Ja dat vind ik ook wel, had ik ook.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar doe het dan anders. Ga niet kei lang praten over dingen die ik niet eens meer weet. laat me gewoon gaan
je ziet bij mij heel goed als ik bijna moet huilen en ik zei telkens dat ik niet wist waar hij het over had. probeerde zo kortaf mogelijk te doen zodat hij het door zou hebbenquote:
Ja dat kan wel, maar misschien denkt hij alsnog wel van 'ja maar ik moet wel zeggen wat ze fout deed anders is het ook enkel kut'quote:Op maandag 25 juli 2016 12:08 schreef supersof het volgende:
[..]
je ziet bij mij heel goed als ik bijna moet huilen en ik zei telkens dat ik niet wist waar hij het over had. probeerde zo kortaf mogelijk te doen zodat hij het door zou hebben
Als ik de volgende keer weer niet haal ga ik gewoon huilen. Ik doe wel gewoon een dagje geen eyeliner op dan lolquote:Op maandag 25 juli 2016 12:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat kan wel, maar misschien denkt hij alsnog wel van 'ja maar ik moet wel zeggen wat ze fout deed anders is het ook enkel kut'
Ik vind dat niet echt gek. Zou het eerder gek vinden als ze niet zeiden wat je fout deed, ja wel kut dat ie het dan niet echt kan inperken zn verhaaltje maar ja verder.
Kun je het zelf niet aangeven?
Als ik niet met mensen wil praten doe ik altijd kortaf en het werkt gewoon altijd hoor. Dan hebben ze geen zin om met me te praten, precies wat ik dan wil.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:11 schreef Crack_ het volgende:
En ja kortaf mogelijk doen zodat hij het door zou hebben, ja ik zou dat echt nooit doen.
ja, is ook wel lastigquote:Op maandag 25 juli 2016 12:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Als ik de volgende keer weer niet haal ga ik gewoon huilen. Ik doe wel gewoon een dagje geen eyeliner op dan lol
Maar vind dat moeilijk om te zeggen tegen zo'n man.
behalve als t moet, zoals nuquote:Op maandag 25 juli 2016 12:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Als ik niet met mensen wil praten doe ik altijd kortaf en het werkt gewoon altijd hoor. Dan hebben ze geen zin om met me te praten, precies wat ik dan wil.
je mag 'maar' vier of vijf dunno ja vier dus keer examen doen bij cbr, daarna moet je naar dat andere dingquote:Op maandag 25 juli 2016 12:14 schreef Paxcon het volgende:
sof ga je daarna zo'n faalangstexamen doen? of hoe het ook heet
nee want ik doe het wel gewoon vriendelijkquote:Op maandag 25 juli 2016 12:14 schreef Crack_ het volgende:
En gaan mensen dan niet denken 'wat een kutwijf doe even normaal' oid?
ja dan moet ik naar een hotel ergens en vanaf daar rijdenquote:Op maandag 25 juli 2016 12:14 schreef Paxcon het volgende:
sof ga je daarna zo'n faalangstexamen doen? of hoe het ook heet
snap er niks van maar als het werktquote:Op maandag 25 juli 2016 12:14 schreef supersof het volgende:
[..]
nee want ik doe het wel gewoon vriendelijk
ja dat hotel vind ik zo raarquote:Op maandag 25 juli 2016 12:15 schreef supersof het volgende:
Op maandag 25 juli 2016 12:14 schreef Paxcon het volgende:
oh wut is dat dan verplicht?quote:Op maandag 25 juli 2016 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je mag 'maar' vier of vijf dunno ja vier dus keer examen doen bij cbr, daarna moet je naar dat andere ding
klinkt goedquote:Op maandag 25 juli 2016 12:20 schreef supersof het volgende:
[..]
https://www.cbr.nl/brochure/rijvaard910.pdf
Ik zeg alleen in welke week het is en ik zeg het tegen mijn ouders wel gewoonquote:Op maandag 25 juli 2016 12:28 schreef Paxcon het volgende:
vertel je het ook aan je omgeving enzo wanneer die datum is?
zou me alleen maar zenuwachtiger maken als iedereen me succes gaat wensen en dan allemaal mensen die willen weten hoe het ging
hij durfde niet met ons mee naar de zomerfeesten vorige weekquote:
dat is ook wel een langer stuk reizen natuurlijkquote:Op maandag 25 juli 2016 14:09 schreef supersof het volgende:
[..]
hij durfde niet met ons mee naar de zomerfeesten vorige week
misschien heeft hij toen samen met Mortaxx afgesproken en konden ze daardoor allebei nietquote:Op maandag 25 juli 2016 14:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is in friggin Noviomagusquote:Op maandag 25 juli 2016 14:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Crack en wp kwamen ook gewoonquote:Op maandag 25 juli 2016 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat is ook wel een langer stuk reizen natuurlijk
ik denk niet dat zij zouden afspreken samen of welquote:Op maandag 25 juli 2016 14:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien heeft hij toen samen met Mortaxx afgesproken en konden ze daardoor allebei niet
watquote:
hmm nee je hebt gelijkquote:Op maandag 25 juli 2016 14:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk niet dat zij zouden afspreken samen of wel
horoscopenquote:Op maandag 25 juli 2016 14:30 schreef supersof het volgende:
soww volgens mijn horoscoop is het nu mijn week om een jongen tegen te komen en woensdag zou de perfecte dag zijn voor een date. En vrijdag ook. lol
spannend, kan ik dan door de horoscopen te lezen beetje op de hoogte blijven van je leven?quote:Op maandag 25 juli 2016 14:41 schreef Sked het volgende:
[..]
die van mij klopt verdomd vaak als ik m lees
eng
Die in de metro zijn vaak zo domquote:
quote:Op maandag 25 juli 2016 14:41 schreef Sked het volgende:
[..]
die van mij klopt verdomd vaak als ik m lees
eng
Het lijkt mij best leuk om die dingen te verzinnenquote:
dat kan, maar aangezien horoscopen vaak wel een beetje abstract zijn durf ik geen garanties te gevenquote:Op maandag 25 juli 2016 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
spannend, kan ik dan door de horoscopen te lezen beetje op de hoogte blijven van je leven?
Net toevallig als ik het land uit ben.quote:Op maandag 25 juli 2016 14:30 schreef supersof het volgende:
soww volgens mijn horoscoop is het nu mijn week om een jongen tegen te komen en woensdag zou de perfecte dag zijn voor een date. En vrijdag ook. lol
ben je er nog?quote:
he jammerquote:Op maandag 25 juli 2016 15:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Net toevallig als ik het land uit ben.
kijk je enzo's vlogs nu hij weer op vakantie is?quote:
neequote:Op maandag 25 juli 2016 15:04 schreef supersof het volgende:
[..]
kijk je enzo's vlogs nu hij weer op vakantie is?
quote:Op maandag 25 juli 2016 15:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
neeis het leuk?
heb vandaag wel boncolor gezien. Bonnie en Nick gingen een leuke kat aaien
ja best wel, maar kijk ze niet allemaal, alleen soms als ik me even verveel.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
neeis het leuk?
heb vandaag wel boncolor gezien. Bonnie en Nick gingen een leuke kat aaien
boncolor is wel een leuke hoorquote:Op maandag 25 juli 2016 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
vloggers
dat soort mensen moet je geen aandacht geven joh
ja ik ookquote:Op maandag 25 juli 2016 15:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ja best wel, maar kijk ze niet allemaal, alleen soms als ik me even verveel.
boncolor kijk ik elke ochtendzo leuk. Ik hoop dat ze een kitten gaan nemen
jaa ze wonen gewoon samenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
boncolor is wel een leuke hoor
[..]
ja ik ook
maar ze wonen samen toch? dat is me nog steeds niet helemaal duidelijk
Ik haat dat soort mensen die zichzelf zo interessant vinden dat ze zichzelf elke dag gaan filmen om te laten zien wat ze doen.quote:
Je hebt het niet eens gekekenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik haat dat soort mensen die zichzelf zo interessant vinden dat ze zichzelf elke dag gaan filmen om te laten zien wat ze doen.
bonnie is heel bescheiden hoorquote:Op maandag 25 juli 2016 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik haat dat soort mensen die zichzelf zo interessant vinden dat ze zichzelf elke dag gaan filmen om te laten zien wat ze doen.
ja ze is echt heel gewoonquote:
of mensen die hun leven helemaal niet zo interessant vinden maar het gewoon leuk vinden om te filmen en delen?quote:Op maandag 25 juli 2016 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij bent best apartquote:Op maandag 25 juli 2016 15:10 schreef JimmyDean het volgende:
Ik luister momenteel 17e eeuwse hymnes op Youtube, stuk leuker.
Jaa, ze vindt het editen ook gewoon leuk en mooie beelden maken enzo. ze heeft niet voor niks die dronequote:Op maandag 25 juli 2016 15:11 schreef Crack_ het volgende:
ik denk echt niet dat Boncolor zoiets heeft van mijn leven is veel interessanter of leuker dan de rest, maar echt gewoon, ik vind dit leuk om te doen klaar![]()
dan vinden ze zichzelf dus wel interessant.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of mensen die hun leven helemaal niet zo interessant vinden maar het gewoon leuk vinden om te filmen en delen?
En ze verdienen er geld mee. Het lijkt mij ook leuk om te doen
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |