Ik heb liever dat een ploeg wint die weten wat voetbal inhoudt dan een ploeg te zien winnen die wil meedoen om de titel met figuren als Kuyt, Karsdorp, Nelom. Nee, dan geniet ik liever van een middenveld met Guardado, Pröpper en Hendrix. Maar jij mag je mening hebben.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:39 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dit was niet serieus natuurlijk, maar ik hoop toch wel een beetje dat Feyenoord wint
quote:Op zondag 31 juli 2016 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat een ploeg wint die weten wat voetbal inhoudt dan een ploeg te zien winnen die wil meedoen om de titel met figuren als Kuyt, Karsdorp, Nelom. Nee, dan geniet ik liever van een middenveld met Guardado, Pröpper en Hendrix. Maar jij mag je mening hebben.
Jij bent nooit voor de underdog?quote:Op zondag 31 juli 2016 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat een ploeg wint die weten wat voetbal inhoudt dan een ploeg te zien winnen die wil meedoen om de titel met figuren als Kuyt, Karsdorp, Nelom. Nee, dan geniet ik liever van een middenveld met Guardado, Pröpper en Hendrix. Maar jij mag je mening hebben.
Wat bedoel je met zwart ? Hoe vaak is Feyenoord kampioen geweest en hoe vaak Feyenoord de laatste 30 jaar ? Je kunt nog zoveel cultuur hebben, wat dat ook is, als je niet presteert, blij je in die cultuur van lang verleden hangen. Gezellig de oude Kuip als heilig verklaren in de stromende regen.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:35 schreef Brammess het volgende:
Hoop dat Feyenoord deze wint en dat het de start is van de ondergang van het zwarte, cultuurloze, provincieclubje uit Eindhoven.
Maar jij mag je mening hebben.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[quote]Op zondag 31 juli 2016 15:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Precies.
quote:Op zondag 31 juli 2016 15:54 schreef Anoonumos het volgende:
Het is maar een supercupje rustig joh lagaan
Gescheiden. 1500 van PSV en 5500 van Feyenoord. De rest is weggegeven en zit door elkaar.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:58 schreef Brammess het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het met de fan verdeling zit? Ene kant Feyenoord fans andere kant PSV net als bij de bekerfinale? Of gewoon door elkaar
Lekkere verdelingquote:Op zondag 31 juli 2016 16:04 schreef Oldground het volgende:
[..]
Gescheiden. 1500 van PSV en 5500 van Feyenoord. De rest is weggegeven en zit door elkaar.
quote:Op zondag 31 juli 2016 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je toetsenbord protesteert, misschien moet je weer even tot rust komen.
Dan kijkt alleen niemand want dan is de echte sport in Brazilië in volle gang.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:13 schreef opperkleurder het volgende:
Deze wedstrijd boeit niemand. Het voetbalseizoen begint pas echt komende zaterdag 18.30.
Dan kijken we hoe Wout Froome de wegrit gaat winnen.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kijkt alleen niemand want dan is de echte sport in Brazilië in volle gang.
Bouke Bokkemaquote:Op zondag 31 juli 2016 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kijken we hoe Wout Froome de wegrit gaat winnen.
"Tquote:
Het voetbalseizoen is al lang begonnen met voorronde CL en EL.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:13 schreef opperkleurder het volgende:
Deze wedstrijd boeit niemand. Het voetbalseizoen begint pas echt komende zaterdag 18.30.
Wat liefquote:Op zondag 31 juli 2016 16:50 schreef Karina het volgende:
Ik ga wel kijken maar ik weet niet voor wie ik moet zijn... PSV dan maar denk ik.
Ohja, laten we doen alsof het niet door mij komt.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach Geo is ook voor PSVvandaar ook een beetje.
MIJN INTERNET KNALDE ER NET UIT MANquote:Op zondag 31 juli 2016 16:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom zie ik alle reacties van Tong nog staan? Dan heeft het verwijderen van onze posts ook weinig zin.
OK davy het is ook vanwege jou.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ohja, laten we doen alsof het niet door mij komt.
Nou nou, het was maar een vraagquote:Op zondag 31 juli 2016 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MIJN INTERNET KNALDE ER NET UIT MAN
Ik zit op een plek waar internet onvoorspelbaar kan zijn, dus als je me langer dan tien minuten mist..quote:
Ben je aan het kamperen?quote:Op zondag 31 juli 2016 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit op een plek waar internet onvoorspelbaar kan zijn, dus als je me langer dan tien minuten mist..
Wie is Geo, ben je niet meer single en op zoekquote:Op zondag 31 juli 2016 16:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach Geo is ook voor PSVvandaar ook een beetje.
Geo4kant ken je toch wel man? En hij is zelf ook bezet hoor.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wie is Geo, ben je niet meer single en op zoek
Je bent dichtbij, maar het is niet de Wallen. Je gokt een uur in de wind maar ik geef het antwoord niet.quote:
Schaamteloos toegeven op fok te zitten als je een hoer bezoekt. Lekker hoor.quote:Op zondag 31 juli 2016 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent dichtbij, maar het is niet de Wallen. Je gokt een uur in de wind maar ik geef het antwoord niet.
Persoonlijk zou ik altijd voor die blonde gaan met brilletje. Zien er ondeugend uit.quote:Op zondag 31 juli 2016 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent dichtbij, maar het is niet de Wallen. Je gokt een uur in de wind maar ik geef het antwoord niet.
Smakeloos dat je op dit verhaal hint: http://www.rtlnieuws.nl/g(...)r-was-doodongelukkigquote:Op zondag 31 juli 2016 17:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik altijd voor die blonde gaan met brilletje. Zien er ondeugend uit.
Wat was jouw voorkeur net?
Daar zou ik mijn hond nog vanaf halen, dus goed dat ze niet meer aan seks doet.quote:Op zondag 31 juli 2016 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smakeloos dat je op dit verhaal hint: http://www.rtlnieuws.nl/g(...)r-was-doodongelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |