ISIS heeft niks met lone gunmen te maken he, dat is terrorisme.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Ongelooflijk dat men over het algemeen nog steeds gelooft dat die zogenaamde lone wolves uit zichzelf gehandeld hebben of uit naam van ISIS, dat is pas waanzin
Het is allemaal niet zwart-wit hé. Ik ga er ook wel vanuit dat er een x-aantal/percentage 'gepushed' zijn. Maar dat soort mensen kunnen alleen maar gepushed worden als ze wel al in het proces zijn om te vereenzamen en dus 'kneedbaar' zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Ongelooflijk dat men over het algemeen nog steeds gelooft dat die zogenaamde lone wolves uit zichzelf gehandeld hebben of uit naam van ISIS, dat is pas waanzin
Wanneer dringt het tot je -nee- door dat IS/ISIS/ISIL een CIA,Washington, Obama fabricated bullshit is.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:06 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
ISIS heeft niks met lone gunmen te maken he, dat is terrorisme.
Maar blijkbaar weet jij meer erover te vertellen? Ben benieuwd.Wat is het dan wel volgens jou?
En dat moet dus ondersteboven, dus het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wanneer dringt het tot je door dat IS/ISIS/ISIL een CIA,Washington, Obama fabricated bullshit is.
Exactemundo.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wanneer dringt het tot je -nee- door dat IS/ISIS/ISIL een CIA,Washington, Obama fabricated bullshit is.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wanneer dringt het tot je -nee- door dat IS/ISIS/ISIL een CIA,Washington, Obama fabricated bullshit is.
Het heeft sowieso niets met dit topic te maken.quote:
En voila de rede dat opeens `lone wolf´ imbecielen actief worden (in Duitsland) .quote:
Germany Admits "Islamist Terror Has Arrived" As It Prepares To Deploy Army In "Crisis" Situations
In July, Germany approved its new military roadmap, the White Paper, which allows for the use of the German army inside the country in cases of large-scale terror attacks.
Officials in Germany are now also pushing for greater controls and screenings for asylum seekers. “We need to know who is in our country,” Seehofer said on Tuesday, insisting that the authorities should now consider various ways dealing with refugees that commit crimes.
http://www.zerohedge.com/(...)my-crisis-situations
Clinton wordt al ingewerkt. Trump ontsnapt de dans tot nu toe, vreemd genoeg.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:18 schreef ems. het volgende:
Zondebok ObamaArme dude heeft zoveel te verduren van zwakzinnige internetters. Zal wel blij zijn dat zometeen iemand anders het stokje weer overneemt om als doelwit te dienen.
Dat is ook een interessante invalshoek. Ik denk dat het wel aantoonbaar is dat deze groep daders ook wel beter te manipuleren is dan anderen inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is allemaal niet zwart-wit hé. Ik ga er ook wel vanuit dat er een x-aantal/percentage 'gepushed' zijn. Maar dat soort mensen kunnen alleen maar gepushed worden als ze wel al in het proces zijn om te vereenzamen en dus 'kneedbaar' zijn.
En anderen hebben geen 'push' nodig en doen de gekte helemaal zelf.
Tja. Ik kan niet in de keuken kijken van de geheimere diensten of organisaties maar je hebt natuurlijk koningen van manipulatie. Ontevreden/bozige mensen hebben misschien gewoon een richting nodig om boos op te zijn en het zal eventueel een schot hagel blijven en nooit een precisie instrument. Of een menselijk variant van een bermbom. zeg maar. Het kan zomaar zijn dat de verkeerde aangevallen wordt. Als je ooit de 'light' variant wil kijken: (T)ERROR (2015) - IMDbquote:Op donderdag 28 juli 2016 13:25 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat is ook een interessante invalshoek. Ik denk dat het wel aantoonbaar is dat deze groep daders ook wel beter te manipuleren is dan anderen inderdaad.
Alleen, hoe stuur je een daad zo dat jouw motief wordt "geholpen"? Dat maakt het wat lastiger in de praktijk.
Dan ga je eigenlijk toch weer richting tactieken die meer door IS worden gebruikt. Het manipuleren van zwakkeren om aanslagen in naam van X te plegen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Tja. Ik kan niet in de keuken kijken van de geheimere diensten of organisaties maar je hebt natuurlijk koningen van manipulatie. Ontevreden/bozige mensen hebben misschien gewoon een richting nodig om boos op te zijn en het zal eventueel een schot hagel blijven en nooit een precisie instrument. Of een menselijk variant van een bermbom. zeg maar. Het kan zomaar zijn dat de verkeerde aangevallen wordt. Als je ooit de 'light' variant wil kijken: (T)ERROR (2015) - IMDb
Geen hoog cijfer, bizar genoeg maar echt ellendig om te beseffen dat dit soort mensen bestaan en aangestuurd worden door de FBI. Nu is het 'enkel' voor entrapment. Maar waarom zouden minder legitieme groepen het entrapment gedeelte niet gewoon laten en iemand de overtuiging uit laten voeren? Het lijkt mij mateloos interessant om te zien of bijvoorbeeld die Orlando shooter de maanden voor zijn moordpartij opeens nieuwe 'vriendjes' had oid.
Mja, ik denk dat 'we' redelijk blind zijn voor de zaken die (elementen in) onze cultuur ook doen die het daglicht niet kunnen verdragen. Waarschijnlijk als je ooit een moment hebt van alwetendheid (kan niet maar toch) dat je dan best droevig wordt dat het morele overwicht wat het westen zegt te hebben gewoon niet bestaand is.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:08 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dan ga je eigenlijk toch weer richting tactieken die meer door IS worden gebruikt. Het manipuleren van zwakkeren om aanslagen in naam van X te plegen.
Nee, die knakker deed het met goedkeuring van de FBI. Niets 'rogue' aan. Maar de persoon was wel net even ver genoeg verwijderd van de organisatie dat men kon claimen er niets mee te maken te hebben.quote:Ik zal eens kijken naar wat je gelinkt heb.
Ik vind de website zelf behoorlijk irritant maar bedoel je misschien dit soort figuren meer?
http://listverse.com/2013/12/22/10-rogue-spies-in-history/
Klinkt als een interessante docu. Is ie 100% waarheidsgetrouw?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat 'we' redelijk blind zijn voor de zaken die (elementen in) onze cultuur ook doen die het daglicht niet kunnen verdragen. Waarschijnlijk als je ooit een moment hebt van alwetendheid (kan niet maar toch) dat je dan best droevig wordt dat het morele overwicht wat het westen zegt te hebben gewoon niet bestaand is.
[..]
Nee, die knakker deed het met goedkeuring van de FBI. Niets 'rogue' aan. Maar de persoon was wel net even ver genoeg verwijderd van de organisatie dat men kon claimen er niets mee te maken te hebben.
Clinton wordt klaargemaakt voor de doodstraf met haar misdadige malversaties.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Clinton wordt al ingewerkt. Trump ontsnapt de dans tot nu toe, vreemd genoeg.
Manchurianquote:Op donderdag 28 juli 2016 13:25 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat is ook een interessante invalshoek. Ik denk dat het wel aantoonbaar is dat deze groep daders ook wel beter te manipuleren is dan anderen inderdaad.
Alleen, hoe stuur je een daad zo dat jouw motief wordt "geholpen"? Dat maakt het wat lastiger in de praktijk.
Is dit ook weer andersom, of bedoel je dit wel echt? En als dat laatste het geval is, is dat dan andersom?quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Clinton wordt klaargemaakt voor de doodstraf met haar misdadige malversaties.
Als die tyfyshoer president wordt kan er maar beter een meteorietinslag plaats vinden.
IS heeft alles met loneguns te maken. Dankzij IS is er nu een klimaat geschapen waarin iedere mislukte mongool op z'n zolderkamer, die de maatschappij de schuld geeft van zijn falen, nu een legitimatie heeft om het ergste te doen wat je als mens kunt doen. IS is een organisatie die zulke verderfelijkheid aanmoedigt en zich juist richt op de lonewolfs. Juist dát is de ultieme rottende invloed die IS nu de wereld in helpt en waardoor het hek van de dam is!quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:06 schreef ChrisCarter het volgende:
ISIS heeft niks met lone gunmen te maken he, dat is terrorisme.
Maar blijkbaar weet jij meer erover te vertellen? Ben benieuwd. Wat is het dan wel volgens jou?
ik denk dat het al jaren geleden sleepercells zijn geworden.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:45 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
IS heeft alles met loneguns te maken. Dankzij IS is er nu een klimaat geschapen waarin iedere mislukte mongool op z'n zolderkamer, die de maatschappij de schuld geeft van zijn falen, nu een legitimatie heeft om het ergste te doen wat je als mens kunt doen. IS is een organisatie die zulke verderfelijkheid aanmoedigt en zich juist richt op de lonewolfs. Juist dát is de ultieme rottende invloed die IS nu de wereld in helpt en waardoor het hek van de dam is!
Het ergste wat je kunt doen? En wat dacht je van al die onschuldige kinderen en mensen die in het MO zijn omgekomen door de jarenlange oorlogen in dat gebied en de aanvallen van drones dan?quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:45 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
IS heeft alles met loneguns te maken. Dankzij IS is er nu een klimaat geschapen waarin iedere mislukte mongool op z'n zolderkamer, die de maatschappij de schuld geeft van zijn falen, nu een legitimatie heeft om het ergste te doen wat je als mens kunt doen. IS is een organisatie die zulke verderfelijkheid aanmoedigt en zich juist richt op de lonewolfs. Juist dát is de ultieme rottende invloed die IS nu de wereld in helpt en waardoor het hek van de dam is!
Bekentenissen van een economische huurmoordenaarquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:41 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Klinkt als een interessante docu. Is ie 100% waarheidsgetrouw?
Doet me denken aan het script van Splinter Cell: Double Agent. Game waarin je voor de geheime dienst werkt en infiltreert bij domestic terror groep. Moet je beide partijen dus "te vriend" houden dus ook meewerken aan aanslagen enzo... Vanavond eens opzetten dat (T)Error.
Zoals verwacht gooien de Duitsers games ook in het beklaagdenbankje als het om de shooting in Munchen gaat. Nog zo'n doodgeslagen paard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |