jcgodquote:
Ja zo lust ik er nog wel een paar, het is dus nooit vast te stellen.quote:Op maandag 25 juli 2016 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jawelwant wat ik net al zei, als kennis echt doorslaggevend is dan komt dat vaak omdat de andere determinanten al gunstig zijn
quote:Op maandag 25 juli 2016 17:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er nog wel een paar, het is dus nooit vast te stellen.
Het ging om of je wel of niet voor kinderarbeid zou zijn, daarin is kennis dus cruciaal.quote:Op maandag 25 juli 2016 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daarbij zie je al dat het niet om kennis alleen gaat
Jammer dat inso het mistquote:Op maandag 25 juli 2016 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een inhoudelijke gesprekken worden hier ineens gevoerd.
kennis is een voorwaarde, maar niet doorslaggevend.quote:Op maandag 25 juli 2016 17:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het ging om of je wel of niet voor kinderarbeid zou zijn, daarin is kennis dus cruciaal.
lekker gewerkt?quote:
Dat laatste was niet het geval in dit voorbeeld.quote:Op maandag 25 juli 2016 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kennis is een voorwaarde, maar niet doorslaggevend.
Als die determinanten die ik net allemaal opnoemde negatief zijn, gaat niemand die kleren kopen.
Als alleen al self-efficacy kut was (dus iemand is er NIET van overtuigd dat een kinderarbied-vrij shirtje kopen ook maar een beetje effect heeft) waarom zou diegene het dan kopen?
jawel, als iemand denkt 'het maakt echt niet uit of ik dit shirtje koop, gaat kinderarbied echt niet meer van worden hoor, dus ik koop het gewoon voor die twee euro' ?quote:Op maandag 25 juli 2016 17:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat laatste was niet het geval in dit voorbeeld.
Ja dat is natuurlijk ook zo. Maar het ging om het principe.quote:Op maandag 25 juli 2016 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jawel, als iemand denkt 'het maakt echt niet uit of ik dit shirtje koop, gaat kinderarbied echt niet meer van worden hoor, dus ik koop het gewoon voor die twee euro' ?
ja, mja.quote:Op maandag 25 juli 2016 17:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk ook zo. Maar het ging om het principe.
Wel lekker dan jaquote:Op maandag 25 juli 2016 17:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja ging wel opzich wel rustig nu met vakanties
Hoe is het met jou
Stel je zou weten of het verschil maakt of niet, en of het goed zou zijn of niet om een shirtje te kopen, dan kan je dus een goede afweging maken die gebaseerd is op feiten.quote:Op maandag 25 juli 2016 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, mja.
Het is wel lastig, je gaat er ook van uit dat kennis genoeg zou moeten zijn he![]()
ja, als je het nog steeds over dat tshirt automaatje hebt. Daar zullen weinig mensen een shirt kopen ja. Daar worden mensen ook herinnerd aan het effect blabla (je ziet direct het effect)quote:Op maandag 25 juli 2016 17:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Stel je zou weten of het verschil maakt of niet, en of het goed zou zijn of niet om een shirtje te kopen, dan kan je dus een goede afweging maken die gebaseerd is op feiten.
Ja, omdat er geen zielig plaatje bij staat en er niet listig op het gevoel wordt ingespeeld.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:00 schreef Crack_ het volgende:
- Bij die specifieke automaat zullen mensen geen shirtje kopen
- Mensen kopen met gemak shirtjes gemaakt van kinderarbeid, zelfs als ze het weten (want bijna iedereen weet dit al)
neequote:Op maandag 25 juli 2016 18:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, omdat er geen zielig plaatje bij staat en er niet listig op het gevoel wordt ingespeeld.
leuk hoor veel plezierquote:Op maandag 25 juli 2016 17:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Wel lekker dan ja
Gaat goed hoorvanavond even met een vriendin wat drinken die ik al een tijd niet heb gezien
dankjequote:Op maandag 25 juli 2016 18:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
leuk hoor veel plezier
Komt die uit arnhem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |