waarom denk je dat ik solliciteerdequote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ssst thuis niks te vertellen, drom ben ik mod geworden.
Had echt een toffe docente Engels in de onderbouw, ook met mooie make-up trouwens.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Kweenie mss iets te maken met zolderkamer autisten en altijd series en games etc ;s
In mijn tijd ging je dan de IT in.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Kweenie mss iets te maken met zolderkamer autisten en altijd series en games etc ;s
Hey babequote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:46 schreef Kurovski het volgende:
Dan vraag gepegged te worden reageert ze niet.Ik ga die lijn wat korter houden.
Gast, stfu gwnquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:46 schreef Kurovski het volgende:
Lees eens terugquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:46 schreef Kurovski het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We zijn 4 uur verder en nog steeds gaat het over peggen.
Misschien geilt ze erop.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan zit het meestal in de vacht of staart.
Maar bedoel dat het zo oncomfortabel moet zijn dat volgens mij ook een mentaal minder capabel iemand het niet zo gauw zo ver laat komen.
Daarvoor was het weer IT dacht ik. Toen was communicatie ook nog geen wetenschap.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht dat dat in die tijd nog ICT heette.
Ow, begin je weer met dat gekanker dp.quote:
trquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ow, begin je weer met dat gekanker dp.
door een man?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
ik zou eigenlijk ook de sensatie van gepegd worden wel keertje willen proberen no homo
Rustig.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ow, begin je weer met dat gekanker dp.
En terecht.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:48 schreef Pharkus het volgende:
Daarvoor was het weer IT dacht ik. Toen was communicatie ook nog geen wetenschap.
Inside jokequote:
en dat heb je al vaak genoeg ;squote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
door een man is het gewoon keiharde anale homo seks
Kweenie als je nohomo zegt mag er een hoopquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
door een man is het gewoon keiharde anale homo seks
Dexter viel pas in laatste seizoen tegen, en dan vooral het eindequote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:50 schreef MAHL het volgende:
Hmm hoor van veel mensen dat nieuwe seizoen Mr Robot tegenvalt... Nu durf ik het niet meer te kijken, ben bang dat de serie dan in mijn achting daalt a la Dexter.
Gewoon een keer een pakje diarree remmers atten en dan steeds de keutel terugtrekken?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
ik zou eigenlijk ook de sensatie van gepegd worden wel keertje willen proberen no homo
niks mis meequote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:50 schreef MAHL het volgende:
Hmm hoor van veel mensen dat nieuwe seizoen Mr Robot tegenvalt... Nu durf ik het niet meer te kijken, ben bang dat de serie dan in mijn achting daalt a la Dexter.
ja zou op zich ook wel leuk zijn om eens een keertje te wisselenquote:
Seizoen 5 en 6 waren ook een stuk minder... Maar 7 was dan wel weer echt baasquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dexter viel pas in laatste seizoen tegen, en dan vooral het einde
iedereen die zegt dat niet te willen is latente faggotquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
favoritedquote:
daarom wil ik het juist proberen omdat ik het gevoel van een dikke drol uit mijn anus laten glijden heerlijk vindquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon een keer een pakje diarree remmers atten en dan steeds de keutel terugtrekken?
Ja maar kom op, dat eindequote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Seizoen 5 en 6 waren ook een stuk minder... Maar 7 was dan wel weer echt baas
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik voel mij niet heel erg thuis meer hier.
quote:
Ik ga al een eindje fietsen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik voel mij niet heel erg thuis meer hier.
Partnerruil met je mattie. Groepssex etc.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja zou op zich ook wel leuk zijn om eens een keertje te wisselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |