vind klantenservice wel leuk om te doen. of het nou via telefoon, social media of chat is. mensen helpen met hun problemen, mensen producten adviseren enzquote:Op zondag 24 juli 2016 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja of je moet je erin bluffenMaar denk dat ze je te jong vinden en onervaren. Waarom wil je zo graag callcenterwerk doen dan?
Avril sowieso jaquote:Op zondag 24 juli 2016 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grappig dat dat best nieuwe nummers zijn nogMijn eerste schoolfeest was Avril Lavigne
En Because of the night
Ja, okequote:Op zondag 24 juli 2016 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
2008 is niet echt nieuw
jij bent gewoon oud
WEB / FOK!video op de Vierdaagsequote:Op zondag 24 juli 2016 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
waar is dat ene filmpje van jou op zf?
omdat mensen op fok het ook doenquote:Op zondag 24 juli 2016 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja of je moet je erin bluffenMaar denk dat ze je te jong vinden en onervaren. Waarom wil je zo graag callcenterwerk doen dan?
Sommige callcenters hebben ook beide. Kan je je opwerken. Sol. gewoon eens bij eentje zou ik zeggenquote:Op zondag 24 juli 2016 22:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
vind klantenservice wel leuk om te doen. of het nou via telefoon, social media of chat is. mensen helpen met hun problemen, mensen producten adviseren enz
Oh dan kan hij net zo goed wajong aanvragenquote:
ben gestopt bij derde filmpje toen hij zei jonge vrouwen lastig vallen. wat een rarequote:
quote:Op zondag 24 juli 2016 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dan kan hij net zo goed wajong aanvragen
jij hebt alle 3 snel gekekenquote:Op zondag 24 juli 2016 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ben gestopt bij derde filmpje toen hij zei jonge vrouwen lastig vallen. wat een rare
heb alleen die derde dus een stukje gezienquote:
in de 2e ben ik t3 zienquote:Op zondag 24 juli 2016 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
heb alleen die derde dus een stukje gezien
Dat doet hij Stax pas huehuequote:
ah je bent best een cutiequote:
jaa die is leukquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grgr
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2016 23:14:29 ]
quote:
Toy-Box> Aqua welquote:Op zondag 24 juli 2016 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Beter dan dit zal het nooit worden laten we eerlijk zijn.
Eindelijk geen wekker meer om 7 uurquote:Op zondag 24 juli 2016 23:10 schreef supersof het volgende:
morgen weer heerlijk om zeven uur wakker door de bouwvakkers hiervoor
ik. 6.15 wekkerquote:Op zondag 24 juli 2016 23:10 schreef supersof het volgende:
morgen weer heerlijk om zeven uur wakker door de bouwvakkers hiervoor
Gelukkig hoef ik maar vijf minuten te lopen naar stage volgend jaarquote:
quote:
Dat is echt relaxed jaquote:Op zondag 24 juli 2016 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik maar vijf minuten te lopen naar stage volgend jaar
ik vind zo vroeg opstaan verschrikkelijkquote:
kan toch slecht slapen meestalquote:Op zondag 24 juli 2016 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind zo vroeg opstaan verschrikkelijk
slaap lekker xquote:
Hoelaat ben je dan klaar met werken? Ook wel eerder denk ik of begin je gewoon 9?quote:
Liever niet natuurlijk maar die rijke vrouwen lijken mij niet te zien staan.quote:
Van 9 tot 17:00 is echt de grootste leugen ooit. Wie werkt er nou van 9 tot 5 los van paar ambtenaren.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelaat ben je dan klaar met werken? Ook wel eerder denk ik of begin je gewoon 9?
half 9 tot 5 he gewoon kantoorquote:Op zondag 24 juli 2016 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelaat ben je dan klaar met werken? Ook wel eerder denk ik of begin je gewoon 9?
Ik heb nog nooit van 9 tot 5 gewerkt in ieder geval.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liever niet natuurlijk maar die rijke vrouwen lijken mij niet te zien staan.
[..]
Van 9 tot 17:00 is echt de grootste leugen ooit. Wie werkt er nou van 9 tot 5 los van paar ambtenaren.
Ja als je het eenmaal doet valt het ook wel mee allemaalquote:Op zondag 24 juli 2016 23:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
half 9 tot 5 he gewoon kantoor
Maar ik heb wel veel tijd nodig in de ochtend
14 uur per dag? wowquote:Op zondag 24 juli 2016 23:26 schreef supersof het volgende:
mijn vader werkt van 7 tot 9 lol en ik de weekenden ook soms
Ja hij belt altijd in de auto met collega's en moet soms van ons dorp naar Tilburg en vaak Roermond.quote:
Verdient vast goedquote:Op zondag 24 juli 2016 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hij belt altijd in de auto met collega's en moet soms van ons dorp naar Tilburg en vaak Roermond.
Soms heeft hij dagen dat hij naar Roermond moet, dan Tilburg en dan weer Roermond op een dag. Echt veel reizen en altijd bellen met mensen in de auto. En dan laat thuis en dan nog wat dingen thuis doen.
dat wel jaquote:
Hij werkte bij zorgverzekeraar toch? Of zit ik nou helemaal misquote:Op zondag 24 juli 2016 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hij belt altijd in de auto met collega's en moet soms van ons dorp naar Tilburg en vaak Roermond.
Soms heeft hij dagen dat hij naar Roermond moet, dan Tilburg en dan weer Roermond op een dag. Echt veel reizen en altijd bellen met mensen in de auto. En dan laat thuis en dan nog wat dingen thuis doen.
Nee dat was vroegerquote:Op zondag 24 juli 2016 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij werkte bij zorgverzekeraar toch? Of zit ik nou helemaal mis
slaap lekker vriendquote:
Slaap lekkerquote:
Dat lijkt mij echt vies vermoeiend. En ook saai om zoveel met werk bezig te zijn.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
geld moet ergens vandaan komen hequote:Op zondag 24 juli 2016 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt vies vermoeiend. En ook saai om zoveel met werk bezig te zijn.
Maarja als je workaholic bent doe je dat wel
Onder een normaal rooster ben ik van 7:00 tot minimaal 17:00 bezig en dus nog niet thuis. Wat een topshow.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van 9 tot 5 gewerkt in ieder geval.
Maar ik ben dan ook niet zo werklustig moet ik eerlijk bekennen
ik zou best genoegen nemen met minder geld in ruil voor minder werken hoorquote:
Wat doe jij voor werk dan?quote:Op zondag 24 juli 2016 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onder een normaal rooster ben ik van 7:00 tot minimaal 17:00 bezig en dus nog niet thuis. Wat een topshow.
hij kan wel veel vakantie nemen als hij wilquote:Op zondag 24 juli 2016 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik zou best genoegen nemen met minder geld in ruil voor minder werken hoor
anders heb je niet eens tijd om het uit te geven
heeft hij eigen bedrijf?quote:Op zondag 24 juli 2016 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
hij kan wel veel vakantie nemen als hij wil
nopequote:
Bodembemonstering. In een kort en krachtige uitleg rijd ik half Nederland door om grondboringen te zetten en de bodemlagen te bemonsteren, Dan wel de grond, dan wel het grondwater.quote:
Nog steeds zelfde werk?quote:Op zondag 24 juli 2016 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onder een normaal rooster ben ik van 7:00 tot minimaal 17:00 bezig en dus nog niet thuis. Wat een topshow.
Dat klinkt als best zwaar werk.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bodembemonstering. In een kort en krachtige uitleg rijd ik half Nederland door om grondboringen te zetten en de bodemlagen te bemonsteren, Dan wel de grond, dan wel het grondwater.
Maar goed, laat ik JC zijn verstandige voorbeeld ook maar volgen.
Knap dat je het nog volhoudt danquote:Op zondag 24 juli 2016 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jazeker, inmiddels zelfs een vastcontract tegen een net zo karig salaris
Mwa, dat was niks voor mij. Laat mij maar lekker zwoegen voor nu totdat mijn rug het begeeft.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klinkt als best zwaar werk.
Dacht dat je iets met geschiedenis deed.
Ik mag mijn collega's wat een slok op een borrel scheelt.quote:
Blij dat je je roeping hebt gevonden danquote:Op zondag 24 juli 2016 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa, dat was niks voor mij. Laat mij maar lekker zwoegen voor nu totdat mijn rug het begeeft.
lekker loonslavenquote:Op zondag 24 juli 2016 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa, dat was niks voor mij. Laat mij maar lekker zwoegen voor nu totdat mijn rug het begeeft.
[..]
Ik mag mijn collega's wat een slok op een borrel scheelt.
Heerlijk, geen pensioen opbouwen, elke dag 8 uur opschrijven en dus geen overuren..quote:
leuke verjaardag gehad?quote:
Met vrienden?quote:Op zondag 24 juli 2016 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag voor de tweede zondag op rij naar de Efteling geweest. Dit is onvergetelijk.
Ik ga deze zomer nog. Als 2 vriendinnen weer thuis zijn.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Efteling voor het laatst geweest zo'n 10 jaar terug
Speel jij dat ja.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neven en nichten.
Thema van de dag: Pokemon Go.
Ik heb niet zoveel met pretparken. Paar jaar terug nog naar Walibi geweest om toch eens die achtbanen uit te proberen. Ik vond het helemaal niks, snap niet wat mensen daar lollig aan vinden.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer nog. Als 2 vriendinnen weer thuis zijn.
ik blijf het een raar gezicht vinden, alsof iemand voor de helft is ingesmeerd met iets.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Nog best cute met een huidaandoening
Nee want ik heb een mobiel die niet compatibel is. Op het treinspoortje door de Efteling zaten allemaal Pokestops dus ze gingen schaamteloos alle stops proberen te pakkenquote:Op zondag 24 juli 2016 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speel jij dat ja.
[..]
Ik heb niet zoveel met pretparken. Paar jaar terug nog naar Walibi geweest om toch eens die achtbanen uit te proberen. Ik vond het helemaal niks, snap niet wat mensen daar lollig aan vinden.
Vind het wel wat hebbenquote:Op zondag 24 juli 2016 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik blijf het een raar gezicht vinden, alsof iemand voor de helft is ingesmeerd met iets.
Het zou mij ook teveel blijven afleiden.
Ik vind het meestal wel gewoon leuk. Weer eens wat anders dan op een terras zitten of iets.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speel jij dat ja.
[..]
Ik heb niet zoveel met pretparken. Paar jaar terug nog naar Walibi geweest om toch eens die achtbanen uit te proberen. Ik vond het helemaal niks, snap niet wat mensen daar lollig aan vinden.
Gelukkig heb ik ook nog niet toegegeven aan die verslaving.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee want ik heb een mobiel die niet compatibel is. Op het treinspoortje door de Efteling zaten allemaal Pokestops dus ze gingen schaamteloos alle stops proberen te pakken.
Thuis nog patat geschranst en darts gekeken. Het was een fantastische dag.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook nog niet toegegeven aan die verslaving.
Het heeft ook wel wat, maar toch iets te afleidend voor mij.quote:
Dan ga ik liever zwemmen. Tikibad is ook wel leuk (als het rustig is dan, meestal sta je een uur in de rij voor een glijbaan)quote:Op maandag 25 juli 2016 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het meestal wel gewoon leuk. Weer eens wat anders dan op een terras zitten of iets.
Ik ben blij voor je, Stijnquote:Op maandag 25 juli 2016 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thuis nog patat geschranst en darts gekeken. Het was een fantastische dag.
Duinrellgenot.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het heeft ook wel wat, maar toch iets te afleidend voor mij.
[..]
Dan ga ik liever zwemmen. Tikibad is ook wel leuk (als het rustig is dan, meestal sta je een uur in de rij voor een glijbaan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |