Al meermaals per ongeluk zo'n prankfilmpje aangeklikt.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:27 schreef supersof het volgende:
[..]
die filmpjes moet je toch ook aan klikken
dat ligt dan aan jouquote:Op maandag 25 juli 2016 15:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Al meermaals per ongeluk zo'n prankfilmpje aangeklikt.
Die namen ken ik zelfs.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:28 schreef Paxcon het volgende:
joeybravo snapking en armowasright zijn wel de aids van de nederlandse youtube
maar die zal wel niemand kennen
ja en al die kinderen als LaMelanie enzoquote:Op maandag 25 juli 2016 15:28 schreef Paxcon het volgende:
joeybravo snapking en armowasright zijn wel de aids van de nederlandse youtube
maar die zal wel niemand kennen
dat is ook zo'n idiootquote:Op maandag 25 juli 2016 15:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die namen ken ik zelfs.
Gewoon boef man.
oh ik vind haar broer nog redelijk leuke filmpjes somsquote:Op maandag 25 juli 2016 15:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en al die kinderen als LaMelanie enzo
maar wij zijn dan ook niet hun doelgroep, dus dit is hetzelfde als zeiken over kindeprogramma's op tv.
hahahaaquote:Op maandag 25 juli 2016 15:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh ik vind haar broer nog redelijk leuke filmpjes soms
maar als ik dan soms die reacties onder die videos zie komen daar echt kleuters op af
''like als je deze video zonder schoenen kijkt''
Dan kan je nog beter de pranks van OmgevallenFlat kijken.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:32 schreef Paxcon het volgende:
en al die kleuters geloven al die fake pranks ook... beetje treurig
maar wel goed cashen voor die mannen
heb laatst eens gekeken toen hij een filmpje zette hier maar het was niet om aan te glurenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je nog beter de pranks van OmgevallenFlat kijken.
Zak chips in iemands tas verstoppen.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb laatst eens gekeken toen hij een filmpje zette hier maar het was niet om aan te gluren
ohja dat is wel wat voor jouquote:Op maandag 25 juli 2016 15:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gio
https://www.youtube.com/user/GameplayWorldXL
dat is gewoon zielig iddquote:Op maandag 25 juli 2016 15:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb laatst eens gekeken toen hij een filmpje zette hier maar het was niet om aan te gluren
Doe, kom ik een keer een gastoptreden doen en over 17e eeuwse hymnes vertellen.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:36 schreef supersof het volgende:
zal ik gaan vloggen
misschien word ik dan ook beroemd
Ja leuk idee, dan ga ik elke keer een fokker een gastvlog laten opnemenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe, kom ik een keer een gastoptreden doen en over 17e eeuwse hymnes vertellen.
leuk dan wil ik ook wel een keertjequote:Op maandag 25 juli 2016 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja leuk idee, dan ga ik elke keer een fokker een gastvlog laten opnemen
Kan je dan op FP plaatsenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja leuk idee, dan ga ik elke keer een fokker een gastvlog laten opnemen
waar ga jij dan over vertellen?quote:
ik denk niet dat ik dan beroemd wordt, als ik fok als doelgroep hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |