Op jouw taalvaardigheden is ook aardig bezuinigd, is het niet?quote:
Dit zal 'm leren.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:49 schreef Caland het volgende:
Die kenkermongool met die megafoon zit dichtbij de ziggomicrofoon.
Normaal gesproken zat die badaap ergens weggedrukt in de tweede ring.
Hebben wij weer
'Sfeervak' is naar achter het rechterdoel geplaatst.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:49 schreef Caland het volgende:
Die kenkermongool met die megafoon zit dichtbij de ziggomicrofoon.
Normaal gesproken zat die badaap ergens weggedrukt in de tweede ring.
Hebben wij weer
Waarom kijk je niet naar een stream?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:49 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook.
(naar dit topic, want ik heb geen Ziggo)
Er bestaan geen streams, nee.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:49 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook.
(naar dit topic, want ik heb geen Ziggo)
410 bestaat toch niet meer?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Sfeervak' is naar achter het rechterdoel geplaatst.
Bij je moeder ging ik er ook strak in.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:49 schreef Caland het volgende:
In de Kuip ligt ook een nieuwe grasmat. Binnen een paar dagen strak erin.
GGMM is een echte fan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet naar een stream?
Is dat alsnog een flinke smak naar beneden?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Sfeervak' is naar achter het rechterdoel geplaatst.
If you can't beat them, copy themquote:
Zijn lastige teksten hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:51 schreef Caland het volgende:
Op het moment dat je een lul met een megafoon nodig hebt om te bepalen wat jij moet zingen kan je jezelf toch niet meer serieus nemen
Misschien wel een own goal van Cillessen..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik verwacht één grote verdedigingsfout vanavond van Ajax.
Coldplay kwam hier toch ook langs?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorige week was er volgens mij nog een optreden van Beyonce.
Ik zie dat je dit seizoen gebruik maakt van hetzelfde repertoire als de voorgaande 6 seizoenen?quote:
Wij kijken ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Mantingh noemt netjes de leeftijden van de spelers op.
GGMM niet hoor.quote:
Dus je hebt geen stream dus je gaat lekker stoken in dit topic? Geweldig concept.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat je dit seizoen gebruik maakt van hetzelfde repertoire als de voorgaande 6 seizoenen?
Waarom iets veranderen.
Ik reken jou ook niet tot ons clubje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik volg de wedstrijd hier.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus je hebt geen stream dus je gaat lekker stoken in dit topic? Geweldig concept.
Tot het zo een keer grandioos mis gaatquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:54 schreef bombmannl het volgende:
Lijkt erop dat ze minder de keeper willen aanspelen, godzijdank
Jammer dan, liever die bal vooruit spelen dan dat risicoloze tikjes terug en breedquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Tot het zo een keer grandioos mis gaat
Hoi fokidoolquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:55 schreef Paul het volgende:
Hooooooohooooo wij zijn ajax amsterdaaaaaaaaaaaaaam
Ik kijk via SBS 6.quote:
Dat doet mij deugd. Overigens zie ik dat je (alweer) een uitstekende UI hebtquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:56 schreef Slobeend het volgende:
Voor het eerst in 4 jaar zie ik een leuk Ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee door het harde trainen van de boys.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:56 schreef Paul het volgende:
De versleten grasmat komt zeker door sensation
Dolberg? Dat is een gevalletje "eigen" jeugdquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:57 schreef Bolasie het volgende:
Ik heb geen idee wie die gast van Ajax in de spits is eerlijk gezegd
Dat heb ik liever dan risicoloze passjes breedquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Tot het zo een keer grandioos mis gaat
Waar is Baaszoer eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dolberg? Dat is een gevalletje "eigen" jeugd
Geblesseerd, maar anders zou hij ook niet spelen volgens de Telegraafquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |