leuke verjaardag gehad?quote:
Met vrienden?quote:Op zondag 24 juli 2016 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag voor de tweede zondag op rij naar de Efteling geweest. Dit is onvergetelijk.
Ik ga deze zomer nog. Als 2 vriendinnen weer thuis zijn.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Efteling voor het laatst geweest zo'n 10 jaar terug
Speel jij dat ja.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neven en nichten.
Thema van de dag: Pokemon Go.
Ik heb niet zoveel met pretparken. Paar jaar terug nog naar Walibi geweest om toch eens die achtbanen uit te proberen. Ik vond het helemaal niks, snap niet wat mensen daar lollig aan vinden.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer nog. Als 2 vriendinnen weer thuis zijn.
ik blijf het een raar gezicht vinden, alsof iemand voor de helft is ingesmeerd met iets.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Nog best cute met een huidaandoening
Nee want ik heb een mobiel die niet compatibel is. Op het treinspoortje door de Efteling zaten allemaal Pokestops dus ze gingen schaamteloos alle stops proberen te pakkenquote:Op zondag 24 juli 2016 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speel jij dat ja.
[..]
Ik heb niet zoveel met pretparken. Paar jaar terug nog naar Walibi geweest om toch eens die achtbanen uit te proberen. Ik vond het helemaal niks, snap niet wat mensen daar lollig aan vinden.
Vind het wel wat hebbenquote:Op zondag 24 juli 2016 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik blijf het een raar gezicht vinden, alsof iemand voor de helft is ingesmeerd met iets.
Het zou mij ook teveel blijven afleiden.
Ik vind het meestal wel gewoon leuk. Weer eens wat anders dan op een terras zitten of iets.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speel jij dat ja.
[..]
Ik heb niet zoveel met pretparken. Paar jaar terug nog naar Walibi geweest om toch eens die achtbanen uit te proberen. Ik vond het helemaal niks, snap niet wat mensen daar lollig aan vinden.
Gelukkig heb ik ook nog niet toegegeven aan die verslaving.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee want ik heb een mobiel die niet compatibel is. Op het treinspoortje door de Efteling zaten allemaal Pokestops dus ze gingen schaamteloos alle stops proberen te pakken.
Thuis nog patat geschranst en darts gekeken. Het was een fantastische dag.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook nog niet toegegeven aan die verslaving.
Het heeft ook wel wat, maar toch iets te afleidend voor mij.quote:
Dan ga ik liever zwemmen. Tikibad is ook wel leuk (als het rustig is dan, meestal sta je een uur in de rij voor een glijbaan)quote:Op maandag 25 juli 2016 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het meestal wel gewoon leuk. Weer eens wat anders dan op een terras zitten of iets.
Ik ben blij voor je, Stijnquote:Op maandag 25 juli 2016 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thuis nog patat geschranst en darts gekeken. Het was een fantastische dag.
Duinrellgenot.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het heeft ook wel wat, maar toch iets te afleidend voor mij.
[..]
Dan ga ik liever zwemmen. Tikibad is ook wel leuk (als het rustig is dan, meestal sta je een uur in de rij voor een glijbaan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |