nou, ze heeft er wel eens beter bijgelopenquote:
Schijnt weer redelijk op d'r pootjes terecht te zijn gekomen na vele jaren, heb ik begrepen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
nou, ze heeft er wel eens beter bijgelopen
Oehquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Schijnt weer redelijk op d'r pootjes terecht te zijn gekomen na vele jaren, heb ik begrepen.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
00:27 - 02:00 DJ Vossestaart on the wire.
mis haar zekerquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wilde eerst tiepen: Mist Henkelientje.
410 GONEquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
ToT kan je geen photosoep maken met mij vechtend met gup
Volgens mij kun je beter Henkelientje de techniek laten regelen en wakker worden..........quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
Whehehe jij gebruikt het shopje wat ik voor je heb gemaakt sowieso al niet!quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
Misschien mag Henkelientje bij mij de techniek wel regelen. WOrdt het nog eens wat met mijn showsquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter Henkelientje de techniek laten regelen en wakker worden..........
Mag ook gewoon tegen mij. Vind het wel prettig om te horen wanneer ik aan het klooien ben.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:43 schreef tailfox het volgende:
Tailfox doet nog 2 nummers om medische redenen
dan staar je alleen maar naar haar. werkt ook nietquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Misschien mag Henkelientje bij mij de techniek wel regelen. WOrdt het nog eens wat met mijn shows
paracetamoxyfruzebendroneomycin?quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:43 schreef tailfox het volgende:
Tailfox doet nog 2 nummers om medische redenen
Het ligt allemaal heel sterk aan de manier waarop.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mag ook gewoon tegen mij. Vind het wel prettig om te horen wanneer ik aan het klooien ben.
Blijf je scherp van.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
dan staar je alleen maar naar haar. werkt ook niet
Mijn muts zegt steeds tegen mij dat ik ongevoelige egoistische klootzak ben maar toch wil ze me niet kwijt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Het ligt allemaal heel sterk aan de manier waarop.
je hebt het over vrouwen. vage wezens zijn het maar o zo leukquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts zegt steeds tegen mij dat ik ongevoelige egoistische klootzak ben maar toch wil ze me niet kwijt.
Snap daar niets van?
quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts zegt steeds tegen mij dat ik ongevoelige egoistische klootzak ben maar toch wil ze me niet kwijt.
Snap daar niets van?
Ze kent me niet zonder,quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:48 schreef knokkels het volgende:
[..]nah joh, da's vast wanneer je je dagelijkse joint niet heb gehad
quote:
jij bedankt voor het draaienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |