Er zijn veel ploegen het niet met je eens, vroeger stond de JCS winnen gelijk aan het niet winnen van de titel totdat Ajax in 2013/14 won en PSV in 2015/16.quote:Op zondag 31 juli 2016 09:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou het geen oefenpotje noemen, ik zie het meer op het niveau van een reguliere competitiewedstrijd. Het gaat toch wel ergens om, al hecht ik er ongeveer evenveel waarde aan als die drie punten
Hoe weet jij nou weer dat het Peru's grootste talent is?quote:Op zondag 31 juli 2016 09:40 schreef BadderHaring het volgende:
Trouwens:
Voor een 24-jarige Berghuis gaan die bij Watford faalde, terwijl je één van de grootste talenten van Peru laat lopen....
Waar type ik 'grootste'?quote:Op zondag 31 juli 2016 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer dat het Peru's grootste talent is?
Nou ja, het niet winnen van de titel lijkt me toch al wel een zekerheidjequote:Op zondag 31 juli 2016 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn veel ploegen het niet met je eens, vroeger stond de JCS winnen gelijk aan het niet winnen van de titel totdat Ajax in 2013/14 won en PSV in 2015/16.
Peruwatcher badderquote:Op zondag 31 juli 2016 09:40 schreef BadderHaring het volgende:
Trouwens:
Voor een 24-jarige Berghuis gaan die bij Watford faalde, terwijl je één van de grootste talenten van Peru laat lopen....
Nee hoor, tot hij naar Villareal ging werd hij beschouwd als toptalent in Zuid-Amerika en grootste talent van Peru.quote:Op zondag 31 juli 2016 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu kan je makkelijk van mijn vraag afdwalen, lekker hoor.
Als het maar niet de Staaf isquote:Op zondag 31 juli 2016 11:00 schreef H.FR het volgende:
Stiekem had ik gehoopt op die Peruviaan. Maar Berghuis kan maar zomaar wat worden. Er moet nog wel echt iemand weg: Bilal/Toornstra/Gustafson.
Dit.quote:
Ik heb meer vertrouwen in de staaf z'n kwaliteiten dan die van Bilal 'ik kom niemand voorbij' basinogwattus en toornstra bij elkaar. Het is dat perse kuyt moet spelen anders hadden we deze jongen allang zien shinen.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:07 schreef PIETR het volgende:
Want? Speelde alles bijelkaar twee leuke wedstrijden vorig seizoen ..
Kuyt moet inderdaad altijd spelen, maar niet perse op 10. Als Gustafson echt zo goed zou zijn als dat hier wordt beweerd dan stond hij gewoon op 10 en zou Kuyt naar rechts verhuizen.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:09 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in de staaf z'n kwaliteiten dan die van Bilal 'ik kom niemand voorbij' basinogwattus en toornstra bij elkaar. Het is dat perse kuyt moet spelen anders hadden we deze jongen allang zien shinen.
Zie liever dat hij verhuurd wordt en speeltijd krijgt dan dat hij verpietert op de bank.quote:
En als Kuyt dan niet op 10 kan spelen geen waardige vervanger hebben.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zie liever dat hij verhuurd wordt en speeltijd krijgt dan dat hij verpietert op de bank.
Tuurlijk wel. Toornstra of Vilhena. Of Karsdorp.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
En als Kuyt dan niet op 10 kan spelen geen waardige vervanger hebben.
Strak plan.
Toornstra is het net niet, Karsdorp is onze vaste rechtsback en Vilhena staat al in de basis op een andere positie. En daar vind ik hem ook beter tot zijn recht komen.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:51 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Toornstra of Vilhena. Of Karsdorp.
Toornstra kan er spelen, Vilhena ook.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
En als Kuyt dan niet op 10 kan spelen geen waardige vervanger hebben.
Strak plan.
Waarvan eentje tegen een compleet gedemotiveerd Heerenveen. Ik snap dat gedweep met "de staaf"quote:Op zondag 31 juli 2016 11:07 schreef PIETR het volgende:
Want? Speelde alles bijelkaar twee leuke wedstrijden vorig seizoen ..
Tja, misschien gaat Toornstra ook wel weg, 1 van de 3 spelers die ik noemde moet in ieder geval vertrekken. Al dan niet tijdelijk,quote:Op zondag 31 juli 2016 11:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toornstra is het net niet, Karsdorp is onze vaste rechtsback en Vilhena staat al in de basis op een andere positie. En daar vind ik hem ook beter tot zijn recht komen.
Vooral dat laatste, ja.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarvan eentje tegen een compleet gedemotiveerd Heerenveen. Ik snap dat gedweep met "de staaf"niet. Het zal wel voortkomen uit een verlangen om eindelijk weer eens een echt toptalent gescout te hebben.
Gustafson de nieuwe Achabar. Twee keer leuk gespeeld en meteen het door iedereen binnen Feyenoord onbegrepen genie.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:09 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in de staaf z'n kwaliteiten dan die van Bilal 'ik kom niemand voorbij' basinogwattus en toornstra bij elkaar. Het is dat perse kuyt moet spelen anders hadden we deze jongen allang zien shinen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |