Copy/Past van mezelf idd. Je krijgt 100 euro als je kunt vinden waar ik hem van geC/Pt moet hebben.quote:
Talent zijn wil niks zeggen. Zie Willie Jansen, Tjabko Teuben, Alfons Knippenberg, Raymond Victoria, Quincie, Ton Blanker etc....allemaal grote talenten van hun generatie, allemaal min of meer mislukt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:26 schreef hafcfan het volgende:
Is dit net zo'n groot talent als Fischer, Andersen en Boilessen?
Nee, een veel minder groot talent. Deze komt er wel.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:26 schreef hafcfan het volgende:
Fischer is achteraf wel de grootste teleurstelling. Daar zat heel europa achteraan. Misschien door de blessures.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:41 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Nee, een veel minder groot talent. Deze komt er wel.
Heb je al gevonden waar ik hem van geP/Ct heb ?quote:
Hier maak je jezelf ongeloofwaardig.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:42 schreef n1ek- het volgende:
Michael en Brian Laudrup waren ook iets te hoog ingeschaalde spelers.
Suarez mag er ook wel tussen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:24 schreef tong80 het volgende:
Cruijff, Keizer, van Basten, Bergkamp, Kluivert, Litmanen, Dolberg.
Je vergeet Pantelic.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:24 schreef tong80 het volgende:
Cruijff, Keizer, van Basten, Bergkamp, Kluivert, Litmanen, Dolberg.
Want?? Michael had een te laag rendement, zijn periode bij Barcelona buiten beschouwing gelaten. Brian zijn hoogtij dagen lagen bij Glasgow Rangers of all clubs. Heeft het nooit waar kunnen maken in Spanje of Italië. De belangrijke goals in 1992 kwamen eveneens niet of nauwelijks tot stand via de Laudrupjes.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:59 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Hier maak je jezelf ongeloofwaardig.
Brian ben ik nog wel met je eens, al had Rangers toen een behoorlijk niveau. Michael was een speler van wereldklasse.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:25 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Want?? Michael had een te laag rendement, zijn periode bij Barcelona buiten beschouwing gelaten. Brian zijn hoogtij dagen lagen bij Glasgow Rangers of all clubs. Heeft het nooit waar kunnen maken in Spanje of Italië. De belangrijke goals in 1992 kwamen eveneens niet of nauwelijks tot stand via de Laudrupjes.
Dit moet toch wel je meest positieve post zijn over een niet Noord-Afrikaan ooit, voel je je wel lekker?quote:
Ja manquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:39 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dit moet toch wel je meest positieve post zijn over een niet Noord-Afrikaan ooit, voel je je wel lekker?
Dat behoorlijke niveau kwam eigenlijk pas laat in de jaren '90, toen was Brian al weg. En Michael was een kanjer bij Barcelona, maar daar was het team ook naar destijds. Nee, geen wereldtop in mijn ogen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:33 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Brian ben ik nog wel met je eens, al had Rangers toen een behoorlijk niveau. Michael was een speler van wereldklasse.
Ha ha ha Simonson Europees speler van het jaar. laudrup zelfs één van de beste spelers ooit.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:42 schreef n1ek- het volgende:
Goede spits, aardig joch, maar komt echt tekort om absolute wereldtop te worden. Dat worden die Denen sowieso nooit. Michael en Brian Laudrup waren ook iets te hoog ingeschaalde spelers.
Wat is dat toch met die Denen? Dat ze het steeds net niet redden..
Dit topic was een maand eerder. Ga nou niet met de verkeerde eer strijken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:05 schreef GGMM het volgende:
VBL / Het talentvolle Kasper Dolberg topic #1: verstandige jongen die...
We weten sinds een aantal jaar hoe relatief die prijs is, is het niet..? En één van de beste spelers ooit.. Ik hoor nimmer nooit de naam Laudrup vallen zodra mensen beginnen te beppen en kleppen over wie hij, soms zij de beste speler ooit vinden..quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha Simonson Europees speler van het jaar. laudrup zelfs één van de beste spelers ooit.
Nog wel meer. Ik hield het spaarzaam.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:59 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Hier maak je jezelf ongeloofwaardig.
[..]
Suarez mag er ook wel tussen.
En Piet Hamberg en Ray Clark Ha ha haquote:
WTF ? Ha ha haquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:25 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Want?? Michael had een te laag rendement, zijn periode bij Barcelona buiten beschouwing gelaten. Brian zijn hoogtij dagen lagen bij Glasgow Rangers of all clubs. Heeft het nooit waar kunnen maken in Spanje of Italië. De belangrijke goals in 1992 kwamen eveneens niet of nauwelijks tot stand via de Laudrupjes.
Bij Real was ie ook niks ? Net als op het WK 86 ? Ha ha ha haquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:49 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Dat behoorlijke niveau kwam eigenlijk pas laat in de jaren '90, toen was Brian al weg. En Michael was een kanjer bij Barcelona, maar daar was het team ook naar destijds. Nee, geen wereldtop in mijn ogen.
Ga door. Ik zit te schaterenquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:41 schreef n1ek- het volgende:
[..]
We weten sinds een aantal jaar hoe relatief die prijs is, is het niet..? En één van de beste spelers ooit.. Ik hoor nimmer nooit de naam Laudrup vallen zodra mensen beginnen te beppen en kleppen over wie hij, soms zij de beste speler ooit vinden..
Geen absolute wereldtop, kom op..quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij Real was ie ook niks ? Net als op het WK 86 ? Ha ha ha ha
Mijn god. Hoe oud ben je ?quote:
Maar in mijn topic staat niet een plaatje van de verkeerde speler in de OP.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit topic was een maand eerder. Ga nou niet met de verkeerde eer strijken.
Ha ha ha. Nooit van Bernd Schuster gehoordquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:56 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Een speler die een move maakt Barca > Real is op zeker sowieso alles behalve een topper..
Als Feyenoorder moet ik toegeven dat ik zijn eerste balaanname erg goed vindt. Eerder had hij ook een bal die hij meenam door achter z'n standbeen te kappen rond middellijn waarna Jan-Arie geel kreeg voor vasthouden.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit was echt een wereldactie
[ afbeelding ]
Met dank aan Brammess
Ha ha haquote:Op maandag 24 oktober 2016 12:15 schreef n1ek- het volgende:
Die Regi Blinker in Studio Balzak gisterenavond over dat 'ie een oorbelletje heeft.. Gewoon een moedervlek.
Die moet er natuurlijk wel gewoon in.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan Brammess
Ja en een temperamentje in zijn haar.quote:
Toegegeven, Laudrup was als buitenspeler beter dan zieleknijper en trendwatcher Blinker..quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en een temperamentje in zijn haar.
Jammer dat hij de geniale afronding eruit geknipt heeft.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan Brammess
Yep. Daar ging Bottegod even het bos in.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan Brammess
quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat hij de geniale afronding eruit geknipt heeft.
Oh, wacht...
Jammer dat Kongolo ongeveer 50km per uur kan rennen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan Brammess
Vreemd dat het vervolg niet in het gifje staat.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan Brammess
Mad.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd dat het vervolg niet in het gifje staat.
Dat zei ik al.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd dat het vervolg niet in het gifje staat.
10 jaarquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:25 schreef GGMM het volgende:
Mijn lievelingsspits van Ajax van de afgelopen 5 jaar.
Dat zei ik tochquote:
Vanwaar het cynisme ?quote:
Dat nivo zal ie nooit halen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:26 schreef hafcfan het volgende:
Vooral Michael Laudrup was niks.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:42 schreef n1ek- het volgende:
Goede spits, aardig joch, maar komt echt tekort om absolute wereldtop te worden. Dat worden die Denen sowieso nooit. Michael en Brian Laudrup waren ook iets te hoog ingeschaalde spelers.
Wat is dat toch met die Denen? Dat ze het steeds net niet redden..
Mijn god. Zou dan ook raar zijn geweest als je niet meedoet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:25 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Brian was een topper bij Bayern.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:33 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Brian ben ik nog wel met je eens, al had Rangers toen een behoorlijk niveau. Michael was een speler van wereldklasse.
Je hebt gelijk. Maar vond het vermakelijk dat er gelijk weer zo sceptisch wordt gereageerd. Net als met Messi destijds, die zou te klein zijn, moeten worden uitgelkeend en één goed jeugd toernooi zei niks.quote:
Vincent Janssen is een topper in wording..quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu ook met Vincent Janssen die wordt nu al weer afgeschreven.
Voor de afwisseling en het contrast.quote:Op zondag 20 november 2016 19:20 schreef GGMM het volgende:
Waarom staat er een foto van Milik in de OP?
Het is in ieder geval meer op zijn plaats dan een foto van Milik.quote:
Dit zal wel lastig worden.quote:Op zondag 20 november 2016 23:50 schreef Kaas- het volgende:
Ik denk dat Dolberg gewoon topscorer van de Eredivisie wordt. Die man wordt dit seizoen enkel beter en speelde de eerste potjes nog niet alles.
quote:Op woensdag 28 december 2016 16:07 schreef Sunri5e het volgende:
Past mooi in het rijtje van Fischer, van Rhijn, Bazoer, Boilesen, El Ghazi, Riedewald, Tete, Andersen.
Jelly.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:07 schreef Sunri5e het volgende:
Past mooi in het rijtje van Fischer, van Rhijn, Bazoer, Boilesen, El Ghazi, Riedewald, Tete, Andersen.
twitter:televoetbal twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 07:59:30TSG Hoffenheim hoopt Kasper Dolberg een jaar van Ajax te kunnen huren https://t.co/6E5CPJR4rJ reageer retweet
Meer op: https://www.nu.nl/voetbal(...)er-van-ogc-nice.htmlquote:Sevilla neemt oud-Ajacied Dolberg op huurbasis over van OGC Nice
Kasper Dolberg heeft donderdag zijn overstap naar Sevilla afgerond. De Spaanse subtopper huurt de spits dit seizoen van OGC Nice, met optie tot koop.
De 24-jarige Dolberg speelde sinds de zomer van 2019 voor Nice, dat hem toen overnam van Ajax. De Deen was dit seizoen niet verzekerd van speeltijd bij de club uit de Ligue 1. Hij heeft in totaal 85 officiële duels achter zijn naam staan voor Nice en was daarin goed voor 24 doelpunten en zeven assists.
Sevilla toont zich in de slotfase van de zomerse transfermarkt sowieso actief. De enkelvoudig landskampioen maakte woensdag al de komst van Adnan Januzaj bekend. Daartegenover stond het vertrek van Lucas Ocampos op huurbasis naar Ajax.
Wat leuk. Wel een atypische Sevilla-speler bij een club in crisis.quote:Op donderdag 1 september 2022 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meer op: https://www.nu.nl/voetbal(...)er-van-ogc-nice.html
@:el-stinho
Ziet er even enthousiast uit als altijdquote:Op donderdag 1 september 2022 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Hij neemt het rugnummer over van Ocampos, #5
quote:Op donderdag 1 september 2022 22:54 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Ziet er even enthousiast uit als altijd
Nou, niet.quote:Op donderdag 1 september 2022 15:17 schreef El-Stinho het volgende:
Voor het dagjesvolk: wellicht maakt hij zaterdagavond tegen FC Barcelona zijn debuut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |