Zolang ie lekker is: surequote:Op zondag 24 juli 2016 18:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien kan zo'n Syrische tandarts gelijk even naar jouw kiespijn kijken?
de russen hebben het water vergiftigd met een restpartijtje doping....quote:Op zondag 24 juli 2016 18:54 schreef frietenstamp het volgende:
Niet iedereen wil politiek correct discussiëren. Wen er maar aan.
Het alleenrecht op "eerlijk" claimen als gebiast persoon is niet zo eerlijk.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Je dacht niet dat ik daar al aan gewend was? Neemt niet weg dat een poging wagen soms nog steeds vruchten afwerpt. Als iedereen met de pootjes in de lucht gaat liggen en opgeeft komen we sowieso nergens.
Een verstandig mens hier. Jij bent vast verdwaald.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Je dacht niet dat ik daar al aan gewend was? Neemt niet weg dat een poging wagen soms nog steeds vruchten afwerpt. Als iedereen met de pootjes in de lucht gaat liggen en opgeeft komen we sowieso nergens.
Ik geloof niet dat ik je begrijp. Sorry. Wat is er niet zo eerlijk aan feiten willen afwachten voor we iets op de hoop van Islamitisch geweld gooien? Of bedoel je dat niet? En wie claimt er het alleenrecht op eerlijk?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:59 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Het alleenrecht op "eerlijk" claimen als gebiast persoon is niet zo eerlijk.
Kan idd PTSS gewoon zijn. Zullen veel van dat soort tijdbommetjes ook onder de vluchtelingen zitten.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik je begrijp. Sorry. Wat is er niet zo eerlijk aan feiten willen afwachten voor we iets op de hoop van Islamitisch geweld gooien? Of bedoel je dat niet? En wie claimt er het alleenrecht op eerlijk?
Doe eens niet zo genuanceerd, wil je.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kan idd PTSS gewoon zijn. Zullen veel van dat soort tijdbommetjes ook onder de vluchtelingen zitten.
Dat staat buiten kijf. Dat is een veel grote risico dan vermeende banden met terroristische organisaties.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kan idd PTSS gewoon zijn. Zullen veel van dat soort tijdbommetjes ook onder de vluchtelingen zitten.
Tuurlijk want op elke straathoek in Duitsland staat wel een politieagent......quote:Op zondag 24 juli 2016 19:03 schreef Nintex het volgende:
Het is van de zotte. "The new normal". Europa heeft maar te accepteren dat er een paar mongolen in Berlijn en Brussel het continent om zeep hebben geholpen met deze massamigratie politiek.
Politie faalt ook weer. Het is blijkbaar nodig dat een burger met BMW ingrijpt in plaats van dat de politie ter plekke die gevaarlijke gek neutraliseerd.
Turkse dus.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:06 schreef Fylax het volgende:
het dodelijke slachtoffer was zwanger. Ze werkte als schoonmaakster in restaurant ‘Mangal, aldus Bild.
Dat laten we wel aan de deskundigen op Fok! over over om te bepalen.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:05 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Dat staat buiten kijf. Dat is een veel grote risico dan vermeende banden met terroristische organisaties.
twitter:RobPulseNews twitterde op zondag 24-07-2016 om 18:58:06Unverified footage shows machete attacker running around as women frantically relays horror on the phone#Reutlingenhttps://t.co/SfzgTXegfA reageer retweet
Zelfs toen niemand hier nog wist dat het überhaupt een vluchteling zou betreffen werd het door sommigen al op de grote boze Islamhoop gegooid. Dat leek me wat voorbarig.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juli 2016 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs toen niemand hier nog wist dat het überhaupt een vluchteling zou betreffen werd het door sommigen al op de grote boze Islamhoop gegooid. Dat leek me wat voorbarig.
Het is ook een beetje inherent aan de berichtgeving van deze tijd.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:07 schreef Odaiba het volgende:
Zelfs de zondag is niet meer heilig. Stelletje gekken in de wereld.
Stel je voor dat er een verband gevonden wordt. Dat moeten we niet willen met z'n allen.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:09 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Het is ook een beetje inherent aan de berichtgeving van deze tijd.
Eigenlijk betreft het hier een enkele moord in het buitenland.
Normaliter is dat niet enorm nieuwswaardig. Maar omdat allerlei mensen er veel aangelegen is, om dit niet als een incident te zien, wordt het veel breder uitgemeten dan dat bijvoorbeeld 15 jaar geleden gebeurd zou zijn.
Dit is enkel maar meer reden om die centrums niet in bewoond gebied te plaatsen. Ze op te sluiten en ze goed te onderzoeken op mentale onstabiliteit. We hebben al genoeg eigen mensen die los lopen en opgenomen moeten worden.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:09 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Het is ook een beetje inherent aan de berichtgeving van deze tijd.
Eigenlijk betreft het hier een enkele moord in het buitenland.
Normaliter is dat niet enorm nieuwswaardig. Maar omdat allerlei mensen er veel aangelegen is, om dit niet als een incident te zien, wordt het veel breder uitgemeten dan dat bijvoorbeeld 15 jaar geleden gebeurd zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |