Sowieso saai onderwerpquote:Op zondag 24 juli 2016 20:25 schreef JimmyDean het volgende:
Die nieuwe Arthur film lijkt me walgelijk.
Zag de trailerquote:Op zondag 24 juli 2016 20:25 schreef JimmyDean het volgende:
alles behalve Roose Boltonquote:Op zondag 24 juli 2016 20:38 schreef supersof het volgende:
wat is er zo slecht aan die film volgens jullie?
Geen idee, ik vind dat genre saai maar verder had ik er nog niks van gehoordquote:Op zondag 24 juli 2016 20:38 schreef supersof het volgende:
wat is er zo slecht aan die film volgens jullie?
ik hou er ook niet zo van neequote:Op zondag 24 juli 2016 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind dat genre saai maar verder had ik er nog niks van gehoord
wie?quote:
zij ziet er lief uitquote:Op zondag 24 juli 2016 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)7hoKHdgKAZwQ_AUIBigB
Je zou echt niet zeggen dat zij 30 isquote:
wowww echtquote:
quote:
32quote:
Oh nog best close, 33. Ik vind haar ook echt in de 20 lijkenquote:
nee, kan wel zien dat ze ouder isquote:Op zondag 24 juli 2016 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nog best close, 33. Ik vind haar ook echt in de 20 lijken
beetje welquote:
Die mannen zeiden dat waarschijnlijk gewoon om jou te versierenquote:Op zondag 24 juli 2016 20:56 schreef supersof het volgende:
twee mannen bij de zomerfeesten dachten dat ik 18 was
en laatst een meisje die dacht dat ik 16 was, maar dat is echt heel dom
quote:Op zondag 24 juli 2016 20:56 schreef supersof het volgende:
maar tegen de vriendin waarmee ik was (19) zeiden ze dat ze haar 24 vondenquote:Op zondag 24 juli 2016 20:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die mannen zeiden dat waarschijnlijk gewoon om jou te versieren
Zou wel leuk zijn als ik nog een tijd 18 lijkquote:Op zondag 24 juli 2016 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]16 wel ja. Maar 18 zou je best kunnen lijken.
Genoeg mensen van in de 20 die 18 lijken vice versa dus. Volgns mij verander je ook niet super veel in die tijd
Jij bent dus knapper dan haar, vonden zij. Lekker vriendin bashen.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:58 schreef supersof het volgende:
[..]
maar tegen de vriendin waarmee ik was (19) zeiden ze dat ze haar 24 vonden
woww nee johquote:Op zondag 24 juli 2016 20:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij bent dus knapper dan haar, vonden zij. Lekker vriendin bashen.
huh nee ze bedoelden het echt niet zoquote:
nee ik ben cynischquote:Op zondag 24 juli 2016 21:01 schreef supersof het volgende:
[..]
huh nee ze bedoelden het echt niet zo
ohhhhquote:
chillquote:Op zondag 24 juli 2016 21:03 schreef supersof het volgende:
sorry heb al vijf weken vakantie
kan niet meer denken
jij niet dan?quote:
heb je al een foto gemaaktquote:
Welke?quote:Op zondag 24 juli 2016 20:25 schreef JimmyDean het volgende:
Hoezo is dat domquote:Op zondag 24 juli 2016 20:56 schreef supersof het volgende:
sowieso welquote:Op zondag 24 juli 2016 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo is dat dom
16 tot 20 hoeft niet veel te veranderen hoor.
eh jawelquote:Op zondag 24 juli 2016 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo is dat dom
16 tot 20 hoeft niet veel te veranderen hoor.
bij jongens is dat denk ik meer het geval.quote:
niet alleen uiterlijk hequote:Op zondag 24 juli 2016 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
bij jongens is dat denk ik meer het geval.
Bij vrouwen is dat verschil veel minder groot naar mijn mening.
Je verandert juist heel veel danquote:Op zondag 24 juli 2016 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
bij jongens is dat denk ik meer het geval.
Bij vrouwen is dat verschil veel minder groot naar mijn mening.
Dit ziet er wel slecht uit ja.quote:
Weet niet verderquote:Op zondag 24 juli 2016 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ging toch over uiterlijk in dit geval.
oke, leukquote:Op zondag 24 juli 2016 21:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe ik op vakantie met de middenlandse zee op de achtergrond
erg logischquote:Op zondag 24 juli 2016 21:14 schreef JanCees het volgende:
Pff ik verlang nu al weer naar weekend
Erg he
Iconisch literair karakter verneuken in een serie en een film. Bravo.quote:
jaquote:
dat moet gewoon tot 25stequote:Op zondag 24 juli 2016 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
voelt wel goed dat ik nog regelmatig om id wordt gevraagd![]()
maar jouw zaterdagavonden zijn volgens mij wel erg leukquote:Op zondag 24 juli 2016 21:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
wel een beetje triest om naar de zaterdagavond uit te kijken elke week
laatste weken wel gelukkigquote:Op zondag 24 juli 2016 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
maar jouw zaterdagavonden zijn volgens mij wel erg leuk
Charlie Hunham of hoe je zijn achternaam ook speltquote:
Geen Jude Law voor jou?quote:Op zondag 24 juli 2016 21:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Charlie Hunham of hoe je zijn achternaam ook spelt
hoe kun je een pubquiz kopen bij de action?quote:Op zondag 24 juli 2016 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wisten jullie dat je ook je id moet laten zien als je een pubquiz koopt bij de action?
Dat is vrij verrassendquote:Op zondag 24 juli 2016 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wisten jullie dat je ook je id moet laten zien als je een pubquiz koopt bij de action?
lees: kaartjes met vragenquote:Op zondag 24 juli 2016 21:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hoe kun je een pubquiz kopen bij de action?
Mensen excuseren zich vaak als ik de mijne moet laten zien alsof ze heus wel weten dat het onzin is.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
voelt wel goed dat ik nog regelmatig om id wordt gevraagd![]()
Het was een doosje met 50 vragen en er stond pubquiz opquote:Op zondag 24 juli 2016 21:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hoe kun je een pubquiz kopen bij de action?
En dan zijn er mensen die boos worden op caissières omdat ze om hun ID gevraagd worden die ze niet bij zich hebben terwijl dat ze verplicht wordt van hoger handquote:Op zondag 24 juli 2016 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen excuseren zich vaak als ik de mijne moet laten zien alsof ze heus wel weten dat het onzin is.
Maar goed, waarschijnlijk willen ze gewoon onze achternaam achterhalen om ons online te kunnen natrekken
ik wel vaak, kom een keer meedoenquote:Op zondag 24 juli 2016 21:35 schreef supersof het volgende:
ik heb nog nooit aan een pubquiz meegedaan helaas, lijkt me wel leuk
Het is erg leuk, vooral in het café natuurlijk.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:35 schreef supersof het volgende:
Wij doen het weleens bij de voetbalquote:Op zondag 24 juli 2016 21:35 schreef supersof het volgende:
In Zwolle zijn er elke week minstens 2quote:Op zondag 24 juli 2016 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is erg leuk, vooral in het café natuurlijk.
Er heeft zelfs al meerdere keren een team van Fok users meegedaan in Groningen
Erg flauw inderdaad. Als ze gewoon direct zijn krijgen ze vaak gratis naaktfotoquote:Op zondag 24 juli 2016 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen excuseren zich vaak als ik de mijne moet laten zien alsof ze heus wel weten dat het onzin is.
Maar goed, waarschijnlijk willen ze gewoon onze achternaam achterhalen om ons online te kunnen natrekken
leuk, is goedquote:
komt door jou zeker?quote:Op zondag 24 juli 2016 21:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wij doen het weleens bij de voetbal
Mijn team wint meestal hé.
Op dinsdag is het hier. DM maar als je een keer mee wilt doen, dan regel ik een plekje voor je.quote:
In Groningen zijn er vies veel maar ik ga altijd naar dezelfde want fokkers kunnen niet tegen verandering.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In Zwolle zijn er elke week minstens 2
Yo Johannes lang niet gezien. Zou ik je naakte lichaam allicht een keer mogen analyseren om te kijken of je ook van onder 18+ bent.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Erg flauw inderdaad. Als ze gewoon direct zijn krijgen ze vaak gratis naaktfoto
GRTD teamquote:Op zondag 24 juli 2016 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iedereen hier is in Groningen welkom
Na het lezen van deze post ging mn ader kloppenquote:Op zondag 24 juli 2016 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yo Johannes lang niet gezien. Zou ik je naakte lichaam allicht een keer mogen analyseren om te kijken of je ook van onder 18+ bent.
wel erg spannendquote:Op zondag 24 juli 2016 21:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Op dinsdag is het hier. DM maar als je een keer mee wilt doen, dan regel ik een plekje voor je.
ligt eraan of je een true grtd team maakt of ook sukkels die in klb posten naast grtdquote:Op zondag 24 juli 2016 21:46 schreef JimmyDean het volgende:
Zou keihard in een GRTD team meedoen trouwens.
Dat zal ik niet zijnquote:Op zondag 24 juli 2016 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ligt eraan of je een true grtd team maakt of ook sukkels die in klb posten naast grtd
Wanneer gaan we dat eens doenquote:Op zondag 24 juli 2016 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben het net over pubquizen, ik weet toevallig dat jij daar graag aan meedoet
true grtd of een sukkel?quote:
Mn ader? Ik zou deze post graag iets gedetailleerder willen zienquote:Op zondag 24 juli 2016 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Na het lezen van deze post ging mn ader kloppen
ik trol daar weleensquote:Op zondag 24 juli 2016 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ligt eraan of je een true grtd team maakt of ook sukkels die in klb posten naast grtd
ja dat magquote:
je had hier moeten zijn toen etsu en pax nog verliefd waren bah bahquote:
dat is vroegquote:Op zondag 24 juli 2016 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga slapen dromende over tapirs
Welterusten
over de pubquiz praten we nog wel verder.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga slapen dromende over tapirs
Welterusten
Oeh leuk, waarheen? Met je chick?quote:Op zondag 24 juli 2016 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
vertrek morgen vroeg op vakantie
hoi lrquote:Op zondag 24 juli 2016 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk is dit educatief en hoort klaarkomen daar ook bij.
Dan heb ik het één en ander gemist want ik heb absoluut niet het gevoel dat ik je nu niet meer magquote:Op zondag 24 juli 2016 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi lr
wist je nog ooit toen we vrienden waren
oh oke, gelukkigquote:Op zondag 24 juli 2016 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heb ik het één en ander gemist want ik heb absoluut niet het gevoel dat ik je nu niet meer mag
Altijd. Zojuist mijn ANWB lidmaatschap naar internationaal omgezet voor het festival in Duitsland waar ik over 2 weken heengaquote:
Lekker joh, zie je dan weer die duitse vrienden (die had je toch op een festival gemaakt?)quote:Op zondag 24 juli 2016 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd. Zojuist mijn ANWB lidmaatschap naar internationaal omgezet voor het festival in Duitsland waar ik over 2 weken heenga
jaquote:Op zondag 24 juli 2016 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En met jou? Ben je de tentamenweken nog goed doorgekomen met zo min mogelijk stress.
Die groep is een beetje uit elkaar gevallen eigenlijk maar ik kijk er niet minder naar uit daardoor. Eindelijk een week de wekker niet om 5:00 om de warmte voor te zijnquote:Op zondag 24 juli 2016 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Lekker joh, zie je dan weer die duitse vrienden (die had je toch op een festival gemaakt?)
Haha, zolang je maar geen vervolgopleiding wil volgen waarbij je een cijferlijst moet indienen waren dat voor mij enkel de lekkerste voldoendes (Indien je niet te hard hebt geleerd natuurlijk)quote:Op zondag 24 juli 2016 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
jamoet alleen een gesprek met een acteur herkansen eind augustus, dat is wel balen.
maar de andere twee toetsen beide met een 5,5 gehaald
Pff, lijkt me echt kut, zo vroegquote:Op zondag 24 juli 2016 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die groep is een beetje uit elkaar gevallen eigenlijk maar ik kijk er niet minder naar uit daardoor. Eindelijk een week de wekker niet om 5:00 om de warmte voor te zijn
[..]
Haha, zolang je maar geen vervolgopleiding wil volgen waarbij je een cijferlijst moet indienen waren dat voor mij enkel de lekkerste voldoendes (Indien je niet te hard hebt geleerd natuurlijk)
jaaa, morgen begint de zesde weekquote:Op zondag 24 juli 2016 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar wel fijn, gefeliciteerd
Dus jij geniet momenteel al even van je vakantie?
Normaal is het 'slechts' 6:00 hoor. Maar de afgelopen weken en helaas nog komende week sta ik op een terrein waar je te allen tijde vuurveilige kleding moest dragen en soms zelfs een gasmasker en dan sta je liever niet in de brandende zon.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Pff, lijkt me echt kut, zo vroegIk vond 6:45 beginnen destijds bij de AH ook zo verschrikkelijk
Ik denk niet dat ik een vervolgopleiding ga doen, dus dat scheelt
omgquote:Op zondag 24 juli 2016 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Normaal is het 'slechts' 6:00 hoor. Maar de afgelopen weken en helaas nog komende week sta ik op een terrein waar je te allen tijde vuurveilige kleding moest dragen en soms zelfs een gasmasker en dan sta je liever niet in de brandende zon.
Ik weet inmiddels niet beter met een vastcontract opzak.
Ja, misschien moet je wat andere dingen posten om wat mensen te lokkenquote:Op zondag 24 juli 2016 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker hoor.
[..]
Wellicht had ik toch geen klaarkomende man moeten posten.
Neuh gewoon afzien met in het achterhoofd dat je een keer voor 17:00 thuis bent en natuurlijk iets minder hard werken.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
omgheb je dan een heel lange middagpauze vanwege de hitte ofzo?
quote:Op zondag 24 juli 2016 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, misschien moet je wat andere dingen posten om wat mensen te lokken
wat een hellquote:Op zondag 24 juli 2016 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh gewoon afzien met in het achterhoofd dat je een keer voor 17:00 thuis bent en natuurlijk iets minder hard werken.
We moesten nog een vergunning aanvragen zodat we water konden en mochten drinken op het terrein ook
[..]
hoi schatquote:
best leuk ja op zn tijdquote:Op zondag 24 juli 2016 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook wel een Broederliefde fan. Ik geef mijn tijd op Bonaire de schuld.
quote:Op zondag 24 juli 2016 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Goed, als mensen na dit nummer niet terugstromen om Sof te vermaken dan weet ik het ook niet meer.
klassiekerquote:Op zondag 24 juli 2016 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Goed, als mensen na dit nummer niet terugstromen om Sof te vermaken dan weet ik het ook niet meer.
heerlijke plaatquote:Op zondag 24 juli 2016 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Alleen geen referentie naar drugs volgens mijquote:Op zondag 24 juli 2016 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
HET WERKT
Alles is goed aan dat nummer en clip los van Giel dan.
Ik wel, lekker bier gooien naar Jamai toen ik 13 was ofzoquote:Op zondag 24 juli 2016 22:24 schreef supersof het volgende:
ik ben nog nooit in een tent geweest, maar dat kwam omdat ik de mensen in mijn dorp kut vond en ze gewoon niet hoefde te zien bah bah
Bah wat homofoobquote:Op zondag 24 juli 2016 22:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wel, lekker bier gooien naar Jamai toen ik 13 was ofzo![]()
Niet echtquote:
quote:
God wat slecht ditquote:
quote:Op zondag 24 juli 2016 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Of valt dit dan weer niet onder feestnummers?
Liberte is beste voetbalsongquote:
Van the partyjocksquote:Op zondag 24 juli 2016 22:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Neil Diamond toch? Is dit een cover?
quote:
Gigigod.quote:
Ik luisterde toen alleen wat populair was joh, geen idee wat die lui allemaal deden.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gigigod.
Lamour toujours was niet z`n lekkerste trouwens
En Scooterquote:Op zondag 24 juli 2016 22:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik luisterde toen alleen wat populair was joh, geen idee wat die lui allemaal deden.
Dit soort shit op repeat bijvoorbeeld
Wat is daar nou weer mis mee of is dit weer het gebied Guilty pleasure wat ik nooit zal begrijpen.quote:
Yes, maar daar nemen ze je niet aan, dat weet ik nou al. Je moet op sales beginnenquote:Op zondag 24 juli 2016 22:45 schreef Fylax het volgende:
heyxmaar fokkie vodafone was t waar je coor werkt toch
jammer dat je niet durfde dinsdagquote:Op zondag 24 juli 2016 22:45 schreef Fylax het volgende:
Stiekem vond ik dat ook leuk hoor. Nu ook nog welquote:Op zondag 24 juli 2016 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee of is dit weer het gebied Guilty pleasure wat ik nooit zal begrijpen.
Fylax kent deze liedjes allemaal nietquote:Op zondag 24 juli 2016 22:45 schreef Fylax het volgende:
haha okequote:Op zondag 24 juli 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yes, maar daar nemen ze je niet aan, dat weet ik nou al. Je moet op sales beginnen
waar is dat ene filmpje van jou op zf?quote:
Bij ons toen thrift shop weet ik nog welquote:Op zondag 24 juli 2016 22:46 schreef supersof het volgende:
weet nog wel dat dit op een schoolfeest HET nummer was
Ja of je moet je erin bluffenquote:
Dat dus. Nog altijd leuke en vooral grappige muziek zo af en toe. Goed is het niet maar ach, voor goede muziek luister ik wel Sean Paulquote:Op zondag 24 juli 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stiekem vond ik dat ook leuk hoor. Nu ook nog wel
of dezequote:Op zondag 24 juli 2016 22:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bij ons toen thrift shop weet ik nog wel
Grappig dat dat best nieuwe nummers zijn nogquote:
2008 is niet echt nieuwquote:Op zondag 24 juli 2016 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grappig dat dat best nieuwe nummers zijn nogMijn eerste schoolfeest was Avril Lavigne
En Because of the night
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |