Ikquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Luisteren er nog mensen naar 3 dan?
Ik kan het echt niet meer opbrengen... Als ik radio aan heb is het 2. vanmiddag weer eens naar Stenders luisteren, is te lang geledenquote:
Wat een rust in dit topic of niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Elke dag. Ik ben dan alleen niet in de gelegenheid om te posten hier, want of een stuur in handen of een toetsenbord op werkquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
BJ 'Petje' Cune.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:40 schreef Pino112 het volgende:
BJ 'Sensatie' Cune wilde op 538 bijna de rubriek 'Aanslag van de dag' beginnen
Die zit daar goed op z'n plek.
Is Do lesbisch geworden?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:39 schreef Evertjan het volgende:
Do en mokkeltje waren 3 maanden uitelkaar Schokkend showbizz news
Op kantoor staat vaak 538 op. BJ is totaal niet veranderd. Nog steeds non-sensatienieuws. En 'nieuws' over een festival in z'n uitzending. Alleen omdat 538 dat uitzondquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:40 schreef Pino112 het volgende:
BJ 'Sensatie' Cune wilde op 538 bijna de rubriek 'Aanslag van de dag' beginnen
Die zit daar goed op z'n plek.
Nauwelijks. Op kantoor op maandag altijd Q en op dinsdag en woensdag Radio 10 als achtergrondbehang.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
die inval Henk Blok nu bij Frank Dane is ook een zacht ei. Leukste nieuwslezer blijft toch Henk Blok. Bij 3FM vond ik Rachid Fringe altijd wel goedquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op kantoor staat vaak 538 op. BJ is totaal niet veranderd. Nog steeds non-sensatienieuws. En 'nieuws' over een festival in z'n uitzending. Alleen omdat 538 dat uitzond
niet meer dan logisch dat 538 nieuws brengt over festivals van 538quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op kantoor staat vaak 538 op. BJ is totaal niet veranderd. Nog steeds non-sensatienieuws. En 'nieuws' over een festival in z'n uitzending. Alleen omdat 538 dat uitzond
Alleen Mark Vd Molengod nog soms, voor de rest 2.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrijwel nooit. Op het werk staat Q aan en dat is leuk tot 10 uur of als er een themaweek is, daarna doe ik m'n oortjes in en luistert deze zure ouwe trut naar 2.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet veel meer. Op werkdagen voor de ochtendshow (heenreis + eerste uurtjes werken) met Gerard meeverhuisd naar 2 en meestal blijft de radio daar dan de rest van de dag op hangen. Op de terugweg meestal muziek van de USB-stick of spotify. Thuis staat 3 nog wel eens aan als behang.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het alternatieve randje van 3 is vrijwel compleet verdwenen, waardoor het verschil inderdaad is dat er meer middelmatige populaire meuk op 3 komt dan op 2. Bovendien heeft 2 zich dat randje ook meer toegeeigend.quote:Op woensdag 27 juli 2016 07:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Vrijwel nooit. Op het werk staat Q aan en dat is leuk tot 10 uur of als er een themaweek is, daarna doe ik m'n oortjes in en luistert deze zure ouwe trut naar 2.De overlappingen met 3 zijn enorm met als verschil dat er op 2 minder (geforceerd) wild wordt gepraat over de middelmatige kutmuziek waar de hitlijsten mee kapotgespamd worden en daarvoor in de plaats een prima ouwelullennummer wordt gedraaid.
Maar natuurlijk niet! Hebben alleen maar knetters van zomerhits gemaakt.quote:
twitter:radiofreak twitterde op donderdag 28-07-2016 om 12:41:323FM Serious Request 2015 krijgt laagste waarderingscijfer in zes jaar: https://t.co/Dt7ZcY9Rzt https://t.co/W37gxjMPxa reageer retweet
Best logisch als je in een uithoek van het land zit (dus minder aanloop), er een aantal grote namen zijn vertrokken en de bekende SR-items nogal uitgemolken zijn en je dus wat nieuws moet doen. Het valt me trouwens alles mee hoe laag het cijfer is.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:59 schreef Pino112 het volgende:
twitter:radiofreak twitterde op donderdag 28-07-2016 om 12:41:323FM Serious Request 2015 krijgt laagste waarderingscijfer in zes jaar: https://t.co/Dt7ZcY9Rzt https://t.co/W37gxjMPxa reageer retweet
Ekdom is al eventjes weg bij 3FM.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komende weken in plaats van Ekdom:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |