel Better Call Saul.
V.
Wat vind jij dan de beste serie aller tijden?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jawel, het is heel vermakelijk. Maar dat ie genoemd wordt in rijtjes met de beste serie aller tijden vind ik dan weer doorslaan.
Ik twijfel. Gedeelde plek voor The Wire, GOT en nog eentje, denk ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vind jij dan de beste serie aller tijden?
Prima lijstje opzich, mis alleen Deadwood en The Shieldquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:36 schreef MarieAlice het volgende:
De beste... hangt af van waar ik die dag zin in heb.
The Wire
The Sopranos
Six Feet Under
The Newsroom
True Detective
The Americans
Fringe (laatste seizoen iets minder wel)
Les revenants
Broadchurch (UK)
In treatment (als je van slow television houdt)
Romanzo Criminale
Luther
House of Cards
Rome
Miniseries:
Band of Brothers
Unsere Mütter, unsere Väter
The Guilty
I, Claudius
Mijn top 3 is 1. Game of Thrones 2. The Wire 3. Breaking Badquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik twijfel. Gedeelde plek voor The Wire, GOT en nog eentje, denk ik.
The Shield wil ik nog zienquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:13 schreef Abed het volgende:
[..]
Prima lijstje opzich, mis alleen Deadwood en The Shield
Vond de US-remake minder dan de UK-versie. Maar dat kan ook zijn omdat ik de UK-versie eerst gezien hebquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:29 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
US
UK versie heb ik nooit gezien
Niet helemaal, maar zitten een paar van de beste karakters in, hilarisch.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:21 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
The Shield wil ik nog zien
Deadwood... om een of andere reden krijg ik daar zo'n pseudo-western-vibe bij en westerns zijn echt niet mijn ding, helaas. Of heb ik een verkeerde indruk ervan?
Nou ja, dat is natuurlijk een mening die verschilt van persoon tot persoon. Subjectiviteit kan zo'n vraag, en zeker de antwoorden, niet bepaald ontzegd worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jawel, het is heel vermakelijk. Maar dat ie genoemd wordt in rijtjes met de beste serie aller tijden vind ik dan weer doorslaan.
Ah. Oke.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou ja, dat is natuurlijk een mening die verschilt van persoon tot persoon. Subjectiviteit kan zo'n vraag, en zeker de antwoorden, niet bepaald ontzegd worden.
V.
En bij dat "nog eentje", waar is dan de keuze uit?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik twijfel. Gedeelde plek voor The Wire, GOT en nog eentje, denk ik.
Stranger Things, House of Cards en South Park.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:30 schreef Forbry het volgende:
[..]
En bij dat "nog eentje", waar is dan de keuze uit?
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stranger Things, House of Cards en South Park.
Die moesten ze maken omdat ze al ver over budget zaten door de eerdere afleveringen, daarom speelde die aflevering zich bijna volledig af in dat hok.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:12 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Denk bijv. aan die aflevering waarin ze er 47 minuten over doen om een vlieg dood te slaan![]()
JA! Freaks and Geeks! Zo leuk om te kijken en dan balen dat er maar 1 seizoen van is gemaaktquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |