Alleen geen referentie naar drugs volgens mijquote:Op zondag 24 juli 2016 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
HET WERKT
Alles is goed aan dat nummer en clip los van Giel dan.
Ik wel, lekker bier gooien naar Jamai toen ik 13 was ofzoquote:Op zondag 24 juli 2016 22:24 schreef supersof het volgende:
ik ben nog nooit in een tent geweest, maar dat kwam omdat ik de mensen in mijn dorp kut vond en ze gewoon niet hoefde te zien bah bah
Bah wat homofoobquote:Op zondag 24 juli 2016 22:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wel, lekker bier gooien naar Jamai toen ik 13 was ofzo![]()
Niet echtquote:
quote:
God wat slecht ditquote:
quote:Op zondag 24 juli 2016 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Of valt dit dan weer niet onder feestnummers?
Liberte is beste voetbalsongquote:
Van the partyjocksquote:Op zondag 24 juli 2016 22:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Neil Diamond toch? Is dit een cover?
quote:
Gigigod.quote:
Ik luisterde toen alleen wat populair was joh, geen idee wat die lui allemaal deden.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gigigod.
Lamour toujours was niet z`n lekkerste trouwens
En Scooterquote:Op zondag 24 juli 2016 22:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik luisterde toen alleen wat populair was joh, geen idee wat die lui allemaal deden.
Dit soort shit op repeat bijvoorbeeld
Wat is daar nou weer mis mee of is dit weer het gebied Guilty pleasure wat ik nooit zal begrijpen.quote:
Yes, maar daar nemen ze je niet aan, dat weet ik nou al. Je moet op sales beginnenquote:Op zondag 24 juli 2016 22:45 schreef Fylax het volgende:
heyxmaar fokkie vodafone was t waar je coor werkt toch
jammer dat je niet durfde dinsdagquote:Op zondag 24 juli 2016 22:45 schreef Fylax het volgende:
Stiekem vond ik dat ook leuk hoor. Nu ook nog welquote:Op zondag 24 juli 2016 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee of is dit weer het gebied Guilty pleasure wat ik nooit zal begrijpen.
Fylax kent deze liedjes allemaal nietquote:Op zondag 24 juli 2016 22:45 schreef Fylax het volgende:
haha okequote:Op zondag 24 juli 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yes, maar daar nemen ze je niet aan, dat weet ik nou al. Je moet op sales beginnen
waar is dat ene filmpje van jou op zf?quote:
Bij ons toen thrift shop weet ik nog welquote:Op zondag 24 juli 2016 22:46 schreef supersof het volgende:
weet nog wel dat dit op een schoolfeest HET nummer was
Ja of je moet je erin bluffenquote:
Dat dus. Nog altijd leuke en vooral grappige muziek zo af en toe. Goed is het niet maar ach, voor goede muziek luister ik wel Sean Paulquote:Op zondag 24 juli 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stiekem vond ik dat ook leuk hoor. Nu ook nog wel
of dezequote:Op zondag 24 juli 2016 22:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bij ons toen thrift shop weet ik nog wel
Grappig dat dat best nieuwe nummers zijn nogquote:
2008 is niet echt nieuwquote:Op zondag 24 juli 2016 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grappig dat dat best nieuwe nummers zijn nogMijn eerste schoolfeest was Avril Lavigne
En Because of the night
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |