beetje vroegquote:
Wat is de reden voor de afwezigheid van Milik?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Milik voor 40-45 miljoen verkocht wordt neem ik een week lang een Milik UI
Ajax is een beetje de B100 van het Europese voetbalquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het zit ook nooit echt mee in deze wedstrijden
Jack is een gevaarlijke idiootquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:36 schreef vincenzo78 het volgende:
Jack heeft een mening op Ziggo (volgens Jack buitenspel (goal van Dolberg)).
Aad is totaal oneens met Jack.
Zelfs ik was in staat om tegen hem te scoren in 1v1quote:
Die CL-miljoentjes zijn natuurlijk sowieso onhaalbaar. Maar goed, deze ronde doorkomen zou wel erg fijn zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:38 schreef Buitendam het volgende:
Ach, de CL miljoentjes vang je door Milik weer op.
Ik meen mij een uitspraak van jou te herinneren in de trant van "Maar het seizoen is nog niet begonnen" Vlak na het eindigen van de competitie.quote:
stoerquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:37 schreef badschaap het volgende:
Een goed puntje voor bosz. Het spel is weer eens een x aantrekkelijk om naar te kijken. Maar dan maakt je keeper een fout waarvoor hij 76 jaar geleden een gratis treinritje had gekregen
Dat klopt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik meen mij een uitspraak van jou te herinneren in de trant van "Maar het seizoen is nog niet begonnen" Vlak na het eindigen van de competitie.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een sterke donkere spits..Nice oneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je verwacht daar Sanogo, maar je krijgt een mooi woordgrapjeDat maakt de grap alleen maar leuker
![]()
Smeetsquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:34 schreef badschaap het volgende:
Maarr, wie denken jullie dat er gehaald word als vervanger van millik?
Ohquote:
Dankjequote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nice one![]()
Je verwacht daar Sanogo, maar je krijgt een mooi woordgrapjeDat maakt de grap alleen maar leuker
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Nou ja, met één l doet hij het ook niet, ik heb gecheckt omdat ik geen ban wilde natuurlijk.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:40 schreef Coco98 het volgende:
Wat is dit, komt GGMM een weddenschap niet na?
Maakt niet echt veel uit, toch? Win je van PAOK, ga je de ronde erna hard eraf.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die CL-miljoentjes zijn natuurlijk sowieso onhaalbaar. Maar goed, deze ronde doorkomen zou wel erg fijn zijn
Ajax kan ook twee rondes verliezen he. Dan spelen ze helemaal geen Europees voetbal.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maakt niet echt veel uit, toch? Win je van PAOK, ga je de ronde erna hard eraf.
Als je deze ronde doorkomt, ga je rechtstreeks de EL-groepsfase in en hoef je niet nog een play-off tegen een Jablonec te spelenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maakt niet echt veel uit, toch? Win je van PAOK, ga je de ronde erna hard eraf.
IN AMSTERDAMquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET!!! HELEMAAL NIET!!! HELEMAAL NIET!!! HELEMAAL NIET!!!
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!! HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!! HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!! HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!!
Ach, natuurlijk. Vergeten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je deze ronde doorkomt, ga je rechtstreeks de EL-groepsfase in en hoef je niet nog een play-off tegen een Jablonec te spelen
Onder Bosz komt hij tot zijn recht!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Riedewald's eerste helft:
Meeste kansen gecreëerd (3)
Meeste tackles (4)
Meeste balbezit gewonnen (6x)
51 van 55 passes aangekomen
Die speelt nu al twee potjes echt meer dan uitstekend op 6. Ook onder FdB al een paar keer prima gespeeld op die positiequote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Riedewald's eerste helft:
Meeste kansen gecreëerd (3)
Meeste tackles (4)
Meeste balbezit gewonnen (6x)
51 van 55 passes aangekomen
Ja dat is dit keer het woordje wat ze na zo'n statistiek neerzetten in die tweet, pulse, maar ik heb geen idee waarom.quote:
Dat mag.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zijn Caland en ik het niet mee eens.
Je mist een aantal s'sen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET!!! HELEMAAL NIET!!! HELEMAAL NIET!!! HELEMAAL NIET!!!
Nee man dit kan ik zelfs daar waar Twerken mij nog altijd niet luktquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geloof dat de correcte term "twerken" is.
Riedewald en Strootman voor de verdediging in Oranje, dat gaat het worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die speelt nu al twee potjes echt meer dan uitstekend op 6. Ook onder FdB al een paar keer prima gespeeld op die positie
Maak een filmpje, dan kan ik zien wat je fout doet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee man dit kan ik zelfs daar waar Twerken mij nog altijd niet lukt
Doe Strootman maar als CM, niet als CVMquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:44 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Riedewald en Strootman voor de verdediging in Oranje, dat gaat het worden.
Dan Pröpper erbij en we zijn klaar voor de toekomst.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doe Strootman maar als CM, niet als CVM
Ja sorry maar letterlijk niemand luistert radio.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:45 schreef louter_genieten het volgende:
Alfons Groenendijk slaat de spijker op zn kop op radio1
Mwoh, Bazoer vind ik toch ook wel een middenvelder. Hopen dat Sanchez goed gaat bevallen en als rechtspoot op LCV uit de voeten kanquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Riedewald is een middenvelder en Bazoer een verdediger.
En Ramselaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dan Pröpper erbij en we zijn klaar voor de toekomst.
Dat wasten ze bij PSV allang.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Riedewald is een middenvelder en Bazoer een verdediger.
Goed nummer juist.quote:
Cruijff is gecremeerd.quote:
Ik word liever gewaardeerd op mijn inhoud in plaats van het zijn van een lustobject.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak een filmpje, dan kan ik zien wat je fout doet.
Dan is zijn ziekte toch aardig uitgezaaidquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Cruijff is gecremeerd.
Over het veld van de arena blijkbaar.
Arm prinsesje.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word liever gewaardeerd op mijn inhoud in plaats van het zijn van een lustobject.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een nonsens, mensen geïnteresseerd in wat geëngageerde diepgaande voetbal analyses luisteren juist naar de radio. De tv is helaas een platitude van het voetbal geworden, met dank aan sbs, rtl en soortgelijken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja sorry maar letterlijk niemand luistert radio.
Jezus man hoe moeilijk is dat nou het is hier godverdomme geen bejaardentehuis.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan is zijn ziekte toch aardig uitgezaaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |