Ook al zou 80% islamitisch gerelateerd geweld zijn, dan is er nog 20% geweld dat niet islamitisch gerelateerd is. Alleen al daarom kan je nergens bij voorbaat vanuit gaan.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom vind je dat onzin als herhaaldelijk is gebleken dat de kans groter is dat het wel gerelateerd is aan de Islam dan niet? Met welk percentage ga jij er bij voorbaat wel vanuit dat een aankomend incident Islamitisch gerelateerd is?
Oja, omdat ik moslims haat toch?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik geef aan hoe jij reageert. Snap je dat ook al niet.
Een asielzoeker.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wie neemt een machete mee naar een imbiss?
Maar kun je procentueel een vermoeden hebben. Mee eens?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook al zou 80% islamitisch gerelateerd geweld zijn, dan is er nog 20% geweld dat niet islamitisch gerelateerd is. Alleen al daarom kan je nergens bij voorbaat vanuit gaan.
Volgens mij wijst die user je terecht op je lelijke vooringenomenheid en generaliseringen. Wellicht is het tijd voor wat zelfkritiek.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ok dan, dat is immers geen reactie op de ontkenning van de later benoemde users dat het nimmer gerelateerd kan of mag zijn aan de Islam.
Breivik-aanhanger?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een asielzoeker.
Een moslim.
Een haatbaard.
#Fylax
Vul de rest zelf maar in.
Volgens mij haalt de waarheid mijn vooringenomenheid langzaam maar zeker in.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij wijst die user je terecht op je lelijke vooringenomenheid en generaliseringen.
Een procentueel vermoeden?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maar kun je procentueel een vermoeden hebben. Mee eens?
Jan Roos.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wie neemt een machete mee naar een imbiss?
Het punt is dat jij je gevoel of vermoeden niet brengt als vermoeden, maar als zo goed als vaststaand feit.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kan nog Syrische Breivik-aanhanger zijn hoor.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:42 schreef Oud_student het volgende:
Zo zie je weer dat terrorisme, islam en vluchtelingen behoorlijk aan elkaar gelinked zijn. Of de dader nu in opdracht of allen "slechts" geïnspireerd is door de islam, IS of een van de andere talloze islamistische organisaties is een academische discussie![]()
Hoe lang moet dit nog doorgaan tot men eindelijk fundamentele maatregelen neemt.
( in Duitsland zullen we iig op de verkiezingen van volgend jaar moeten wachten, met CSU en AfD als winnaar)
Welke waarheid precies? Dat elke moslim een terrorist is? Dat elke terrorist een moslim is?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Volgens mij haalt de waarheid mijn vooringenomenheid langzaam maar zeker in.
Terecht. Jammer dat ie nog leeft trouwens.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)uw-met-machete-.html
#DikkeBMWJongen
Hoe pakte je 'procentueel vermoeden' gisteren voor je uit, vind je?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou ja, wellicht bracht ik het zo maar in mijn beleving was het 80% kans dat het inderdaad Islamitisch gerelateerd was. Dan is het nogal simpel om voor de 20% te gaan maar verstandiger om af te wachten, wat de discussie geen goed doet.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Het punt is dat jij je gevoel of vermoeden niet brengt als vermoeden, maar als zo goed als vaststaand feit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |