beetje vroegquote:
Wat is de reden voor de afwezigheid van Milik?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Milik voor 40-45 miljoen verkocht wordt neem ik een week lang een Milik UI
Ajax is een beetje de B100 van het Europese voetbalquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het zit ook nooit echt mee in deze wedstrijden
Jack is een gevaarlijke idiootquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:36 schreef vincenzo78 het volgende:
Jack heeft een mening op Ziggo (volgens Jack buitenspel (goal van Dolberg)).
Aad is totaal oneens met Jack.
Zelfs ik was in staat om tegen hem te scoren in 1v1quote:
Die CL-miljoentjes zijn natuurlijk sowieso onhaalbaar. Maar goed, deze ronde doorkomen zou wel erg fijn zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:38 schreef Buitendam het volgende:
Ach, de CL miljoentjes vang je door Milik weer op.
Ik meen mij een uitspraak van jou te herinneren in de trant van "Maar het seizoen is nog niet begonnen" Vlak na het eindigen van de competitie.quote:
stoerquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:37 schreef badschaap het volgende:
Een goed puntje voor bosz. Het spel is weer eens een x aantrekkelijk om naar te kijken. Maar dan maakt je keeper een fout waarvoor hij 76 jaar geleden een gratis treinritje had gekregen
Dat klopt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik meen mij een uitspraak van jou te herinneren in de trant van "Maar het seizoen is nog niet begonnen" Vlak na het eindigen van de competitie.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een sterke donkere spits..Nice oneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je verwacht daar Sanogo, maar je krijgt een mooi woordgrapjeDat maakt de grap alleen maar leuker
![]()
Smeetsquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:34 schreef badschaap het volgende:
Maarr, wie denken jullie dat er gehaald word als vervanger van millik?
Ohquote:
Dankjequote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nice one![]()
Je verwacht daar Sanogo, maar je krijgt een mooi woordgrapjeDat maakt de grap alleen maar leuker
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Nou ja, met één l doet hij het ook niet, ik heb gecheckt omdat ik geen ban wilde natuurlijk.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:40 schreef Coco98 het volgende:
Wat is dit, komt GGMM een weddenschap niet na?
Maakt niet echt veel uit, toch? Win je van PAOK, ga je de ronde erna hard eraf.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die CL-miljoentjes zijn natuurlijk sowieso onhaalbaar. Maar goed, deze ronde doorkomen zou wel erg fijn zijn
Ajax kan ook twee rondes verliezen he. Dan spelen ze helemaal geen Europees voetbal.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maakt niet echt veel uit, toch? Win je van PAOK, ga je de ronde erna hard eraf.
Als je deze ronde doorkomt, ga je rechtstreeks de EL-groepsfase in en hoef je niet nog een play-off tegen een Jablonec te spelenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maakt niet echt veel uit, toch? Win je van PAOK, ga je de ronde erna hard eraf.
IN AMSTERDAMquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET!!! HELEMAAL NIET!!! HELEMAAL NIET!!! HELEMAAL NIET!!!
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!! HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!! HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!! HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!!
Ach, natuurlijk. Vergeten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je deze ronde doorkomt, ga je rechtstreeks de EL-groepsfase in en hoef je niet nog een play-off tegen een Jablonec te spelen
Onder Bosz komt hij tot zijn recht!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Riedewald's eerste helft:
Meeste kansen gecreëerd (3)
Meeste tackles (4)
Meeste balbezit gewonnen (6x)
51 van 55 passes aangekomen
Die speelt nu al twee potjes echt meer dan uitstekend op 6. Ook onder FdB al een paar keer prima gespeeld op die positiequote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Riedewald's eerste helft:
Meeste kansen gecreëerd (3)
Meeste tackles (4)
Meeste balbezit gewonnen (6x)
51 van 55 passes aangekomen
Ja dat is dit keer het woordje wat ze na zo'n statistiek neerzetten in die tweet, pulse, maar ik heb geen idee waarom.quote:
Dat mag.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zijn Caland en ik het niet mee eens.
Je mist een aantal s'sen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET!!! HELEMAAL NIET!!! HELEMAAL NIET!!! HELEMAAL NIET!!!
Nee man dit kan ik zelfs daar waar Twerken mij nog altijd niet luktquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geloof dat de correcte term "twerken" is.
Riedewald en Strootman voor de verdediging in Oranje, dat gaat het worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die speelt nu al twee potjes echt meer dan uitstekend op 6. Ook onder FdB al een paar keer prima gespeeld op die positie
Maak een filmpje, dan kan ik zien wat je fout doet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee man dit kan ik zelfs daar waar Twerken mij nog altijd niet lukt
Doe Strootman maar als CM, niet als CVMquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:44 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Riedewald en Strootman voor de verdediging in Oranje, dat gaat het worden.
Dan Pröpper erbij en we zijn klaar voor de toekomst.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doe Strootman maar als CM, niet als CVM
Ja sorry maar letterlijk niemand luistert radio.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:45 schreef louter_genieten het volgende:
Alfons Groenendijk slaat de spijker op zn kop op radio1
Mwoh, Bazoer vind ik toch ook wel een middenvelder. Hopen dat Sanchez goed gaat bevallen en als rechtspoot op LCV uit de voeten kanquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Riedewald is een middenvelder en Bazoer een verdediger.
En Ramselaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dan Pröpper erbij en we zijn klaar voor de toekomst.
Dat wasten ze bij PSV allang.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Riedewald is een middenvelder en Bazoer een verdediger.
Goed nummer juist.quote:
Cruijff is gecremeerd.quote:
Ik word liever gewaardeerd op mijn inhoud in plaats van het zijn van een lustobject.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak een filmpje, dan kan ik zien wat je fout doet.
Dan is zijn ziekte toch aardig uitgezaaidquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Cruijff is gecremeerd.
Over het veld van de arena blijkbaar.
Arm prinsesje.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word liever gewaardeerd op mijn inhoud in plaats van het zijn van een lustobject.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een nonsens, mensen geïnteresseerd in wat geëngageerde diepgaande voetbal analyses luisteren juist naar de radio. De tv is helaas een platitude van het voetbal geworden, met dank aan sbs, rtl en soortgelijken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja sorry maar letterlijk niemand luistert radio.
Jezus man hoe moeilijk is dat nou het is hier godverdomme geen bejaardentehuis.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan is zijn ziekte toch aardig uitgezaaid
Ok bedankt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:48 schreef louter_genieten het volgende:
[..]
wat een nonsens, mensen geïnteresseerd in wat geëngageerde diepgaande voetbal analyses luisteren juist naar de radio. De tv is helaas een platitude van het voetbal geworden, met dank aan sbs, rtl en soortgelijken.
Oh shitquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan is zijn ziekte toch aardig uitgezaaid
Dit durven te stellen na weer een zomer Studio Francequote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:48 schreef louter_genieten het volgende:
[..]
wat een nonsens, mensen geïnteresseerd in wat geëngageerde diepgaande voetbal analyses luisteren juist naar de radio. De tv is helaas een platitude van het voetbal geworden, met dank aan sbs, rtl en soortgelijken.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:48 schreef Doublepain het volgende:
Ajax achterTong topic incomingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:48 schreef Doublepain het volgende:
Ajax achterWe hebben ze wel nodig in de CL.. LET'S MAKE THE NETHERLANDS GREAT AGAIN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Studio France was ook op de tvquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit durven te stellen na weer een zomer Studio France
Uitstekend te laat, keer op keerquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:49 schreef Tagliano het volgende:
Veltman helemaal niet uitstekend, veel te laat juist
Het staat geen 1-0 dus je komt er bekaaid van af.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
Ik ga even douchen.
Als ik terugkom en het staat nog steeds 1-0 neem ik tot morgen deze tijd een UI naar keuze van degene die dit als 3e quote.
Je gaf af op de commerciële omroepen wat mij RAZEND maakt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:49 schreef louter_genieten het volgende:
[..]
Studio France was ook op de tv
Hij corrigeert het hier prima verder, maar ik snap niet waarom dit een uitstekende actie is. Had hij allang kunnen voorkomenquote:
Het staat helemaal geen 1-0.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
Ik ga even douchen.
Als ik terugkom en het staat nog steeds 1-0 neem ik tot morgen deze tijd een UI naar keuze van degene die dit als 3e quote.
die hebben de platitude van voetbal op tv in gang gezet, helaas is de nos daardoor geaffecteerdquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gaf af op de commerciële omroepen wat mij RAZEND maakt.
Ben ik de gelukkige?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
Ik ga even douchen.
Een beetje Neueren.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat doet Cillessen zo ver uit zijn doel?
Arm strek oefeningenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat doet Cillessen zo ver uit zijn doel?
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
"Het publiek gaat hamas achter Ajax staan"
Verstond ik ookquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
"Het publiek gaat hamas achter Ajax staan"
Terechtquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook tegen je moeder.
OH SHITquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook tegen je moeder.
Radioquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:54 schreef badschaap het volgende:
waarom loopt mn stream voor op de radio?
Zeker, wat niet wegneemt dat Cillessen daar niet zou moeten zijnquote:
Dat sowieso. Al had hij de bal net zo goed breed kunnen leggen had hij het niet zo geniaal afgemaakt. Waar was de verdediging bij die inglijdende speler?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeker, wat niet wegneemt dat Cillessen daar niet zou moeten zijn
Waar ben je bang voor?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:56 schreef Caland het volgende:
Maar zondag ligt er dus nog steeds zo'n kutveld?
Dan ga ik niet meer hoor
Raar dat je voor 2010 nooit naar Ajax keek.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:57 schreef Tagliano het volgende:
Een wissel voor de 73e minuut, dat ik dat mag meemaken
Toen werden ze geen kampioen, wat denk jij danquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar dat je voor 2010 nooit naar Ajax keek.
De Boer trad pas op 7 december 2010 aan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar dat je voor 2010 nooit naar Ajax keek.
Oke.quote:
Maakte in de oefenperiode wel een redelijke indruk. Niet meer dan dat overigensquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:59 schreef Caland het volgende:
Goede goal hoor, die Dolberg vind ik sowieso wel een aardige speler in die 60 minuten die ik tot nu toe zie.
Wedstrijd van de Keepersquote:
Nee, bij de Jumboquote:
Dat heb je weleens als je geen wedstrijd wint al speel je tegen amateursquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maakte in de oefenperiode wel een redelijke indruk. Niet meer dan dat overigens
Ik geef geen fuck om het resultaat in oefenwedstrijdenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb je weleens als je geen wedstrijd wint al speel je tegen amateurs
Hoe is het met Robben?quote:
Jammer dat er verder geen goede LCV voorhanden isquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Riedewald speelt vreselijk goed, dames en heren.
Misschien is Sanchez watquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jammer dat er verder geen goede LCV voorhanden is
Dat hoop ik ook, maar die is nu niet beschikbaar bedoelde ikquote:
Lumbquote:
Mikey v/d Hoornquote:
Wowquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tagliano is de leukste ajacied van het forum
En dan als speler nog veeeel te hoge eisen stellen aan clubs die je willen hebbenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tegentreffer tegen PSG in eigen huis blijft ook legendarisch.
Hij heeft nog steeds geen clubquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:04 schreef badschaap het volgende:
[..]
En dan als speler nog veeeel te hoge eisen stellen aan clubs die je willen hebben![]()
![]()
![]()
#diegoalkomterquote:
Hey! Ik zag hem al eerst!!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tagliano is de leukste ajacied van het forum
Als Ajax maar eruit vliegtquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
op de lange termijn ook goed voor PSV
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gewaagdquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet wel zeggen dat de keeper die 1-1 had mogen hebben
De achterhoede van PAOK is niet zo bijzonder. Met een beetje geluk pak je de 2-1 mee en kan je dat uitbuiten in Griekenland.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet wel zeggen dat de keeper die 1-1 had mogen hebben
En voor het Nederlands voetbal, en voor Oranje.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gelukkig blijk je online wel over voldoende vrienden te beschikkenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rustig maar, mijn agenda is nog leeg
Op zich wel, als ajax europees speelt hebben ze dat syndroom weer.quote:
En voor je moeder.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:06 schreef Coco98 het volgende:
[..]
En voor het Nederlands voetbal, en voor Oranje.
Dat is mij toch zeer veel waard moet ik zeggenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig blijk je online wel over voldoende vrienden te beschikken
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou onwijs goed zijn voor het Nederlands voetbal als PSV de CL pakt.
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Kasper Dolberg eerste scorende Ajacied in Europa die werd geboren na de Tour de France-winst van Jan Ullrich.
Het is ook mijn lichtbakenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is mij toch zeer veel waard moet ik zeggen
Zeker, maar dat zie ik niet gebeuren.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou onwijs goed zijn voor het Nederlands voetbal als PSV de CL pakt.
En dan in zijn eentje verder?quote:
Niemand geeft een neuk.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Kasper Dolberg eerste scorende Ajacied in Europa die werd geboren na de Tour de France-winst van Jan Ullrich.
Kijk je wel naar de wedstrijd?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Als het zo doorgaat dan is het nog voor de winterstop efkes wisselen Petertje
Juist nietquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Vorig jaar wisten we het de finalist heel lastig te maken. Ik geef het dus een goede kans.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker, maar dat zie ik niet gebeuren.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Hap hapquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit dusquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:08 schreef Tagliano het volgende:
Cil uit zijn doel
Die man weet altijd precies wanneer hij uit moet komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |