waarom denk je dat ik solliciteerdequote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ssst thuis niks te vertellen, drom ben ik mod geworden.
Had echt een toffe docente Engels in de onderbouw, ook met mooie make-up trouwens.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Kweenie mss iets te maken met zolderkamer autisten en altijd series en games etc ;s
In mijn tijd ging je dan de IT in.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Kweenie mss iets te maken met zolderkamer autisten en altijd series en games etc ;s
Hey babequote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:46 schreef Kurovski het volgende:
Dan vraag gepegged te worden reageert ze niet.Ik ga die lijn wat korter houden.
Gast, stfu gwnquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:46 schreef Kurovski het volgende:
Lees eens terugquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:46 schreef Kurovski het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We zijn 4 uur verder en nog steeds gaat het over peggen.
Misschien geilt ze erop.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan zit het meestal in de vacht of staart.
Maar bedoel dat het zo oncomfortabel moet zijn dat volgens mij ook een mentaal minder capabel iemand het niet zo gauw zo ver laat komen.
Daarvoor was het weer IT dacht ik. Toen was communicatie ook nog geen wetenschap.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht dat dat in die tijd nog ICT heette.
Ow, begin je weer met dat gekanker dp.quote:
trquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ow, begin je weer met dat gekanker dp.
door een man?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
ik zou eigenlijk ook de sensatie van gepegd worden wel keertje willen proberen no homo
Rustig.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ow, begin je weer met dat gekanker dp.
En terecht.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:48 schreef Pharkus het volgende:
Daarvoor was het weer IT dacht ik. Toen was communicatie ook nog geen wetenschap.
Inside jokequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |