Best grote doelgroep hoor, zie hoe veel fame Fylax al heeft bereikt.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik dan beroemd wordt, als ik fok als doelgroep heb
misschien over mijn coming outquote:
Maar ik vind het geen leuke doelgroep danquote:Op maandag 25 juli 2016 15:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Best grote doelgroep hoor, zie hoe veel fame Fylax al heeft bereikt.
Dat is een erg goed idee, leukquote:Op maandag 25 juli 2016 15:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien over mijn coming out
en dan zo'n titel ''BEN IK HOMO?! (GONE SEXUAL)''
dan krijgen we vast veel views en dus geld
Waarom?quote:Op maandag 25 juli 2016 15:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is een erg goed idee, leuk![]()
Ik heb alleen wat investeerders nodig
omdat ik geen geld heb voor een camera en softwarequote:
camera zit op je iphone en movie maker is gratiesquote:Op maandag 25 juli 2016 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik geen geld heb voor een camera en software
wij willen wel kwaliteitsvlogs natuurlijkquote:Op maandag 25 juli 2016 15:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
camera zit op je iphone en movie maker is graties
ik heb geen iphonequote:Op maandag 25 juli 2016 15:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
camera zit op je iphone en movie maker is graties
Dan gaat Pax toch een vlog doen als hij het zo goed weetquote:Op maandag 25 juli 2016 15:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb geen iphone
maar zoals pax zegt, kwaliteit moet wel goed zijn natuurlijk
hoe bedoel je waarderen?quote:Op maandag 25 juli 2016 15:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik had wel tijdje dat ik via facebook chat fimpjes stuurde en ook van alles praten en dingen doen enzo. Wat Boncolor zegt had ik toen ook al, je gaat dingen echt veel meer waarderen ofzo dunno
ja alles wat je hebt en weet niet.quote:
zou wel kijkenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:45 schreef supersof het volgende:
Ik denk trouwens dat ik nooit een vlog zou durven te uploaden hoor
Ik vind mezelf terug kijken echt niet leukquote:Op maandag 25 juli 2016 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja alles wat je hebt en weet niet.
Omdat je dan alles kan laten zien en dan deel je het met anderen en dan ja, zie je zelf ook vaak weer wat je hebt en door het terug te kijken en alleskan niet goed uitleggen, gewoon positiever
zie jij mij wel eens lopen voor je huis? Ik ben wekelijks bij de frietoloogquote:
patatoloog*quote:Op maandag 25 juli 2016 15:48 schreef supersof het volgende:
[..]
zie jij mij wel eens lopen voor je huis? Ik ben wekelijks bij de frietoloog
oh volgens mij niet, maar ik let echt totaal niet op verder wie of wat ik ziequote:Op maandag 25 juli 2016 15:48 schreef supersof het volgende:
[..]
zie jij mij wel eens lopen voor je huis? Ik ben wekelijks bij de frietoloog
Ik heb het wel eens overwogen, maar dan meer een kanaal waarin ik over interessante dingen vertel. Een beetje zoals dit: https://www.youtube.com/user/lindybeigequote:Op maandag 25 juli 2016 15:45 schreef supersof het volgende:
Ik denk trouwens dat ik nooit een vlog zou durven te uploaden hoor
oh ik kijk best vaak naar buitenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:50 schreef Sked het volgende:
[..]
oh volgens mij niet, maar ik let echt totaal niet op verder wie of wat ik zie
kost zoveel energie
hoezo niet?quote:Op maandag 25 juli 2016 15:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind mezelf terug kijken echt niet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |