he jammerquote:Op maandag 25 juli 2016 15:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Net toevallig als ik het land uit ben.
kijk je enzo's vlogs nu hij weer op vakantie is?quote:
neequote:Op maandag 25 juli 2016 15:04 schreef supersof het volgende:
[..]
kijk je enzo's vlogs nu hij weer op vakantie is?
quote:Op maandag 25 juli 2016 15:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
neeis het leuk?
heb vandaag wel boncolor gezien. Bonnie en Nick gingen een leuke kat aaien
ja best wel, maar kijk ze niet allemaal, alleen soms als ik me even verveel.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
neeis het leuk?
heb vandaag wel boncolor gezien. Bonnie en Nick gingen een leuke kat aaien
boncolor is wel een leuke hoorquote:Op maandag 25 juli 2016 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
vloggers
dat soort mensen moet je geen aandacht geven joh
ja ik ookquote:Op maandag 25 juli 2016 15:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ja best wel, maar kijk ze niet allemaal, alleen soms als ik me even verveel.
boncolor kijk ik elke ochtendzo leuk. Ik hoop dat ze een kitten gaan nemen
jaa ze wonen gewoon samenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
boncolor is wel een leuke hoor
[..]
ja ik ook
maar ze wonen samen toch? dat is me nog steeds niet helemaal duidelijk
Ik haat dat soort mensen die zichzelf zo interessant vinden dat ze zichzelf elke dag gaan filmen om te laten zien wat ze doen.quote:
Je hebt het niet eens gekekenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik haat dat soort mensen die zichzelf zo interessant vinden dat ze zichzelf elke dag gaan filmen om te laten zien wat ze doen.
bonnie is heel bescheiden hoorquote:Op maandag 25 juli 2016 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik haat dat soort mensen die zichzelf zo interessant vinden dat ze zichzelf elke dag gaan filmen om te laten zien wat ze doen.
ja ze is echt heel gewoonquote:
of mensen die hun leven helemaal niet zo interessant vinden maar het gewoon leuk vinden om te filmen en delen?quote:Op maandag 25 juli 2016 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij bent best apartquote:Op maandag 25 juli 2016 15:10 schreef JimmyDean het volgende:
Ik luister momenteel 17e eeuwse hymnes op Youtube, stuk leuker.
Jaa, ze vindt het editen ook gewoon leuk en mooie beelden maken enzo. ze heeft niet voor niks die dronequote:Op maandag 25 juli 2016 15:11 schreef Crack_ het volgende:
ik denk echt niet dat Boncolor zoiets heeft van mijn leven is veel interessanter of leuker dan de rest, maar echt gewoon, ik vind dit leuk om te doen klaar![]()
dan vinden ze zichzelf dus wel interessant.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of mensen die hun leven helemaal niet zo interessant vinden maar het gewoon leuk vinden om te filmen en delen?
En ze verdienen er geld mee. Het lijkt mij ook leuk om te doen
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |