SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Dat vroeg ik me ook af. Die zijn er wel maar hartstikke duur.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zijn er eigenlijk zo weinig leg-je-fiets-plat-op-het-dak dragers?
Mijn kapster heeft een Z3quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:45 schreef Fretwork het volgende:
Het jochie in mij wil een cabriotje kopen, maar fietsendragers op een Z3 zijn zo jammer.
Kennis van me heeft dat gedaan, die was er lovend over.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:47 schreef ratatat het volgende:
Iemand bekend met fietsen in Noorwegen? Ik kwam gister de Viking Tour tegen en zoiets lijkt mij best wel vet om een keer aan mee te doen. Lekker een week lang elke dag koersen door Noorwegen![]()
http://vikingtour.no/#2017
Frankly I don't care, lijkt me mooi om mee te scheuren.quote:
2000 en 30 spinlessenquote:
Fietsen in Noorwegen of heeft hij die Viking Tour gereden?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kennis van me heeft dat gedaan, die was er lovend over.
Ik kwijl even weg hier, mkayquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kennis van me heeft dat gedaan, die was er lovend over.
[ afbeelding ]
Zo doe je dat met een cabrio
De viking tour.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:50 schreef ratatat het volgende:
[..]
Fietsen in Noorwegen of heeft hij die Viking Tour gereden?
Supergaaf, maar het kost je ook 1000 ¤, ex je reis daarheen en alle overige eten en drinken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:47 schreef ratatat het volgende:
Iemand bekend met fietsen in Noorwegen? Ik kwam gister de Viking Tour tegen en zoiets lijkt mij best wel vet om een keer aan mee te doen. Lekker een week lang elke dag koersen door Noorwegen![]()
http://vikingtour.no/#2017
Ze zijn wel superchill, heb alleen met de NC gereden en dat ding schakelt echt geweldig, superkort pookje en heerlijk schakelgevoelquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:49 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Frankly I don't care, lijkt me mooi om mee te scheuren.
Mx-5 heeft ook achterwielaandrijving maar is nog minder stoer.
Ja dat is gaafquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
Supergaaf, maar het kost je ook 1000 ¤, ex je reis daarheen en alle overige eten en drinken.
Duur geintje dus.
Neemt niet weg dat ik nog heel graag een keer dit wil doen, de Atlantic Seaway:
http://cyclingtips.com/2015/04/roadtripping-norway/
Jij gaat net zo snel door autos als door fietsen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:01 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ze zijn wel superchill, heb alleen met de NC gereden en dat ding schakelt echt geweldig, superkort pookje en heerlijk schakelgevoel
Z3 heb ik nooit gereden, wel een weekje een Z4 gehad. Lekker overdreven kunstmatig geluid
Niet opgeven, het lukt vast een keer Kano. Je bent beslist knaper dan Shreck, dus er is hoop.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:08 schreef kanovinnie het volgende:
Nu nog een vriendin vinden die wilt autorijden
Dit, gewoon Tinderquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Niet opgeven, het lukt vast een keer Kano. Je bent beslist knaper dan Shreck, dus er is hoop.
Ik heb nog geen auto gehad. Wel veel gereden, via via of andere wegenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:15 schreef ratatat het volgende:
[..]
Jij gaat net zo snel door autos als door fietsen?
Nu wel gebeld, want ik kreeg geen antwoord.quote:Op maandag 25 juli 2016 10:46 schreef Yankee het volgende:
[..]
Zwaar kut dus
Servicecenter Nederland
Hotline: 085 4831822
Ma. - Vrij 9:00 –12:00 en
13:30 – 17:00
Wat is 'zomaar'? Die wielen zijn er nu al 3? keer heen gegaan ter reparatie en geen enkele keer hebben ze het kunnen oplossen. Lijkt mij dat het dan niet meer onder 'zomaar' valt. Ik bedoel, hoe lang heb je die wielen nu al en hoe lang heb je er normaal op kunnen fietsen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Nu wel gebeld, want ik kreeg geen antwoord.
0 medewerking. Man aan de lijn begon weer met ja we moeten er naar kijken enzo. Daar reageerde ik nog al kwaad op. Op mijn opmerking dat ik de koop wil ontbinden en mn geld terug wil kwam ie met "dat doet geen enkele fabrikant zomaar"
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:31 schreef Maraca het volgende:
Vrijdag wil ik 70-80 km gaan fietsen, maar zie ik dat regen is voorspeld. Het zal een beetje motregen zijn (0,5mm) en de kans is ook nog eens beperkt (40%). Normaal gesproken fiets ik alleen bij mooi weer, maar dit is een beetje een moetjeZijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden? Heb alleen een korte broek en shirt met korte mouwen en geen inkliksysteem op mijn fiets
Fietsbroek of een normale broek?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:31 schreef Maraca het volgende:
Vrijdag wil ik 70-80 km gaan fietsen, maar zie ik dat regen is voorspeld. Het zal een beetje motregen zijn (0,5mm) en de kans is ook nog eens beperkt (40%). Normaal gesproken fiets ik alleen bij mooi weer, maar dit is een beetje een moetjeZijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden? Heb alleen een korte broek en shirt met korte mouwen en geen inkliksysteem op mijn fiets
Sorry, fietsbroekquote:
Zorgen dat je kont droog blijft (asssaver oid), dan gaat het minder/niet schurenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Sorry, fietsbroeken ook een fietsshirt
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:33 schreef Andyy het volgende:
[..]
Zorgen dat je kont droog blijft (asssaver oid), dan gaat het minder/niet schuren
Iets langere remweg, dus eerder anticiperen..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:31 schreef Maraca het volgende:
Ah ja, heb geen sparbordquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:33 schreef Andyy het volgende:
[..]
Zorgen dat je kont droog blijft (asssaver oid), dan gaat het minder/niet schuren
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Iets langere remweg, dus eerder anticiperen..
Niemand heeft een spatbordquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah ja, heb geen sparbordEens naar kijken
[..]
Daarom ga ik ook fietsenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:36 schreef kanovinnie het volgende:
Mensen, 40% kans op 0.5mm regen.
De kans dat er uberhaupt 1 druppel uit de lucht komt is nihil. Dus maak je nergens zorgen over.
Ook al regent het 5 mm, met deze temperaturen ben je opgedroogd voordat je aankomt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook fietsenAndere optie was openbaar vervoer, maar daar heb ik dus echt geen zin in
Dat zou ik alleen doen als het echt met bakken uit de lucht zou komen.
quote:
Review van de asssaver .. Topquote:Het product werkt wel enigszins, echter niet zoals ik gehoopt had.
Het voordeel is dat het water niet direct meer op je achterste komt, maar nu komt het hoger (op mijn rugzak) terecht.
Dat is waarquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ook al regent het 5 mm, met deze temperaturen ben je opgedroogd voordat je aankomt.
Want dat kan niet zonder?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:43 schreef Andyy het volgende:
[..]
Het is dan ook voor de kleine buitjes zodat je enigszins comfortabel door kan fietsen
Diegene heeft hem zeker nooit eerder gebruikt, want dat water komt niet op je rugzak, maar druppelt gewoon naar beneden vanaf je asssaverquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
Review van de asssaver .. Top
[..]
Dat is waar
Als jij 0.5 mm gespetter al onder regen ziet en daarvoor een spatbord op je fiets zet ben ik benieuwd wat je doet als het een keer echt regent....quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:42 schreef Andyy het volgende:
[..]
Statistiek was jouw sterkste vak?
Ze vraagt advies voor als het wel regent, die krijgt ze ook.
Mijn idee ook. Maar wat heb je aan in je recht staan als er niks mee gedaan wordt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:24 schreef ratatat het volgende:
[..]
Wat is 'zomaar'? Die wielen zijn er nu al 3? keer heen gegaan ter reparatie en geen enkele keer hebben ze het kunnen oplossen. Lijkt mij dat het dan niet meer onder 'zomaar' valt. Ik bedoel, hoe lang heb je die wielen nu al en hoe lang heb je er normaal op kunnen fietsen?
Dan blijf ik binnenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Want dat kan niet zonder?
[..]
Diegene heeft hem zeker nooit eerder gebruikt, want dat water komt niet op je rugzak, maar druppelt gewoon naar beneden vanaf je asssaver
[..]
Als jij 0.5 mm gespetter al onder regen ziet en daarvoor een spatbord op je fiets zet ben ik benieuwd wat je doet als het een keer echt regent....
Wees blij, ik sta ook in mijn recht, maar omdat ik geen rechtsbijstand had toenertijd moet ik nog zeker een eurotje of 2000 terugkrijgen van 2 mensen. Die ene komt na een paar jaar eindelijk met een klein bedrag, maar nog steeds niet de bijna 1000 die ik van hem moet krijgen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Mijn idee ook. Maar wat heb je aan in je recht staan als er niks mee gedaan wordt.
Klopt, maar nu kan ik nog naar de winkel om eventuele spullen te halenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:47 schreef Barbewire het volgende:
Vanavond staat er 60%, morgen 90% en donderdag zeggen ze dan weer 10%.
Even wachten wat ze donderdag avond of vrijdag ochtend dan heb je een betere kans dat het weerbericht aardig goed klopt. Tot dan is het nog onvoorspelbaar.
Daar gaat het juist om.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat ding zou eerder een broek-saver dan assaver moeten heten. Want als het van boven regent krijg je ook met spatbord een natte kont. Je krijgt alleen niet zo'n mooi modderspetterpatroon op je broek..
https://www.rijksoverheid(...)ereenkomst-ontbindenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Mijn idee ook. Maar wat heb je aan in je recht staan als er niks mee gedaan wordt.
Maar met een goede wielerbroek zal het zand er niet zomaar doorheen gaan..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar gaat het juist om.
Zand in je broek is allerlei schuurplekken op je bips en tussen je benen. Niet echt prettig. Water is niet erg, zand wel.
Ik wou net zeggen. Daar moet niks in kunnen komen. Alles heeft zo'n mooi 'plak'randje zodat het afgesloten isquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar met een goede wielerbroek zal het zand er niet zomaar doorheen gaan..
Zit je nou mijn fietsbroeken af te krakenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar met een goede wielerbroek zal het zand er niet zomaar doorheen gaan..
Ik ken de route niet dus ga via een fietsknopenroutequote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zit je nou mijn fietsbroeken af te kraken![]()
Het komt er echt doorheen. Zeker als je over wat wegen bent gegaan waar nogal wat zand of modder ligt.
Draag altijd handschoenen tijdens het fietsenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:53 schreef Z het volgende:
Ik zou handschoentje meenemen want in de regen kan je stuur glad worden. Verder zou ik me niet te veel zorgen maken. Je kan altijd schuilen in een bushokje.
Als ik er zo uit zie naar mijn route heb ik een verkeerde afslag of 10 genomenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:55 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Na dit koersje zat er echt wel wat zand tussen m'n billetjes.
Ik ben er wel tevreden overquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Fietsknopenroutes.. de grootste fata morgana ooit.. Of werkt dat voor andere mensen hier wel goed?
Ja hoor, je kan ze zelfs in bovenbuisformaat uitprinten. Niet dat ik dat heel vaak doe hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Fietsknopenroutes.. de grootste fata morgana ooit.. Of werkt dat voor andere mensen hier wel goed?
Voor mij ook. 3 cijfers onthouden en daarna weer op een bordje kijken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben er wel tevreden overHeb zo een paar leuke routes leren kennen die ik nu uit mijn hoofd ken. Je moet alleen soms wat bejaarden van de weg bellen
*trrrrring* *trrrrring*
Heb je niet zo'n hippe houder aan je fiets?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:59 schreef Z het volgende:
[..]
Ja hoor, je kan ze zelfs in bovenbuisformaat uitprinten. Niet dat ik dat heel vaak doe hoor.
En vanuit huis een route plannen en dan de nummertjes uitprinten en meenemenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor mij ook. 3 cijfers onthouden en daarna weer op een bordje kijken.
Ben ik te lui voorquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
En vanuit huis een route plannen en dan de nummertjes uitprinten en meenemen
Wat ook kan is een app downloaden en je mobiel aan je stuur monteren. Maar ik ben zo bang dat hij eruit valt dat het niet fijn zal fietsenquote:
Grindwegenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:04 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm nou misschien moet ik het toch nog een kans geven danIk leer meestal alleen de plaatsnamen uit mijn hoofd en zie dan onderweg weg ik het beste kan nemen.. Maar als je de gewone rood/witte fietsbordjes volgt kom je ook nog wel eens op grindwegen uit
Neuh kun je best overheen met de racefiets hoor, al is de kans dat je lek rijdt wel groter.. En grote stenen proberen te vermijdenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
GrindwegenDaar zijn mijn bandjes toch te dun voor?
Kan best. Beetje voorzichtig doen en je komt er echt wel overheen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
GrindwegenDaar zijn mijn bandjes toch te dun voor?
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Neuh kun je best overheen met de racefiets hoor, al is de kans dat je lek rijdt wel groter.. En grote stenen proberen te vermijdenMaar ideaal is anders..
Meh, ben nog een beetje een newbie dus moet mij iets zekerder voelen op die fietsquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan best. Beetje voorzichtig doen en je komt er echt wel overheen.
Ik heb 5 km afdaling over dit soort paden gereden met bagage achterop
[ afbeelding ]
Gewoon op 25 mm bandjes.
Lekker gaan buiten spelen! Komt vanzelf! Ga je ook nog klikpedalen erop zetten?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
Meh, ben nog een beetje een newbie dus moet mij iets zekerder voelen op die fiets
Ik moet bekennen dan ik tegenwoordig ook een Garmin heb (maar wel een hele kleine). En die heb ik dan vooral omdat m'n nieuwe telefoon niet lekker werkt met Strava.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n hippe houder aan je fiets?
[ afbeelding ]
Ik had klikpedalen, maar ik kom er gewoon niet gemakkelijk uitquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lekker gaan buiten spelen! Komt vanzelf! Ga je ook nog klikpedalen erop zetten?
Welk systeem had je dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik had klikpedalen, maar ik kom er gewoon niet gemakkelijk uitBen er een paar keer mee wezen fietsen en dan zit ik de hele rit "uitklikken, uitklikken, uitklikken, uitklikken, uitklikken, uitklikken". Heb de fiets gekocht om te ontspannen en zat alleen maar meer te stressen
dus gewone pedalen erop gezet waarbij ik nog best veel grip heb in combinatie met goede schoenen en dat gaat tot nu toe prima
Wat ik in de toekomst zou willen doen is er pedalen opzetten waarbij 1 schoen vast zit en de andere niet. Maar beiden: nope
SPD-SLquote:
Mja, misschien is de zijbeweging van je enkels lastig, dan zou je beter Look kunnen proberen. Maar goed, zolang het lekker gaat met losse schoenen en je niet op zoek bent naar topsnelheid, ook prima tochquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
SPD-SLEn heb echt alles geprobeerd.. losser zetten, vaseline (
!), youtube filmpjes gekeken, oefenen door tegen een muurtje te staan.. noem het maar op
Het is inderdaad die beweging die misgaat. Het kan wel, maar dan moet ik het echt heel bewust doen en dat vind ik te gevaarlijk als ik kijk naar mijn vaste routes.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja, misschien is de zijbeweging van je enkels lastig, dan zou je beter Look kunnen proberen. Maar goed, zolang het lekker gaat met losse schoenen en je niet op zoek bent naar topsnelheid, ook prima toch
Het is zeker gewenning. Maar om daar te komen moet ik met die pedalen fietsen en dat durf ik dus niet. Zie hier mijn probleemquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:35 schreef Z het volgende:
Zondag was ik aan het fietsen met een vriend en we werden afgesneden door een auto die een idiote inhaalactie deed. Daardoor moest die vriend vol in de ankers en reed in in zijn achterwiel. Dat ging allemaal maar net goed. Uitklikken lukt me niet omdat ik m'n evenwicht probeerde te bewaren, wat me net op tijd lukte. Dus je hebt een punt, maar het is nou ook niet zo dat je daar de hele tijd zo scherp op hoeft te zijn en het is toch een kwestie van gewenning lijkt me.
Ik heb vaak dat ik m'n voet niet op het asfalt wil zetten, tot ik bedenk dat het een gewone fiets isquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:30 schreef cafca het volgende:
Ik betrap mezelf er regelmatig op dat ik zelfs op de gewone fiets automatisch de uitklik-beweging maak als ik stop
Herkenbaarquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat ik m'n voet niet op het asfalt wil zetten, tot ik bedenk dat het een gewone fiets is
Het is net als met al die andere fietsroutesystemen, er ontbreekt wel eens een bordje en dat is dan ook precies waar ik de fout in ga, maargoed ik kan zelfs langs de Rijn nog verdwalen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:57 schreef La_Tramposa het volgende:
De kans die het weerbureau geeft zit iets anders in elkaar dan je zou verwachten..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:42 schreef Andyy het volgende:
[..]
Statistiek was jouw sterkste vak?
Ze vraagt advies voor als het wel regent, die krijgt ze ook.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Daar moet niks in kunnen komen. Alles heeft zo'n mooi 'plak'randje zodat het afgesloten is
#viesdik jeweet dan wordt die stof zo opgerekt dat het net een visnet is.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zit je nou mijn fietsbroeken af te kraken![]()
Het komt er echt doorheen. Zeker als je over wat wegen bent gegaan waar nogal wat zand of modder ligt.
Of erger.. wegafzetting en dat je een omleiding krijgt. En die houden natuurlijk geen rekening met de knooppuntenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:48 schreef Vork het volgende:
[..]
Het is net als met al die andere fietsroutesystemen, er ontbreekt wel eens een bordje en dat is dan ook precies waar ik de fout in ga, maargoed ik kan zelfs langs de Rijn nog verdwalen.
De bordjes willen nog weleens verdwijnen tussen bomen/gras maar prima routes mee gereden hoor, ook langer als 30 km (een keertje 180).quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zat zondagmiddag op de stadsfiets naar mijn stuurpen te kijken omdat ik wilde weten hoelaat het wasquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:30 schreef cafca het volgende:
Ik betrap mezelf er regelmatig op dat ik zelfs op de gewone fiets automatisch de uitklik-beweging maak als ik stop
En wat ga je als vervangers kopen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:49 schreef muzas het volgende:
Dus toch maar tokkiestylo janken op facebook.
Binnen een half uur canyon in de mail dat de wielen terug kunnen en ik mn centen krijg.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:57 schreef MarcoD het volgende:
[..]
[..]
#viesdik jeweet dan wordt die stof zo opgerekt dat het net een visnet is.
Een goedkope fiets kopen en daarna een dure broek, van mij mag het, maar je kan beter een zadel kopen wat beter bij je pastquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:43 schreef Kreator het volgende:
.
Eerste testtochtje gemaakt. 15km. Met onderbroek en spijkerbroek. Dit doet extreem pijn na 2km.
Is Assos aan te raden als broek voor iemand met een zeer gevoelige onderkant?.
2e handsje he. Dacht ff lekker te kunnen fietsen. Zadel is echt knetterhard.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een goedkope fiets kopen en daarna een dure broek, van mij mag het, maar je kan beter een zadel kopen wat beter bij je past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |