jcgodquote:
Ja zo lust ik er nog wel een paar, het is dus nooit vast te stellen.quote:Op maandag 25 juli 2016 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jawelwant wat ik net al zei, als kennis echt doorslaggevend is dan komt dat vaak omdat de andere determinanten al gunstig zijn
quote:Op maandag 25 juli 2016 17:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er nog wel een paar, het is dus nooit vast te stellen.
Het ging om of je wel of niet voor kinderarbeid zou zijn, daarin is kennis dus cruciaal.quote:Op maandag 25 juli 2016 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daarbij zie je al dat het niet om kennis alleen gaat
Jammer dat inso het mistquote:Op maandag 25 juli 2016 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een inhoudelijke gesprekken worden hier ineens gevoerd.
kennis is een voorwaarde, maar niet doorslaggevend.quote:Op maandag 25 juli 2016 17:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het ging om of je wel of niet voor kinderarbeid zou zijn, daarin is kennis dus cruciaal.
lekker gewerkt?quote:
Dat laatste was niet het geval in dit voorbeeld.quote:Op maandag 25 juli 2016 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kennis is een voorwaarde, maar niet doorslaggevend.
Als die determinanten die ik net allemaal opnoemde negatief zijn, gaat niemand die kleren kopen.
Als alleen al self-efficacy kut was (dus iemand is er NIET van overtuigd dat een kinderarbied-vrij shirtje kopen ook maar een beetje effect heeft) waarom zou diegene het dan kopen?
jawel, als iemand denkt 'het maakt echt niet uit of ik dit shirtje koop, gaat kinderarbied echt niet meer van worden hoor, dus ik koop het gewoon voor die twee euro' ?quote:Op maandag 25 juli 2016 17:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat laatste was niet het geval in dit voorbeeld.
Ja dat is natuurlijk ook zo. Maar het ging om het principe.quote:Op maandag 25 juli 2016 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jawel, als iemand denkt 'het maakt echt niet uit of ik dit shirtje koop, gaat kinderarbied echt niet meer van worden hoor, dus ik koop het gewoon voor die twee euro' ?
ja, mja.quote:Op maandag 25 juli 2016 17:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk ook zo. Maar het ging om het principe.
Wel lekker dan jaquote:Op maandag 25 juli 2016 17:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja ging wel opzich wel rustig nu met vakanties
Hoe is het met jou
Stel je zou weten of het verschil maakt of niet, en of het goed zou zijn of niet om een shirtje te kopen, dan kan je dus een goede afweging maken die gebaseerd is op feiten.quote:Op maandag 25 juli 2016 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, mja.
Het is wel lastig, je gaat er ook van uit dat kennis genoeg zou moeten zijn he![]()
ja, als je het nog steeds over dat tshirt automaatje hebt. Daar zullen weinig mensen een shirt kopen ja. Daar worden mensen ook herinnerd aan het effect blabla (je ziet direct het effect)quote:Op maandag 25 juli 2016 17:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Stel je zou weten of het verschil maakt of niet, en of het goed zou zijn of niet om een shirtje te kopen, dan kan je dus een goede afweging maken die gebaseerd is op feiten.
Ja, omdat er geen zielig plaatje bij staat en er niet listig op het gevoel wordt ingespeeld.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:00 schreef Crack_ het volgende:
- Bij die specifieke automaat zullen mensen geen shirtje kopen
- Mensen kopen met gemak shirtjes gemaakt van kinderarbeid, zelfs als ze het weten (want bijna iedereen weet dit al)
neequote:Op maandag 25 juli 2016 18:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, omdat er geen zielig plaatje bij staat en er niet listig op het gevoel wordt ingespeeld.
leuk hoor veel plezierquote:Op maandag 25 juli 2016 17:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Wel lekker dan ja
Gaat goed hoorvanavond even met een vriendin wat drinken die ik al een tijd niet heb gezien
dankjequote:Op maandag 25 juli 2016 18:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
leuk hoor veel plezier
Komt die uit arnhem
oh je ziet hem welquote:
Je ging toch naar je ouders?quote:Op maandag 25 juli 2016 19:08 schreef supersof het volgende:
Onze wasmachine is kapot, dus moet met de was nu naar een vriendinbalen
Nee daar ben ik pas vanaf zondagquote:
Nee, want die is dan op vakantie en ik kan dat prima zelf.quote:
Ja duh, maar op z'n tijd een tas meenemen vind ik geen probleem. Ik haat de was doen.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:22 schreef supersof het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken om mijn was elk weekend bij mijn ouders te moeten doen. Veel beter dat we hier gewoon een wasmachine hebben
jaaa chilllllquote:Op maandag 25 juli 2016 19:22 schreef supersof het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken om mijn was elk weekend bij mijn ouders te moeten doen. Veel beter dat we hier gewoon een wasmachine hebben
wat vind je leuk aan de was doen dan?quote:Op maandag 25 juli 2016 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, want die is dan op vakantie en ik kan dat prima zelf.
En ik vind de was doen ook leukdus is niet erg
Sowieso dat je dat dan helemaal moet tillen daarheenquote:Op maandag 25 juli 2016 19:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja duh, maar op z'n tijd een tas meenemen vind ik geen probleem. Ik haat de was doen.
gainzquote:Op maandag 25 juli 2016 19:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Sowieso dat je dat dan helemaal moet tillen daarheen![]()
![]()
Op kleur sorteren, kijken welke was eerst, dat de was lekker ruikt als je het eruit haalt, mooi ophangen, de kamer die dan lekker ruikt, dan weer mooi opvouwen en dat je dan weer schone kleren hebtquote:Op maandag 25 juli 2016 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat vind je leuk aan de was doen dan?
vermoeiendquote:
oh dat opvouwen vind ik altijd zo kutquote:Op maandag 25 juli 2016 19:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Op kleur sorteren, kijken welke was eerst, dat de was lekker ruikt als je het eruit haalt, mooi ophangen, de kamer die dan lekker ruikt, dan weer mooi opvouwen en dat je dan weer schone kleren hebt
Oh ja ik kan dat wel mooi en goed dus dat vind ik leukquote:Op maandag 25 juli 2016 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
oh dat opvouwen vind ik altijd zo kut
Ik ben daar heel laks mee dan. Gewoon heel scheef opvouwen en vind het wel snel prima.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja ik kan dat wel mooi en goed dus dat vind ik leuk
Goede eigenschap voor een vrouw wel.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja ik kan dat wel mooi en goed dus dat vind ik leuk
Stofzuigen vind ik wel chill vaak. Gewoon alle viezigheid weg.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:30 schreef supersof het volgende:
ik vind stofzuigen alleen niet leuk dus dat mag mijn man doen. en het vuilnis ook
smooth hoor JRquote:Op maandag 25 juli 2016 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stofzuigen vind ik wel chill vaak. Gewoon alle viezigheid weg.
vuilnis vind ik ook echt mannending, en strijken voor vrouwenquote:Op maandag 25 juli 2016 19:30 schreef supersof het volgende:
ik vind stofzuigen alleen niet leuk dus dat mag mijn man doen. en het vuilnis ook
Ik strijk nooit.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vuilnis vind ik ook echt mannending, en strijken voor vrouwen
weet niet waarom
quote:Op maandag 25 juli 2016 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vuilnis vind ik ook echt mannending, en strijken voor vrouwen
weet niet waarom
ik ook nietquote:
ja ik ook niet, maar ik zie altijd enkel vrouwen dat doenquote:Op maandag 25 juli 2016 19:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind strijken niet per se een vrouwen ding.
Mijn moeder strijkt alleen mijn vaders overhemden en ik echt niks
Pets tussen de ogen zal je bedoelen.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms moet je met je hand over je hart strijken.
gregor doet het en masch nietquote:Op maandag 25 juli 2016 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik ook niet, maar ik zie altijd enkel vrouwen dat doen
ik moet vaak gapen van dat kerkmuziekquote:Op maandag 25 juli 2016 19:36 schreef JimmyDean het volgende:
Niemand waardeert mijn muziekJammer dat Inso er niet is.
Beetje cultuur is goed voor je.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet vaak gapen van dat kerkmuziek
saaie cultuurquote:
ik ben bang voor geestenquote:
Nee, jij wel?quote:
Ik ook niet per se, maar vind de gedachte engquote:
Waarom? Ik heb er geen last van.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ook niet per se, maar vind de gedachte eng
Vooral door die enge films waarbij ze contact krijgen met van die kwade geesten enzoquote:
Dus je gelooft er toch in?quote:Op maandag 25 juli 2016 19:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Vooral door die enge films waarbij ze contact krijgen met van die kwade geesten enzoEn vroeger was ik er al bang voor omdat ik met vriendinnen van die programma's keek dat zo'n vrouw met geesten praatte.
Nee ik weet dat het niet echt is, maar soms vergeet ik dat en ben ik wel bang in het donker en dat er iemand achter me staat of in de hoek.quote:
lol, gewoon klappen.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik weet dat het niet echt is, maar soms vergeet ik dat en ben ik wel bang in het donker en dat er iemand achter me staat of in de hoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |