Verdient vast goedquote:Op zondag 24 juli 2016 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hij belt altijd in de auto met collega's en moet soms van ons dorp naar Tilburg en vaak Roermond.
Soms heeft hij dagen dat hij naar Roermond moet, dan Tilburg en dan weer Roermond op een dag. Echt veel reizen en altijd bellen met mensen in de auto. En dan laat thuis en dan nog wat dingen thuis doen.
dat wel jaquote:
Hij werkte bij zorgverzekeraar toch? Of zit ik nou helemaal misquote:Op zondag 24 juli 2016 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hij belt altijd in de auto met collega's en moet soms van ons dorp naar Tilburg en vaak Roermond.
Soms heeft hij dagen dat hij naar Roermond moet, dan Tilburg en dan weer Roermond op een dag. Echt veel reizen en altijd bellen met mensen in de auto. En dan laat thuis en dan nog wat dingen thuis doen.
Nee dat was vroegerquote:Op zondag 24 juli 2016 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij werkte bij zorgverzekeraar toch? Of zit ik nou helemaal mis
slaap lekker vriendquote:
Slaap lekkerquote:
Dat lijkt mij echt vies vermoeiend. En ook saai om zoveel met werk bezig te zijn.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
geld moet ergens vandaan komen hequote:Op zondag 24 juli 2016 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt vies vermoeiend. En ook saai om zoveel met werk bezig te zijn.
Maarja als je workaholic bent doe je dat wel
Onder een normaal rooster ben ik van 7:00 tot minimaal 17:00 bezig en dus nog niet thuis. Wat een topshow.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van 9 tot 5 gewerkt in ieder geval.
Maar ik ben dan ook niet zo werklustig moet ik eerlijk bekennen
ik zou best genoegen nemen met minder geld in ruil voor minder werken hoorquote:
Wat doe jij voor werk dan?quote:Op zondag 24 juli 2016 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onder een normaal rooster ben ik van 7:00 tot minimaal 17:00 bezig en dus nog niet thuis. Wat een topshow.
hij kan wel veel vakantie nemen als hij wilquote:Op zondag 24 juli 2016 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik zou best genoegen nemen met minder geld in ruil voor minder werken hoor
anders heb je niet eens tijd om het uit te geven
heeft hij eigen bedrijf?quote:Op zondag 24 juli 2016 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
hij kan wel veel vakantie nemen als hij wil
nopequote:
Bodembemonstering. In een kort en krachtige uitleg rijd ik half Nederland door om grondboringen te zetten en de bodemlagen te bemonsteren, Dan wel de grond, dan wel het grondwater.quote:
Nog steeds zelfde werk?quote:Op zondag 24 juli 2016 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onder een normaal rooster ben ik van 7:00 tot minimaal 17:00 bezig en dus nog niet thuis. Wat een topshow.
Dat klinkt als best zwaar werk.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bodembemonstering. In een kort en krachtige uitleg rijd ik half Nederland door om grondboringen te zetten en de bodemlagen te bemonsteren, Dan wel de grond, dan wel het grondwater.
Maar goed, laat ik JC zijn verstandige voorbeeld ook maar volgen.
Knap dat je het nog volhoudt danquote:Op zondag 24 juli 2016 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jazeker, inmiddels zelfs een vastcontract tegen een net zo karig salaris
Mwa, dat was niks voor mij. Laat mij maar lekker zwoegen voor nu totdat mijn rug het begeeft.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klinkt als best zwaar werk.
Dacht dat je iets met geschiedenis deed.
Ik mag mijn collega's wat een slok op een borrel scheelt.quote:
Blij dat je je roeping hebt gevonden danquote:Op zondag 24 juli 2016 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa, dat was niks voor mij. Laat mij maar lekker zwoegen voor nu totdat mijn rug het begeeft.
lekker loonslavenquote:Op zondag 24 juli 2016 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa, dat was niks voor mij. Laat mij maar lekker zwoegen voor nu totdat mijn rug het begeeft.
[..]
Ik mag mijn collega's wat een slok op een borrel scheelt.
Heerlijk, geen pensioen opbouwen, elke dag 8 uur opschrijven en dus geen overuren..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |