en dat heb je al vaak genoeg ;squote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
door een man is het gewoon keiharde anale homo seks
Kweenie als je nohomo zegt mag er een hoopquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
door een man is het gewoon keiharde anale homo seks
Dexter viel pas in laatste seizoen tegen, en dan vooral het eindequote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:50 schreef MAHL het volgende:
Hmm hoor van veel mensen dat nieuwe seizoen Mr Robot tegenvalt... Nu durf ik het niet meer te kijken, ben bang dat de serie dan in mijn achting daalt a la Dexter.
Gewoon een keer een pakje diarree remmers atten en dan steeds de keutel terugtrekken?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
ik zou eigenlijk ook de sensatie van gepegd worden wel keertje willen proberen no homo
niks mis meequote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:50 schreef MAHL het volgende:
Hmm hoor van veel mensen dat nieuwe seizoen Mr Robot tegenvalt... Nu durf ik het niet meer te kijken, ben bang dat de serie dan in mijn achting daalt a la Dexter.
ja zou op zich ook wel leuk zijn om eens een keertje te wisselenquote:
Seizoen 5 en 6 waren ook een stuk minder... Maar 7 was dan wel weer echt baasquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dexter viel pas in laatste seizoen tegen, en dan vooral het einde
iedereen die zegt dat niet te willen is latente faggotquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
ik zou eigenlijk ook de sensatie van gepegd worden wel keertje willen proberen no homo
favoritedquote:
daarom wil ik het juist proberen omdat ik het gevoel van een dikke drol uit mijn anus laten glijden heerlijk vindquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon een keer een pakje diarree remmers atten en dan steeds de keutel terugtrekken?
Ja maar kom op, dat eindequote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Seizoen 5 en 6 waren ook een stuk minder... Maar 7 was dan wel weer echt baas
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik voel mij niet heel erg thuis meer hier.
quote:
Ik ga al een eindje fietsen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik voel mij niet heel erg thuis meer hier.
Partnerruil met je mattie. Groepssex etc.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja zou op zich ook wel leuk zijn om eens een keertje te wisselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |