Jij was toch ook een onbegrepen genie bij FC Eindhoven?quote:Op zondag 31 juli 2016 11:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gustafson de nieuwe Achabar. Twee keer leuk gespeeld en meteen het door iedereen binnen Feyenoord onbegrepen genie.
Neequote:Op zondag 31 juli 2016 12:02 schreef Anoonumos het volgende:
Vanaf nu noemen we Elia-Jorgensen-Berghuis JEB
Mijn genialiteit staat los van mijn voetballende capaciteiten.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij was toch ook een onbegrepen genie bij FC Eindhoven?
quote:Gerucht De komst van Steven Berghuis naar Feyenoord lijkt een kwestie van tijd. Lange tijd leek deze transfer geen doorgang te vinden, waardoor diverse media melden dat Feyenoord overschakelde op een alternatief Edison Flores.
Het begint er echter steeds meer op te lijken dat Flores geen back-up plan was voor Berghuis, aangezien Martin van Geel vanavond op de tribune zit voor Flores, zo meldt een anonieme bron aan FR-Fans.nl. Er is dus nog een reële kans dat zowel Berghuis als Flores voor Feyenoord gaan voetballen.
Gelezen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ofschoon er morgen een prijs op het spel staat is het wat mij betreft een uitgelezen mogelijkheid om wat dingen uit te proberen. Ten eerste speel je om te beginnen met je vierde keeper. Ja? Dus als je verliest heb je altijd een excuus. Nou, met die wetenschap in je achterhoofd heb je, als trainer, eigenlijk carte blanche om te doen en te laten waar je zin in heb. Om te beginnen zou ik dus gaan spelen met Woudenmans op de plaats van Nelom. Waarom? Van Nelom weet je al dat hij er niks van ken. Dat hebben we allemaal zelf kunnen zien de afgelopen vijf/ zes seizoenen. Niks ten nadele van die jongen verder. Van Woudenberg heb je in ieder geval nog de hoop dat het mee gaat vallen. Nou daar kom je dus maar op een manier achter. Je komt er in ieder geval niet achter, of hij het niveau aan kan bedoel ik dan he, als je hem op de tribune of weet ik veel waar neerzet. Nou dan heb je nog die jongen Tappia die ze van Kaiserslautern overgenomen hebben afgelopen winter dacht ik. Leuk en aardig dat je Vilhena behouden heb, maar ik zou die nieuwe jongen ook weleens willen zien spelen. Nogmaals, als je iemand geen kans geef dan weet je nooit wat voor vlees je in de kuip heb. Nou dan zou ik dus verder om toch wat vastigheid in je elftal te hebben gaan spelen met Dirk Kuyt. Waarom? A: Hij heb een staat van dienst waar je duizelig van wordt. Dacht ik? En B, het is je aanvoerder dus die moet je altijd opstellen. Anders had je iemand anders aanvoerder moeten maken maar dat lijkt me logisch. Nou dan heb je dus al met al een aardig elftal staan, voor Nederlandse begrippen. Je moet niet de grens over gaan met deze mensen want dat is totaal zinloos. Ik weet niet of je Real Madrid weleens heb zien spelen maar dat is dus voetbal van een totaal andere planeet. In dat licht bezien komt het mooi uit dat PSV de tegenstander is want dat is immers ook een Nederlandse club dacht ik.
Volgens mijn, maar mijn geheugen is geen 10/10 dus ik kan er naast zitten, begon hij vorig seizoen on wat voor reden ook in de basis en begon hij daar 3 wedstrijden goed tot redelijk, soeelde hij toen twee/drie wedstrijden ruk en is ie meteen nooit meer basis gestart. Zo'n jonge gast komt er inderdaad niet als je hem meteen bankt en geen vertrouwen geeft. Maar kan het wel. Toornstra kan nog 100 wedstrijden in de basis staan bij ons, maar zal nooit echt goed spelen. Maar zit er gewoon niet in bij hem.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:07 schreef PIETR het volgende:
Want? Speelde alles bijelkaar twee leuke wedstrijden vorig seizoen ..
Uhm neequote:Op zondag 31 juli 2016 11:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kuyt moet inderdaad altijd spelen, maar niet perse op 10. Als Gustafson echt zo goed zou zijn als dat hier wordt beweerd dan stond hij gewoon op 10 en zou Kuyt naar rechts verhuizen.
Volgens sommige mensen moet Kuyt altijd spelen. Dat ie dan op een positie terechtkomt waar ie niet rendeert omdat de andere posities echt niet meer kunnen is blijkbaar geen probleem.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm neeDat Gustafson niet speelt heeft meer met de aanwezigheid van Kuyt te maken die blijkbaar op 10 moet spelen van Gio dan zijn kwaliteiten.
Volgens sommige mensen is Kuyt te oud en houdt hij het toptalent Gustafson uit de basis. Ik weet niet waar zo'n mening vandaan komt. Niet bij de petten en sjaals willen horen misschien. Of gewoon stront in je ogen hebben. Maar dat Kuyt bijna elke wedstrijd tot de besten van het veld hoorde afgelopen seizoen is een feit. Het is dan ook volkomen logisch dat hij bij aanvang van het seizoen als een van de eersten op het bord verschijnt.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen moet Kuyt altijd spelen. Dat ie dan op een positie terechtkomt waar ie niet rendeert omdat de andere posities echt niet meer kunnen is blijkbaar geen probleem.
Dat viel de laatste wedstrijden reuze mee, toevallig stond ie toen juist op 10. Kuyt is oud en vertraagt het spel, dat werkt niet op die positie. Tenzij je fan was van Immers, snap ik niet dat mensen geen creatieve speler als Gustafson op die plek wil zien. Zonder kansen kan ie nooit bewijzen of ie het wel of niet in zich heeft.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen is Kuyt te oud en houdt hij het toptalent Gustafson uit de basis. Ik weet niet waar zo'n mening vandaan komt. Niet bij de petten en sjaals willen horen misschien. Of gewoon stront in je ogen hebben. Maar dat Kuyt bijna elke wedstrijd tot de besten van het veld hoorde afgelopen seizoen is een feit. Het is dan ook volkomen logisch dat hij bij aanvang van het seizoen als een van de eersten op het bord verschijnt.
Het lijkt me niet gek dat Kuyt speelt. Als je bekijkt oheveel goals hij maakt op 10 (waarvan de helft van het toernooi op rechts, maar daar kwam ie natuurlijk effectief ook op 10, want hij kwam altijd naar binnen), lijkt me dat geen slechte score voor een 10.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen is Kuyt te oud en houdt hij het toptalent Gustafson uit de basis. Ik weet niet waar zo'n mening vandaan komt. Niet bij de petten en sjaals willen horen misschien. Of gewoon stront in je ogen hebben. Maar dat Kuyt bijna elke wedstrijd tot de besten van het veld hoorde afgelopen seizoen is een feit. Het is dan ook volkomen logisch dat hij bij aanvang van het seizoen als een van de eersten op het bord verschijnt.
Eensquote:Op zondag 31 juli 2016 14:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat viel de laatste wedstrijden reuze mee, toevallig stond ie toen juist op 10. Kuyt is oud en vertraagt het spel, dat werkt niet op die positie. Tenzij je fan was van Immers, snap ik niet dat mensen geen creatieve speler als Gustafson op die plek wil zien. Zonder kansen kan ie nooit bewijzen of ie het wel of niet in zich heeft.
Ik zie Kuyt graag in het team, maar dan eerder als 2e spits in een 352 of als hangende middenvelder aan de zijkant.
6 uurrrrquote:Op zondag 31 juli 2016 15:16 schreef timmmmm het volgende:
Hoe laat beginnen we? Op de campingzender toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |