Ikquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Luisteren er nog mensen naar 3 dan?
Ik kan het echt niet meer opbrengen... Als ik radio aan heb is het 2. vanmiddag weer eens naar Stenders luisteren, is te lang geledenquote:
Wat een rust in dit topic of niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Elke dag. Ik ben dan alleen niet in de gelegenheid om te posten hier, want of een stuur in handen of een toetsenbord op werkquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
BJ 'Petje' Cune.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:40 schreef Pino112 het volgende:
BJ 'Sensatie' Cune wilde op 538 bijna de rubriek 'Aanslag van de dag' beginnen
Die zit daar goed op z'n plek.
Is Do lesbisch geworden?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:39 schreef Evertjan het volgende:
Do en mokkeltje waren 3 maanden uitelkaar Schokkend showbizz news
Op kantoor staat vaak 538 op. BJ is totaal niet veranderd. Nog steeds non-sensatienieuws. En 'nieuws' over een festival in z'n uitzending. Alleen omdat 538 dat uitzondquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:40 schreef Pino112 het volgende:
BJ 'Sensatie' Cune wilde op 538 bijna de rubriek 'Aanslag van de dag' beginnen
Die zit daar goed op z'n plek.
Nauwelijks. Op kantoor op maandag altijd Q en op dinsdag en woensdag Radio 10 als achtergrondbehang.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
die inval Henk Blok nu bij Frank Dane is ook een zacht ei. Leukste nieuwslezer blijft toch Henk Blok. Bij 3FM vond ik Rachid Fringe altijd wel goedquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op kantoor staat vaak 538 op. BJ is totaal niet veranderd. Nog steeds non-sensatienieuws. En 'nieuws' over een festival in z'n uitzending. Alleen omdat 538 dat uitzond
niet meer dan logisch dat 538 nieuws brengt over festivals van 538quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op kantoor staat vaak 538 op. BJ is totaal niet veranderd. Nog steeds non-sensatienieuws. En 'nieuws' over een festival in z'n uitzending. Alleen omdat 538 dat uitzond
Alleen Mark Vd Molengod nog soms, voor de rest 2.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrijwel nooit. Op het werk staat Q aan en dat is leuk tot 10 uur of als er een themaweek is, daarna doe ik m'n oortjes in en luistert deze zure ouwe trut naar 2.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet veel meer. Op werkdagen voor de ochtendshow (heenreis + eerste uurtjes werken) met Gerard meeverhuisd naar 2 en meestal blijft de radio daar dan de rest van de dag op hangen. Op de terugweg meestal muziek van de USB-stick of spotify. Thuis staat 3 nog wel eens aan als behang.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het alternatieve randje van 3 is vrijwel compleet verdwenen, waardoor het verschil inderdaad is dat er meer middelmatige populaire meuk op 3 komt dan op 2. Bovendien heeft 2 zich dat randje ook meer toegeeigend.quote:Op woensdag 27 juli 2016 07:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Vrijwel nooit. Op het werk staat Q aan en dat is leuk tot 10 uur of als er een themaweek is, daarna doe ik m'n oortjes in en luistert deze zure ouwe trut naar 2.De overlappingen met 3 zijn enorm met als verschil dat er op 2 minder (geforceerd) wild wordt gepraat over de middelmatige kutmuziek waar de hitlijsten mee kapotgespamd worden en daarvoor in de plaats een prima ouwelullennummer wordt gedraaid.
Maar natuurlijk niet! Hebben alleen maar knetters van zomerhits gemaakt.quote:
twitter:radiofreak twitterde op donderdag 28-07-2016 om 12:41:323FM Serious Request 2015 krijgt laagste waarderingscijfer in zes jaar: https://t.co/Dt7ZcY9Rzt https://t.co/W37gxjMPxa reageer retweet
Best logisch als je in een uithoek van het land zit (dus minder aanloop), er een aantal grote namen zijn vertrokken en de bekende SR-items nogal uitgemolken zijn en je dus wat nieuws moet doen. Het valt me trouwens alles mee hoe laag het cijfer is.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:59 schreef Pino112 het volgende:
twitter:radiofreak twitterde op donderdag 28-07-2016 om 12:41:323FM Serious Request 2015 krijgt laagste waarderingscijfer in zes jaar: https://t.co/Dt7ZcY9Rzt https://t.co/W37gxjMPxa reageer retweet
Ekdom is al eventjes weg bij 3FM.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komende weken in plaats van Ekdom:
[..]
Wel ontzettend goed van Bart Arens dat hij dat direct tegen hem zegt. Hij had ook iets kunnen hebben van: ach, ik speel het anoniem via z'n leidinggevende.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 08:48 schreef Pino112 het volgende:
https://www.radiofreak.nl(...)tstaanbaar-mannetje/
Domien Verschuuren: “Ik was een onuitstaanbaar en arrogant mannetje”
ja, dit vraagt om een crosspost.quote:
neequote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
Kunnen The Brahms ook een ander nummer maken?
Toen was die kritiek natuurlijk ook wel terecht. Nu vind ik `m als dj een stuk beter (te luisteren) geworden, heel fijn programma al heeft hij soms nog wat kinderlijks/puberigs over zichquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wel ontzettend goed van Bart Arens dat hij dat direct tegen hem zegt. Hij had ook iets kunnen hebben van: ach, ik speel het anoniem via z'n leidinggevende.
Domien kreeg hier op het forum, toen hij nog meelas al, ook veel stront over zich heen. Kon hij (toen?) niet goed mee omgaan. Michiel pakte het allemaal wat professioneler op, maar die is dan ook een stukje ouder, en bekend met de wereld van internetfora.
klopt, hij heeft zich zeker verbeterd, kennelijk komt kritiek van collega's toch wat beter aan dan die van onsquote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Toen was die kritiek natuurlijk ook wel terecht. Nu vind ik `m als dj een stuk beter (te luisteren) geworden, heel fijn programma al heeft hij soms nog wat kinderlijks/puberigs over zich
https://www.radiofreak.nl(...)e-djs-van-nederland/quote:Ochtend-dj’s zijn het populairst bij de Nederlanders. Dit blijkt uit een onderzoek van GfK. Edwin Evers, Giel Beelen, Mattie & Wietze en Gerard Ekdom voeren de lijst aan. Edwin Evers werd door 20.8 procent van de ondervraagden als eerste genoemd.
Voor dit onderzoek werden 6.682 respondenten telefonisch gevraagd naar hun favoriete dj, presentator of presentatie-duo. De favoriete dj werd spontaan genoemd, zonder hulp van de interviewer.
De top 10 van populairste Dj’s of presentatoren is als volgt:
01. Edwin Evers (20.8%)
02. Giel Beelen (12.9%)
03. Mattie & Wietze (12.0%)
04. Gerard Ekdom (7.1%)
05. Coen & Sander (5.2%)
06. Ghislaine Plag & Sven Kockelmann (2.6%)
07. Rob van Someren (2.3%)
08. Bert Kranenbarg (1.4%)
09. Jeroen van Inkel (1.2%)
10. Felix Meurders & Dolf Jansen (0.9%)
Bonjour monsieur Roelquote:
De wijnboeren al bezocht?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bonjour!
Zo hier de omgeving maar eens verkennen.
Hoogie is echt een toptalent bij 3FMquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:55 schreef Sersjee het volgende:
En de nieuwe Korn!
Hoogie is goed bezig.
godver, gemistquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:55 schreef Sersjee het volgende:
En de nieuwe Korn!
Hoogie is goed bezig.
https://www.radiofreak.nl(...)n-langetermijnvisie/quote:Er is de afgelopen jaren te weinig gedaan aan langetermijndenken binnen 3FM. Dat zei Domien Verschuuren vanavond in ’50 Jaar 3FM’ op KX Radio. “We zijn twee jaar te lang doorgegaan met het 2013-gevoel. We hadden niets te bouwen, omdat het zo goed ging. We zijn heel lang op die 2013-boot door blijven varen, totdat we eind 2015 zagen: oh, maar wacht even, onze beste mannen zijn van schip af en we hebben geen koers waar we in 2016 op gaan varen.”
Volgens Verschuuren was 3FM in 2013 op de toppen van haar kunnen. “Die zender klopte gewoon. Gerard Ekdom was op de toppen van zijn kunnen, Coen en Sander waren de nummer 1 van Nederland, Giel was met allemaal toffe dingen bezig in de ochtend. We hebben met z’n allen wel iets te lang genoten van het feit dat het allemaal zo lekker klonk en het allemaal zo goed ging”, zie de 3FM-dj.
Hoe anders de situatie anno 2016 is, schetst Verschuuren ook. “Giel heeft het moeilijk. Moeilijk in luistercijfers en in wat mensen van hem vinden. Blijkbaar is het heel cool om Giel Beelen te bashen. En we hebben een middagshow die net nieuw is; Frank van der Lende heeft nog heel veel terrein te winnen. Hij heeft al veel zieltjes gewonnen, gelukkig, maar Frank staat ook nog niet zo stabiel als Coen en Sander uiteindelijk gingen staan.”
Nieuwe programmering en nieuw logo
Volgens Verschuuren gaat er het komende jaar veel veranderen in de 3FM-programmering. “Ik denk dat je, als je programmering van vandaag tegenover die van 2017 zet, je je ogen uitkijkt. Ik weet zeker dat er op heel veel cruciale plekken in de programmering andere poppetjes gaan staan dan je nu ziet.”
Ook een nieuw logo sluit Verschuuren niet uit. “Het huidige logo wordt ingekleurd door Giel Beelen, Coen Swijnenberg, Sander Lantinga, Gerard Ekdom en zelfs Dolf Jansen, Claudia de Breij en Rob Stenders. Het is maar buitenkant, maar met een nieuw logo kunnen we wel nog meer het ‘ons-gevoel’ creëren.
Verschuuren heeft alle vertrouwen in Basyl de Groot, de nieuwe zendermanager van 3FM. “Er moet echt wat gaan gebeuren, we moeten 3FM echt opnieuw gaan uitvinden”, besluit Verschuuren.
Ik moet zeggen dat ze het zeker niet slecht coverde. Moeilijke plaat en het was prima gecoverd...quote:
Het is niet slecht en idd je moet het maar durven.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ze het zeker niet slecht coverde. Moeilijke plaat en het was prima gecoverd...
Moet je maar durven, zo'n nummer....
Je bent zelf een fijn nummerquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo fijn nummer van Oscar and the Wolf
Oehquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent zelf een fijn nummer
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh
Jij mag er ook best wezen hoor
Ja precies. Zou hier al onze belastingcentjes voor de subsidies naar toe zijn gegaan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoeveel heeft de platenmaatschappij van Dotan betaald?
Echt waardeloos. Dat wordt weer maanden verplicht en onbedoeld Dotan luisteren, want dan kom je hem overal tegen. Nieuwsitems, reclamespotjes, elke fragment over OS.
Welke randdebiel heeft hier ja opgezegd?
Er is geen ontkomen aan hoor. Je gaat hem overal horen. En voor je het weet doet hij een sessie terwijl je OS aan het kijken bent.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:50 schreef JayHovah het volgende:
Wel lekker dat ze Dotan ruim optijd aankondigen, dan kan je nog snel van zender wisselen...
Het feit alleen al dat dit gevalletje permanente-slaapstand hét nummer moet zijn om de vlammende topprestaties van ongekende snelheid te omlijsten is een dikkequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoeveel heeft de platenmaatschappij van Dotan betaald?
Echt waardeloos. Dat wordt weer maanden verplicht en onbedoeld Dotan luisteren, want dan kom je hem overal tegen. Nieuwsitems, reclamespotjes, elke fragment over OS.
Welke randdebiel heeft hier ja opgezegd?
Ja dat is idd ook wel heel erg klachtwaardig. Beter hadden zee een fijn power nummer genomen. Maarja Dotan maakt nu eenmaal graag muziek voor momenten die het collectief geheugen in gaat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Het feit alleen al dat dit gevalletje permanente-slaapstand hét nummer moet zijn om de vlammende topprestaties van ongekende snelheid te omlijsten is een dikkewaardig. Los van het feit dat het van Dotan is. Maar het had ook van niemand anders dan Dotan kunnen zijn.
Vermoeide Huismoederpop.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat is idd ook wel heel erg klachtwaardig. Beter hadden zee een fijn power nummer genomen. Maarja Dotan maakt nu eenmaal graag muziek voor momenten die het collectief geheugen in gaat.
Jups. Zonder kracht en inspiratie, voortbordurend op routine, elke keer hetzelfde riedeltje weer.quote:
Lekker met je kort-pittige-kapsel op Facebook zetten dat het zo'n mooi nummer isquote:
Het KPK-gehalte op mijn timeline wordt steeds hoger, maar ik heb hem nog niet langs zien komen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker met je kort-pittige-kapsel op Facebook zetten dat het zo'n mooi nummer is
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Het KPK-gehalte op mijn timeline wordt steeds hoger, maar ik heb hem nog niet langs zien komen.
Houdtopschijtuit!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Bij jou ook al? Bij mij ook
Meestal in combinatie met een kind
houden zo! mensen die anders durven te zijn dan anderen zijn tofquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Houdtopschijtuit!!
Begin mij ernstig in de minderheid te voelen met m'n lange lokken.
Krijg je ook steeds meer gedeelde berichten van moekes die meedoen met winacties, lekker onderuitgezakt op de bank de hele dag met de zuigeling aan de tet op de like & deel-button rammen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Houdtopschijtuit!!
Begin mij ernstig in de minderheid te voelen met m'n lange lokken.
Ik kijk elke dag wel even om het hoekje hier, maar heb thuis de radio nooit meer aan. Nadeel aan het delen van een woning, denk ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
Fijn dat je weer even komt buurten trouwens, Minthy
De schuttingen en overkappingen vliegen mij om de oren, dagelijks.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Krijg je ook steeds meer gedeelde berichten van moekes die meedoen met winacties, lekker onderuitgezakt op de bank de hele dag met de zuigeling aan de tet op de like & deel-button rammen.
Brelfies? Niet wetende wat dat is ga ik ervan uit dat dat me tot nu toe nog is bespaard. Maar ik leef met je mee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:46 schreef minthy het volgende:
[..]
De schuttingen en overkappingen vliegen mij om de oren, dagelijks.
En nog erger; brelfies!! Ik heb gewoon leden van de borstvoedingsmaffia onder mijn "vrienden"![]()
De draagdoeken werden al redelijk ondraaglijk (see what I did there?)
Een selfie maken terwijl er een baby (en het liefst ook nog een ouder kindje) aan je tet hangt te sabbelen. Omdat het normaal is om overal ter wereld op welke plek dan ook borstvoeding te kunnen geven. Ik snap de gedachtengang erachter maar met dit soort acties roep je vaak alleen maar meer weerstand op (bij mij in ieder geval)quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Brelfies? Niet wetende wat dat is ga ik ervan uit dat dat me tot nu toe nog is bespaard. Maar ik leef met je mee.
Ik vind het terrorisme in de puurste vorm.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Een selfie maken terwijl er een baby (en het liefst ook nog een ouder kindje) aan je tet hangt te sabbelen. Omdat het normaal is om overal ter wereld op welke plek dan ook borstvoeding te kunnen geven. Ik snap de gedachtengang erachter maar met dit soort acties roep je vaak alleen maar meer weerstand op (bij mij in ieder geval)
Teh horror. Ik heb ook eens zo iemand uit m'n vroegere woonplaats op FB geaccepteerd. Lang leve de negeerknopquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:46 schreef minthy het volgende:
Ik heb gewoon leden van de borstvoedingsmaffia onder mijn "vrienden"![]()
Wtf... Idd... Het heeft op mij een tegenovergesteld effectquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Een selfie maken terwijl er een baby (en het liefst ook nog een ouder kindje) aan je tet hangt te sabbelen. Omdat het normaal is om overal ter wereld op welke plek dan ook borstvoeding te kunnen geven. Ik snap de gedachtengang erachter maar met dit soort acties roep je vaak alleen maar meer weerstand op (bij mij in ieder geval)
lijkt me fijn als de boel eens goed op de schop gaat en er gehusseld wordt. Ik vind eigenlijk alleen Veenstra en Domien op de goede plek zitten waarbij Domien gezien zijn status best een andere plek kan krijgen. En Veenstra zal ook wel een keer naar Radio2 gaanquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:19 schreef MarijeH het volgende:
[..]
https://www.radiofreak.nl(...)n-langetermijnvisie/
Iets kunnen ze wel hebben toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Teh horror. Ik heb ook eens zo iemand uit m'n vroegere woonplaats op FB geaccepteerd. Lang leve de negeerknop.
Zo'n draagding is wel relaxed trouwens. Mits kant en klaar kliksysteem. Als ik eerst zelf 12 knopen in een doek moet gaan leggen dan stuitert het arme jong op de grond denk ik
.
Venema dan op de plaats van een Gijs (12-14) of Bert (18-20), dat zou echt geniaal zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lijkt me fijn als de boel eens goed op de schop gaat en er gehusseld wordt. Ik vind eigenlijk alleen Veenstra en Domien op de goede plek zitten waarbij Domien gezien zijn status best een andere plek kan krijgen. En Veenstra zal ook wel een keer naar Radio2 gaan
Schop Wout eruit, Veenstra tussen 4 en 6. Kan de radio weer op 1 zender blijven op dat tijdstip.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Venema dan op de plaats van een Gijs (12-14) of Bert (18-20), dat zou echt geniaal zijn
Neuh ik moet geen Michiel Veenstra op radio 2quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Venema dan op de plaats van een Gijs (12-14) of Bert (18-20), dat zou echt geniaal zijn
Doet het ook!quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Het lijkt wel of het nummer van Dotan eindeloos duurt.
Achja. Dat zijn gewoon rare mensen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doet het ook!
En al die positieve reacties... wtf....
fapquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
Wil er iemand een bitterbal?
[ afbeelding ]
Wel ertussen mikken hequote:
Hilversum, mooi dichtbij. Scheelt weer in de kosten.twitter:radiofreak twitterde op maandag 08-08-2016 om 21:22:31Alleen Apeldoorn en Hilversum in de race voor 3FM Serious Request 2017 #3FM #SR17 https://t.co/gdpWGvIJky reageer retweet
Glazen hok op de parkeerplaats, kabeltje UIT HET RAAM.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:25 schreef Pino112 het volgende:
Hilversum, mooi dichtbij. Scheelt weer in de kosten.twitter:radiofreak twitterde op maandag 08-08-2016 om 21:22:31Alleen Apeldoorn en Hilversum in de race voor 3FM Serious Request 2017 #3FM #SR17 https://t.co/gdpWGvIJky reageer retweet
Glazen hok? Kan toch gewoon vanuit die prachtige fietsenstalling?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 06:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Glazen hok op de parkeerplaats, kabeltje UIT HET RAAM.
Volgende weer megahitquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 06:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Nieuwe Crystal Fighters
Owh nee het is Chef'special
Past wel bij het zomerse weer van volgende weekquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 06:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Glazen hok op de parkeerplaats, kabeltje UIT HET RAAM.
Ik hoop dat het glazen huis in Apeldoorn komt. Is maar 1 uur rijden voor mij.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:25 schreef Pino112 het volgende:
Is er nou echt niemand in Hilversum die zegt: jongens, laten we kappen met deze onzin?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:25 schreef Pino112 het volgende:
En dit is natuurlijk het beste alternatief, helemaal mee eens...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is er nou echt niemand in Hilversum die zegt: jongens, laten we kappen met deze onzin?
ze moeten naar rijswijk komen met srquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is er nou echt niemand in Hilversum die zegt: jongens, laten we kappen met deze onzin?
Goed plan, Glazen Huis staat er al.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ze moeten naar rijswijk komen met sr
Achter m'n huis dus perfect!quote:
Verdomme gemistquote:
In de wacht zetten volgende keer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme gemistzat aan de telefoon
![]()
klanten die bellen tijdens goede muziek
Dan bied ik deze aan:quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:17 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb ook nog wel een GH in de aanbieding... Plein ervoor, zooitje horeca vlakbij, bij mij om de hoek.
als de leuke steden niet meer willen dan moet je misschien kiezen om er maar eens mee te stoppen of de voorwaarden voor de steden aanpassen. Die zijn natuurlijk wel uit de tijd dat iedereen SR wildequote:Op maandag 8 augustus 2016 21:25 schreef Pino112 het volgende:
rustig eendje, rustigquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als de leuke steden niet meer willen dan moet je misschien kiezen om er maar eens mee te stoppen of de voorwaarden voor de steden aanpassen. Die zijn natuurlijk wel uit de tijd dat iedereen SR wilde
Hall0n!quote:
Hoe is het op 3FM? Luister echt nooit meer, soms alleen op de terugweg van het werk een half uurtje naar Frank, maar dat is redelijk saai vind ik.quote:
Ben Frank wel gaan waarderen. Verder weinig veranderd alhoewel misschien een tikje meer alternatief gelukkig. Dotan megahit, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoe is het op 3FM? Luister echt nooit meer, soms alleen op de terugweg van het werk een half uurtje naar Frank, maar dat is redelijk saai vind ik.
MH van Dotan heb ik idd gehoord in de remix met OS-commentaar er doorheen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben Frank wel gaan waarderen. Verder weinig veranderd alhoewel misschien een tikje meer alternatief gelukkig. Dotan megahit, dat dan weer wel.
Met z'n trommel en galm
Je kunt hem haat appjes sturen. Hij heeft ergens een 06 nummer online gezet.quote:
Het is YouTube-radio. Ik luister sporadisch nog naar Veenstra.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoe is het op 3FM? Luister echt nooit meer, soms alleen op de terugweg van het werk een half uurtje naar Frank, maar dat is redelijk saai vind ik.
Kun je de term YouTube-radio uitleggen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is YouTube-radio. Ik luister sporadisch nog naar Veenstra.
Ik ben blij dat jij deze vraag steltquote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je de term YouTube-radio uitleggen?
Er worden geluidsfragmenten van 'lollige' filmpjes uitgezonden. Giel heeft een talentenjacht op YouTube (waar overigens amper interesse voor lijkt te zijn buiten zijn eigen kanalen). Er zijn vloggers te gast. En tussendoor wordt nog eens wat muziek gedraaid, gebaseerd op wat op YouTube populair is. Logisch, want de doelgroep kijkt steeds minder tv en luistert minder radio want ze zoeken zelf wel uit wat ze kijken (YouTube) of luisteren (spotify/YouTube) dus er moet íets geprobeerd worden om die mensen aan zich te binden. KIJK WE HEBBEN YOUTUBERS EN ZIE ONS MASSAAL VLOGGEN! Maar het komt voor mij geforceerd over en inhoudelijk spreekt het mij als fossiel totaal niet meer aan.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je de term YouTube-radio uitleggen?
Ah ja ik snap. Tja ik heb er ook steeds minder mee en Giel is wel echt vreselijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Er worden geluidsfragmenten van 'lollige' filmpjes uitgezonden. Giel heeft een talentenjacht op YouTube (waar overigens amper interesse voor lijkt te zijn buiten zijn eigen kanalen). Er zijn vloggers te gast. En tussendoor wordt nog eens wat muziek gedraaid, gebaseerd op wat op YouTube populair is. Logisch, want de doelgroep kijkt steeds minder tv en luistert minder radio want ze zoeken zelf wel uit wat ze kijken (YouTube) of luisteren (spotify/YouTube) dus er moet íets geprobeerd worden om die mensen aan zich te binden. Maar het komt voor mij geforceerd over en inhoudelijk spreekt het mij als fossiel totaal niet meer aan.
top liedjequote:
quote:
crewbashquote:
Bandrecorderquote:
Home is nog wel net iets anders, Fall, Hungry, Let the river in etc... zijn wel allemaal hetzelfde nummer...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bedoelt toch gewoon Home toch?
Ik vind het allemaal een pot Dotan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Home is nog wel net iets anders, Fall, Hungry, Let the river in etc... zijn wel allemaal hetzelfde nummer...
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal een pot Dotan.
quote:
Paintquote:
Met galm?quote:
En trommels.quote:
quote:
Ok bedankt hans.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:37 schreef knep het volgende:
Sander is lekker bezig de boel te vernaggelen. Ik ben er weer weg van.
Best veel stevige platen ja die hij tussen de middag draait. Veel Rage against the Machine ook. Ik vind het helemaal top qua muziekquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Sander doet het juist leuk. Af en toe wat harde plaatjes er in gooien. Fijn.
Rock met country invloeden. Lekker.quote:
Het is idd gewoon een Johnny Cash achtig nummer...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rock met country invloeden. Lekker.
Mooi iddquote:
mooi vestquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mooi idd
Verder:
Freitag Fashiontag!
[ afbeelding ]
gezellige bloemetjes strijkplank!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed gestreken ook!
Gelukkig is J. mijn spullen nu aan het strijken
[ afbeelding ]
Combobreaker!quote:
Tja... het gaat ze wel goed af en legt ze geen windeieren. Maar ik snap het ook niet...quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:40 schreef JayHovah het volgende:
Het is net alsof die gasten van Chef Special een paar groep 8 leerlingen een liedje hebben laten schrijven als schoolopdracht. Wat een simpele tekst zeg... Maar ja, alles beter dan Dotan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |