quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Cillessen eerste keeper van het Nederlands Elftal
quote:
quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:28 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Cillessen staat in de top 5 van de beste keepers van Europa. Blijkt wel weer dat jij er geen verstand van hebt.
geen idee wat caland ooit in die jongen heeft gezienquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Cillessen eerste keeper van het Nederlands Elftal
Dat zekerquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Tering, hij maakt het wel bizar knap af.
Net als J Soriano toenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat durf ik niet te zeggen maar Neuer zou daadwerkelijk actie ondernemen en er niet als een lulletje rozenwater (Die hij is) voor gaan staanquote:
Heb je zo'n no-lag stream? Die zijn heel rap.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn stream loopt volgens mij gewoon voor op jullie ofzo
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:15 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax dit nog wint doe ik een week lang niet onaardig tegen KingFlopland.
Die heb ik jaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heb je zo'n no-lag stream? Die zijn heel rap.
Kwam door het veldquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:14 schreef Koffieplanter het volgende:
echt hequote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:14 schreef Dos37 het volgende:
Handje opsteken hopen op buitenspel faalhaas
Echt triest ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:14 schreef Dos37 het volgende:
Handje opsteken hopen op buitenspel faalhaas
Paultjuh vindt dit een compliment.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:16 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Die Bronson is ook de grootste mongool van het forum
Hand in hand met PSVCL, het is wachten op een reactie van hem in dit topicquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:16 schreef V-for-Vendetta het volgende:
En dat zegt wel veel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:16 schreef V-for-Vendetta het volgende:
"Iemand een touw voor me? Hallo?"quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom stak Cillessen zijn hand op?
Dacht hij dat hij gehinderd werd ofzo
Hij moet poepenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom stak Cillessen zijn hand op?
Dacht hij dat hij gehinderd werd ofzo
De wedstrijd wordt hier zonder commentaar uitgezonden, wtfquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:16 schreef Zorro het volgende:
Hij raakt hem niet want hij houdt in. Blinde commentaarmongol.
Nog op de bank in Doetinchem.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En wat zingen we dan?
HELEMAAAAL NIETS, HELEMAAAALL NIETS, HELEMAAAAAAL NIETSSSS IN AMSTERDAM![]()
![]()
![]()
EN IN DEN HAAG DAN?!?!?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En wat zingen we dan?
![]()
![]()
Verdorie, je kan op Ziggo het commentaar gewoon uitzetten kom ik nu achter.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
De wedstrijd wordt hier zonder commentaar uitgezonden, wtf
En ik kijk gewoon Ziggo kanaal 14 op mijn tv.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En wat zingen we dan?
![]()
![]()
Zelfde persoon.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:19 schreef Slobeend het volgende:
Is Bronson Ajacied of PSV'er? Ik dacht altijd dat het Herqules was.
Ik heb nu al zin in de paniekaankoopquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig zal het volgens de kenners te wijten zijn aan ervaring.
Ik weet waar het aan ligt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben blij met Bosz, jaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:20 schreef Kopsterk het volgende:
Lekker constant kansen weggeven tegen PAOK.
Wat zijn we blij met Bosz
Waarom staat die Duitser er dan niet in.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Type Kluivert dus.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:20 schreef S0nic het volgende:
Dit Ajax mist een spits met een dodelijk schot.
Bosz zit dan ook niet voor niets op de bank.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:20 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het maar tegendraads is en Ado
Nou ja, Cillissen hierop afstraffen zou ook wel lullig zijn wetende dat hij dan weer begint te huilenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog 5 jaar """"mooi""""voetbal en zulke resultaten en dezelfde mensen die Frank wegwenste zullen hem weer terugwensen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:20 schreef Kopsterk het volgende:
Ze missen een type #HW4.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je wilde vast grappig doen door ervaring te zeggen.
Hij houdt zich in vandaagquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:22 schreef Caland het volgende:
Ik vind het niet eens een hele vervelende commentator.
Ik eigenlijk ook niet, ik hoor hem wel voor het eerst.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:22 schreef Caland het volgende:
past ook beter bij een club als RKCquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:22 schreef Slobeend het volgende:
Met Viergever spelen is zelfmoord. Die jongen kan niet verdedigen.
Hij commentarieert in de geest van de wedstrijd.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:22 schreef Caland het volgende:
Ik hoop toch dat Bosz het geen probleem vindt om een rechtspoot (Sanchez, mits hij voldoet) op LCV te zettenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:22 schreef Slobeend het volgende:
Met Viergever spelen is zelfmoord. Die jongen kan niet verdedigen.
Dat is wel raar in de 37ste minuut.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, ik hoor hem wel voor het eerst.
En ik maar denken dat ze technische problemen hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Verdorie, je kan op Ziggo het commentaar gewoon uitzetten kom ik nu achter.
Goeiequote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En wat zingen we dan?
![]()
![]()
Op mijn TV moet ik Tools > taal voor audio selecteren.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:23 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze technische problemen hebben.
Maar ik kom er niet achter hoe ik het commentaar aan zet?
Och, dat zou ik zo niet willen zeggenquote:
Tegen Rapid Wien hadden ze al een redelijke uitgangspositie, nu gaat het in de 1e wedstrijd thuis al mis net als tegen Kopenhagenquote:
Ja maar ajax ook hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:24 schreef bombmannl het volgende:
Wat wil je ook, met een verkapt jeugdelftal in de CL.....
liever 100 mil op de bank he dan een goede speler met ervaring kopenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:24 schreef bombmannl het volgende:
Wat wil je ook, met een verkapt jeugdelftal in de CL.....
Rapid Wien uit was heel goed, vooral de eerste helft.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Tegen Rapid Wien hadden ze al een redelijke uitgangspositie, nu gaat het in de 1e wedstrijd thuis al mis net als tegen Kopenhagen
Bazoer komt er voorlopig niet bij als ik het allemaal zo lees.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Riedeweld, klaassen bazoer gaat een prima middenveld worden
Dank uquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Op mijn TV moet ik Tools > taal voor audio selecteren.
Van de faal van Cillie graag.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Van de wedstrijd of mag het ook iets anders zijn?
Die 2-0 zit er niet echt in.quote:
Ha ha ha.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Van de wedstrijd of mag het ook iets anders zijn?
Bedankt.quote:
quote:
.quote:De Amsterdammers zijn vooralsnog niet bereid mee te werken aan een vertrek van de doelverdediger. Een vertrek van de Nijmegenaar zou pas bespreekbaar zijn bij een bod vanaf 25 miljoen euro
Superquote:
Ik denk dat de clubs wel 2 keer nadenken nu ze deze beelden hebbenquote:
Waar baseer je dat op? Vind het nog niks bijzonders eigenlijk. En begin niet over zn leeftijd.quote:
Die stopt Cillessen. Dat geef ik je op een briefje.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:29 schreef Caland het volgende:
Dat stadion wordt de vuurwerkfabriek genoemd.
Drizzt vindt dat niet leuk.
Of een blunder van Cill... oh wacht, dat hadden we al.quote:
Deze post wordt verwijderd.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:29 schreef Caland het volgende:
Dat stadion wordt de vuurwerkfabriek genoemd.
Drizzt vindt dat niet leuk.
Het is een beetje Feyenoord nu ja. Goed spelen en toch kansloos.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat ik hoor speelt Ajax best goed. Klopt dit?
Ja, al zijn er ook mensen die vinden dat Ajax weggespeeld wordtquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jij ook niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze post wordt verwijderd.
Oh nee, Drizzt is geen mod meer.
ja, maar Cillessen denkt dat hij Neuer isquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kassièrequote:
Ah een Colombiaan. Dan heb ik de hoop gelijk al opgegeven.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is jouw nieuwe favoriete speler.
De Arena zelf is een portal dus goeie kans dat het ook een pokestop of gym is, vanuit het stadion zelf kan je er alleen niet bij.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:29 schreef Coco98 het volgende:
Zouden er mensen nu Pokémon GO spelen in het stadion? Misschien is er een gym.
True.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Weet ik niet, je was best een goede mod.
Hoeveel?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho, Ajax kreeg ook wonderbaarlijk Van der Hoorn verkocht.
2,5 miljoen euro.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tien keer liever dit dan een FdB-pot en 0-0 bij rustquote:
Niet zo brutaal over de scheidsrechter.quote:
vraag het koffieplanterquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zijn fietsende Colombianen nooit negroïde?
Er zijn er echt honderden, ze fietsen alleen niet in Europa.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zijn fietsende Colombianen nooit negroïde?
Dan had hij die goal maar goed moeten keurenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet zo brutaal over de scheidsrechter.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2,5 miljoen euro.Nog best netjes, al is het wel -1,5 miljoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fischer is goed verkocht ja, Ajax krijgt toch vaak veel geld voor hun spelers (al doet PSV het de laatste 3 jaar ook goed wat dat betreft)
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tien keer liever dit dan een FdB-pot en 0-0 bij rust
Beetje twijfelgeval. De grens kan het in ieder geval nooit gezien hebbenquote:
Fischer wordt bij Middlesbrough ook spannend genoeg als 10 geposteerd zo af en toe.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog best netjes, al is het wel -1,5 miljoen.
Fischer is goed verkocht ja, Ajax krijgt toch vaak veel geld voor hun spelers (al doet PSV het de laatste 3 jaar ook goed wat dat betreft)
Eerder alsof ie thuis kwam en zag dat z'n moeder vermoord isquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cillessen kijkt altijd alsof zijn moeder vergeten is zijn pakje Wicky in te pakken
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2,5 miljoen euro.ohh die viergever levert dan zeker nog wel zon 3 mil op. Altijd nog beter dan die boilesen, die denkt dat hij een goede speler isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoelang moet je die kut UI nog?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fischer wordt bij Middlesbrough ook spannend genoeg als 10 geposteerd zo af en toe.
Dat is mijn grapquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cillessen kijkt altijd alsof zijn moeder vergeten is zijn pakje Wicky in te pakken
Suarezquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:34 schreef badschaap het volgende:
Maarr, wie denken jullie dat er gehaald word als vervanger van millik?
Een sterke donkere spits..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:34 schreef badschaap het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh, niet waar.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM moet een seizoen lang een twente UI.
Dat wordt pas lang
Ik heb mijn hoop op Sulejmani gevestigdquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:34 schreef badschaap het volgende:
Dan hebben ze toch storing op de lijn, heb je niks aan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:34 schreef RipCity het volgende:
Hebben ze geen buitenspel lijn budget bij ziggo ?
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een sterke donkere spits..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Het zit ook nooit echt mee in deze wedstrijdenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje twijfelgeval. De grens kan het in ieder geval nooit gezien hebben
lol, wat heeft ie verloren?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM moet een seizoen lang een twente UI.
Dat wordt pas lang
Die spits van De Graafschap.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:34 schreef badschaap het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |