oh je ziet hem welquote:
Je ging toch naar je ouders?quote:Op maandag 25 juli 2016 19:08 schreef supersof het volgende:
Onze wasmachine is kapot, dus moet met de was nu naar een vriendinbalen
Nee daar ben ik pas vanaf zondagquote:
Nee, want die is dan op vakantie en ik kan dat prima zelf.quote:
Ja duh, maar op z'n tijd een tas meenemen vind ik geen probleem. Ik haat de was doen.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:22 schreef supersof het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken om mijn was elk weekend bij mijn ouders te moeten doen. Veel beter dat we hier gewoon een wasmachine hebben
jaaa chilllllquote:Op maandag 25 juli 2016 19:22 schreef supersof het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken om mijn was elk weekend bij mijn ouders te moeten doen. Veel beter dat we hier gewoon een wasmachine hebben
wat vind je leuk aan de was doen dan?quote:Op maandag 25 juli 2016 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, want die is dan op vakantie en ik kan dat prima zelf.
En ik vind de was doen ook leukdus is niet erg
Sowieso dat je dat dan helemaal moet tillen daarheenquote:Op maandag 25 juli 2016 19:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja duh, maar op z'n tijd een tas meenemen vind ik geen probleem. Ik haat de was doen.
gainzquote:Op maandag 25 juli 2016 19:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Sowieso dat je dat dan helemaal moet tillen daarheen![]()
![]()
Op kleur sorteren, kijken welke was eerst, dat de was lekker ruikt als je het eruit haalt, mooi ophangen, de kamer die dan lekker ruikt, dan weer mooi opvouwen en dat je dan weer schone kleren hebtquote:Op maandag 25 juli 2016 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat vind je leuk aan de was doen dan?
vermoeiendquote:
oh dat opvouwen vind ik altijd zo kutquote:Op maandag 25 juli 2016 19:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Op kleur sorteren, kijken welke was eerst, dat de was lekker ruikt als je het eruit haalt, mooi ophangen, de kamer die dan lekker ruikt, dan weer mooi opvouwen en dat je dan weer schone kleren hebt
Oh ja ik kan dat wel mooi en goed dus dat vind ik leukquote:Op maandag 25 juli 2016 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
oh dat opvouwen vind ik altijd zo kut
Ik ben daar heel laks mee dan. Gewoon heel scheef opvouwen en vind het wel snel prima.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja ik kan dat wel mooi en goed dus dat vind ik leuk
Goede eigenschap voor een vrouw wel.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja ik kan dat wel mooi en goed dus dat vind ik leuk
Stofzuigen vind ik wel chill vaak. Gewoon alle viezigheid weg.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:30 schreef supersof het volgende:
ik vind stofzuigen alleen niet leuk dus dat mag mijn man doen. en het vuilnis ook
smooth hoor JRquote:Op maandag 25 juli 2016 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stofzuigen vind ik wel chill vaak. Gewoon alle viezigheid weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |