jij deelt toch ook van alles met mensen?quote:Op maandag 25 juli 2016 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dan vinden ze zichzelf dus wel interessant.
Als je je leven niet interessant vind ga je het niet filmen en delen.
Het is niet negatief ofzoquote:Op maandag 25 juli 2016 15:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oke dat kan. Beetje out of the box denken is ook wat waard vind ik.
Dat elke dag filmen is het belangrijke verschil.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:13 schreef Sked het volgende:
[..]
jij deelt toch ook van alles met mensen?
je filmt het alleen niet
Je kan behoorlijk wat op youtube vinden. En ik heb nu eenmaal een uitgebreide set interesses.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is niet negatief ofzo
Maar ik wist niet eens dat je zulke dingen op youtube kan vinden, laat staan dat een twintiger er naar zou luisteren
Dan zijn autobiografien ook niks dus?quote:Op maandag 25 juli 2016 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat elke dag filmen is het belangrijke verschil.
hoezo?quote:Op maandag 25 juli 2016 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat elke dag filmen is het belangrijke verschil.
ja, maar dat kun je ook al zeggen van fokquote:Op maandag 25 juli 2016 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dan vinden ze zichzelf dus wel interessant.
Als je je leven niet interessant vind ga je het niet filmen en delen.
ik nietquote:Op maandag 25 juli 2016 15:20 schreef supersof het volgende:
Zouden jullie beroemd willen zijn? ik wel
Nee, wel rijk.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:20 schreef supersof het volgende:
ja oke het gaat me dan ook vooral om het geld dat ik beroemd wil zijnquote:
Zou wel graag een mooi landhuis in Surrey willen hebben met een grote bibliotheek en nooit meer hoeven te werken.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke het gaat me dan ook vooral om het geld dat ik beroemd wil zijn
Dan lees ik het alleen over mensen die echt interessant zijn.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan zijn autobiografien ook niks dus?
Het komt wel vaak langs, dus in een bepaalde mate wordt het wel opgedrongen.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:16 schreef Sked het volgende:
[..]
hoezo?
als mensen dat leuk vinden en het me niet opdringen, who cares
Valt wel mee, hier op FOK! is het veel vaker gewoon een gesprek waarin je die dingen uitwisselt. Het is niet dat het van één kant komt.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar dat kun je ook al zeggen van fok
als je je zelf niet interessant vind dan hou je je mond wel want hoezo denk je dat wij jouw posts interessant vinden
gaat niet echt ergens over dan
je hoeft nu toch ook niet te kijken als je niet wilquote:Op maandag 25 juli 2016 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan lees ik het alleen over mensen die echt interessant zijn.
Niet gewoon normale studenten die zichzelf filmen.
[..]
Het komt wel vaak langs, dus in een bepaalde mate wordt het wel opgedrongen.
Staat wel altijd op de frontpage van youtube.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:23 schreef supersof het volgende:
[..]
je hoeft nu toch ook niet te kijken als je niet wil
Nee voor geen goud, kan je niet eens meer anoniem in de stad wat kopen. Telkens op de foto moeten.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:20 schreef supersof het volgende:
Oh, denk wel dat ik dan gewoon in Nederland blijf. Tenzij ik mijn familie mee kan nemen nar het buitenlandquote:Op maandag 25 juli 2016 15:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou wel graag een mooi landhuis in Surrey willen hebben met een grote bibliotheek en nooit meer hoeven te werken.
Die boeken zie je ook in de winkel of op reclamesquote:Op maandag 25 juli 2016 15:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Staat wel altijd op de frontpage van youtube.
Ik kijk het ook niet, maar vind het wel irritant dat er zoveel om gehyped wordt. Het zijn maar gewoon willekeurige mensen die niks bijzonders zijn, maar dan wel de aandacht krijgen alsof ze dat wel zijnquote:Op maandag 25 juli 2016 15:23 schreef supersof het volgende:
[..]
je hoeft nu toch ook niet te kijken als je niet wil
Surrey en Oxfordshire zijn de beste Counties om te wonen in het VK, mocht je ooit die kant op willen en geld hebben.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, denk wel dat ik dan gewoon in Nederland blijf. Tenzij ik mijn familie mee kan nemen nar het buitenland
Die moet je specifiek gaan kopen though.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Die boeken zie je ook in de winkel of op reclames
die filmpjes moet je toch ook aan klikkenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die moet je specifiek gaan kopen though.
Al meermaals per ongeluk zo'n prankfilmpje aangeklikt.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:27 schreef supersof het volgende:
[..]
die filmpjes moet je toch ook aan klikken
dat ligt dan aan jouquote:Op maandag 25 juli 2016 15:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Al meermaals per ongeluk zo'n prankfilmpje aangeklikt.
Die namen ken ik zelfs.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:28 schreef Paxcon het volgende:
joeybravo snapking en armowasright zijn wel de aids van de nederlandse youtube
maar die zal wel niemand kennen
ja en al die kinderen als LaMelanie enzoquote:Op maandag 25 juli 2016 15:28 schreef Paxcon het volgende:
joeybravo snapking en armowasright zijn wel de aids van de nederlandse youtube
maar die zal wel niemand kennen
dat is ook zo'n idiootquote:Op maandag 25 juli 2016 15:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die namen ken ik zelfs.
Gewoon boef man.
oh ik vind haar broer nog redelijk leuke filmpjes somsquote:Op maandag 25 juli 2016 15:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en al die kinderen als LaMelanie enzo
maar wij zijn dan ook niet hun doelgroep, dus dit is hetzelfde als zeiken over kindeprogramma's op tv.
hahahaaquote:Op maandag 25 juli 2016 15:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh ik vind haar broer nog redelijk leuke filmpjes soms
maar als ik dan soms die reacties onder die videos zie komen daar echt kleuters op af
''like als je deze video zonder schoenen kijkt''
Dan kan je nog beter de pranks van OmgevallenFlat kijken.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:32 schreef Paxcon het volgende:
en al die kleuters geloven al die fake pranks ook... beetje treurig
maar wel goed cashen voor die mannen
heb laatst eens gekeken toen hij een filmpje zette hier maar het was niet om aan te glurenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je nog beter de pranks van OmgevallenFlat kijken.
Zak chips in iemands tas verstoppen.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb laatst eens gekeken toen hij een filmpje zette hier maar het was niet om aan te gluren
ohja dat is wel wat voor jouquote:Op maandag 25 juli 2016 15:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gio
https://www.youtube.com/user/GameplayWorldXL
dat is gewoon zielig iddquote:Op maandag 25 juli 2016 15:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb laatst eens gekeken toen hij een filmpje zette hier maar het was niet om aan te gluren
Doe, kom ik een keer een gastoptreden doen en over 17e eeuwse hymnes vertellen.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:36 schreef supersof het volgende:
zal ik gaan vloggen
misschien word ik dan ook beroemd
Ja leuk idee, dan ga ik elke keer een fokker een gastvlog laten opnemenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe, kom ik een keer een gastoptreden doen en over 17e eeuwse hymnes vertellen.
leuk dan wil ik ook wel een keertjequote:Op maandag 25 juli 2016 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja leuk idee, dan ga ik elke keer een fokker een gastvlog laten opnemen
Kan je dan op FP plaatsenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja leuk idee, dan ga ik elke keer een fokker een gastvlog laten opnemen
waar ga jij dan over vertellen?quote:
ik denk niet dat ik dan beroemd wordt, als ik fok als doelgroep hebquote:
Best grote doelgroep hoor, zie hoe veel fame Fylax al heeft bereikt.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik dan beroemd wordt, als ik fok als doelgroep heb
misschien over mijn coming outquote:
Maar ik vind het geen leuke doelgroep danquote:Op maandag 25 juli 2016 15:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Best grote doelgroep hoor, zie hoe veel fame Fylax al heeft bereikt.
Dat is een erg goed idee, leukquote:Op maandag 25 juli 2016 15:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien over mijn coming out
en dan zo'n titel ''BEN IK HOMO?! (GONE SEXUAL)''
dan krijgen we vast veel views en dus geld
Waarom?quote:Op maandag 25 juli 2016 15:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is een erg goed idee, leuk![]()
Ik heb alleen wat investeerders nodig
omdat ik geen geld heb voor een camera en softwarequote:
camera zit op je iphone en movie maker is gratiesquote:Op maandag 25 juli 2016 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik geen geld heb voor een camera en software
wij willen wel kwaliteitsvlogs natuurlijkquote:Op maandag 25 juli 2016 15:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
camera zit op je iphone en movie maker is graties
ik heb geen iphonequote:Op maandag 25 juli 2016 15:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
camera zit op je iphone en movie maker is graties
Dan gaat Pax toch een vlog doen als hij het zo goed weetquote:Op maandag 25 juli 2016 15:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb geen iphone
maar zoals pax zegt, kwaliteit moet wel goed zijn natuurlijk
hoe bedoel je waarderen?quote:Op maandag 25 juli 2016 15:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik had wel tijdje dat ik via facebook chat fimpjes stuurde en ook van alles praten en dingen doen enzo. Wat Boncolor zegt had ik toen ook al, je gaat dingen echt veel meer waarderen ofzo dunno
ja alles wat je hebt en weet niet.quote:
zou wel kijkenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:45 schreef supersof het volgende:
Ik denk trouwens dat ik nooit een vlog zou durven te uploaden hoor
Ik vind mezelf terug kijken echt niet leukquote:Op maandag 25 juli 2016 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja alles wat je hebt en weet niet.
Omdat je dan alles kan laten zien en dan deel je het met anderen en dan ja, zie je zelf ook vaak weer wat je hebt en door het terug te kijken en alleskan niet goed uitleggen, gewoon positiever
zie jij mij wel eens lopen voor je huis? Ik ben wekelijks bij de frietoloogquote:
patatoloog*quote:Op maandag 25 juli 2016 15:48 schreef supersof het volgende:
[..]
zie jij mij wel eens lopen voor je huis? Ik ben wekelijks bij de frietoloog
oh volgens mij niet, maar ik let echt totaal niet op verder wie of wat ik ziequote:Op maandag 25 juli 2016 15:48 schreef supersof het volgende:
[..]
zie jij mij wel eens lopen voor je huis? Ik ben wekelijks bij de frietoloog
Ik heb het wel eens overwogen, maar dan meer een kanaal waarin ik over interessante dingen vertel. Een beetje zoals dit: https://www.youtube.com/user/lindybeigequote:Op maandag 25 juli 2016 15:45 schreef supersof het volgende:
Ik denk trouwens dat ik nooit een vlog zou durven te uploaden hoor
oh ik kijk best vaak naar buitenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:50 schreef Sked het volgende:
[..]
oh volgens mij niet, maar ik let echt totaal niet op verder wie of wat ik zie
kost zoveel energie
hoezo niet?quote:Op maandag 25 juli 2016 15:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind mezelf terug kijken echt niet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |