Op jouw taalvaardigheden is ook aardig bezuinigd, is het niet?quote:
Dit zal 'm leren.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:49 schreef Caland het volgende:
Die kenkermongool met die megafoon zit dichtbij de ziggomicrofoon.
Normaal gesproken zat die badaap ergens weggedrukt in de tweede ring.
Hebben wij weer
'Sfeervak' is naar achter het rechterdoel geplaatst.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:49 schreef Caland het volgende:
Die kenkermongool met die megafoon zit dichtbij de ziggomicrofoon.
Normaal gesproken zat die badaap ergens weggedrukt in de tweede ring.
Hebben wij weer
Waarom kijk je niet naar een stream?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:49 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook.
(naar dit topic, want ik heb geen Ziggo)
Er bestaan geen streams, nee.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:49 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook.
(naar dit topic, want ik heb geen Ziggo)
410 bestaat toch niet meer?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Sfeervak' is naar achter het rechterdoel geplaatst.
Bij je moeder ging ik er ook strak in.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:49 schreef Caland het volgende:
In de Kuip ligt ook een nieuwe grasmat. Binnen een paar dagen strak erin.
GGMM is een echte fan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet naar een stream?
Is dat alsnog een flinke smak naar beneden?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Sfeervak' is naar achter het rechterdoel geplaatst.
If you can't beat them, copy themquote:
Zijn lastige teksten hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:51 schreef Caland het volgende:
Op het moment dat je een lul met een megafoon nodig hebt om te bepalen wat jij moet zingen kan je jezelf toch niet meer serieus nemen
Misschien wel een own goal van Cillessen..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik verwacht één grote verdedigingsfout vanavond van Ajax.
Coldplay kwam hier toch ook langs?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorige week was er volgens mij nog een optreden van Beyonce.
Ik zie dat je dit seizoen gebruik maakt van hetzelfde repertoire als de voorgaande 6 seizoenen?quote:
Wij kijken ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Mantingh noemt netjes de leeftijden van de spelers op.
GGMM niet hoor.quote:
Dus je hebt geen stream dus je gaat lekker stoken in dit topic? Geweldig concept.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat je dit seizoen gebruik maakt van hetzelfde repertoire als de voorgaande 6 seizoenen?
Waarom iets veranderen.
Ik reken jou ook niet tot ons clubje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik volg de wedstrijd hier.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus je hebt geen stream dus je gaat lekker stoken in dit topic? Geweldig concept.
Tot het zo een keer grandioos mis gaatquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:54 schreef bombmannl het volgende:
Lijkt erop dat ze minder de keeper willen aanspelen, godzijdank
Jammer dan, liever die bal vooruit spelen dan dat risicoloze tikjes terug en breedquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Tot het zo een keer grandioos mis gaat
Hoi fokidoolquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:55 schreef Paul het volgende:
Hooooooohooooo wij zijn ajax amsterdaaaaaaaaaaaaaam
Ik kijk via SBS 6.quote:
Dat doet mij deugd. Overigens zie ik dat je (alweer) een uitstekende UI hebtquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:56 schreef Slobeend het volgende:
Voor het eerst in 4 jaar zie ik een leuk Ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee door het harde trainen van de boys.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:56 schreef Paul het volgende:
De versleten grasmat komt zeker door sensation
Dolberg? Dat is een gevalletje "eigen" jeugdquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:57 schreef Bolasie het volgende:
Ik heb geen idee wie die gast van Ajax in de spits is eerlijk gezegd
Dat heb ik liever dan risicoloze passjes breedquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Tot het zo een keer grandioos mis gaat
Waar is Baaszoer eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dolberg? Dat is een gevalletje "eigen" jeugd
Geblesseerd, maar anders zou hij ook niet spelen volgens de Telegraafquote:
Wow dat is zelfs nog nooit bij FC Utrecht gebeurd. Maar die trainen trouwens nooit in het stadion. Wel raar dat Ajax dat wel doet zeg.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee door het harde trainen van de boys.
Bedankt. Al een maand ofzo, maar dit geheel terzijdequote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat doet mij deugd. Overigens zie ik dat je (alweer) een uitstekende UI hebt
twitter:NieuwenhofFrans twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 20:57:26Veld is blamage voor NL-voetbal dus voor kansen in Europa en positie UEFA ranking reageer retweet
Niemand verstaat die lul in die galmbak.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:58 schreef Caland het volgende:
Haha. Die lul zong iets door zijn megafoon en niemand deed mee.
Ik heb een druk maandje achter de rugquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bedankt. Al een maand ofzo, maar dit geheel terzijde.
Die jaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dolberg? Dat is een gevalletje "eigen" jeugd
Wattequote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:58 schreef Rabieluh het volgende:
twitter:NieuwenhofFrans twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 20:57:26Veld is blamage voor NL-voetbal dus voor kansen in Europa en positie UEFA ranking reageer retweet
Ik snap hier helemaal niks van.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:58 schreef Rabieluh het volgende:
''PSV-kenner''quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:58 schreef Rabieluh het volgende:
Oh hey, je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:59 schreef Mani89 het volgende:
Ben ik de enige die het opvalt dat de grasmat er slecht bij ligt?
Ehhhh?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:59 schreef Mani89 het volgende:
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:59 schreef Mani89 het volgende:
Frans vd Nieuwenhofquote:
Ze mogen die veltman wel inwisselen voor een tuinman hahahaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:59 schreef Mani89 het volgende:
Nobuddie dusquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:00 schreef Tagliano het volgende:
Frans Nieuwenhof is VI-journalist dus die mogen we serieus nemen. Maar wat hij daar getikt heeft
Ik ben zo blij dat jij er bentquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze mogen die veltman wel inwisselen voor een tuinman hahaha
hi ha hoquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze zouden ONZ moeten opheffen en deze post past daar moeiteloos tussen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha jaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:01 schreef Sunri5e het volgende:
Wat is er met dat veld aan de hand joh? Lijkt wel of er op een of ander Afrikaans bij-veldje wordt gespeeld
twitter:Ard0182 twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 20:57:23Gaat goed hoor met die 5 seconden regel. Nog nooit zo snel een biertje uit de koelkast gepakt. #ajapao reageer retweet
xDquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In jouw moederland dus.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:01 schreef Sunri5e het volgende:
Wat is er met dat veld aan de hand joh? Lijkt wel of er op een of ander Afrikaans bij-veldje wordt gespeeld
Doe eens rustig jijquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze zouden ONZ moeten opheffen en deze post past daar moeiteloos tussen.
Omdat er flink wat concerten zijn geweest en ze vorige week pas de grasmat konden leggen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:01 schreef Caland het volgende:
Nee maar serieus. Je hebt de hele fucking zomer om een goede grasmat neer te leggen en het lukt niet? Lolwat
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:02 schreef Joezi het volgende:
Leuk om weer eens met zn allen samen voetbal te kijken hiero
Laat gaan. GGMM zal wel weer gezopen hebben anders maak je een prachtig subforum als ONZ niet dusdanig belachelijk.quote:
Lijkt me een beetje veel voor die jongen, maar goed.quote:
In Rotterdam was er monstertruck, daarna 2 dagen om een veld te leggen en tijdens de open dag een dag later was het een biljartlaken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat er flink wat concerten zijn geweest en ze vorige week pas de grasmat konden leggen.
Totaal niet vergelijkbaarquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:03 schreef Mr.N het volgende:
Dolberg,das toch die nieuwe "Viktor Fischer"?
Ineens van gras naar een biljartlaken? Was Hans Klok in de buurt of zo?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
In Rotterdam was er monstertruck, daarna 2 dagen om een veld te leggen en tijdens de open dag een dag later was het een biljartlaken.
Je spelers met een helikopter laten invliegen om het veld te sparen is alleen ook weer zo'n uiterstequote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
In Rotterdam was er monstertruck, daarna 2 dagen om een veld te leggen en tijdens de open dag een dag later was het een biljartlaken.
Doe je dat meer dan de tegenstander, dan win je.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je kansen krijgt moet je ze afmaken
Dat magquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:06 schreef badschaap het volgende:
wat een kutstream kijk ik trouwens. Mag ik fox trouwens bedanken dat ze geen rechten hebben gekocht, waardoor ik deze niet op tv kan kijken!
tenzij de tegenstander uit meer gescoord heeft.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:06 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Doe je dat meer dan de tegenstander, dan win je.
En ze wonnen van Twente, leuk feitjequote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
Volgens mij kunnen die Grieken er HE-LE-MAAL geen klote van
Hoe is dit in godsnaam de schuld van FOX?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:06 schreef badschaap het volgende:
wat een kutstream kijk ik trouwens. Mag ik fox trouwens bedanken dat ze geen rechten hebben gekocht, waardoor ik deze niet op tv kan kijken!
Tenzij het inkoppertjes en grappen betreft in jouw geval.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je kansen krijgt moet je ze afmaken
pas op, dadelijk wordt dit nog een sparta - ajaxquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
Volgens mij kunnen die Grieken er HE-LE-MAAL geen klote van
Ik snap geen kut van deze zin dus het zal wel aan jou liggen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:06 schreef Salt_Seafood het volgende:
Doet t commercieel het nou niet of ligt het aan mij?
Dat kon je bij een willekeurig wedstrijd van de F's nog zien.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:07 schreef Urquhart het volgende:
Nu al leuker Ajax gezien dan het hele vorige seizoen bij elkaar
Jeetje.quote:
Leuk, leukquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net zoals tegen De Graafschap destijds in deze minuut.
Waarom sta jij als dikkige eenzame jongens naar wedstrijden van de F'jes te kijken?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat kon je bij een willekeurig wedstrijd van de F's nog zien.
Das ook weer zoquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat kon je bij een willekeurig wedstrijd van de F's nog zien.
was het toch ook niet? alleen die gast boven stond ietsjes naar voren.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom blijft de commentator trouwens volhouden dat het geen buitenspel was?
Jongens? Wie?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom sta jij als dikkige eenzame jongens naar wedstrijden van de F'jes te kijken?
Haha.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom sta jij als dikkige eenzame jongens naar wedstrijden van de F'jes te kijken?
zie je bosz echt als feyenoorder?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:09 schreef badschaap het volgende:
[..]
wat wil je met een ultra aanvallende kakkerlak aan het roer?
Hmm, wellicht niet goed gekeken dan maar in mijn beleving staat hij nipt buitenspel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:09 schreef Adames het volgende:
[..]
was het toch ook niet? alleen die gast boven stond ietsjes naar voren.
Kut auto correctie man.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap geen kut van deze zin dus het zal wel aan jou liggen.
Firstrow kijker gespot.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb beeld zonder commentaar.
Wat een genot.
Nee, andere stream. Maar echt fijn, ik kon die gek net niet uitstaan.quote:
Ik ben niet de enige gelukkig.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm, wellicht niet goed gekeken dan maar in mijn beleving staat hij nipt buitenspel.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm, wellicht niet goed gekeken dan maar in mijn beleving staat hij nipt buitenspel.
nu al twee man, dan ga ik twijfelenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:10 schreef S0nic het volgende:
Dat was toch gewoon buitenspel, wat lult die Ziggo sport man.
Gelukkig komt Gudelj binnenkort terugquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:09 schreef badschaap het volgende:
[..]
wat wil je met een ultra aanvallende kakkerlak aan het roer?
Ik zou niet weten waarom Gudelj opgesteld gaat wordenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gelukkig komt Gudelj binnenkort terug
Viesdikquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
''Op voorspraak van Van der Vaart''....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |