hij durfde niet met ons mee naar de zomerfeesten vorige weekquote:
dat is ook wel een langer stuk reizen natuurlijkquote:Op maandag 25 juli 2016 14:09 schreef supersof het volgende:
[..]
hij durfde niet met ons mee naar de zomerfeesten vorige week
misschien heeft hij toen samen met Mortaxx afgesproken en konden ze daardoor allebei nietquote:Op maandag 25 juli 2016 14:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is in friggin Noviomagusquote:Op maandag 25 juli 2016 14:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Crack en wp kwamen ook gewoonquote:Op maandag 25 juli 2016 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat is ook wel een langer stuk reizen natuurlijk
ik denk niet dat zij zouden afspreken samen of welquote:Op maandag 25 juli 2016 14:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien heeft hij toen samen met Mortaxx afgesproken en konden ze daardoor allebei niet
watquote:
hmm nee je hebt gelijkquote:Op maandag 25 juli 2016 14:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk niet dat zij zouden afspreken samen of wel
horoscopenquote:Op maandag 25 juli 2016 14:30 schreef supersof het volgende:
soww volgens mijn horoscoop is het nu mijn week om een jongen tegen te komen en woensdag zou de perfecte dag zijn voor een date. En vrijdag ook. lol
spannend, kan ik dan door de horoscopen te lezen beetje op de hoogte blijven van je leven?quote:Op maandag 25 juli 2016 14:41 schreef Sked het volgende:
[..]
die van mij klopt verdomd vaak als ik m lees
eng
Die in de metro zijn vaak zo domquote:
quote:Op maandag 25 juli 2016 14:41 schreef Sked het volgende:
[..]
die van mij klopt verdomd vaak als ik m lees
eng
Het lijkt mij best leuk om die dingen te verzinnenquote:
dat kan, maar aangezien horoscopen vaak wel een beetje abstract zijn durf ik geen garanties te gevenquote:Op maandag 25 juli 2016 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
spannend, kan ik dan door de horoscopen te lezen beetje op de hoogte blijven van je leven?
Net toevallig als ik het land uit ben.quote:Op maandag 25 juli 2016 14:30 schreef supersof het volgende:
soww volgens mijn horoscoop is het nu mijn week om een jongen tegen te komen en woensdag zou de perfecte dag zijn voor een date. En vrijdag ook. lol
ben je er nog?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |