Sniper: Special Ops (2016) - IMDbquote:Op maandag 25 juli 2016 19:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Steven Seagal gaat geloof ik ook nog mensen slopen, gewoon #TeamRTL7 om een uur of 10 geloof ik.
Oh, ja.. die moet ik even kopen.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sniper: Special Ops (2016) - IMDb
In deze hele film zegt hij ongeveer 3 woorden.
Ik heb hem dit weekend gekeken. Hij zit alleen maarquote:Op maandag 25 juli 2016 19:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sniper: Special Ops (2016) - IMDb
In deze hele film zegt hij ongeveer 3 woorden.
Dat is gewoon collegialiteit. Ik ben stiekem wel een beetje fan van Fylax maar dat heeft hier niets mee te maken.quote:
Meh, dat is niets voor mij. Ik had gister wel City Sniper 3D op mijn telefoon gezet, beetje poppetjes knallen.quote:
Gewoon Tetris.quote:Op maandag 25 juli 2016 21:00 schreef sp3c het volgende:
heeft iemand anders niet een leuk simpel smartf00n spelletje?
nietpokoman
Bubbleshooterquote:Op maandag 25 juli 2016 21:00 schreef sp3c het volgende:
heeft iemand anders niet een leuk simpel smartf00n spelletje?
nietpokoman
Hoezo vliegt die dan bij Utrecht al zo laag?quote:Op maandag 25 juli 2016 20:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit, hij kwam alleen over op weg naar Schijndel.
Sightseeing. Op Volkel staat ook wel eens een heli, boeien.quote:Op maandag 25 juli 2016 21:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoezo vliegt die dan bij Utrecht al zo laag?
Op Rotterdam staat toch ook een heli, dat is toch dichterbij voor schijndel?
Vragen vragen... Allemaal vragen
quote:Op maandag 25 juli 2016 21:56 schreef Specularium het volgende:
David zijn moeder hangt soms tussen 2 Chinooks in.
Dat is dan ook meteen de maximale payload, als ze boodschappen gaat doen moet er een derde mee.quote:Op maandag 25 juli 2016 21:56 schreef Specularium het volgende:
David zijn moeder hangt soms tussen 2 Chinooks in.
Ben je nu een beetje gevoelig?quote:Op maandag 25 juli 2016 22:17 schreef d4v1d het volgende:
Hopelijk breekt het touw terwijl jullie er allemaal onder lopen. Dan wordt de NWS-SC nog eens een keer leuk
Heeft wat kilootjes van z'n ma overgenomen in de hoop dat we minder grappen over z'n ma zullen makenquote:Op maandag 25 juli 2016 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Fylax lijkt wel iets te zijn aangekomen in dat gifje.
Ga jij dat ook doen?quote:Op maandag 25 juli 2016 22:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heeft wat kilootjes van z'n ma overgenomen in de hoop dat we minder grappen over z'n ma zullen maken
Doe nou eens heel gauw normaal.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:49 schreef Fokker89 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6844223/062f0c41/sien_live_.html
de moeder van David op facebook.
Ja.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:17 schreef Specularium het volgende:
Wisten jullie dat Jan Jaap van der Wal goed is bij RTL Late White?
Wil je eerst het goede of het slechte nieuws horen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
David, goede vriend, wat is jouw nieuws van de dag?
Doe maar eerst slecht, ga ik daarna een feestmuts opzetten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wil je eerst het goede of het slechte nieuws horen?
Goede vraag ja. Mis ik ergens een komma? Waarschijnlijk wel dan ja...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wie is joh en waarom wordt er een pistool op hem gericht?
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Goede vraag ja. Mis ik ergens een komma? Waarschijnlijk wel dan ja...
Dan heb je 2 kapotte telefoons, idioot.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:41 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben mijn kapotte telefoon aan het klonen, nice.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan heb je 2 kapotte telefoons, idioot.
Ik weet niet meer wat me dwars zatquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
We wachten nog op het slechte nieuws.
Nee. Ben sprakeloos.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet ik nou iets gaan invullen op die puntjes?
Yoki ging inderdaad binnenkort op vakantie geloof ik.quote:
Dan zit ik natuurlijk alsnog op FOK!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yoki ging inderdaad binnenkort op vakantie geloof ik.
Fijne vakantie heb jij zegquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan zit ik natuurlijk alsnog op FOK!
Het is dan ook niet echt een vakantie. Wanneer zit jij daar in Zandvoort, kom ik je ff klappen.quote:
Doe maar nietquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is dan ook niet echt een vakantie. Wanneer zit jij daar in Zandvoort, kom ik je ff klappen.
Pokemonquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is dan ook niet echt een vakantie. Wanneer zit jij daar in Zandvoort, kom ik je ff klappen.
Nee. Al baalde ik gister wel. Was op werk en had pauze. Op het dakterras en beneden buiten zat een pokemon die te ver wasquote:
Hahaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:34 schreef d4v1d het volgende:
Wat de fuck
Maak je zo een route in Google MyMaps.. Wil je hem openen op je mobiel toont die enkel een lijntje, je kan hem niet navigeren
Ik kan het geeneens spelenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Al baalde ik gister wel. Was op werk en had pauze. Op het dakterras en beneden buiten zat een pokemon die te ver was
Je moet een andere telefoon kopen :pquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan het geeneens spelen
Daarom maar dit alternatief
[ afbeelding ]
Ja ik heb net een nieuwe, ik ben niet rijk ofzo.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je moet een andere telefoon kopen :p
Verkeerde keus gemaakt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb net een nieuwe, ik ben niet rijk ofzo.
Story of my life.quote:
Zelda?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan het geeneens spelen
Daarom maar dit alternatief
[ afbeelding ]
Pokemon Red op de Gameboyquote:
quote:
Oh was dit een grap dan?quote:
Kun je het anders even uitleggen?quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Onzin, Yoki is een hele grappige jongen.
Oh ... haha?quote:
Ik heb sowieso geen humor dus dat scheelt weer.quote:
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:56 schreef Specularium het volgende:
Grimsby (2016) - IMDb
Dit is echt zo slecht dat iedereen het moet zien.
Hmwah, ze passen mijn salaris daar niet op aan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:17 schreef Fokker89 het volgende:
Snavelaar is het gewoon met mij eens, want die krijgt heel veel geld als heel veel mensen het gebruiken!
Gamma, leuker kunnen we het niet maken, wel dodelijkerquote:Op woensdag 27 juli 2016 11:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij de Gamma verkopen ze goed spul tegen aanslag.
Moet dat nou?quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Een wolharige mammoet
[ afbeelding ]
Jeetje NOS
Ik heb ook een slurf.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Een wolharige mammoet heeft toch een slurf?
Foto van het ding volgens nos
[ afbeelding ]
http://nos.nl/artikel/212(...)kantie-op-texel.html
Als je haar óp je slurf hebt, is dat wel heftig. Zijn van die mannen die maar 1 wenkbrauw hebben en wiens rughaar boven en onder het shirt uitkomtquote:
Zoals Triggerharig?quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je haar óp je slurf hebt, is dat wel heftig. Zijn van die mannen die maar 1 wenkbrauw hebben en wiens rughaar boven en onder het shirt uitkomt
Ik scheer dat altijd gewoon. Veel te veel gedoe dat instoppen en na een tijdje kruipt het toch weer naar buiten.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die moet zijn rughaar eerst instoppen voor hij een shirt aantrekt.
Dat zei Fylax zijn moeder ook 17 jaar geleden.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Veel te veel gedoe dat instoppen en na een tijdje kruipt het toch weer naar buiten.
Ja. ze vond t volgens mij niet zo leuk dat ze vergeleken werd met trumpquote:Op woensdag 27 juli 2016 14:30 schreef timmmmm het volgende:
Hebben jullie ook zo genoten van Rita bij Late Night
Ik vond het hilarisch hoe vaak ze toch even CV-monitor wilde noemen. Ik ben fan van Verdonkgodquote:Op woensdag 27 juli 2016 14:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja. ze vond t volgens mij niet zo leuk dat ze vergeleken werd met trump
Dat is gewoon een wolharige neushoorn, dat staat ook op de site van ecomare. Gewoon een slaperige redacteur. #werkenbijdenosquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Een wolharige mammoet heeft toch een slurf?
Foto van het ding volgens nos
[ afbeelding ]
http://nos.nl/artikel/212(...)kantie-op-texel.html
ze probeerden haar gewoon te framenquote:Op woensdag 27 juli 2016 14:33 schreef timmmmm het volgende:
Overigens zag ik de overeenkomst ook niet. Ze hadden duidelijk allebei een volslagen andere stijl, ook in die voorbeelden
Ze hadden het ook wel wat beter aan kunnen pakken want Verdonk was, net als Trump is, een populist. Laat dan daar wat vergelijkende fragmenten van zien, nu hoor je ze allebei op een totaal andere manier praten over het 'beschermen van de eigen cultuur'quote:
Nee, stuur eens alsjeblieft?quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:40 schreef timmmmm het volgende:
Heb je die nieuwe pokemonkaart al fylax? Die betere pokevision?
wie weet komt het niet eens zo verquote:Op woensdag 27 juli 2016 14:40 schreef YokiKater het volgende:
Wie het ook gaat worden, het worden sowieso vier kutjaren.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:44 schreef timmmmm het volgende:
Wisten jullie dat Fylax echt ziekelijk lange duimen heeft? Ze doen denken aan klauwen
Godverdomme, waar koop je die?quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:56 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga straks twee broodjes bal van 300 gram per stuk opeten. #etenmeteenrodebandana #meervoormannen
Haha, dikzakquote:Op woensdag 27 juli 2016 14:56 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga straks twee broodjes bal van 300 gram per stuk opeten. #etenmeteenrodebandana #meervoormannen
Nee, dat kan echt niet.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:00 schreef timmmmm het volgende:
F&L / Transgenderisme geeft oppervlakkigheid weer van huidige beschaving
Als mod kan ik het zeker niet maken om nu de OP te quoten met een 'je moeder is aardig diep inderdaad'?
Ik een snelle jelle, een meloen en een eiwitomeletquote:Op woensdag 27 juli 2016 15:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb alleen een boterham met pindakaas op, ik heb voer nodig.
Goed bezig!quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik een snelle jelle, een meloen en een eiwitomelet
Waarom geen eigeel?quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik een snelle jelle, een meloen en een eiwitomelet
In een ei zitten zo'n 85-90 kcal waarvan zo'n 15-20 van eiwit, de rest is eigeel. Ik doe meestal 3 eiwit en 1 eigeel, hou ik heel in het begin en als ik mn omelet de laatste keer draai en door elkaar gooi maak ik em stuk. Blijft ie nog zacht door het hele ei heen waar t wit al hard is. Beetje zout erbij en zo naar binnen #ontbijtquote:
*276quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijg je hartaanvallen van.
En timmmm weegt pas 176 kg.
Dan lees je zeker over d4v1ds posts heenquote:Op woensdag 27 juli 2016 17:19 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik lees zo af en toe mee en het ziet er vaak wel gezellig uit.
Zodoende.
Dat je dat nog durft na eerst mee gelezen te hebben :pquote:Op woensdag 27 juli 2016 17:19 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Zodoende.
JA! Entertainment!quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:19 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Zodoende.
Dit topic is boeiender dan GTST.quote:
Het is mij nog nooit gelukt om 1 aflevering van die narigheid te volgen. Alles is beter dan GTST.quote:
Gelukkig. Dacht dat je er alweer klaar mee was.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:25 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ben er nog![]()
En nee, niet Fylax zijn moeder
Twee maanden geleden zei ik dat ik wel even 20 of 25 kilo zou afvallen in twee maanden tijd. Het zijn er 8 geworden. Maar omdat ik ook nog heul veul magikarps moet vangen zal het nu wel wat harder gaan. Eetpatroon aanpassen geloof ik niet in, ik moet gewoon meer bewegen met mijn luie kadaver.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:24 schreef timmmmm het volgende:
Gisteren gewogen. 113.5. Ik heb gisteren 3x10 minuten gewandeld, een omelet, een paprika, een halve meloen, een snelle jelle en pasta gegeten.
Vandaag hetzelfde maar dan met nasi. Minder lopen wel, want het was weer iets te enthousiast gister
Oei, nou dat is niet zo bijzonder hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gelukkig. Dacht dat je er alweer klaar mee was.
Nou vertel maar wat over jezelf dan.
Hoezo werk je niet?quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:29 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Oei, nou dat is niet zo bijzonder hoor.
Ik werk niet, vind haken en WoW leuk en lees graag op Fok.
Corrie 2.0 dus, ik vind het nu al leuk!quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:29 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik wil de eerste maand minstens 1.5 kilo per week afvallen. Zo'n 6 kilo dus. Gaat hoop ik lukken. Aan de ene kant kan ik niet veel bewegen maar aan de andere kant is er heel veel bijgekomen en dan gaat het er ook wel snel af.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Twee maanden geleden zei ik dat ik wel even 20 of 25 kilo zou afvallen in twee maanden tijd. Het zijn er 8 geworden. Maar omdat ik ook nog heul veul magikarps moet vangen zal het nu wel wat harder gaan. Eetpatroon aanpassen geloof ik niet in, ik moet gewoon meer bewegen met mijn luie kadaver.
Ik dacht dus precies hetzelfde ...quote:
Dit klinkt alsof je corrie beschrijftquote:Op woensdag 27 juli 2016 17:29 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Geen idee wie Corrie is, maar als ze aardig is is het goed.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Corrie 2.0 dus, ik vind het nu al leuk!
Als je maar zorgt voor genoeg viezemientjes en andere stofjes die je nodig hebt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil de eerste maand minstens 1.5 kilo per week afvallen. Zo'n 6 kilo dus. Gaat hoop ik lukken. Aan de ene kant kan ik niet veel bewegen maar aan de andere kant is er heel veel bijgekomen en dan gaat het er ook wel snel af.
Heb je ook een badjas en een paraplu waar je soms mensen mee slaat?quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:33 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Geen idee wie Corrie is, maar als ze aardig is is het goed.
Ik eet elke dag braaf mn groente en fruit en koolhydraten en eiwitten etcquote:Op woensdag 27 juli 2016 17:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je maar zorgt voor genoeg viezemientjes en andere stofjes die je nodig hebt.
Dat is weer eens niet zo slim he.quote:
Hoop dat je er in omkomt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb even niks te doen omdat de oven aan het voorverwarmen is.
Corrie is een topvrouw. Dus is alleen maar positief.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:33 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Geen idee wie Corrie is, maar als ze aardig is is het goed.
Geloof je dat? dacht tot 5 meter?quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Stof- en waterdicht volgens IP68 standaard.
Er zitten overal openingen in die telefoon?quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dus die cola overleeft hij wel.
In jou zitten ook overal openingen, en daar komen wel ergere dingen dan cola in zonder dat je stuk gaatquote:Op woensdag 27 juli 2016 17:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er zitten overal openingen in die telefoon?
Dus? Hij is van binnen geseald. Is hij nu stuk dan?quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er zitten overal openingen in die telefoon?
quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In jou zitten ook overal openingen, en daar komen wel ergere dingen dan cola in zonder dat je stuk gaat
Dan is het goed. Tijd om te eten, tot later.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Corrie is een topvrouw. Dus is alleen maar positief.
Nee maar dat gaat die misschien straks wel.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dus? Hij is van binnen geseald. Is hij nu stuk dan?
Wacht! Wat ga je eten?quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:46 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Dan is het goed. Tijd om te eten, tot later.
Voor zover ik weet heeft de Braun van de scheerapparaten geen link met mensen in de oven willen laten omkomenquote:
Ja dat is dat Duitse wat soms naar boven komt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft de Braun van de scheerapparaten geen link met mensen in de oven willen laten omkomen
Welnee, en anders haal je even de accu eruit en zo en leg je het zooitje even in een bak droge rijst.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar dat gaat die misschien straks wel.
Dat kan niet met de egde :pquote:Op woensdag 27 juli 2016 17:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Welnee, en anders haal je even de accu eruit en zo en leg je het zooitje even in een bak droge rijst.
Topshow, bij de mijne ook niet.. dan gewoon dat hele ding in een bak rijst tiefen als je het niet vertrouwd. Maar trust me, als hij het nu nog steeds doet dan is er niets aan de hand. Wel even schoonmaken, anders plakt het zo.quote:
Ja dat heb ik gedaan :pquote:Op woensdag 27 juli 2016 17:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Topshow, bij de mijne ook niet.. dan gewoon dat hele ding in een bak rijst tiefen als je het niet vertrouwd. Maar trust me, als hij het nu nog steeds doet dan is er niets aan de hand. Wel even schoonmaken, anders plakt het zo.
Zou ik maar niet te zeker van zijn, genoeg Duitse bedrijven die destijds gekke dingen deden http://www.11points.com/N(...)rated_With_the_Nazisquote:Op woensdag 27 juli 2016 17:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft de Braun van de scheerapparaten geen link met mensen in de oven willen laten omkomen
Coca colaquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik maar niet te zeker van zijn, genoeg Duitse bedrijven die destijds gekke dingen deden http://www.11points.com/N(...)rated_With_the_Nazis
Braun deed wel ietsvoor het leger geloof ik jaquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik maar niet te zeker van zijn, genoeg Duitse bedrijven die destijds gekke dingen deden http://www.11points.com/N(...)rated_With_the_Nazis
LTVDK wordt onze razende reporter als het mis gaat jongensquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:25 schreef LTVDK het volgende:
Yoki, als het industrieterrein is afgesloten en er rijden opeens allemaal ILT busjes rond moet ik me dan zorgen gaan maken?
https://www.ilent.nl/quote:
Ja.quote:
Er is wel iets bij Shell Rotterdam maar dat valt ook wel weer mee.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:35 schreef LTVDK het volgende:
Oh, niks geks zo te zien, alleen kapotte weg
[ afbeelding ]
We gaan allemaal nog niet dood dus?quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er is wel iets bij Shell Rotterdam maar dat valt ook wel weer mee.
Wel handig dat ze die dingen willen gaan afschaffenquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Welnee, zolang het luchtalarm niet afgaat is er niets aan de hand joh.
Ja, dat is echt een puik plan.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel handig dat ze die dingen willen gaan afschaffen
Ja inderdaad, het altijd vlekkeloos werkende NL-Alert redt ons wel!quote:
Nou is het luchtalarm ook niet geheel vlekkeloos natuurlijk, gelukkig kan de politie nog rondrijden met een speakertje.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het altijd vlekkeloos werkende NL-Alert redt ons wel!
quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou is het luchtalarm ook niet geheel vlekkeloos natuurlijk, gelukkig kan de politie nog rondrijden met een speakertje.
Ik dacht dat ze alleen die test niet meer zouden doen. Maar ze gaan dus helemaal weg.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel handig dat ze die dingen willen gaan afschaffen
Ja en via andere digitale middelen http://www.nu.nl/binnenla(...)tief-verdwijnen.htmlquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:53 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze alleen die test niet meer zouden doen. Maar ze gaan dus helemaal weg.
Dan moet je het doen met dat NL alert?
Leuk als de ramp juist is dat al het internet er uit ligtquote:Het alarm bij rampen wordt vervangen door een alarmering via social media, NL-alert, radio, websites en sms'jes van de overheid.
Ja, dan krijg je dus die geluidswagen en het oh zo mooie; "Attentie, attentie, hier spreekt de politie <mededeling>" ..quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en via andere digitale middelen http://www.nu.nl/binnenla(...)tief-verdwijnen.html
[..]
Leuk als de ramp juist is dat al het internet er uit ligt
Wij hadden maandag een brandweerwagen op de setquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je dus die geluidswagen en het oh zo mooie; "Attentie, attentie, hier spreekt de politie <mededeling>" ..
Dan ga ik dus echt wel uit het raam hangen en "Hallo, hallo, hier de brandweer!" roepen.
Sowwww, mocht je er in zitten?quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij hadden maandag een brandweerwagen op de set
Tuurlijkquote:
Awesome! Wat was het er voor een?quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tuurlijken heel de avond blauwblauw aan
Ik doe even DM, hoeft allemaal niet openbaarquote:
Zijn moeders oorsmeerquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:16 schreef Specularium het volgende:
Ik zie steeds die gif en vraag mij dat af.
Omdat je aan de slang van de brandweerman mocht zitten?quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe even DM, hoeft allemaal niet openbaar
Ik ga natuurlijk geen DM's openbaar maken maar het is allemaal vrij sensueel inderdaad.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat je aan de slang van de brandweerman mocht zitten?
Lijkt mij best leuk. Nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens in gezeten.
Ik heb ook wel eens 30 meter hoog in zo'n bakje van de autoladder gestaan. Dat is een aanrader!quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:25 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Lijkt mij best leuk. Nog nooit gedaan.
Ja dat ook.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat je aan de slang van de brandweerman mocht zitten?
Haha, duckface, HAHAHAquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:27 schreef LTVDK het volgende:
Ik zag op FB een foto van timmmmm waarin hij toegeeft een kale homo te zijn trouwens.
Ja, fucking irritant is dat.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:55 schreef timmmmm het volgende:
Yoki is gewoon een beetje jaloers omdat de vrouwen waar hij zo dicht bij in de buurt komt een contactverbod aanvragen
Misschien moet je niet telkens je plasser uit je broek halen zodra ze hallo zeggen.quote:
O jee, eens even zien.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:29 schreef timmmmm het volgende:
Maarrehh persen, voor je hier mag posten moet je eerst wel even een vragenlijst invullen.
vraag 1: wat vind je van d4v1d?
vraag 2: ben je wel een beetje lekker?
vraag 3: hoe lang is Jasmijns snor
A: stoppels
B: Harde haren van zo'n 1-2 cm
C: Geen idee, dat zie je niet onder die burka
vraag 4: is jouw oma een beetje lekker?
Bonusvraag voor sp3c: heeft ze grote voeten en slaat ze vaak met slippers?
genoeg lettersquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:58 schreef Fylax het volgende:
sowieso is perseofnsiska een kloon van elfletterig
quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:29 schreef timmmmm het volgende:
Maarrehh persen, voor je hier mag posten moet je eerst wel even een vragenlijst invullen.
vraag 1: wat vind je van d4v1d?
vraag 2: ben je wel een beetje lekker?
vraag 3: hoe lang is Jasmijns snor
A: stoppels
B: Harde haren van zo'n 1-2 cm
C: Geen idee, dat zie je niet onder die burka
vraag 4: is jouw oma een beetje lekker?
Bonusvraag voor sp3c: heeft ze grote voeten en slaat ze vaak met slippers?
Toch vind ik dat je het wel wat vaker mag doen.quote:
teveel gedoe.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch vind ik dat je het wel wat vaker mag doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |