quote:
quote:Op maandag 25 juli 2016 23:33 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik had hem trouwens nog gewaarschuwd om even een parkeerplaats op te zoeken. Maar nee, meneer was eigenwijs en reedt (hihaho) door.
Ik herinner me dat ze dat ooit eens vertelde over haar vriend, tijdens het douchenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en de strontkorsten zaten nog opgedroogd tussen z'n billen?
quote:
Gefeliciteerd!quote:
waarom douche jij met brummetje ;squote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik herinner me dat ze dat ooit eens vertelde over haar vriend, tijdens het douchen
dafukquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik herinner me dat ze dat ooit eens vertelde over haar vriend, tijdens het douchen
Gezellig, doe meequote:
ben masochistquote:
Jij mag datquote:
mooie timing wel iddquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:38 schreef Crip het volgende:
[..]
thnxxx bby. Net zo de dag voor mn bday perfect
Als zo'n vrouw een eigen mening gaat dicteren zou ik ook stoicijns doorrijden, weliswaar met 100% kringspiercontrole, hihihi kont rolle hahah ik ben me er eentje.quote:
Mooi zo, succesquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als zo'n vrouw een eigen mening gaat dicteren zou ik ook stoicijns doorrijden, weliswaar met 100% kringspiercontrole, hihihi kont rolle hahah ik ben me er eentje.
wat voor opleiding trouwensquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:39 schreef Crip het volgende:
Thankssss herman en chai![]()
Sry quoten op mobiel duurt zo kang kan niet multi ;s
Nooit last van een schildpad die kopjes geeft?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als zo'n vrouw een eigen mening gaat dicteren zou ik ook stoicijns doorrijden, weliswaar met 100% kringspiercontrole, hihihi kont rolle hahah ik ben me er eentje.
wtfquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die moet je korthouden anders wordt heteen bende.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nooit last van een schildpad die kopjes geeft?
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:41 schreef Kurovski het volgende:
Je kompt toch wel langs om me te peggen he Crip?
Ben jij een dictator of een onderdaan?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Bij paard spoel je het toch ook eraf :squote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
wtfKan toch bijna niet, natte ranzige troep helemaal laten opdrogen word je reet toch hartstikke schraal van. Ze moest hem na het douchen zeker ook zwitsalpoederen.
Dat is logisch.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:41 schreef Pharkus het volgende:
Die moet je korthouden anders wordt heteen bende.
zie zijn tagje ;squote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben jij een dictator of een onderdaan?
Jij bent echt eng hoor van andere mensen dat jij rare shit weer was aan het zeggen over mijquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:41 schreef Kurovski het volgende:
Je kompt toch wel langs om me te peggen he Crip?
Een begripvolle God die mensen maar wat laat aanmodderen voor mijn eigen plezier.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben jij een dictator of een onderdaan?
Ik denk dat hij meer aan een kurk heeftquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
wtfKan toch bijna niet, natte ranzige troep helemaal laten opdrogen word je reet toch hartstikke schraal van. Ze moest hem na het douchen zeker ook zwitsalpoederen.
Dan zit het meestal in de vacht of staart.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij paard spoel je het toch ook eraf :s
ssst thuis niks te vertellen, drom ben ik mod geworden.quote:
Kweenie mss iets te maken met zolderkamer autisten en altijd series en games etc ;squote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom wordt iedereen hier docent engels :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |