SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's![]()
Maar je zorgt wel voor een goede drachenflieger, dat is dan weer heel lief.quote:
leder hosen ?quote:
Kabouter doet het meer dan fantastisch, van de week had Merel het wat moeilijk na een nacht weinig slapen, had kabouter bij Merel een speen in d'r mond gestopt... en zei over !!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Over kleinkinderen gesproken..... hoe is het met de nieuwste telg?
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:00 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouter doet het meer dan fantastisch, van de week had Merel het wat moeilijk na een nacht weinig slapen, had kabouter bij Merel een speen in d'r mond gestopt... en zei over !!
klinkt geweldigquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:00 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouter doet het meer dan fantastisch, van de week had Merel het wat moeilijk na een nacht weinig slapen, had kabouter bij Merel een speen in d'r mond gestopt... en zei over !!
2.0 is lief, is nog wat moe van de bevalling en drinkt vaak en kort (heeft hij niet van zijn oma !) Gelukkig is schoonzoon nog thuis en die helpt goed mee
Het moet ook niet teveel regenen dan zit je unter am berg niet goed.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een buitje vind ik nu wel lekker, genoeg zon gehad hier...
Ik zit oben am berg, kein Problem...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het moet ook niet teveel regenen dan zit je unter am berg niet goed.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit oben am berg, kein Problem...
Heb je Kingstown nog gespot daar?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit oben am berg, kein Problem...
Niet dat ik weet, het barst hier wel van die Holländer...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je Kingstown nog gespot daar?
1 in Lederhosen dat moet 'm zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, het barst hier wel van die Holländer...
en dan heb je net een duitserquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1 in Lederhosen dat moet 'm zijn.
Geen lederhoosje nog gezien.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1 in Lederhosen dat moet 'm zijn.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:44 schreef knokkels het volgende:
Ik dacht al, verdacht stil in het topic. Zat ik nog in het ouwe topic
Het is warmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |