Ja dat vind ik ook wel, had ik ook.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar doe het dan anders. Ga niet kei lang praten over dingen die ik niet eens meer weet. laat me gewoon gaan
je ziet bij mij heel goed als ik bijna moet huilen en ik zei telkens dat ik niet wist waar hij het over had. probeerde zo kortaf mogelijk te doen zodat hij het door zou hebbenquote:
Ja dat kan wel, maar misschien denkt hij alsnog wel van 'ja maar ik moet wel zeggen wat ze fout deed anders is het ook enkel kut'quote:Op maandag 25 juli 2016 12:08 schreef supersof het volgende:
[..]
je ziet bij mij heel goed als ik bijna moet huilen en ik zei telkens dat ik niet wist waar hij het over had. probeerde zo kortaf mogelijk te doen zodat hij het door zou hebben
Als ik de volgende keer weer niet haal ga ik gewoon huilen. Ik doe wel gewoon een dagje geen eyeliner op dan lolquote:Op maandag 25 juli 2016 12:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat kan wel, maar misschien denkt hij alsnog wel van 'ja maar ik moet wel zeggen wat ze fout deed anders is het ook enkel kut'
Ik vind dat niet echt gek. Zou het eerder gek vinden als ze niet zeiden wat je fout deed, ja wel kut dat ie het dan niet echt kan inperken zn verhaaltje maar ja verder.
Kun je het zelf niet aangeven?
Als ik niet met mensen wil praten doe ik altijd kortaf en het werkt gewoon altijd hoor. Dan hebben ze geen zin om met me te praten, precies wat ik dan wil.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:11 schreef Crack_ het volgende:
En ja kortaf mogelijk doen zodat hij het door zou hebben, ja ik zou dat echt nooit doen.
ja, is ook wel lastigquote:Op maandag 25 juli 2016 12:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Als ik de volgende keer weer niet haal ga ik gewoon huilen. Ik doe wel gewoon een dagje geen eyeliner op dan lol
Maar vind dat moeilijk om te zeggen tegen zo'n man.
behalve als t moet, zoals nuquote:Op maandag 25 juli 2016 12:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Als ik niet met mensen wil praten doe ik altijd kortaf en het werkt gewoon altijd hoor. Dan hebben ze geen zin om met me te praten, precies wat ik dan wil.
je mag 'maar' vier of vijf dunno ja vier dus keer examen doen bij cbr, daarna moet je naar dat andere dingquote:Op maandag 25 juli 2016 12:14 schreef Paxcon het volgende:
sof ga je daarna zo'n faalangstexamen doen? of hoe het ook heet
nee want ik doe het wel gewoon vriendelijkquote:Op maandag 25 juli 2016 12:14 schreef Crack_ het volgende:
En gaan mensen dan niet denken 'wat een kutwijf doe even normaal' oid?
ja dan moet ik naar een hotel ergens en vanaf daar rijdenquote:Op maandag 25 juli 2016 12:14 schreef Paxcon het volgende:
sof ga je daarna zo'n faalangstexamen doen? of hoe het ook heet
snap er niks van maar als het werktquote:Op maandag 25 juli 2016 12:14 schreef supersof het volgende:
[..]
nee want ik doe het wel gewoon vriendelijk
ja dat hotel vind ik zo raarquote:Op maandag 25 juli 2016 12:15 schreef supersof het volgende:
Op maandag 25 juli 2016 12:14 schreef Paxcon het volgende:
oh wut is dat dan verplicht?quote:Op maandag 25 juli 2016 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je mag 'maar' vier of vijf dunno ja vier dus keer examen doen bij cbr, daarna moet je naar dat andere ding
klinkt goedquote:Op maandag 25 juli 2016 12:20 schreef supersof het volgende:
[..]
https://www.cbr.nl/brochure/rijvaard910.pdf
Ik zeg alleen in welke week het is en ik zeg het tegen mijn ouders wel gewoonquote:Op maandag 25 juli 2016 12:28 schreef Paxcon het volgende:
vertel je het ook aan je omgeving enzo wanneer die datum is?
zou me alleen maar zenuwachtiger maken als iedereen me succes gaat wensen en dan allemaal mensen die willen weten hoe het ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |