Vreemd dat het vervolg niet in het gifje staat.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit was echt een wereldactie
[ afbeelding ]
Met dank aan Brammess
Mad.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd dat het vervolg niet in het gifje staat.
Dat zei ik al.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd dat het vervolg niet in het gifje staat.
10 jaarquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:25 schreef GGMM het volgende:
Mijn lievelingsspits van Ajax van de afgelopen 5 jaar.
Dat zei ik tochquote:
Vanwaar het cynisme ?quote:
Dat nivo zal ie nooit halen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:26 schreef hafcfan het volgende:
Is dit net zo'n groot talent als Fischer, Andersen en Boilessen?
Vooral Michael Laudrup was niks.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:42 schreef n1ek- het volgende:
Goede spits, aardig joch, maar komt echt tekort om absolute wereldtop te worden. Dat worden die Denen sowieso nooit. Michael en Brian Laudrup waren ook iets te hoog ingeschaalde spelers.
Wat is dat toch met die Denen? Dat ze het steeds net niet redden..
Mijn god. Zou dan ook raar zijn geweest als je niet meedoet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:25 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Want?? Michael had een te laag rendement, zijn periode bij Barcelona buiten beschouwing gelaten. Brian zijn hoogtij dagen lagen bij Glasgow Rangers of all clubs. Heeft het nooit waar kunnen maken in Spanje of Italië. De belangrijke goals in 1992 kwamen eveneens niet of nauwelijks tot stand via de Laudrupjes.
Brian was een topper bij Bayern.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:33 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Brian ben ik nog wel met je eens, al had Rangers toen een behoorlijk niveau. Michael was een speler van wereldklasse.
Je hebt gelijk. Maar vond het vermakelijk dat er gelijk weer zo sceptisch wordt gereageerd. Net als met Messi destijds, die zou te klein zijn, moeten worden uitgelkeend en één goed jeugd toernooi zei niks.quote:
Vincent Janssen is een topper in wording..quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu ook met Vincent Janssen die wordt nu al weer afgeschreven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |